Ik wil hem ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
sticks n stones zit echt VOL met glitter, ik hoef niet eens te vissen![]()
I know. En toen was ik al jaloers.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had hem meteen besteld toen ik op de meet een mail kreeg dat ie in stock was![]()
blijven proberen je vind vanzelf wel watquote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef Diconnected het volgende:
Nu al mail terug dat ik niet genoeg ervaring heb. Whyyyy
Nicequote:Op maandag 26 maart 2012 13:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.Dan woon ik straks in een stad met Lush!
![]()
Ik sta al wel officieel ingeschreven in Utrecht.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nice
Mijn zusje woont ook in Utrecht, dus ik ben daar ook wel eens te vinden
Ik heb de komende 6 tot 9 maanden niet veel geld.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil dingen kopen!!!![]()
![]()
VEEL!!!! ALLES!!!!
Maar ik heb heul niet veel geld deze maand
Falen met korting is altijd beterquote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fijn gefaald zondag trouwens, 3 lakjes en een setje nagelstickertjes, maar 2 lakjes niet voor mezelf.En met korting, dubbelfijn.
Was het zo erg ja?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga deze maand helemaal niks kopen voor mezelfBen ziek geworden van mijn koopzieke gedrag van afgelopen maand
Naja ik was een paar rekeningen vergeten enzo en nu heb ik dus ook bijna niks meerquote:
ik heb ook altijd geld over aan het einde van de maand, vorige week had ik ook opeens nog zorgverzekering extra kosten en toen had ik op de laatste dag nog maar 14 euro over en dat vond ik al verschrikkelijkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik was een paar rekeningen vergeten enzo en nu heb ik dus ook bijna niks meermaar ik ben normaal iemand die dan nog tot het einde van de maand 100 euro minimaal vrij te besteden heeft en dan al denkt dat ze geen geld meer heeft
WANT STEL JE VOOR ER KOMT IETS ONVERWACHTS!
DusjaNu heb ik écht bijna niks meer en ik moet nog een maand
quote:
Kut is dat ja..... Als je geld aan het begin van de maand al bijna op isquote:Op maandag 26 maart 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik was een paar rekeningen vergeten enzo en nu heb ik dus ook bijna niks meermaar ik ben normaal iemand die dan nog tot het einde van de maand 100 euro minimaal vrij te besteden heeft en dan al denkt dat ze geen geld meer heeft
WANT STEL JE VOOR ER KOMT IETS ONVERWACHTS!
DusjaNu heb ik écht bijna niks meer en ik moet nog een maand
Wat voor schoenen zijn het? Anders kan je ze misschien in een grote bubbelvlop doenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef BGTes het volgende:
Ik ga schoenen naar iemand opsturen. Hoe kan ik dat het beste verzenden zonder een nieuwe doos te moeten kopen?
In wc-papier wikkelen en goed vasttapen en dan een vuilniszak er strak omheen. Laagje tape er over, hoppakeequote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef BGTes het volgende:
Ik ga schoenen naar iemand opsturen. Hoe kan ik dat het beste verzenden zonder een nieuwe doos te moeten kopen?
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook altijd geld over aan het einde van de maand, vorige week had ik ook opeens nog zorgverzekering extra kosten en toen had ik op de laatste dag nog maar 14 euro over en dat vond ik al verschrikkelijkik kan echt niet tegen geen geld hebben
Ik heb wel wat op mijn spaarrekening, maar dat is voor mijn laptop die op 1 mei betaald moet worden. Dus van verschuif ik het probleem alleen maarquote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kut is dat ja..... Als je geld aan het begin van de maand al bijna op is
Wat voor 'rente' betaal je bij dequote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel wat op mijn spaarrekening, maar dat is voor mijn laptop die op 1 mei betaald moet worden. Dus van verschuif ik het probleem alleen maar
Gelukkig zei: Maar je hebt altijd nog de
-bank!
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat voor 'rente' betaal je bij de-bank?
Ik krijg als antwoord:quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat voor 'rente' betaal je bij de-bank?
Ik zou het doenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg als antwoord:
'Het gehele bedrag incl. rente gaarne in natura betalen.'
Had ik bij mac ook. En dan in de vakanties áls ik extra kon werken, hoefde het niet want dan kon iedereenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Lindytje het volgende:
Ik word moe van mijn werk.... Ik word echt minimaal 1x per week gevraagd of ik extra kan werken...
Ik vind het ook wel een goeden dealquote:
Dus jij geeft hem een kilo uien of zo...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg als antwoord:
Mag ik ook?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg als antwoord:
Als het gesneden op een broodje filet of frikandel ligt misschienquote:Op maandag 26 maart 2012 14:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus jij geeft hem een kilo uien of zo...
Jep....quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had ik bij mac ook. En dan in de vakanties áls ik extra kon werken, hoefde het niet want dan kon iedereen
Ik denk dat hij de uitjes dan liever van een andere hamburger eet...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het gesneden op een broodje filet of frikandel ligt misschien
Welcomequote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef BGTes het volgende:
Die vuilniszak is een goed ideeDank jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |