update: Voorbeeld ik heb de bedragen veranderd maar zijn n verhouding bijna hetzelfdequote:Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef luigisix het volgende:
Naast mijn Franse belasting moet ik ook een Nederlandse aangifte doen. Maar hierbij heb ik een vraagje. Bij een van de laatste pagina's staat Overzicht van de aangifte.
Dan staat er terug te krijgen inkomstenbelasting en premie volksverzekering met als onderste post terug te krijgen met daar achter een bedrag
Het volgende kopje heet verontschuldigde inkomstenbelasting en premie volksverzekering met hierbij als onderste post verontschuldigd inkomstenbelasting en premie volksverzekering met daarachter een bedrag.
Beide bedragen zijn in de + maar de eerste is ongeveer 1/10 deel van de tweede. Maar wat betekent dit? krijg ik geld terug of moet ik betalen. Het is misschien een beetje een warrig verhaal maar ik zal zo een screenshot posten
Alvast bedankt
Dat zou mooi zijn. Dat is in Frankrijk exact andersom. Eerst een specificatie en dan onderin het te betalen bedragquote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef Adfundum het volgende:
Het enige waar je naar moet kijken is het bedrag dat staat bij
Terug te krijgen, de rest is een specificatie die aantoont hoe men aan dat bedrag komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |