Ach, als er ruimte genoeg is en ze kunnen naar buiten is het toch alleen maar leuk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef oudmeisje71 het volgende:
En ja, lijkt extreem, maar valt in de praktijk reuze mee. Het huis is er aardig op ingericht
Licht wel, laptop nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En? Iedereen heeft het licht uit?
Nope.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie er echt helemaal niks in. Als het nu zou helpen en er ook maar 1 persoon beter van zou worden zou ik het meteen doen, maar dit vind ik echt zo zinloos.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ohhh Lavenderr toch! (voor wat geen idee maar oke, ik doe ook maar mee)
Nu ja, hert scheelt een half uurtje energie keer zoveel mensen die meedoen, das heul wat lijtk me!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie er echt helemaal niks in. Als het nu zou helpen en er ook maar 1 persoon beter van zou worden zou ik het meteen doen, maar dit vind ik echt zo zinloos.
Maar degenen die het wel doen
Symboolpolitiek is het. Het maakt niets uit hoe milieuvriendelijk we zijn. Landen als China, India en Rusland vervuilen zoveel meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie er echt helemaal niks in. Als het nu zou helpen en er ook maar 1 persoon beter van zou worden zou ik het meteen doen, maar dit vind ik echt zo zinloos.
Maar degenen die het wel doen
quote:
Toetsenbord met verlichting.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Blaadje11 het volgende:
is wel erg donker zo, zie mn toetsen bjna nie meer
ZO rijk ben ik nie!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]Dat heb ik standaard.
[..]
Toetsenbord met verlichting.
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan ben jij niet echt blonTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik type met 10 vingers blind.
Lolllllllllll wat dit blonTje nu wel kan, grijnsssss!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zei ze tegen de mod die geen plaatjes kan uploaden.
Nouhou!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:27 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Lolllllllllll wat dit blonTje nu wel kan, grijnsssss!!!
Ik helaas echt welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nouhou!
Maar dan ben jij ook niet echt blonT..
Oh je haar wordt lichter in de zon? Gaaf!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:58 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik helaas echt wel![]()
Oke, in de zomer blonTer dan in de winter, maar it's me
Yep, in de zomer echt blond, in de winter muizig dus bruintje eroverheen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je haar wordt lichter in de zon? Gaaf!
Dan heb je een winter - en zomervachtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Yep, in de zomer echt blond, in de winter muizig dus bruintje eroverheen dan
VACHT!!??!!??quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan heb je een winter - en zomervacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |