ok ik hou van metal maar whatever de fuck is deze meuk ??quote:
quote:
quote:These souvenir mugs are supposed to mark the first anniversary of the marriage of the Duchess of Cambridge and Prince William but unfortunately feature the wrong brother - Prince Harry.
Waarschijnlijk vinden die Chinezen dat wij Europeanen toch allemaal op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:27 schreef Individual het volgende:
[..]![]()
Chinezen in de bocht.
[ afbeelding ]
[..]
Weet ik, maar dat vind ik het nog wel baas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je weet dat als je dit vaak typt, de iPhone dit in zijn woordenboek zet?
quote:
haha op hun kanaal heb je meerquote:Op maandag 26 maart 2012 14:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was bij Qi inderdaad. Vaag eigenlijk.
EDIT: bekijk filmpje hieronder zonder het artikel hieronder eerst te lezen. Dan kijk je even op!![]()
![]()
![]()
EDIT: bekijk filmpje hierboven zonder het artikel hieronder eerst te lezen. Dan kijk je even op!![]()
Bron (en tevens de mogelijkheid om filmpje te kunnen kijken zonder in te loggen):
[..]
Bron: AD
Als we toch met rare metal meuk beginnenquote:
Hehequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef marcel-o het volgende:
When you see it, you´ll shit bricks
[ afbeelding ]
Precies. Als partijleider van de VVD was hij zeer geschikt, maar de functie van premier is denk ik meer verantwoordelijkheid dan hij aan kan.quote:
Me no see it.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef marcel-o het volgende:
When you see it, you´ll shit bricks
[ afbeelding ]
wtfquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:05 schreef delano.888 het volgende:
http://www.killsometime.com/videos/2310/Defective-Vibrator
Zo gemeen, ze moet huilen op t eind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |