abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109534864
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109534872
--> zonder suiker in een blikje !
Ja doei.
pi_109534909
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
--> zonder suiker in een blikje !
Of al dat andere wat er maar in zit. Huuuu!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109534910
Ik heb collega's die gerust acht blikjes energydrink per dag naar binnen gieten. Wat krijg je dan bizar veel suiker binnen zeg! Ik kan het me helemaal niet voorstellen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_109534919
Tevens vind ik wel dat ik er beter uitzie bruin, dan zo wit. Dus ik ga dit jaar echt eens proberen een fatsoenlijk kleurtje op te doen: korte broek aan bij hiken en dat soort ongein, vaker zoals nu in de tuin zitten. Héérlijk! Afgelopen jaren veel ingepakt op de motor gezeten, dus maar even een andere aanpak dit jaar :+
Ja doei.
pi_109534945
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef minilot het volgende:
Ik heb collega's die gerust acht blikjes energydrink per dag naar binnen gieten. Wat krijg je dan bizar veel suiker binnen zeg! Ik kan het me helemaal niet voorstellen.
Niet alleen suiker. Smerig spul.. alleen die geur al als er een blikje redbull open gaat. :r
pi_109534954
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef minilot het volgende:
Alleen de lucht al die van zo'n blikje af komt.

én: al die schoolkinderen die in de pauze 3 van die blikjes + een saucijzenbroodje bij de supermarkt halen. Verbieden.
Ja doei.
pi_109534975
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

Niet om te mierenneuken, maar suikers zijn koolhydraten, niet andersom.
Sorry! Wilde even snel kort-door-de-bocht antwoorden :@.

Ik smeer sinds de dermalogica niets deed voor mijn huid ook dagelijks met factor 10 bij wijze van dagcreme. Ik krijg zo'n vakantiegevoel van de geur :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109534983
Oh heerlijk, het is echt mn verslaving.. Ik drink het alleen op werkdagen, dat is de afspraak die ik met mezelf heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_109534994
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:55 schreef motorbloempje het volgende:

Alleen de lucht al die van zo'n blikje af komt.

én: al die schoolkinderen die in de pauze 3 van die blikjes + een saucijzenbroodje bij de supermarkt halen. Verbieden.
Daarbij is het formaat van die blikjes ook niet normaal meer hoor. Die Monsterblikken komen in halve liters! En niet hersluitbaar oid, dus alles moet op.
pi_109535007
Aan de andere kant: op drukke dagen drink ik zowat een liter sterke koffie. Als je eenmaal aan zo'n cafeïnestoot gewend raakt...
pi_109535017
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Niet alleen suiker. Smerig spul.. alleen die geur al als er een blikje redbull open gaat. :r
^^
denk dat de tandartsen over 5 tot 10 jaar een dansje doen, allemaal mensen met gaatjes of erger :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109535019
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarbij is het formaat van die blikjes ook niet normaal meer hoor. Die Monsterblikken komen in halve liters! En niet hersluitbaar oid, dus alles moet op.
Nee ik hou het wel echt gewoon bij normale blikjes. En light :')
  maandag 26 maart 2012 @ 16:57:26 #14
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109535032
Mijn tussentijdse lijstje:

O: 6x eiwit, 3x eigeel, halve eetlepel lijnzaad, 3x casselrib, 1 plakje salami, dotje ketchup.
T: twee koffie, halve banaan, stukje pure choco
S: 35 min hardlopen (6km)
T: halve banaan, weishake (.4 liter melk) + glutamine + cacaopoeder
L: Left overs van Indo van gister
T: koffie
D: ?
T: ?
T: glas sap + glutamine

[ Bericht 2% gewijzigd door slacker_nl op 26-03-2012 18:05:31 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109535070
Aan de andere kant is het shotje caffeine / andere meuk wat ik naar binnen werk voor krachttraining ook niet al te best.. maar goed. :')
pi_109535087
(Net maar eens aan Draw Something begonnen.. Of ik heb zonder het te weten onhandige worstvingertjes waarmee ik dus een extra plek zou hebben op mijn lijf heb waar vet af moet, óf het scherm van mijn telefoon reageert gewoon slecht.. Wat lastig tekenen zo, zeg!)
pi_109535103
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Trauma: het ruikt en smaakt naar die oude peniciline drankjes van vroeger. :r
pi_109535124
Koffie drink ik maximaal 2 grote koppen of één medium Costa-beker van per dag, maar vaak drink ik ook gewoon geen koffie. Thee en water.

Oh, en bier. Heb een lichte kater van 3 pints van gisteren. Kan ook echt NIETS meer hebben :') ;(
Ja doei.
pi_109535131
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Spijker op de kop! Ik dacht al: waar ken ik die geur van. Meduzijn-van-vroeger! :D
Waar zou dat 'm in zitten?
  maandag 26 maart 2012 @ 16:59:48 #20
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109535143
quote:

[..]

Monster is wel lekker trouwens, beats Red Bull any day of the week. Alleen ze zijn inderdaad zo mofo groot.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109535163
Ik zit al een week buiten zonder te smeren :@ toch maar eens zonnebrandcreme gaan kopen.
pi_109535178
Welke is mooier?
tas 1
tas 2
pi_109535196
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Spijker op de kop! Ik dacht al: waar ken ik die geur van. Meduzijn-van-vroeger! :D
Waar zou dat 'm in zitten?
Suiker :')
pi_109535197
Is er ook een optie 3? :@ :P
Ja doei.
pi_109535198
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Oh getsie! Zou ik daarom al misselijk worden van de geur van redbull? :o Heb toen ik 3 was ook een tijdje penicilinedrankjes moeten drinken, felroze van kleur en heel vies. Ik herinner me dat ik echt moeite had om het binnen te houden :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109535271
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:00 schreef Perruche het volgende:
Welke is mooier?
tas 1
tas 2
Tas 2 in de kleur van tas 1!
pi_109535284
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:00 schreef Perruche het volgende:
Welke is mooier?
tas 1
tas 2
Lastig.. Ik vind de kleur en afwerking van 1 mooier, maar de vorm van 2. Not helping, am I?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109535291
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Is er ook een optie 3? :@ :P
Ik wilde het niet zeggen :')
pi_109535360
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen :')
:D ik vind ze wel leuk! maar die minilot postte vind ik dan weer niets :@. Nou ja, ieder zijn ding toch? Moet voor werk nog een fatsoenlijk iets hebben en de enige die ik mooi vind (fredje en consorten) zijn 200+ euro en niet meer zo uniek want iedereen heeft ze al voor mijn gevoel :P
pi_109535371
Ik hoop dat 'Isabeau' op DrawSomething ook echt die van hier is, anders heb ik een onnozel tekeningetje naar een random iemand gestuurd. :)
pi_109535377
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh getsie! Zou ik daarom al misselijk worden van de geur van redbull? :o Heb toen ik 3 was ook een tijdje penicilinedrankjes moeten drinken, felroze van kleur en heel vies. Ik herinner me dat ik echt moeite had om het binnen te houden :X.
^^
pi_109535378
Ik zou dan voor de eerste gaan trouwens, met 't mes op de keel :P
Ja doei.
pi_109535415
Oh, die tassen, ik vind ze allebei niet leuk.

Maar ik loop dan ook met een tas van pip studio, hoe bonter hoe beter.
pi_109535422
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D ik vind ze wel leuk! maar die minilot postte vind ik dan weer niets :@. Nou ja, ieder zijn ding toch? Moet voor werk nog een fatsoenlijk iets hebben en de enige die ik mooi vind (fredje en consorten) zijn 200+ euro en niet meer zo uniek want iedereen heeft ze al voor mijn gevoel :P
Ik niet hoor! Ik heb één tas en die heb ik al honderd jaar en hij is grijs en niksig en hij hangt momenteel ter hoogte van mijn knieholte. :') Ik heb niks met tassen.
pi_109535434
Ik heb een rugzak! *)
Ja doei.
pi_109535479
quote:

[..]

Ja toch, het is juist leuk, mening en smaakverschil.
pi_109535519
Ik moet nog een kleine handtas, wil niet teveel geld uitgeven maar ik wil eigenlijk wel een leren. Dat gaat niet echt samen hè? :')
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_109535541
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:09 schreef Mini. het volgende:
Ik moet nog een kleine handtas, wil niet teveel geld uitgeven maar ik wil eigenlijk wel een leren. Dat gaat niet echt samen hè? :')
Kringloopwinkel!
Ja doei.
pi_109535567
Ik heb een grote witte handtas van een tientje en een kleine clutch van 15 euro omdat die grote niet charmant is bij sjieke jurkjes..
Oh en een rugzak..

Bovenstaande tassen heb ik niet zoveel mee proesj, sorry :)
pi_109535602
Oh wel ff foto:

Omdat ik stiekem wel trots ben op dat er 10 kilo af is.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:14:27 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109535735
Vroeger op de boerderij:
Op de open tractor: maaien, schudden, swielen en gras laden..
Altijd negerin, altijd buiten. En nu begin je dat inderdaad te zien :(

Jeager :*

Eten is voorbereid, straks maar even koken, honger!
Vaststaand nu voor ons tweeen: grote bloemkool, 5 grote aardappelen (vanmiddag gekookt, nu omgeschud met kruiden en olie, afbakken in de oven), koolvisfilet met een krokante korst van kaas, doperwten en wortelen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_109535765
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Vroeger op de boerderij:
Op de open tractor: maaien, schudden, swielen en gras laden..
Altijd negerin, altijd buiten. En nu begin je dat inderdaad te zien :(

Jeager :*

Eten is voorbereid, straks maar even koken, honger!
Vaststaand nu voor ons tweeen: grote bloemkool, 5 grote aardappelen (vanmiddag gekookt, nu omgeschud met kruiden en olie, afbakken in de oven), koolvisfilet met een krokante korst van kaas, doperwten en wortelen.
Klinkt lekker! :9
Ja doei.
pi_109535767
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Sorry! Wilde even snel kort-door-de-bocht antwoorden :@.

Ik smeer sinds de dermalogica niets deed voor mijn huid ook dagelijks met factor 10 bij wijze van dagcreme. Ik krijg zo'n vakantiegevoel van de geur :D.
Ik wil weer aan de dermalogica :Y kreeg ik een superhuid van :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_109535829
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:09 schreef Mini. het volgende:
Ik heb een week geleden een kleine bruine 'dokterstas' gekocht. 30 euro bij pull&bear.
pi_109535936
quote:

[..]

ik drink kleine cola blikjes voor de smaak :9 een fles moet in 1 keer op dus dan maar af en toe (met tentamens vaker) een klein blikje!
pi_109535978
quote:

[..]

