abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109535379
Naast mijn Franse belasting moet ik ook een Nederlandse aangifte doen. Maar hierbij heb ik een vraagje. Bij een van de laatste pagina's staat Overzicht van de aangifte.

Dan staat er terug te krijgen inkomstenbelasting en premie volksverzekering met als onderste post terug te krijgen met daar achter een bedrag

Het volgende kopje heet verontschuldigde inkomstenbelasting en premie volksverzekering met hierbij als onderste post verontschuldigd inkomstenbelasting en premie volksverzekering met daarachter een bedrag.

Beide bedragen zijn in de + maar de eerste is ongeveer 1/10 deel van de tweede. Maar wat betekent dit? krijg ik geld terug of moet ik betalen. Het is misschien een beetje een warrig verhaal maar ik zal zo een screenshot posten

Alvast bedankt
  maandag 26 maart 2012 @ 17:13:00 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_109535690
Ik vind ook dat de belasting zich moet verontschuldigen!

Maar als je verschuldigd bedoeld, moet je het betalen, tenzij het een negatief bedrag is. (dan krijg je terug)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_109535934
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef luigisix het volgende:
Naast mijn Franse belasting moet ik ook een Nederlandse aangifte doen. Maar hierbij heb ik een vraagje. Bij een van de laatste pagina's staat Overzicht van de aangifte.

Dan staat er terug te krijgen inkomstenbelasting en premie volksverzekering met als onderste post terug te krijgen met daar achter een bedrag

Het volgende kopje heet verontschuldigde inkomstenbelasting en premie volksverzekering met hierbij als onderste post verontschuldigd inkomstenbelasting en premie volksverzekering met daarachter een bedrag.

Beide bedragen zijn in de + maar de eerste is ongeveer 1/10 deel van de tweede. Maar wat betekent dit? krijg ik geld terug of moet ik betalen. Het is misschien een beetje een warrig verhaal maar ik zal zo een screenshot posten

Alvast bedankt
update: Voorbeeld ik heb de bedragen veranderd maar zijn n verhouding bijna hetzelfde

http://i40.tinypic.com/35dc5rr.jpg
pi_109536144
Het enige waar je naar moet kijken is het bedrag dat staat bij
Terug te krijgen, de rest is een specificatie die aantoont hoe men aan dat bedrag komt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_109536224
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef Adfundum het volgende:
Het enige waar je naar moet kijken is het bedrag dat staat bij
Terug te krijgen, de rest is een specificatie die aantoont hoe men aan dat bedrag komt.
Dat zou mooi zijn. Dat is in Frankrijk exact andersom. Eerst een specificatie en dan onderin het te betalen bedrag
  maandag 26 maart 2012 @ 17:33:32 #6
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_109536455
De eerste is exclusief het bedrag wat de werkgever voor je afdraagt, en het tweede is inclusief het bedrag wat de werkgever voor je afdraagt.

Ergo:
Wat moet je uiteindelijk betaald hebben: (fictief) 500
Wat heeft de werkgever afgedragen: 600

500 - 600 = 100 teveel betaald dus terug te ontvangen.
(dat is, als ik je verhaal helemaal begrijp)
/-=]
|o-0
~~~`
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')