abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109936221
Bij toeval zijn we er achter gekomen dat Ryan maar 1 nier heeft, is nu gekeken of er ergens nog weefsel van 'n 2de nier zit (wat z'n hoge bloeddruk zou verklaren) of dat er altijd maar 1 nier is geweest. Ik hoop op het laatste, geen operaties. :)

Wat ontzettend schattig van Seb <3 Beterschap trouwens!
  donderdag 5 april 2012 @ 13:21:13 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109936726
Spewey :*

Estrys, wat lief! O+

Free, wat een blijerd! O+
pi_109937622

[ Bericht 100% gewijzigd door Tinuviel op 05-04-2012 13:46:16 (verwijderd, had geedit moeten worden) ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_109937716
Op donderdag 5 april 2012 13:41 schreef Tinuviel het volgende:

Bar wou nog zeggen wat knap van Roi met het naar de wc gaan. Wij hebben een hele tijd stickers als beloning gedaan als hij goed naar de WC ging.

Spewey wat fijn dat het ziekenhuis alles eraan deed om het onderzoek voor Ryan zo aangenaam mogelijk te maken. Misschien is zijn baldadigheid idd een beetje een reactie op het onderzoek. Ik hoop dat hij gauw niet meer zo baldadig is.

Freecell wat een blijhoofd idd. O+

Estrys wat lief van Seb! ;)

Jair heeft hier ook sinds een week of drie het besef van wat ziek zijn betekent. Ondanks dat ik eigenlijk niet echt meer ziek ben, is dat voor hem toch nog zo. Hij weet dat ik allemaal dingen mag/ niet mag omdat ik ziek ben. Zo mag zijn mama wel lang slapen & als hij dan met papa alleen naar buiten gaat dan zegt hij: Mama jij mag niet mee want jij bent ziek.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_109979135
Even een vraagje:

Mart vind stickeren (stickers van het vel op een papier plakken) helemaal geweldig.
Maar nu kan hij nog moeilijk alleen de stickers van het vel af krijgen.
Iemand tips en/of ideeen qua speelgoed, wat bij stickeren in in de buurt komt?
pi_109979226
Ymme wat je zou kunnen proberen is misschien of het met dikkere & grotere stickers zoals foam stickers of iets dergelijks lukt. Enige wat ik nog kan bedenken is: je hebt boekjes met van die magneetfiguren, die je dan ergens moet neerzetten. Zou dat misschien iets zijn?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_109979299
Ik heb 1 zn boekje met magneetfiguren.. Maar alleen werkt dat voor geen meter (action gekocht toen der tijd).
Wellicht dat ze die bij intertoys ofzo hebben en dat die wel blijven plakken?

Ik zag (bij ssserpente meende ik) in het fototopic ook iets met plakdingen op een groot vel papier?
Waren dat foamstickers?
pi_109979417
een bord met magneetfiguurtjes en letters misschien? die heeft selene
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109980002
Stickers, ik sla ze gewoon groot in bij action, kost niet veel endan hoeft ze ze er neit meer vanaf te halen.
Wij zijn iets actiever bezig met zindelijk worden. Ze wilde echt niet op de wc en nu elke keer als ze wel op de wc gaat mag ze een sticker plakken op een vel dat in de wc hangt :) Geweldig dus nu wil ze wel af en toe naar de wc. Vanmorgen een uur zonder luier, 3x naar de wc geweest en toen kwam ze om een luier vrage, haar onderbroekje was licht nat, dus wellicht dat ze iets gevoeld had, maar ze wilde pertinent niet op de wc toen maar persee een luier, dus maar een luier aan gedaan, maar het begin lijkt er te zijn.Straks nog even ook grotere stickers halen zodat als ze wel op de wc plast ze dan een grotere mag plakken :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_109980184
grmbl, ik zie een stevige telefoonrekening tegemoet denk ik, aangezien deze unit: al internettend op mijn mobiel rondliep

hij wilde perse dat strikjestiekje ook in zn haar trouwens :P heeft er de hele ochtend mee rondgelopen. pakte er ook al een roze duplohandtasje bij >:O
pi_109980377
Oeh... We hebben hier het schoolkrijtbord van de ikea.
En op de achterkant zit zn wit vlak. Misschien dat hier magneetjes ofzo blijven plakken.
Of heb je daar geen magneet voor nodig? Maar iets anders (ben echt een leek in dit soort dingen zeg haha).
pi_109980897
Ymme of magneetjes op de koelkast plakken? Of vind hij dat dan weer minder?

Oh je hebt van Nijntje ook een Magneetbord, dat je kunt opstellen met magneetdieren, die erop kunnen. De magneten die erbij komen zijn wel heel plat, dus wellicht is dat ook nog moeijlijk, maar anders zou je het bord in ieder geval met andere magneten kunnen gebruiken:

http://wateenspeelgoed.nl/contents/media/l_12250_l.jpg
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_109981060
We hebben een inbouwkoelkast in de keuken (met een keukenkastdeurtje ervoor dus) en daar kun je geen magneet op 'plakken' :)

Bedankt voor die link. Dat lijkt me denk ik wel wat voor Mart..
pi_109981222
Kan iemand me vertellen wáár het ík jank om álles-knopje' ook alweer zit? Ik heb het ergens begin deze week per ongeluk aangezet en kan het nergens meer vinden.
pi_109981244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef ymme het volgende:
Ik heb 1 zn boekje met magneetfiguren.. Maar alleen werkt dat voor geen meter (action gekocht toen der tijd).
Wellicht dat ze die bij intertoys ofzo hebben en dat die wel blijven plakken?

Ik zag (bij ssserpente meende ik) in het fototopic ook iets met plakdingen op een groot vel papier?
Waren dat foamstickers?
Niet bij mij, denk ik. :)
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:57:03 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109981254
Is de batterij niet per ongeluk leeg? 8-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109981288
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
Is de batterij niet per ongeluk leeg? 8-)
Was 't maar waar. Die gaat nog wel even mee. :')
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:58:35 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109981315
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:57 schreef -Spring het volgende:

[..]

Was 't maar waar. Die gaat nog wel even mee. :')
* _Bar_ zend het knopje lachen naar je op
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109981381
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:56 schreef -Spring het volgende:

[..]

Niet bij mij, denk ik. :)
Jawel.. Met L in de trein, richting vakantie naar de sneeuw (geloof ik).
pi_109981474
Spewey, heftig hoor...gelukkig is alles goed gegaan met je stoertje :*

Simmu, hij kan zo voor meisje door het leven ;)
Hier eigenlijk geen ander advies dan al gegeven is. Hier wordt ook weleens iets gedaan tussen de twee maar meestal houdt het wel op als de ander (of papa/mama) daar iets van zeggen. Zo niet dan gaan ze even uit elkaar, maar eigenlijk gaan ze bij onenigheid zelf wel bij elkaar vandaan. Misschien een voordeel van jongens, ze kunnen na 10 sec alweer vergeten zijn dat ze onenigheid hadden.
pi_109981518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:00 schreef ymme het volgende:

[..]

Jawel.. Met L in de trein, richting vakantie naar de sneeuw (geloof ik).
O, ja! Dat waren foamstickers van de Hema, dacht ik. Maar ook daarbij is het velletje lastig van de achterkant af te krijgen.
pi_109981577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef -Spring het volgende:

[..]

O, ja! Dat waren foamstickers van de Hema, dacht ik. Maar ook daarbij is het velletje lastig van de achterkant af te krijgen.
Mmm nog niet erg handig dus. Helaas.
pi_109981752
Je kunt natuurlijk wel een handje stickers neerleggen waarbij je al een beginnetje hebt gemaakt.
pi_109984341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje:

Mart vind stickeren (stickers van het vel op een papier plakken) helemaal geweldig.
Maar nu kan hij nog moeilijk alleen de stickers van het vel af krijgen.
Iemand tips en/of ideeen qua speelgoed, wat bij stickeren in in de buurt komt?
Stempelen? Ik vind stickers zelfs nog vaak lastig van het papier af te krijgen, je scheurt zo de helft van het papier mee ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_109984400
wat selene betreft is het lospulken van de stickers trouwens nu juist onderdeel van de pret hoor :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')