Dus om even met een schone lei te beginnen:
Ik moet voor volgende week een werkstuk voor Aardrijkskunde maken over wapenhandel.
Die moet dan zes pagina's zijn maar ik heb tot nu toe maar vijf pagina's. Ik kan die pagina's opvullen met vragen maar bij één vraag kon ik het antwoord(iig onvoldoende informatie) niet vinden in mijn boek en op internet, waardoor ik de volgende vraag die daarmee te maken had, ook niet kon beantwoorden. Hopelijk snapt iemand de vraag beter dan ik en heeft misschien nog informatie voor mij of dat iemand die vraag kan uitleggen. Ik vind namelijk écht niets in mijn boek of internet
De vraag is:
> Welke partijen zijn betrokken bij de illegale wapenhandel?
En naar aanleiding van die vraag, moet ik deze vraag ook maken:
> Welke gevolgen heeft de handel in wapens voor de verschillende partijen die je bij de vorige vraag hebt onderscheiden?
Bij die eerste vraag weet ik dus niet echt wat ze bedoelen. Daarom heb ik ook moeite om het op te zoeken aangezien ik steeds verschillende antwoorden krijg. Ik kwam maar op dit uit: wapenindustrie, wapenhandelaren en de gebruikers.
Maar ik weet niet of het klopt. Ergens las ik ook Koopman ofzo?
Als die drie dingen hierboven goed zijn, snap ik de volgende vraag erbij niet. Snapt iemand het en kan diegene het mij uitleggen?
Groeten
En alvast bedankt