Ik vind de vorm van de eerste erg mooi, zou even moeten wennen aan het combineren van de kleur maar vind hem erg mooi!

Ik wil graag een zwart leren tas maar dan van dat strakke leer dus zonder kreukels.
pi_109536219
Dinges kan die foto niet even onder een spoiler ofzo :') mooi hoor maar werk enzeau :P
pi_109536229
Ik wil graag een tas in deze stijl:

tas

Aah nog te koop O+ hier
pi_109536299
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb een week geleden een kleine bruine 'dokterstas' gekocht. 30 euro bij pull&bear.
Oh, da's inderdaad niet zo duur. Zitten alleen niet in Groningen, eens even naar de webshop kijken. :)
Everything has changed
pi_109536456
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, da's inderdaad niet zo duur. Zitten alleen niet in Groningen, eens even naar de webshop kijken. :)
Ze hebben meer leuke tassen :Y
pi_109536742
Op het werk gegeten. Biefstuk met tamelijk donkerbruine wedges. En als groente? Een glas appelmoes :') waar het glazuur bij van mijn tanden van sprong, zo zoet. Mijn darmen zijn nu boos.

Morgen ga ik die courgettepannenkoekjes proberen :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109536778
Vandaag pas laat eten want over een uurtje weer buikdanstraining, zit een beetje te twijfelen wat ik nu ga eten.
Ik heb zin in augurken met rookvlees als tussendoortje maar vraag me af of dat genoeg gaat vullen....
pi_109536839
Tassen kunnen me echt gestolen worden, máár..

Als ik deze lente de 52 kilo haal dan koop ik eindelijk eens het badpak waar ik al eeuwen een oogje op heb:

>:) O+

Jaaa, schiet er maar gerust op. Ik vind 'm tof!
pi_109536971
Ik schiet niet :)

Ik zit hiernaar te loeren ondanks dat ik weet dat biggetjesroze me niet staat.
En ik vind al die desigual dingen leuk maar ik ben zelf al erg aanwezig als ik fit ben dus ook dat doe ik niet :D

Zit net te bekijken dat we volgende week donderdag om 5 uur vliegen naar Spanje...mennn!
*duoseat boekt..slaaaaap!

Oh en ik wil deze:

[ Bericht 15% gewijzigd door Ml-etje op 26-03-2012 17:59:43 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109537440
Wat was dat heerlijk zo in de zon zeg! Morgen hopelijk weer een dag :9

Zo maar 's even aan de Jillian 8-)
Ja doei.
pi_109537478
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Wat was dat heerlijk zo in de zon zeg! Morgen hopelijk weer een dag :9

Zo maar 's even aan de Jillian 8-)
Ik wilde ook vanmiddag, maar daar kwam werk tussendoor. Dan maar een Jillian-voor-het-slapengaan. Jij zit op dag 10, toch? Al zin in het volgende level? :)
pi_109537484
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:05 schreef minilot het volgende:
Ik hoop dat 'Isabeau' op DrawSomething ook echt die van hier is, anders heb ik een onnozel tekeningetje naar een random iemand gestuurd. :)
:D nee, dat ben ik niet! Ik heb het niet eens geïnstalleerd omdat ik mezelf ook verdenk van worstenvingertjes op dat schermpje.
pi_109537489
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D nee, dat ben ik niet! Ik heb het niet eens geïnstalleerd omdat ik mezelf ook verdenk van worstenvingertjes op dat schermpje.
Oh hemel! En ik helemaal lollig doen in dat schermpje! :D
pi_109537514
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik wilde ook vanmiddag, maar daar kwam werk tussendoor. Dan maar een Jillian-voor-het-slapengaan. Jij zit op dag 10, toch? Al zin in het volgende level? :)
Dag 9 :@ omdat gisteren niet :@

Maar wel zin in level 2! Eindelijk eens wat andere dingen :@ :P
Ja doei.
pi_109537528
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dag 9 :@ omdat gisteren niet :@
Uitstelgedrag! Je durft niet hè? ;)
pi_109537539
Het lijkt me wel grappig hoor :Y maar ik bèn al geen held met tekenen (ik ben blijven steken in de harkpoppetjes bij wijze van spreken) en ik wil een pennetje als ik op dat schermpje moet tekenen.
pi_109537602
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Uitstelgedrag! Je durft niet hè? ;)
Jawel ;( en ik wilde gisteren ook écht heel graag Jillian doen, maar we hadden ons door de zomertijd wat vergist in de tijd en we hadden een afspraak staan voor een avondje uit en ineens was 't te laat om nog te gaan staan hupsen. Voelde me héél schuldig!
Ja doei.
pi_109537620
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef Probability het volgende:
ik drink kleine cola blikjes voor de smaak :9 een fles moet in 1 keer op dus dan maar af en toe (met tentamens vaker) een klein blikje!
Wel heel slim :Y Zou fijn zijn als producten wat vaker in kleine verpakkingen kwamen.
pi_109537707
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:42 schreef Syrena het volgende:
Op het werk gegeten. Biefstuk met tamelijk donkerbruine wedges. En als groente? Een glas appelmoes :') waar het glazuur bij van mijn tanden van sprong, zo zoet. Mijn darmen zijn nu boos.

Morgen ga ik die courgettepannenkoekjes proberen :9
Dat is toch geen groente! :o Het valt imho niet eens onder fruit! Het is gewoon snoep :P

Maar goed, de website die ik vannacht vond met allemaal schoollunches van kinderen in de VS hadden ook vage 'groente'. Zoals idd appelmoes, maar ook een stuk pizza telt als groente en een zakje chips (aardappel) was ook een portie groente :Y) Dit is dus vanuit de regering zo geregeld hè, niet wat de kinderen zelf vonden.
pi_109537968
_O- het valt hier imho nog best mee. Zonder het vergelijk met Amerika.
Als je ziet wat een zout Engelse/Scandinavische landen gebruiken :X
pi_109538047
Nou hier in NL kunnen we er ook wat van, alles is hier zooo zout, niet dat ik het nog eet, maar kant en klaar en soepen en dingen zoals braadworsten en slavinken zijn zo vreselijk zout :r in Duitsland ook btw, oh en in Zweden idd, van die ranzige sauzen die overal overheen gaan brrrr

Leuk tasje trouwens van Fred, die wil ik ook wel! :o
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109538134
Weer terug uit een dagje UB. Dus netjes gegeten vandaag, nog wel 82 kg.. Lijkt wel of mijn lichaam niet onder de 80 kan.. Maar ik ga gewoon doorzetten, uiteindelijk moet het lukken! Lijstje voor vandaag:
O: 3 boterhammen mer kip, smeerkaas, magere melk
T: 1 boterham kip
L 3 boterhammen kip smeerkaas
T banaan:
B: 45 minuten fietsen.
D pastasalade met kip en veggie pastasalade
S: vanavond nog even een rondje fietsen, denk uurtje, anderhalf uur ofzo. Zomertijd! :7
pi_109538166
Sinds n weekje, ook weer de puntjes op de i aan het zetten, per ongeluk 3 kilo aangekomen! troost de eerste kilo is er alweer af. Soms lees ik hier mee, zitten echt goede tips tussen! En zal ook eens lijstjes posten.

Iemand een tip voor een voedende maar toch ook licht, dus niet zwaar op de maag liggend ontbijt?
pi_109538349
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef Novem het volgende:
Nou hier in NL kunnen we er ook wat van, alles is hier zooo zout, niet dat ik het nog eet, maar kant en klaar en soepen en dingen zoals braadworsten en slavinken zijn zo vreselijk zout :r in Duitsland ook btw, oh en in Zweden idd, van die ranzige sauzen die overal overheen gaan brrrr

Leuk tasje trouwens van Fred, die wil ik ook wel! :o
De prijs valt mee voor Fred ;)

NL valt mee, Zweden gebruikt in bijna alles 2x zoveel zout (ja ik heb opgelet tijdens voedingsleer vandaag :P ).
pi_109538351
Whoei ik heb net ook een weekje weg geboekt!
pi_109538366
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef xliefs. het volgende:
Sinds n weekje, ook weer de puntjes op de i aan het zetten, per ongeluk 3 kilo aangekomen! troost de eerste kilo is er alweer af. Soms lees ik hier mee, zitten echt goede tips tussen! En zal ook eens lijstjes posten.

Iemand een tip voor een voedende maar toch ook licht, dus niet zwaar op de maag liggend ontbijt?
Tsja ik ben van de gebakken eieren :P

Fruit met yoghurt vind ik ook altijd heerlijk.
pi_109538377
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:35 schreef Perruche het volgende:
Whoei ik heb net ook een weekje weg geboekt!
Wohene?!
pi_109538394
Spanien! Over 2 maanden pas, maar toch
pi_109538403
En nu ga ik dappels bakken ensla maken en dan zometeen eten :9
pi_109538538
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:36 schreef Perruche het volgende:
Spanien! Over 2 maanden pas, maar toch
Oeh lekker!
pi_109538588
:% He-le-maal kapot. :') Maar even kijken of les 5 van Start To Run gaat lukken morgen..

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:29 schreef xliefs. het volgende:

Zoals al gezegd; gebakken ei (zonder brood), yoghurt met fruit, lijnzaad etc. Smoothies zijn ook een goede optie.
pi_109538684
Bleh, niet mijn dag! |:(
Zomertijd + hormonen is niet zo'n hendige combi :+

Goede nieuws is dat het een heel leuk vol weekend was, mijn sla opkomt en dat de pijn in mijn voet als sneeuw voor de zon is verdwenen. Ik had alleen nog maar gebeld met de fysio _O_ ;)

Hier nog schokkende dingen?
pi_109538740
Hoi!
Zit in mn oude huis maaltijdsalade te eten. Moeten nog wat dingen uitgehaald en gepoetst enzo.
Morgen in het piketkamertje slapen voor de dienst...

Wil ook wel een week of weekendje weg :) maar wanneer...
pi_109538748
:D LieLie!

Psychisch die voet :P

Het is hier collectetijd...we wonen niet ver genoeg buiten de bebouwde kom ;(
pi_109538873
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
:D LieLie!

Psychisch die voet :P

Het is hier collectetijd...we wonen niet ver genoeg buiten de bebouwde kom ;(
Ik snap er niks van! Vrijdagavond deed het nog pijn, sindsdien helemaal niets!

Oja, collectes. Ik wilde steeds nog een potje met wat muntgeld in de meterkast zetten, heb ik bijna nooit in mijn portomonnee en dat is lullig voor de collecte :P
pi_109538883
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou zeggen 1 sneetje met wat extra zalm, Maria, of die tweede voor na je S bewaren!

[..]

Jij kunt HIIT-en op een loopband?! Vind ik wel zo irritant... :{
Omdat het type verbranding anders is bij HIIT zou ik wel aanraden iets meer eiwitten voor het trainen te nemen :@ Rest is gewoon netjes ^O^
Ja hoor! Wel irritant inderdaad, maar het kan. En goeie tip, ga ik doen :)
pi_109538911
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik snap er niks van! Vrijdagavond deed het nog pijn, sindsdien helemaal niets!

Oja, collectes. Ik wilde steeds nog een potje met wat muntgeld in de meterkast zetten, heb ik bijna nooit in mijn portomonnee en dat is lullig voor de collecte :P
Super toch! *O*

Collectes..ik doe er niet aan mee.
Maar het irritante is dat wanneer het hek niet op slot zit men doorloopt en het ook niet sluit..kan Bo zichzelf uitlaten met alle gevolgen van doen.
  maandag 26 maart 2012 @ 18:52:37 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109538920
Pffff vergaderingen van 13-18. En nu gelijk door nr de sportschool voor weer RPM. Sorry voor t binnenwalsen.

Ik wilde nog wat vertellen maar weet t niet meer :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109538941
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Super toch! *O*

Collectes..ik doe er niet aan mee.
Maar het irritante is dat wanneer het hek niet op slot zit men doorloopt en het ook niet sluit..kan Bo zichzelf uitlaten met alle gevolgen van doen.
Oh, dat is wel irritant! Bordje erbij?
pi_109538943
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pffff vergaderingen van 13-18. En nu gelijk door nr de sportschool voor weer RPM. Sorry voor t binnenwalsen.

Ik wilde nog wat vertellen maar weet t niet meer :').
:W succes!
pi_109538959
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, dat is wel irritant! Bordje erbij?
Neuh wil geen lelijk bord in de tuin of ervoor, slot erop is het enige dat werkt.
  maandag 26 maart 2012 @ 18:54:23 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109538975
Thnx. Gisterochtend ook geweest dus ben benieuwd hoe het gaat.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109538997
:% Zo, dat was Jillian dag 9! Veel dingen gaan soepeler, maar bicycle crunches zijn écht niet mijn ding :P
Ja doei.
pi_109539250
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
:% Zo, dat was Jillian dag 9! Veel dingen gaan soepeler, maar bicycle crunches zijn écht niet mijn ding :P
en? wordt je al een lean mean Jillian machine?

(ik ga er binnenkort weer mee verder, nam even te veel hooi op mijn vork met 3x hardlopen en zwemmen in de week én zoiets erbij :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_109539282
Op 1% vet na zie ik er al net zo uit als Jillian!

8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_109539299
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Op 1% vet na zie ik er al net zo uit als Jillian!

8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 26 maart 2012 @ 19:06:07 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109539409
Oja! Collega met wie ik op reis was heeft dengue opgelopen! :o Dat was het.

:')
pi_109539418
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja! Collega met wie ik op reis was heeft dengue opgelopen! :o Dat was het.

:')
Lag hij met verkrampte handjes in z'n bed? :P
pi_109539437
*even photoshop aanslingeren om bewijs te leveren*

:') :P Maar even serieus: ik heb wel het vermoeden dat onder andere mijn buikspieren onder die enorme speklaag wel wat serieuzere vormen beginnen te krijgen. Ook het opdrukken wordt wat makkelijker en m'n armen zijn wellicht wat minder wobbly :+

Ik blijf stug doorgaan 8-)
Ja doei.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:07:36 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109539469
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Lag hij met verkrampte handjes in z'n bed? :P
Nee met 41 graden koorts en t gevoel overreden te zijn door een vrachtwagen.
pi_109539500
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee met 41 graden koorts en t gevoel overreden te zijn door een vrachtwagen.
Ah, één van mijn reisgenoten lag 's nachts ineens helemaal verkrampt in bed. Z'n kamergenoot dacht eerst dat hij een geintje maakte. :')
pi_109539511
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
*even photoshop aanslingeren om bewijs te leveren*

:') :P Maar even serieus: ik heb wel het vermoeden dat onder andere mijn buikspieren onder die enorme speklaag wel wat serieuzere vormen beginnen te krijgen. Ook het opdrukken wordt wat makkelijker en m'n armen zijn wellicht wat minder wobbly :+

Ik blijf stug doorgaan 8-)
minder wobbly armen, das al winst, dat wil ik ook wel :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_109540010
Mo! Start met de moestuin!
Ik heb nu alweer stevigere armen :D
* weer naar buiten gaat om onkruid te wieden :')
pi_109540071
Doet ook nog even een duit in het zakje tasje: ik ben blij met mijn cowboyschatjes. O+.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109540119
Oh mooi DaD!! O+

Daar wil ik nou een bank van :P ooit :+
pi_109540155
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet ook nog even een duit in het zakje tasje: ik ben blij met mijn cowboyschatjes. O+.

[ afbeelding ]

Zoiets heeft mijn zus ook, net iets anders maar wat een heerlijk zacht leer is dat zeg O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_109540528
Mooie tas DaD!

Ik heb gelukkig geen chocolade in huis nu :D
  Vis een optie? maandag 26 maart 2012 @ 19:40:42 #103
70532 loveli
N
pi_109540919
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel heel slim :Y Zou fijn zijn als producten wat vaker in kleine verpakkingen kwamen.
Mjah... De 4 mini-stroopwafeltjes van vanmiddag waren minder nuttig.
crap in = crap out
pi_109540934
Zucht, hoe komen mensen op het idee om (in een oud appartement) film te gaan kijken met subwoofer op standje aardbeving. }:|
  maandag 26 maart 2012 @ 19:48:37 #105
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109541362
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Zucht, hoe komen mensen op het idee om (in een oud appartement) film te gaan kijken met subwoofer op standje aardbeving. }:|
Heel simpel:

Dude: Kom we gaan dat doen...
Andere dude: JAHHHH!!!!!

(dude kan ook vrouwelijk zijn btw).
  maandag 26 maart 2012 @ 19:51:29 #106
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109541505
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn tussentijdse lijstje:

O: 6x eiwit, 3x eigeel, halve eetlepel lijnzaad, 3x casselrib, 1 plakje salami, dotje ketchup.
T: ?
Update:

T: sap + creatine + glutamine, glas water
D: Left overs van Indo van gister, inclusief spekkoek
T: peer (denk ik)

[ Bericht 2% gewijzigd door slacker_nl op 26-03-2012 20:24:03 ]
pi_109541618
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Heel simpel:

Dude: Kom we gaan dat doen...
Andere dude: JAHHHH!!!!!

(dude kan ook vrouwelijk zijn btw).
No shit, sherlock. :')

Gestopt met de crenartines?
pi_109541660
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef loveli het volgende:

Mjah... De 4 mini-stroopwafeltjes van vanmiddag waren minder nuttig.
Je moet er ook niet 4 nemen o|O
pi_109541987
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik vroeg me afgelopen zondagmorgen om 3 uur af waarom mijn 50+ buren altijd keihard moeten tetteren in de hal als ze terugkomen van een feest of café. Dat je nog een afzakkertje wil nemen met je matties ok, maar hou je muil tot in de woonkamer :(

En dan dat gepis! Alsof het glazuur uit de pot moet gestraald :o En dat dan 10 minuten lang ofzo. Verbaas me altijd over die blaasinhoud ik moet 's nachts altijd opstaan :'( dan pies ik wel extra stil :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109542053
Hier ook een geupdate lijstje:

O: 4 wentelteefjes, 1 met dun laagje suiker, 3 met gebakken banaan
B: 5 km. wandelen, 2.5 daarvan met zware boodschappen
L: salade van bonen (witte, kikkererwten en nog een soort), sperciebonen, doperwten en tonijn, op een bed van spinazie (rauw), zachtgekookt ei
T: bak yoghurt met granola
D: biefstuk, wat zoete aardappel, broccoli.
pi_109542284
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:00 schreef Syrena het volgende:

Ik vroeg me afgelopen zondagmorgen om 3 uur af waarom mijn 50+ buren altijd keihard moeten tetteren in de hal als ze terugkomen van een feest of café. Dat je nog een afzakkertje wil nemen met je matties ok, maar hou je muil tot in de woonkamer :(

En dan dat gepis! Alsof het glazuur uit de pot moet gestraald :o En dat dan 10 minuten lang ofzo. Verbaas me altijd over die blaasinhoud ik moet 's nachts altijd opstaan :'( dan pies ik wel extra stil :+
Ik hoor mijn bovenbuurjongen ook altijd héél luid plassen 's nachts _O- Herkenbaar!
pi_109542375
quote:
[..]

Zoals al gezegd; gebakken ei (zonder brood), yoghurt met fruit, lijnzaad etc. Smoothies zijn ook een goede optie.
Ei is inderdaad n goede optie! Thanks!
pi_109542491
+ lijstje

O- uitgeslapen
T= Appel
L= 2 bb met kaas + banaan
T= stukje cake
A= bloemkool, gehakt en aardappelen

Straks nog eventjes m'n melk producten binnen krijgen
pi_109542518
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:10 schreef xliefs. het volgende:
+ lijstje

O- uitgeslapen
T= Appel
T= stukje cake

Dit is veel te weinig ;)
Sport je ook?
pi_109542943
Lijstje:

O: zuurdesemkrentenboterham (niet goed :@)
T: 2 boterhammen (spelt-zd) waarvan 1x geitenkaas en 1x filet AM
T: 2 paaseitjes :')
L: 2,5 gebakken ei met champi's en ik wilde nog griekse salade met feta eten maar had geen trek meer.
T: blokje choco
D: snijbonen met paprika en ui in een el satésaus en een gehaktbal en 1 aardappel
T: appel
T: nog geen idee maar wel iets vullends.
pi_109543033
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Das precies wat ik mooi vind. Stoer en zo. :Y
pi_109543094
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:10 schreef xliefs. het volgende:
+ lijstje

O- uitgeslapen
T= Appel
T= stukje cake

Welkom! Dit is NIET het anorexia/crashtopic. Meer eten gaarne.
Ja doei.
  maandag 26 maart 2012 @ 20:22:51 #118
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109543170
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

No shit, sherlock. :')

Gestopt met de crenartines?
Nee, volgende week is de laatste week en dan paar weken rust. Zal m'n gewicht goed doen (maar niet het vet%).
pi_109543425
Pff, getraind en het ging lekker! Alleen druk in de sportschool, dus mijn military press werd vanaf start een soort clean & jerk omdat het rek bezet was :')

Nu lekker pindakaas :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109543500
Ik doe ook even een vrijwel onbijgelezen lijstje.

O: 2x Allinson, 1 met kaas, 1 met roomboter
L:1x geroosterd Allinson met geitenkaas, honing en ui
S: 6,5 km hardlopen
T: wodka
D: restje Indiaas/roti met naanbrood (vegetarisch)
T: volle Griekse yoghurt

Het is niet heul veul, maar ik moet nog wennen aan de zomertijd. Ik schrok vanochtend wéér laat wakker, deze keer omdat iemand aan de deur klopte (bel is stuk.) In mijn droom wist ik wie het was en ik deed dan ook open met een grote glimlach. Ik had gelukkig wel m'n badjas aangetrokken, anders was het leed niet te overzien geweest, aangezien er in werkelijkheid een oude, lelijke, vette meteropnemer voor m'n neus stond. Die zal zich wel hebben afgevraagd waarom ik zo stralend opendeed. Ik heb hem de meterkast gewezen en ben weggevlucht. :+

Ik moet echt ophouden met raar dromen. :')
  maandag 26 maart 2012 @ 20:32:09 #121
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109543646
Hahaha, nice one!
pi_109543662
_O- Co! Nou dan heeft die meneer toch nog iemand getroffen zo op een doordeweekse dag en wie :D
pi_109543788
Mijn lijstje. Niet perfect, maar vandaag niet meer misselijk en mijn eetlust weer aardig terug gelukkig O+

O: bakje magere kwark met havermout/muesli
T: volkoren boterham gelderse worst (lekkere koek afgeslagen :7 )
L: 2 volkoren boterhammen achterham, kom tomatensoep
T: bakje fruit (banaan, appel, aardbeien ananas, bij elkaar zo'n 300 gram denk ik)
D: sperziebonen/paprika/ui/gehakt schoteltjes (pakje :+ )
T: 2 matzes met een dun laagje pindakaas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 26 maart 2012 @ 20:36:21 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109543897
Ik heb een heel rood hoofd :').
pi_109543905
:D. Heeft hij iig een goede maandag. :P
pi_109543925
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een heel rood hoofd :').
Heb ik ook altijd na het sporten. :% Ging het lekker?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 26 maart 2012 @ 20:39:07 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109544029
Co ik vind dat je steeds veel te weinig eet, echt structueel..

Toch wel aardappelen Jeager :P

Goed bezig Aurum!

Perr, wanneer waarheen in Spanje ?

XM, wat goed weer *O*
Ik typ steeds SM maar dat komt omdat rpm gewoon beulen is :r

1 bak kwark op (Lidl maar die van C1000, Aldi en zelfs AH is toch wat minder wrang, nu slapen...
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 26 maart 2012 @ 20:39:23 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109544043
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb ik ook altijd na het sporten. :% Ging het lekker?
Ja wel ok. En voor degenen die RPM kennen, qua nummers hadden we 1 3 3 4 5 5 7 :X :').
pi_109544050
Oh, en even het onomstotelijke bewijs dat Jillian helpt:

SPOILER
Ja doei.
pi_109544068
:D :'( :D
pi_109544078
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
_O- shopskill lvl99
  maandag 26 maart 2012 @ 20:40:37 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109544112
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:39 schreef Goodbye het volgende:
:D :'( :D
^^ Puik Mo :')
pi_109544128
quote:

SPOILER
Je had die tanspray ook even door moeten voeren :D enne je kijkt :%
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja wel ok. En voor degenen die RPM kennen, qua nummers hadden we 1 3 3 4 5 5 7 :X :').
Ai..
pi_109544181
quote:

[..]

Geen idee wat dat is, maar zal vast zwaar zijn. Yay for you! w/

Ik ga morgen weer lekker sporten O+
pi_109544185
Zo zou iedereen kijken na zo'n intensieve training! :o ;( :%
Ja doei.
pi_109544211
Damn het was warm in de dansschool, maar zweten is gezond toch? :D
Nu wachten tot mijn vriendje het eten klaar heeft :9
  maandag 26 maart 2012 @ 20:43:54 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109544297
Ik zou m'n kapster wel aanklagen als ik jou was Mo :P.
pi_109544354
Ah joh, kapsel, schnapsel, wat boeit je haar nou als je zo'n figuur hebt _O_
Ja doei.
  maandag 26 maart 2012 @ 20:46:38 #139
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109544460
quote:

[..]

Rounds/revolution per minute, red hat package manager of... ?
  maandag 26 maart 2012 @ 20:48:36 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109544564
Ik heb morgen mijn date en ik ben nu al nerveus :')!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 maart 2012 @ 20:49:31 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109544633
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zijn leuk idd :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_109544639
Spannend! :) Gaat vast wel leuk worden. :Y
pi_109544645
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb morgen mijn date en ik ben nu al nerveus :')!
Ik dacht dat je niet zou zeggen wanneer je date was! :+ Maar veel plezier alvast! *O*
  maandag 26 maart 2012 @ 20:50:14 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109544683
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Spannend! :) Gaat vast wel leuk worden. :Y
Alleen leuk is niet genoeg :P.

En ik zou het idd niet zeggen, maar ik kan m'n mond niet houden :P.

Thx! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_109544740
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen leuk is niet genoeg :P.

En ik zou het idd niet zeggen, maar ik kan m'n mond niet houden :P.

Thx! *O*.
Helemaal stomend, opwindend geweldig dan. :P
pi_109544775
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die onderste is mooi!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_109544904
Whoei vikkestein! Wat trek je aan? :P

Lijstje:
O: 2 vk bth zachte geitenkaas
T: banaan, druiven
L: grote kom soep met rijst en garnaaltjes en paprika, dubbele vk boterham kip
T: minneola, 3 paaseitjes (damn you eitjes!)
B: 2x20 minuten fietsen
D: groot stuk entrecote, 2 gebakken aardappels, sla met yoghurtdressing
S: evy les 1, 3x5 opdrukken + 3x5 triceps, buikspieroefeningen
T: eventueel nog yoghurt maar denk het niet.

Ben wel tevreden eigenlijk!
  maandag 26 maart 2012 @ 20:55:55 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109544982
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Rounds/revolution per minute, red hat package manager of... ?
Raw power in motion. Indoor cycling, soort spinning, alleen met een vastere opbouw.

En Vik, spannend! :Y
pi_109545393
Spannend Vik, maar ook heel leuk! *O*
Everything has changed
pi_109545488
quote:

SPOILER
_O-
  maandag 26 maart 2012 @ 21:09:20 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109545676
@perruche: de eerste is leuk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:13:29 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109545927
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Perruche het volgende:
Whoei vikkestein! Wat trek je aan? :P

Lijstje:
O: 2 vk bth zachte geitenkaas
T: banaan, druiven
L: grote kom soep met rijst en garnaaltjes en paprika, dubbele vk boterham kip
T: minneola, 3 paaseitjes (damn you eitjes!)
D: groot stuk entrecote, 2 gebakken aardappels, sla met yoghurtdressing
S: evy les 1, 3x5 opdrukken + 3x5 triceps, buikspieroefeningen
T: eventueel nog yoghurt maar denk het niet.

Ben wel tevreden eigenlijk!
Lekker lijstje wel :Y.
Ik moet ook maar eens bth met geitenkaas proberen :Y.

Oh, ik trek niets spannends aan, gewoon spijkerbroek, jasje, laarsjes. We komen allebei uit ons werk, dus we hebben afgesproken dat we niks fancy aantrekken. Ik ga natuurlijk niet mijn verleidelijke Espritjurkje aan doen als zij in een jeans aan komt zetten :'). Dat is meer voor als er een tweede date komt. We gaan het meemaken :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 maart 2012 @ 21:18:31 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109546243
Mijn complete lijstje nog even:

T: banaan
O: yoghurt/muesli/honing
T: twee bth kaas
T: géén stuk taart! *)
L: twee bth kaas
T: twee bth pindakaas
T: géén stuk taart! *)
T: wel een mini-Bounty }:|
T: wel een mueslireep }:|
D: spaghetti met pestosaus en extra groente
T: nog een klein bakje yoghurt met amaranthmuesli voordat ik ga slapen (ivm hardlopen morgenochtend)
Niet meer actief op Fok!
pi_109546485
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lekker lijstje wel :Y.
Ik moet ook maar eens bth met geitenkaas proberen :Y.

Doen :Y zo lekker.

Ik zie net dat mijn foto heel groot op een weblog van iemand van onze dansschool staat _O- weet niet hoe blij ik daar mee moet zijn maar ze heeft hem wel schattig bewerkt.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:29:20 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109546946
Hmm.. welke?

SPOILER
pi_109547021
De laatste 2 :)
pi_109547075
De 1e is mooi :Y
pi_109547289
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die onderste is mooi!
Ik krijg er ook elke keer nog weer complimentjes over. :Y.
pi_109547505
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik krijg er ook elke keer nog weer complimentjes over. :Y.
Waar worden die tassen eigenlijk verkocht? Ik ben de zeikerd die ze graag even eerst in het echt wil zien en voelen voordat ik een bak geld uitgeef. :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:39:23 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109547607
De d was hier een flink stuk snitzel, aardappels en doperwten. Verder dus gesport, totaal 0 zin. Maar me erdoor geslagen dn mezelf beloond met bier.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:39:25 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109547610
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waar worden die tassen eigenlijk verkocht? Ik ben de zeikerd die ze graag even eerst in het echt wil zien en voelen voordat ik een bak geld uitgeef. :)
Ze doen vast niet moeilijk over retourneren :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 maart 2012 @ 21:41:15 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109547712
Zouden ze nou ook vragen of je er een tasje bij wilt, als je zo'n tas koopt?
pi_109547721
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm.. welke?

SPOILER
1 en 4! :Y
pi_109547724
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef Ticootje het volgende:
De d was hier een flink stuk snitzel, aardappels en doperwten. Verder dus gesport, totaal 0 zin. Maar me erdoor geslagen dn mezelf beloond met bier.
Tsja.. dat helpt dan niet echt zou ik denken.
pi_109547738
Vind die onderste tas ook prachtig! Meteen gekeken waar ze worden verkocht. En van de jurkjes... 1 of 3.

mijn dag vandaag bleef zoals gepland, hoezee :7. Voor morgen een planning:

O magere kwark met druiven en muesli
T/L/T 5 volkoren boterhammen, 2x kaas&tomaat, 2x amandel/hazelnotenspread & 1xbio sandwichspread
T kiwi
B uurtje fietsen naar stage en terug
D klein beetje quinoa met gele en rode paprika en veel tuinerwtjes en een Grieksig vega-iets

Ben benieuwd O-) .
pi_109547759
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Hmm waarom ben je dan gaan sporten?
pi_109547812
Joh, hebben jullie die foto van Ticootje gezien? Hoeft niks meer van af, dacht ik zo!
pi_109547853
Mo: geweldig :')

Perruche: zeker een mooie lijst.

XM: ze zijn beiden leuk. Waar? :@

-edit- Ik zag de laatste twee niet. Rood staat jou ook goed.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:44:46 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109547913
Duvel stond in de keuken, liet een scheet en prompt ging er buiten een autoalarm af :')
  maandag 26 maart 2012 @ 21:45:41 #170
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109547958
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm waarom ben je dan gaan sporten?
Zodat ik bier kon drinken??
Dat is het geheim. Wil je meer eten? Moet je meer bewegen. Voor alsnog lukt dat aardig.
pi_109547990
@ Slacker
Waarom eet je creatine en weishake en tegelijkertijd ook chocolade en spekkoek? Als je aan de ene kant zo bewust eet, waarom eet je dan ook van die crap :X ?
Daarnaast zie ik geen intensieve sport, of heb je dat gister/eergister gedaan? Of eet je creatine 'zomaar'?

Ben net terug van rondje mtben, bijna 40 km in 1:27. Had nog telefoon onderweg (mn pa die ik al te lang niet gesproken had) en daarna behoorlijk uit mn ritme. Ging wel aardig, maar kan beter. Ga denk ik donderdag of vrijdag weer een rondje doen. Ga dan eens weer 50 km proberen.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:46:39 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109548014
Dit is toch ook slank blijven topic? Ik hoef er niets af hoor. Maar ik lees graag tips, want m'n eten is gewoon drama.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:46:45 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109548018
An: wehkamp. Ik heb al bij de Promiss hier in de stad gekeken, maar hier hangt alleen de collectie voor de Goudse vrouw. Maar dan wel die die elke zondag in de kerk zit.

-O-
pi_109548073
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Dit is toch ook slank blijven topic? Ik hoef er niets af hoor. Maar ik lees graag tips, want m'n eten is gewoon drama.
Bier is ook eten ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 21:47:35 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109548078
Niets mis met elke zondag naar de kerk :(
;)
pi_109548091
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zodat ik bier kon drinken??
Dat is het geheim. Wil je meer eten? Moet je meer bewegen. Voor alsnog lukt dat aardig.
Oke :) dat is wel logisch
Ik heb juist op de dagen dat ik sport dat ik gezonder eet/drink omdat ik het anders zonde vind.
pi_109548100
XM, de eerste en vierde!

Mag ik een applausje voor Evy les 1?

Nu nog even mad men kijken en dan slapies doen!
  maandag 26 maart 2012 @ 21:48:11 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109548112
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bier is ook eten ;)
Oh kijk! Bier drinken kan ik wel. Als een baas. Dus dat gaat goed.
pi_109548134
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:47 schreef Perruche het volgende:

*O*
pi_109548153
Inderdaad, meer sporten is ook meer eten. :Y

quote:
XM, de eerste en vierde!

Lukte het een beetje? :)
  maandag 26 maart 2012 @ 21:50:02 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109548212
quote:
XM, de eerste en vierde!

*applaus* :)

Hm de meningen verschillen nogal dus. Ik ga woensdagavond wel iets bestellen, als ik me zit te vervelen op mn hotelkamer in Zuid-Limbabwe.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:50:45 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109548246
Hardlopen respect.

Ik ben er weer mee gestopt. Ik liep vorig jaar 5km onder de 30 minuten. Doel gehaald dus en dus gestopt. Nu fiets ik 35 km in een uur. Ook best netjes.
pi_109548251
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh kijk! Bier drinken kan ik wel. Als een baas. Dus dat gaat goed.
Ben je idd behoorlijk goed in ! :*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_109548345
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De bovenste heb ik van een lederwarenzaak, de onderste gekocht in een kledingwinkel hier. Je ziet het merk steeds vaker, ook wel bij schoenwinkels bijvoorbeeld.

En ik vind je daar geen zeikerd om, hoor. Part of the fun van het kopen van een tas ook, natuurlijk!
  maandag 26 maart 2012 @ 21:52:30 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109548347
quote:
17s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Ben je idd behoorlijk goed in ! :*
:*
pi_109548487
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
An: wehkamp. Ik heb al bij de Promiss hier in de stad gekeken, maar hier hangt alleen de collectie voor de Goudse vrouw. Maar dan wel die die elke zondag in de kerk zit.

-O-
:D dat had ik niet achter Wehkamp gezocht. :@ Eens kijken.
pi_109548605
:W ben ik weer!! Ga niet alles teruglezen hoor, jullie gaan hier veel te hard. Heb ik nog erg belangrijke dingen gemist de afgelopen 5 dagen? Zie iig een 'newbie' :W hoi!
pi_109548619
Ah.. ff relaxen. Zit even topics terug te lezen en ondertussen een aftertraining bak kwark naar binnen te douwen. Mn favo kwark is niet meer te koop, al een week niet meer. Is nergens meer te krijgen in Utrecht. Dus nu smerige kwark naar binnen gooien..
  maandag 26 maart 2012 @ 21:59:11 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109548733
Eindstand hier en dan ga ik zo maar eens te bedde:

O: bakje kwark: 75% fr. kwark, 25% volle kersenkwark
T: 1 paaseitje
L: 3 bth: 2 met halve plak kaas, 1 pindakaas
T: balisto op de sportschool
S: RPM
D: 1/4e (iets meer) ei/spinazietaart
  maandag 26 maart 2012 @ 22:02:48 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109548948
Paaseitje???? 40 kal per stuk. Sinds ik dat weet heb ik de emmer van m'n bureau gehaald. Dan ga ik liever een mc chicken halen.
pi_109549092
Jeuj wat gaan jullie snel! Ik zag een lekker lijstje van Perr en een date van Vik O+ !
En nieuwen, die nog wat moeten leren ;) Welkom
Heb me aan mn lijstje gehouden *O* al ging hardlopen voor geen meter, want te weinig tijd. ah well, ben in elk geval gegaan!
En ik heb ook een tas van cowboys O+ bij Invito gekocht!

Be someone that makes you happy
pi_109549267
Ik eet liever 11 paaseitjes dan 1 stuks vies stinkend nepvlees van de Mac.

En dat is ook een mooie tas Nallie!
Goed dat je bent gaan rennen. Ik heb alleen 2 keer 11 verdiepingen de trap genomen en heb een stuk door de stad gewandeld naar het station.
En nu ben ik moe. :z
Doe wat je niet durft.
pi_109549314
*O* morgen afspraak voor MA-proposal *zenuwachtig* :o
Ja doei.
pi_109549321
Als we dan toch gaan posten, ik heb deze voor m'n werk (ook al Cowboysbag):

Ben er heel blij mee, maar ik moet er nog echt wel een kleinere bij hebben.
Everything has changed
pi_109549336
Paaseitjes O+
pi_109549357
En bedankt }:| Nu wil ik ook een nieuwe tas :D
  maandag 26 maart 2012 @ 22:11:00 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109549390
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Goed dat je bent gaan rennen. Ik heb alleen 2 keer 11 verdiepingen de trap genomen en heb een stuk door de stad gewandeld naar het station.
Nee!!!! Ik vind mc voer zo lekker. Komt door het zout volgens mij. Soort verslaving.
pi_109549391
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef _aurum_ het volgende:
Sorry! :D
Doe wat je niet durft.
pi_109549404
quote:

Vond paaseitjes ook vies, maar mijn choco thuis was wel :9
Nu me dat vooraf herinneren :D
pi_109549419
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
*O* morgen afspraak voor MA-proposal *zenuwachtig* :o
Succes :*

Hij is leuk mini!
pi_109549427
quote:

Dat is waar O+
Maar tot nu toe dit jaar nog geen paaseitjes op.

Lekker bezig Mo *O* ik heb vandaag mijn eerste deel van mijn masterscriptie ingeleverd, voelt zo goed.
pi_109549442
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef _aurum_ het volgende:
Ja ik zit ook al met mijn pas in de hand :')
Morgen eerst maar eens rekeningen betalen.
pi_109549485
Spannend Mo, succes! :)

Ik kan de McKroket ook niet altijd weerstaan. :@
Everything has changed
pi_109549506
quote:

Ik eet liever niks dan de Mac :P Mijn lijf houdt er ook niet van. Dan maak ik zelf wel burgers.
Wandelen en traplopen is toch ook goed Henk!
  maandag 26 maart 2012 @ 22:13:02 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109549517
Ik zie gewoon een tas. Alleen andere kleurtjes. :'). Kan kwijlen op mooie schoenen en jurkjes, maar tassen doen me echt niets. Gelukkig maar :').
pi_109549523
Ik wil deze:
pi_109549539
O: 2 geroosterde bth kaas, glas melk
T: bth kaas, cappuccino
L: 2 bth ei, bth pindakaas
T: cashewnoten, banaan
S: body attack + body step
D: pot doperwten met appelmoes
T: bak yoghurt

commentaar?
Turn the world into your dance floor.
pi_109549547
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef Probability het volgende:
Ik wil deze:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mooi strak Prob. Ik moet naar bed :')
pi_109549578
Als ik eens bij de mac eet is het salade of nuggets O-) Toch nog het gevoel dat je dan niet heel slecht eet.. En paaseitjes.. Ik begin er niet aan, want als ik eenmaal in de vreetmodus kom...

Bak kwark is weg. Met lepel honing was het te doen..
pi_109549579
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef Probability het volgende:
Ik wil deze:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vanmiddag ook gepost toch? Hij is tof!
pi_109549590
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef norich het volgende:

commentaar?
Mooi lijstje, al is de appelmoes niet de beste keus en vind ik je D te weinig, zeker na het sporten.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:16:50 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109549728
Maar vinden jullie meerdere tassen ook niet vreselijk onhandig :?. Heb echt veel zooi erin en het zou me echt mateloos storen als ik steeds over zou moeten pakken. En dan vergeet je weer wat enzo.
pi_109549729
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mooi lijstje, al is de appelmoes niet de beste keus en vind ik je D te weinig, zeker na het sporten.
Oh ik houd echt van appelmoes :@
wat zou beter bij doperwten zijn dan? Droog vind ik ze ook niks :P
pi_109549733
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef norich het volgende:

commentaar?
Redelijk veel vet en koolhydraten, iets te weinig eiwitten. Ben je vegetarier? Ik zou zelf je kaas (ik neem aan dat dat 'gewone' 48+ kaas is) vervangen door kip, rosbief ofzo.
pi_109549812
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar vinden jullie meerdere tassen ook niet vreselijk onhandig :?. Heb echt veel zooi erin en het zou me echt mateloos storen als ik steeds over zou moeten pakken. En dan vergeet je weer wat enzo.
Heb er behalve een portomonnee-mobiel en labello niks bijzonders in zitten.
pi_109549819
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Redelijk veel vet en koolhydraten, iets te weinig eiwitten. Ben je vegetarier? Ik zou zelf je kaas (ik neem aan dat dat 'gewone' 48+ kaas is) vervangen door kip, rosbief ofzo.
Nee ben geen vegetariër, houd alleen niet zo van vlees, wel van kip overigens :P
pi_109549827
Thanks! Heb er enkele weken geleden een gehad, oriënterend, en heb vorige week dus proposal proposal ( :') ) opgestuurd. En ik hoop zó dat het op z'n minst in de goede richting zit.

BA scriptie gaat ook de goede kant op. Nu alleen m'n 'gewone' coursework nog zien te doen... Bah! Dat is allemaal zóveel minder leuk dan de scripties! :P

En Sarabi: MA scriptie, eerste keer ingeleverd, of is er al eea aan beoordeeld? :)
Ja doei.
pi_109549853
quote:
Dat heb ik ook ja, maar voor m'n werk heb ik nou eenmaal een tas nodig waar A4 in past, en daar wil ik in het weekend toch niet altijd mee rondlopen. :+
Everything has changed
pi_109549866
quote:
Ja, dat sowieso wel, ondanks dat ik er alleen een portemonnaie, een telefoon en een pen in heb zitten! :P
Ja doei.
pi_109549900
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:16 schreef norich het volgende:

[..]

Oh ik houd echt van appelmoes :@
wat zou beter bij doperwten zijn dan? Droog vind ik ze ook niks :P
Beetje olijfolie, peper en zout? Of andere groente eten die je wel lekker vind? En iets van granen/aardappel erbij en iets van eiwit?
pi_109549926
quote:
Het enige wat ik altijd bij me heb is m'n telefoon, portemonnee en huissleutels. Dat overpakken lukt nog wel. :+. (Of eigenlijk laat ik dat niet eens in m'n tas zitten.) In al mijn tassen zit een potje vaseline.

Ik vind het ook fijn om tassen in verschillende maten te hebben, of wat nettere voor als de gelegenheid erom vraagt.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:22:39 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109550080
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb er behalve een portomonnee-mobiel en labello niks bijzonders in zitten.
Oh ja, ik wel. Div. pijnstillers, damesproducten, pennen, wat make-up, haarborstel, autosleutels en -papieren, visitekaartjes, sleutels, mobieltjes, portemonnee, luchtje, stempelkaarten van div winkels, afsprakenkaart van de schoonheidsspecialiste, tijgerbalsem, elastiekjes en spul om een ingezakt kapsel weer een beetje te reviven.
pi_109550109
Ik zat net eens in te vullen hoeveel calorieen je verbrandt met fietsen. Het schijnt dat ik in rondje voor ruim 1400 kcal gefiets heb. Had dat echt niet gedacht, dacht dat het meer rond 800-900 zou liggen. Dus misschien toch nog een paaseitje vanavond ;)
pi_109550239
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh ja, ik wel. Div. pijnstillers, damesproducten, pennen, wat make-up, haarborstel, autosleutels en -papieren, visitekaartjes, sleutels, mobieltjes, portemonnee, luchtje, stempelkaarten van div winkels, afsprakenkaart van de schoonheidsspecialiste, tijgerbalsem, elastiekjes en spul om een ingezakt kapsel weer een beetje te reviven.
Oh :o
Pijnstillers liggen @ work
Die damesproducten in mijn auto :D
Pennen ook@auto
Make up och dat is geen beginnen net als kapselspul
Visitekaartjes zitten in werkkoffer
Kaarten enz in porto
Heb dan ook een minitasje O+
pi_109550347
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beetje olijfolie, peper en zout? Of andere groente eten die je wel lekker vind? En iets van granen/aardappel erbij en iets van eiwit?
Thanks voor de tip :) Zal het onthouden voor de volgende keer.
Normaal gesproken eet ik er wel iets bij, maar moet nodig boodschappen doen.
pi_109550570
@ XM : ALLL the dresses!!

Maar als ik dan toch moet kiezen, de bovenste en de onderste O+

@vik woei, veel plezier morgen :D

@Mo succes!!!

@Co: het lijkt dat je nog een stuk minder eet dan ik? * MarMar is with uniekje on this one!
En lol @ je droom :)
pi_109551957
Ik heb een beetje een kaklijstje, ofja, mijn lunch was kak maar ik had haast en was de hele middag weg . :') Geen excuus maargoed had ook geen zin om te gaan zitten lunchen ofzo. Morgen goedmaken :D

O: yoghurt met muesli, 2 kiwis
L: eat natural bar, appel, bekertje vanillepudding
T: wortels, handje amandelen
D: gebakken aardappeltjes, flinke biefstuk, sla/tomaat/komkommer
S: 60 min xco, 30 min benen, 15 min crosstrainer zwaar level
T: whey proteine shake, yoghurt
  Vis een optie? maandag 26 maart 2012 @ 23:37:23 #228
70532 loveli
N
pi_109553266
Gespot in bushokje, zeker weten dat 'ie er speciaal voor mij hangt:

_O- _O-
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 26 maart 2012 @ 23:59:35 #229
70532 loveli
N
pi_109554122
Jurkjes van XM: de rode, de andere 3 zijn ook leuk, maar kunnen over 40 jaar ook nog.

En je hebt tas-organizers, zodat je in 1 greep alles wat je nodig hebt in je andere tas stopt. Kun je meer tassen kopen.

In het kader van handtasindeling, weet iemand waar je mini mascara kunt kopen? Miss Sporty had ze, maar die verkopen ze niet meer. Ideaal voor avondtasjes.
crap in = crap out
pi_109554420
Die tassen discussie (of beter aanbidding) geniaal :) iets waar ik als man niks van snap. Ok, in veel damesbroeken zitten geen of te krappe broekzakken dus dan heb je een tas nodig. Maar meer dan 2 tassen? Ik zou dan continu alles kwijt zijn, vergeten in welke tas iets zit.. Ik heb 2 tassen en daarmee is het al gelukt om een paspoort kwijt te raken.. Met 10 tassen raak ik alles kwijt :)
Soms zie ik ook vrouwen met 2 handtassen tegelijk. Das toch superonhandig? Koop dan gewoon 1 grotere. Of is dat mannenlogica
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 00:23:46 #231
70532 loveli
N
pi_109554865
Een witte tas bij m'n witte en vanillekleurige pak, een zwarte tas bij m'n zwarte & grijze/krijtstreep pak, een blauw tasje bij die blauwe jurk, tas voor als ik net iets meer mee wil nemen (past setje kleding in, evt slippers/compacte schoenen)...

M'n 'standaard' tasje is vrij klein, maar toch past alles wat ik nodig heb erin. Grijp ik altijd mee als ik ergens naartoe moet, weet ik dat ik minimaal rijbewijs en 20 euro bij me heb...
crap in = crap out
pi_109555479
@ Uniek en Marmar: het is inderdaad wat weinig, maar ligt echt voornamelijk aan het feit dat ik heel laat opsta en nog moet rennen, dus niet veel kan lunchen. Ik eet echter nooit lang weinig, of m'n ritme wordt weer wat beter, of ik eet 's avonds nog wat extra's. Qua kcals valt het nog mee, omdat ik wel boter at en volle yoghurt:
O: 250
L: 200
T: 130
D: 600? 700? zoiets
T: 250

Dus het is nu ook weer niet dramatisch. Hoewel ik wel heb hardgelopen. Mmmm. Morgen eens kijken, is sws makkelijker vanwege sportrustdag.

Ik vind alle geposte cowboytassen leuk, dus ik ga ook eens op zoek. Ben op zich geen echte tassenfreak, maar vind zo'n leer stoer ding toch wel erg mooi.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 05:16:39 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109556512
Heb 3 rugtassen *O*
Met daarin: pennen, fruit, fruit, groente, groente, kaugum, werksleutels, labello.. :')

Met hardlopen erbij mag je toch echt meer Co, hoe minder je nu eet hoe minder je altijd mag eten...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 06:00:07 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109556551
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Exact. Je hebt ook een mooi lijf trouwens. Gewoon houden zo.

enNu de weg op. Doei.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109556595
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef loveli het volgende:

[ afbeelding ]

_O- _O-
Je vaagt uitstel aan door 08000543 te bellen. Zorg dat je je ban bij de hand hebt en je hebt binnen 2 minuten, zonder iemand te spreken uitstel tot september! *)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 06:31:20 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109556608
Mogguh, ik moet eigenlijk hardlopen maar ik was nog niet over mn gebrek aan nachtrust van gisteren heen. Nu dodag maar dus :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 07:05:54 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109556691
Mooi.. Volgens nu.nl zorgt chocola voor een lager bmi. Dat wist ik wel, elke dag een blokje pure choco vd Aldi ftw :D
Heb alweer honger en moet nog zo lsng
pi_109556705
Goedemorgen! Heb het een beetje druk de laatste tijd, maar hier is mijn lijstje:

gisteren:
O: kwark, diepvriesfruit
T: stukje zelfgebakken rijstevlaai
L: 3 broodjes: 2x hard met vleeswaren, 1x zacht met kaas
T: nog een klein stukje rijstevlaai (die nu op is)
D: salade met pasta, kip, olijven, tomaat, komkommer, paprika

vandaag:
O: kwark, diepvriesfruit
L: 4 bruine bth avocado
T: banaan
S: hardlooptraining

Mijn trein staat inmiddels ongeveer voor mijn huis stil. Ik had beter een half uur kunnen blijven liggen..
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_109556852
Mogge!
Het is gewoonweg koud op kantoor :D
Iets zegt me dat dat niet lang gaat duren.
pi_109557093
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 06:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je vaagt uitstel aan door 08000543 te bellen. Zorg dat je je ban bij de hand hebt en je hebt binnen 2 minuten, zonder iemand te spreken uitstel tot september! *)
je ban?

Goedemorgen!
pi_109557115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

je ban?

Goedemorgen!
BSN waarschijnlijk.

Moggeh, het wordt vandaag geen hardlopen voor mij. :') De spieeerrrrpijn. :{
pi_109557142
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

BSN waarschijnlijk.

Moggeh, het wordt vandaag geen hardlopen voor mij. :') De spieeerrrrpijn. :{
Wel genoeg eiwitten gehad?
pi_109557235
Ik merk dat ik geen echte spierpijn meer heb, maar eerder dat mijn spieren vermoeid zijn. soort silent whisper of death actie: oh, dit gaat wel-bezig is- of nee, toch niet :X _O-
pi_109557282
Genoeg eiwitten wel denk ik; na het sporten een wheyshake met 300ml melk, salade met ei en zalm, 500gr kwark voor het slapen gaan.

Waarschijnlijk gewoon hard getraind.. Ik moet alleen een beetje oppassen dat ik na zulke dagen mezelf niet ga forceren door alsnog te gaan hardlopen. Deadliften gaat wel steeds beter. _O_ Geweldige oefening. :P
pi_109557359
Morgen!

O - 2 vk pompoenpit/sesam crackers met filet a, kiwi
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - handje cashews
S - hardlopen
D - paprika/aubergine met balsamico en een geroosterd worstje (D van gister is wat anders geworden)
T - koffie verkeerd, peer of mango
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109557459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

je ban?

Goedemorgen!
BSN bedoelde ik. Stomme autocorrect op mobiel enzo. :P

Goedemorgen! Ik constateerde vanochtend dat mijn linkerenkel een rare hobbel heeft. Veroorzaakt door wat schroeven.
Dus nu heb ik mn laarzen met enorme hakken maar weer aangedaan, dan zie je dat tenminste niet. :P
Doe wat je niet durft.
pi_109557513
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Paaseitje???? 40 kal per stuk. Sinds ik dat weet heb ik de emmer van m'n bureau gehaald. Dan ga ik liever een mc chicken halen.
Seriously?? Bij de mac kom ik alleen voor ijs, de rest hoeft van mij niet. Geef me dan dat paaseitje maar :Y. Bij de mac kom ik alleen voor ijsWel die van de banketbakker, liever écht lekkere chocola en er dan wat langer mee doen (max. 2 per dag).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109557520
Morning!

Over die tassen, ik heb een grote bruine die ik liefkozend "mijn hutkoffer" noem, die neem ik eigenlijk altijd mee maar is nu kapot en er past geen A4 in. Dan heb ik een grote glanzende van blauw leer maar ik ben eigenlijk een beetje over mijn glansperiode geen, dus die gebruik ik alleen voor werk. Dan heb ik nog een kleine katoenen mooie witte die gebruik ik nu gewoon voor naar werk. Nog 2 minitasjes voor als ik even de stad in ga en nog een hippie tas voor festivals. :@
pi_109557555
De mac vind ik ook niet zo lekker, alleen de sundea ijsjes met nootjes en caramel :9. En tico, het is hier gezond slank :P was jij dat met die energy drink? Mac en redbull is niet gezond he :P

Mijn planning:
O: 200gr griekse yoghurt, 3 eetlepels blauwe bessen en 1 handje walnoten
T: druiven en banaan
L: soep en/of salade
T: dubbele kleine zware vk bth kaas
D: cauliflower cake (reeds gemaakt, ziet er echt lekker uit!) met een salade van komkommer/rode ui/sesam
T: eventueel nog een wijntje pop een terrasje ergens.
pi_109557601
quote:
Ik heb daarom ook 1 vaste tas. Als ik een nieuwe koop, gaat alles over naar die en gebruik ik de oude niet meer. Alleen voor vakanties of speciale gelegenheden maak ik uitzonderingen.

Dit is mijn huidige tas:

Alleen nu wordt 'ie wel erg vies en ik durf 'm niet te wassen / naar de stomerij te brengen omdat er zowel stof als leer op zit... Van Fossil trouwens, ik vind dat zij vaak mooie tassen hebben!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109557632
Oh ja ik vergeet altijd vanalles. Maar daar ben ik nu wel aan gewend dus ik besteed in de morgen 1 minuut aan mezelf en alles wat ik meeneem te examineren...
pi_109557656
Tassen ... ik heb een functinele snowboardrugzak (plat en past een waterzak in) en een grote hippe dakine rugzak in paars/blauw (past bij mn paarse winterjas xD) en dat is het. Die laatste gebruik ik overal voor, zit ook standaard ibu/paracetamol, pennen en mn agenda in. Rest van de zooi zit in mn jaszakken. Gedoe met kleine tasjes waar net niets in past is echt niets voor mij :P.

Ohja plaatjes!

in paars/blauw dus. :+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_109557663
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef loveli het volgende:

[ afbeelding ]

_O- _O-
_O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:02:08 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109557697
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van het weekend pas aangifte heb gedaan :@ :') En toen snapte ik van een deel nog geen jota, stomme financiële termen :( "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker", ammehoela _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109557723
Oh, aangifte.. Volgens mij hoef ik helemaal niet :?
pi_109557750
Tico, nog helemaal niets over je foto gezegd :o :@. Maar mijn hemel, wat een prachtig lijf :9~. Kan alleen maar mooier worden met voedzamer voer en meer spieren :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109557782
Oh ja, aangifte. Onze staat al 2 weken klaar, maar dan laten we het tot het laatste moment liggen 'voor dingen die we nog vergeten zijn'. Wat in de praktijk nooit gebeurt :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109557848
Mogguh!

Dat is Tico?! :o ^O^

Q, een D in de trant van A/G/V lijkt mij een goede. Van gister gewoon netjes mits die rijstevlaai niet al te veel was ;)

Novem, netjes! Hoe is nu eigenlijk de stand?!
Meen me trouwens te herinneren dat je keer over had om van 5x bth naar 4x bth te gaan toch? :@

Perr, iets aan de lage kant?! Of moet ik een het-is-Perr-dus-1-eetmomentje-moet-je-erbij-rekenen gevallletje?! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109557860
Ik vind aangifte doen maar saai en dus stel ik het uit. Wij hebben toch niets bijzonders, alleen HRA. en die krijg ik maandelijks. Morgen maar eens kijken wat de belastingdienst voor ons heeft ingevuld. Alhoewel uitstel wel heel interessant klinkt en ik ken mijn bsn uit mijn hoofd :)

Lijstje dan maar:
O; kwark (200gr), banaan, bosbessen, havermout (20gr)
T: appeltje
L pistoletje gezond, indien achter bureau, iets lekkerders en gezonders indien naar de kantine
T: plakje roggebrood
D:pasta van gister, deadline dus geen tijd om te koken en mijn amore gaat uit eten

Suf lijstje zeg!
pi_109557873
:D viz! Ja misschien maar heb geen sport vandaag he. Maar reken er maar een stuk of 2 chocoladeeitjes in mee :P
pi_109557875
Zo... Ik ga maar weer eens aan de studie ;(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:12:36 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109557879
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, aangifte. Onze staat al 2 weken klaar, maar dan laten we het tot het laatste moment liggen 'voor dingen die we nog vergeten zijn'. Wat in de praktijk nooit gebeurt :P.
Ik besteed het normaal uit of ik doe aan minimalisme :') Ik ben toch alle bonnetjes enzo kwijt en doe eigenlijk nauwelijks gekke uitgaven, dus loopt wel los :+
pi_109557885
Ik heb trouwens nog steeds 2 kaartjes voor de New Cool Collective in het Paard voor as. vrijdag over. :)
Liefhebbers?
Doe wat je niet durft.
pi_109557896
Anna gekkie wat eet je weinig de laatste tijd! Hoe gaat het voorbereiden op de Urbanathlon?

ik heb sinds dit weekend het gevoel dat ik ziek moet worden maar dat het niet doorzet, echt suf :').
pi_109557935
Prob, jij bent student toch?! Dan moet je 'm juist invullen! Lekker terug vangen!
Alles wat je uitgeeft aan je studie kun je de BTW van terugkrijgen en zulks...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:12 schreef Perruche het volgende:
:D viz! Ja misschien maar heb geen sport vandaag he. Maar reken er maar een stuk of 2 chocoladeeitjes in mee :P
Zoiets had ik al verwacht :D

Anna, wat Perr zegt!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:16:45 #267
221912 minilot
Nancy boy
pi_109557950
Aangifte! Verrek! Vanavond maar even voor gaan zitten. :) Dank voor de herinnering, dames!

Verder heb ik zojuist eindelijk drie paar Sockwa's besteld: voor mezelf, voor mijn lief en voor onze toffe heldin Sigme! :) Zo fijn als helemaal op blote voeten hardlopen zullen ze niet zijn, maar waar de ondergrond erg onaangenaam is is of wanneer het superkoud is 's morgens vroeg, dan hebben we in elk geval iets om aan te trekken. En als de zon doorbreekt en/of het scherpe kiezelpad overgaat in bosgrond dan prop je ze zo in je achterzak. O+
Nu maar wachten bij de brievenbus tot half april..

Lijstje vandaag (nog stééds geen boodschappen kunnen doen, dus restjes/voorraadkast/vriezer-eten)..

O: Smoothie van havermelk met blauwe bessen en frambozen uit de vriezer en een schep boekweitgrutjes.
L: Twee volkoren tortilla's met rode ui, limabonen en kip in chipotlesaus
T: Kantoorkoffie (vast een hoop, want ik sliep nogal laat :O )
D: Grote kom soep van aardappel, prei, spinazie, aardappel, wat room en stukken kabeljauw erin. Handje zeekraal als garnering erbij en misschien wat geroosterde plakken zuurdesembrood.
T: Banaan
S: Half uur fietsen, 25 minuten hardlopen en een Jillian-lesje

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 27-03-2012 09:25:32 ]
pi_109557956
Morgen :W

Vandaag weer lekker werken, buikpijn is weg *O*

Laat ik eens beginnen met boekweitgrutjes en fruit!
pi_109557961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik besteed het normaal uit of ik doe aan minimalisme :') Ik ben toch alle bonnetjes enzo kwijt en doe eigenlijk nauwelijks gekke uitgaven, dus loopt wel los :+
_O- foei!
Wel wat terug gekregen?
pi_109557971
Mini, hoe ging je veganistische week eigenlijk?

Verder mooi lijstje denk ik maar ik kan het vooor geen meter inschatten :D.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:18:35 #271
221912 minilot
Nancy boy
pi_109557979
Oh, en 57,5 kilo! :@ *O*

Moet daarbij wél zeggen dat ik me woog toen ik net uit bed rolde en al naar de weecee was gegaan en nog geen liter water had gedronken.

Dus helemáál representatief is het niet. :)

Niettemin, nog vijfenhalve kilo tot het lelijke badpad waar ik zo verliefd op ben. *)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 27-03-2012 09:25:14 ]
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:19:45 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109557997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- foei!
Wel wat terug gekregen?
Mwaa ik heb zo weinig verdiend/uitgegeven vorig jaar dat het toch de moeite niet is geloof ik :+

En geen idee eigenlijk :@ Snapte weinig van het overzicht, gezien mijn ondernemingsdinges meegeteld moest worden, dus ik gok dat ik het eerdaags wel hoor van de belastingdienst :+ Ik verwacht dat ik moet betalen, ivm btw van freelance inkomsten ofzo (al is die grotendeels verlegd).
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:20:14 #273
221912 minilot
Nancy boy
pi_109558006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:

Prima, met uitzondering van één avond waarop ik onverwacht in Breda belandde met mijn beste vriend en ik geen plantaardige opties had in het eetcafé waar we verzeilden. Maar met uitzondering van die geitenkaasquiche in kruidenroomsaus ging het prima hoor! Weer eens wat heel nieuwe dingen gegeten. :)
pi_109558037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het was dit jaar echt supersimpel, alles op 1 ding na was al ingevuld en het klopte ook nog! Vanuit het werk van mijn lief hadden we gratis een accountant kunnen krijgen die het voor ons doet, maar we waren net te laat om ons daarvoor op te geven. Die man is echt geweldig, haalt geld uit hoekjes waar ik ze zelf nooit gezocht had :D. Hij doet trouwens nooit moeilijk over bonnetjes (bankafschriften mogen eventueel ook he!).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109558038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:

Zat m'n hoofd er ook al over te breken, zou denk ik liever iets meer zien en dan na het sporten. Ik zeg herkansing voor de garnalencocktail!
pi_109558043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Genoeg eiwitten wel denk ik; na het sporten een wheyshake met 300ml melk, salade met ei en zalm, 500gr kwark voor het slapen gaan.

Waarschijnlijk gewoon hard getraind.. Ik moet alleen een beetje oppassen dat ik na zulke dagen mezelf niet ga forceren door alsnog te gaan hardlopen. Deadliften gaat wel steeds beter. _O_ Geweldige oefening. :P
:+
pi_109558045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
Prob, jij bent student toch?! Dan moet je 'm juist invullen! Lekker terug vangen!
Alles wat je uitgeeft aan je studie kun je de BTW van terugkrijgen en zulks...

[..]

Zoiets had ik al verwacht :D

Anna, wat Perr zegt!
2010 heb ik niet gedaan geloof ik..
pi_109558060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:22 schreef Probability het volgende:

[..]

2010 heb ik niet gedaan geloof ik..
Kan tot 2jr terug als ik het goed heb, dus doen! :Y

Random:
Collega's die Korn in de ochtend niet kunnen waarderen }:| :{w
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:24:38 #279
221912 minilot
Nancy boy
pi_109558088
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zat m'n hoofd er ook al over te breken, zou denk ik liever iets meer zien en dan na het sporten. Ik zeg herkansing voor de garnalencocktail!
Kan niet - geen tijd om booschappen te doen vandaag.

Maar wees gerust, dat hardlopen (+ Jillian) doen we eigenlijk altijd vóór het avondeten. Dus na die brute inspanning heb ik gewoon nog soep met room en vis en een enorme bak groenten. :Y
pi_109558107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Kan niet - geen tijd om booschappen te doen vandaag.

Maar wees gerust, dat hardlopen (+ Jillian) doen we eigenlijk altijd vóór het avondeten. Dus na die brute inspanning heb ik gewoon nog soep met room en vis en een enorme bak groenten. :Y
:D zet het dan ook in die volgorde! :P
pi_109558113
wow ik krijg 581 terug als ik goed lees??
pi_109558171
Dat zou zeker kunnen als student. :Y
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 09:28:59 #283
70532 loveli
N
pi_109558175
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kan tot 2jr terug als ik het goed heb, dus doen! :Y

Random:
Collega's die Korn in de ochtend niet kunnen waarderen }:| :{w
Vijf.
crap in = crap out
pi_109558177
Lekker lijstje minilot!
En ik ben geintrigeerd door de boekweitgrutjes van jou en An. Wil ik ook :P

Lijstje:

O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, wat dadels met kokos, rijstwafel geitenkaas
L: 2 roggebrood pindakaas, 2 groentepannekoekjes
T: halve komkommer, 2 groentepannekoekjes
D: gestoomde groenten (broccoli, halve courgette) met tahindressing en een paar falafelballetjes
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met banaan/cacao/kokos... nom :9

Verder frustratie galore met mensen die je teveel geld betaald om dingen te regelen en die het dan slecht regelen }:|
pi_109558183
Mijn vriendje kreeg iets van 1000 terug? :') Ik moet betalen.
pi_109558189
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat zou zeker kunnen als student. :Y
'dit bedrag is excl. heffingsrente'

Ok. en wanneer krijg ik het dan :9?

Oh -O- Premie volksverzekering is bijna een even groot bedrag.. moet ik dat dan weer betalen? Dan sta ik toch weer op 0?
pi_109558206
Ik vind ook dat Anna te weinig eet. Volgens mij is ze 2 koppen groter dan mij en ik schuifel meer naar binnen :')

Lijstje voor vandaag:

O: smoothie
T: rijstwafels met pindakaas
L: venkelsalade met zoete aardappel en kalkoen
T: kwark en bessen
S: lesje 7 van Evy
D:Salade van aubergine, linzen en rucola Ben benieuwd of ik het lekker ga vinden want het is vegetarisch en ik O+ van vlees :P
T: kwark
pi_109558256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh -O- Premie volksverzekering is bijna een even groot bedrag.. moet ik dat dan weer betalen? Dan sta ik toch weer op 0?
Je krijgt een eindscherm te zien met hoeveel je terugkrijgt of moet betalen. Dat is het.

Volgens mij komen er geen andere dingen bij kijken.
pi_109558257
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Als je alles invult krijg je een overzicht van wat je terugkrijgt/moet bijbetalen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:35:32 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109558303
Ik krijg nog 33 eutjes terug... Vetpot!
pi_109558318
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:10 schreef V1z0R het volgende:

Q, een D in de trant van A/G/V lijkt mij een goede. Van gister gewoon netjes mits die rijstevlaai niet al te veel was ;)

Thanks voor het kijken naar mijn lijstje!
Het is dinsdag-sportdag, dus ik ga echt geen A/G/V koken :P. Eet sowieso eigenlijk nooit A/G/V :D.
Zat te denken aan pasta gevuld met noten met spinazie erbij. Dat zou het ook moeten doen lijkt me :).

Rijstevlaai was trouwens een test voor het recept en er ging maar heel weinig boter (20 gr) en suiker (120 gr op een enorme vlaai) in. De rijst zorgt natuurlijk voor genoeg kcal, maar toch :+.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_109558344
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Je krijgt een eindscherm te zien met hoeveel je terugkrijgt of moet betalen. Dat is het.

Volgens mij komen er geen andere dingen bij kijken.
Waar exact staat dat? Want ik zie wel meer getallen.. I feel stupid. En heb zo tentamen in zo'n soort vak. :') Dus.
pi_109558359
Wat ik raar vind (en dat ligt waarschijnlijk aan mij :P): wij krijgen samen een bedrag terug. We mogen zelf kiezen hoe we dat willen verdelen. Maar als mijn lief alles terugkrijgt en ik niks, is het bedrag een stuk hoger. Zetten we een deel over naar mij, wordt het totaal dat we terugkrijgen minder. Hoe kan dat nou? Het zal wel iets met belastingschalen te maken hebben, maar de informatie in de aangifte zelf verandert niet. Je zou toch zeggen dat de belastingdienst dan gewoon altijd evenveel wil terugbetalen/ innen, ongeacht wie het betaalt of ontvangt? Bottomline: mijn lief ontvangt best een leuk bedrag, ik niets :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 09:38:01 #294
70532 loveli
N
pi_109558360
Computer ook opgeven (aftrekken in 3 jaar, dus 1/3 van de duurste bonnetjes die je daarvan kunt vinden) en ander studiemateriaal ook.
crap in = crap out
pi_109558379
Mogge!

Goed lijf Tico :)

Lijstje voor vandaag:

O: havermout, binnenkort eens verzinnen wat de volgende wordt, havermout past meer bij winters
T: cappuccino, druifjes
L: soep, salade, ei, karnemelk
T: cappuccino, appel
D: nog geen idee, in elk geval veel groente
T: kwark met een sinaasappel
pi_109558405
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 08:36 schreef Novem het volgende:
Morgen!

O - 2 vk pompoenpit/sesam crackers met filet a, kiwi
L - 3 vk bth hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - handje cashews
S - hardlopen
D - paprika/aubergine met balsamico en een geroosterd worstje (D van gister is wat anders geworden)
T - koffie verkeerd, peer of mango
Dit vind ik wat weinig, Novem! Zeker met het hardlopen. Vooral je O en D zijn erg mager, vind ik!
pi_109558406
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Wat ik raar vind (en dat ligt waarschijnlijk aan mij :P): wij krijgen samen een bedrag terug. We mogen zelf kiezen hoe we dat willen verdelen. Maar als mijn lief alles terugkrijgt en ik niks, is het bedrag een stuk hoger. Zetten we een deel over naar mij, wordt het totaal dat we terugkrijgen minder. Hoe kan dat nou? Het zal wel iets met belastingschalen te maken hebben, maar de informatie in de aangifte zelf verandert niet. Je zou toch zeggen dat de belastingdienst dan gewoon altijd evenveel wil terugbetalen/ innen, ongeacht wie het betaalt of ontvangt? Bottomline: mijn lief ontvangt best een leuk bedrag, ik niets :').
Wij hebben dat gewoon heen en weer geschoven tot de beste uitkomst ;) Ik krijg nu een leuk bedrag terug en Chris moet 4 euro betalen.
pi_109558410
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:38 schreef loveli het volgende:
Computer ook opgeven (aftrekken in 3 jaar, dus 1/3 van de duurste bonnetjes die je daarvan kunt vinden) en ander studiemateriaal ook.
Volgens mij heeft dat geen zin want dan moeten die kosten boven de 4000 euro komen omdat ik nog stufi ontvang. Dus liever in 2012 als ik de helft van het jaar stufi ontvang denk ik?
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 09:40:37 #299
70532 loveli
N
pi_109558415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds 2 kaartjes voor de New Cool Collective in het Paard voor as. vrijdag over. :)
Liefhebbers?
Even kijken of ik dat kan plannen.
crap in = crap out
pi_109558419
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

Wij hebben dat gewoon heen en weer geschoven tot de beste uitkomst ;) Ik krijg nu een leuk bedrag terug en Chris moet 4 euro betalen.
Dit is bij ons dus de beste uitkomst ;( .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109558426
Dicht.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')