Niet bij mij, denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef ymme het volgende:
Ik heb 1 zn boekje met magneetfiguren.. Maar alleen werkt dat voor geen meter (action gekocht toen der tijd).
Wellicht dat ze die bij intertoys ofzo hebben en dat die wel blijven plakken?
Ik zag (bij ssserpente meende ik) in het fototopic ook iets met plakdingen op een groot vel papier?
Waren dat foamstickers?
* _Bar_ zend het knopje lachen naar je opquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Was 't maar waar. Die gaat nog wel even mee.
O, ja! Dat waren foamstickers van de Hema, dacht ik. Maar ook daarbij is het velletje lastig van de achterkant af te krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Jawel.. Met L in de trein, richting vakantie naar de sneeuw (geloof ik).
Mmm nog niet erg handig dus. Helaas.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
O, ja! Dat waren foamstickers van de Hema, dacht ik. Maar ook daarbij is het velletje lastig van de achterkant af te krijgen.
Stempelen? Ik vind stickers zelfs nog vaak lastig van het papier af te krijgen, je scheurt zo de helft van het papier meequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef ymme het volgende:
Even een vraagje:
Mart vind stickeren (stickers van het vel op een papier plakken) helemaal geweldig.
Maar nu kan hij nog moeilijk alleen de stickers van het vel af krijgen.
Iemand tips en/of ideeen qua speelgoed, wat bij stickeren in in de buurt komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |