Nee, omdat een coach niet altijd gelijk heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want dat is het ook. Bij het NL elftal en bij Ajax op linksback worden gezet betekent gewoon dat je een dom dravertje bent ja, tenzij Gio.
Echt een hele domme opmerking dit. Jij kijkt niet aandachtig genoeg naar Clasie, anders had je dit niet gezegd. En ik ben serieus als ik dit zeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Dom dravertje? Meneer heeft iets te veel VI gekeken.
Clasie en Anita verschillen helemaal niet zoveel van elkaar. De vorm van de dag bepaalt wie de betere van de twee is. Mooi toch, dat er twee talentvolle voetballende "verdedigende" middenvelders zijn.
Potentie is niet zo belangrijk aangezien je dat in de Eredivisie bij je eigen club nauwelijks gaat meemaken. Het is alleen enigszins belangrijk voor de verkoopprijs.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik zou toch voor geen goud Anita en Clasie willen ruilen.
Clasie is 3 jaar jonger, beter en heeft meer potentie van Anita.
Nee, omdat Jol en Frank (een paar weken) faalden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want dat is het ook. Bij het NL elftal en bij Ajax op linksback worden gezet betekent gewoon dat je een dom dravertje bent ja, tenzij Gio.
Anita is de nieuwe Messi. Hij zou niet mistaan op het middenveld van Barcelona.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Laat Anita maar bij Ajax. Kan hij voor de tweede keer voor de ommekeer van Ajax op jacht naar de titel leiden. Ik vind het geen toeval meer, twee jaar achter elkaar dat Ajax na de winterstop op koers raakt door 1 positiewissel.
Jammer dat Ajacieden het niet op kunnen brengen om gewoon realistisch te zijn. Elke voetbalkenner zal je vertellen dat Clasie de betere voetballer is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Jammer dat er hier niet eens een normale discussie mogelijk is zonder een Feyenoord Ajax PSV bash er van te maken.
Ik kijk juist heel aandachtig naar Clasie, omdat ik het gewoon een hele goede voetballer vind. Maar dat vind ik ook van Anita op de plek waar hij nu staat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt een hele domme opmerking dit. Jij kijkt niet aandachtig genoeg naar Clasie, anders had je dit niet gezegd. En ik ben serieus als ik dit zeg.
Tja, gelukkig komt De Boer er twee keer nog op tijd achter. Snap ook niet waarom hij halsstarrig vast hield aan Janssen op VM.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Caland het volgende:
Als je echt zo'n geweldenaar bent word je ook niet steevast op de verkeerde positie neergezet.
Zal best, feit blijft gewoon dat hij ook 2 keer buiten de boot is gevallen in de selectie. Dan heb je gewoon te weinig basiskwaliteiten. Een Clasie zal NOOIT op de bank terechtkomen mits volledig fit, puur omdat hij daarvoor teveel toevoegt aan het team.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Laat Anita maar bij Ajax. Kan hij voor de tweede keer voor de ommekeer van Ajax op jacht naar de titel leiden. Ik vind het geen toeval meer, twee jaar achter elkaar dat Ajax na de winterstop op koers raakt door 1 positiewissel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
Eigenlijk is dit weer gewoon een Ajax vs Feyenoord topic, de PSv'ers zijn al afgehaakt.
'Op tijd achter komen' is dan wel heel makkelijk natuurlijk. Volgens mij kreeg zelfs Enoh een tijdje de voorkeur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, gelukkig komt De Boer er twee keer nog op tijd achter. Snap ook niet waarom hij halsstarrig vast hield aan Janssen op VM.
Dat blijkt wel nu Anita zo'n grote rol toegedicht wordt door Frank de Boer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nee, omdat een coach niet altijd gelijk heeft.
'Mist basiskwaliteiten'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal best, feit blijft gewoon dat hij ook 2 keer buiten de boot is gevallen in de selectie. Dan heb je gewoon te weinig basiskwaliteiten. Een Clasie zal NOOIT op de bank terechtkomen mits volledig fit, puur omdat hij daarvoor teveel toevoegt aan het team.
Dan snap ik werkelijk waar niet hoe je die 2 inwisselbaar kunt vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik kijk juist heel aandachtig naar Clasie, omdat ik het gewoon een hele goede voetballer vind. Maar dat vind ik ook van Anita op de plek waar hij nu staat.
Anders moesten we 3-4-3 spelen. Te weinig verdedigers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
'Op tijd achter komen' is dan wel heel makkelijk natuurlijk. Volgens mij kreeg zelfs Enoh een tijdje de voorkeur.
Maar dan heb je dus niet die toegedichte enorme kwaliteiten. Anders zou welke trainer dan ook het niet in zijn hoofd halen om het middenveld te ontregelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anders moesten we 3-4-3 spelen. Te weinig verdedigers.
HET IS EEN DOM DRAVERTJE. Mijn god zeg. Met de kwaliteiten die jij hem toedicht had hij NOOIT maar dan ook NOOIT op de bank terechtgekomen bij Ajax.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, kuttroll.
Probeer jij eens een wedstrijdje naar Ajax te kijken; Anita dom dravertje noemenhoe dom kan je zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal best, feit blijft gewoon dat hij ook 2 keer buiten de boot is gevallen in de selectie. Dan heb je gewoon te weinig basiskwaliteiten. Een Clasie zal NOOIT op de bank terechtkomen mits volledig fit, puur omdat hij daarvoor teveel toevoegt aan het team. Feyenoord niet beter heeft.
Laat ze lekker. Voor 1/2 jaar terug waren ze ook helemaal weg van Enoh. Dat zou de nieuwe Essien zijn. Mijn godquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal best, feit blijft gewoon dat hij ook 2 keer buiten de boot is gevallen in de selectie. Dan heb je gewoon te weinig basiskwaliteiten. Een Clasie zal NOOIT op de bank terechtkomen mits volledig fit, puur omdat hij daarvoor teveel toevoegt aan het team.
Het is toch zo? Als Anita zo'n goede voetballer was, dan zetten ze hem er niet naast.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Mist basiskwaliteiten'.![]()
toch wel leuk zo'n user
Klopt. Gelukkig is de Boer daar achtergekomen. Beginnersfout.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Anders zou welke trainer dan ook het niet in zijn hoofd halen om het middenveld te ontregelen.
Enoh "de nieuwe Essien"quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
'Op tijd achter komen' is dan wel heel makkelijk natuurlijk. Volgens mij kreeg zelfs Enoh een tijdje de voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |