Oh spannend!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:51 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Beter!
* Blaadje11 gooit dr krullen losssss

witch hour... maar das toch om 3 uur 's nachts?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Beware.. almost witch hour..
(ofzo.. mn engels.. jemig..)

Oh me happyquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
witch hour... maar das toch om 3 uur 's nachts?
Je spelt het goed hoor, niks blonTs aan

En dan? En dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Oh me happy
En voor zover ik het weet is 12 uur HET uur, je hebt nog 3 kwartier

Yep, juist en vooral omdat mn prins er dan ineens uit komt springen en mij kustquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je gaat paddensoep maken?

Oh daar heb je trek in!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:25 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Yep, juist en vooral omdat mn prins er dan ineens uit komt springen en mij kust

Awel, spring?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh daar heb je trek in!

Spring? Ik ben toch geen kikker?quote:

Gunst nee, geen prins te bekennen even hier, alleen terrorkat!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spring? Ik ben toch geen kikker?
Ach ja, voorjaarshormonen he? Heb je geen prins op de bank zitten, toevallig?

agossie... Daar zit je dan met je voorjaarshormonen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Gunst nee, geen prins te bekennen even hier, alleen terrorkat!
En die bijt, die kust niet, daarbij jaagt ze elke potentiele kikker weg!!!

Zo zielig ben ik ook niet hey!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
agossie... Daar zit je dan met je voorjaarshormonen...

Tantra is idd een zeer interessante tak van sportquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:40 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Zo zielig ben ik ook niet hey!
Er is nog altijd tantra

Ik wist hetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Tantra is idd een zeer interessante tak van sport

Ja, ik ga ook even bijkomenquote:Op zondag 1 april 2012 00:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heel mooi lied! Maar goed, ik ga zo eens pitten..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |