Ik had Clasie maar wat al te graag bij mijn club gezien hoor. Ajax that is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:15 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Oke, maar nu krijg je van die niet onderbouwde meningen. Spelerdiscussies tussen spelers van rivaliserende clubs zijn ook kansloos, zie dit topic. Helaas.
Uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik had Clasie maar wat al te graag bij mijn club gezien hoor. Ajax that is.
Anita is 1.20 man, telt niet meequote:Op zondag 1 april 2012 19:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Clasie heb ik niet gezien dit weekend. Strootman was weer matig en Anita speelde weer fenomenaal. Continue aanspeelbaar en de verbinding tussen verdediging en de rest.
Nee Clasie is lekker grootquote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anita is 1.20 man, telt niet mee
Laat em maar lekker bij jong nl ballen
Ajax-PSV alweer vergeten? Anita vernederde strootman gewoon zoveel beter was hij.quote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV- Ajax vergeten?quote:Op maandag 2 april 2012 00:25 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ajax-PSV alweer vergeten? Anita vernederde strootman gewoon zoveel beter was hij.
Tuurlijk wel? brengt zoveel voetbal in een ploeg en is een echt kuitenbijtertje en veel sneller dan Clasie en Strootmanquote:Op maandag 2 april 2012 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie is een baasie. Anita moet je niet naast vbommel zetten
Strootman valt in elke grote wedstrijd door de mand. Maar blijf jij maar geloven dat hij zo geweldig hoor ;-)quote:Op maandag 2 april 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV- Ajax vergeten?
Of uberhaupt alle wedstrijden van de stroot tegen ajax.
Strootman was wel de enige die al die sups durfde aan te spreken omdat, barbieface te bang was. Ook nog bijna aanvoerder van PSV en vaste speler van NL. Dan is er toch echt iets mis met je als je niet ziet dat Strootman goed is.quote:Op maandag 2 april 2012 00:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman verstopt zich net als heel PSV als de prijzen worden verdeeld.
Alle kleine spelers zijn snelquote:Op maandag 2 april 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Tuurlijk wel? brengt zoveel voetbal in een ploeg en is een echt kuitenbijtertje en veel sneller dan Clasie en Strootman
Dat eerste is geen argument om zijn voetballende kwaliteiten te beoordelen. Verder heb ik al uitgelegd waarom ik Strootman de mindere vind.quote:Op maandag 2 april 2012 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman was wel de enige die al die sups durfde aan te spreken omdat, barbieface te bang was. Ook nog bijna aanvoerder van PSV en vaste speler van NL. Dan is er toch echt iets mis met je als je niet ziet dat Strootman goed is.
Dat heeft meer met al die 10 andere te maken. Je kan messi of ronaldo er neer zetten en je hebt hetzelfde resultaat.quote:Op maandag 2 april 2012 00:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Strootman valt in elke grote wedstrijd door de mand. Maar blijf jij maar geloven dat hij zo geweldig hoor ;-)
Ah , je weet dat hij gelijk heeft dus kom je hier maar mee. Het gaat hier om de voetbal kwaliteiten geen shit er omheen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman was wel de enige die al die sups durfde aan te spreken omdat, barbieface te bang was. Ook nog bijna aanvoerder van PSV en vaste speler van NL. Dan is er toch echt iets mis met je als je niet ziet dat Strootman goed is.
21 en al een leider zijn heeft echt wel met voetballende kwaliteiten te maken en vooral als middenvelder.quote:Op maandag 2 april 2012 00:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat eerste is geen argument om zijn voetballende kwaliteiten te beoordelen. Verder heb ik al uitgelegd waarom ik Strootman de mindere vind.
Wat voor leider ben je als je niet thuis geeft wanneer het erom draait?quote:Op maandag 2 april 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
21 en al een leider zijn heeft echt wel met voetballende kwaliteiten te maken en vooral als middenvelder.
Zoals hij zelf zei, dat het team niet inzet. Strijd toont. Je kan je best doen, maar als niemand anders vol ervoor gaat. Heeft het geen nut. Ik ben benieuwd als ajax weer eens zo slecht speelt als voor de winterstop of anita dan nog zichtbaar is.quote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat voor leider ben je als je niet thuis geeft wanneer het erom draait?
Nee, het zegt meer dat er gewoon voor de rest slapjanussen in het elftal zitten. En qua handelingssnelheid is hij dik de mindere van Anita en Clasie. Het enige wat hij op ze voor heeft is een goede trap.quote:Op maandag 2 april 2012 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
21 en al een leider zijn heeft echt wel met voetballende kwaliteiten te maken en vooral als middenvelder.
Ajax draait juist goed omdat Anita nu op het middenveld staat. Daardoor speelt Ajax met pressie en kan Ajax makkelijker onder de pressie van tegensstanders uitkomen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als ajax weer eens zo slecht speelt als voor de winterstop of anita dan nog zichtbaar is.
Dat is wel de Strootman uit vorm, zo eerlijk moet je zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 00:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman is imo juist meer een jongere versie van Janssen. Niet continue aanspeelbaar, niet snel, handelingssnelheid ook te laag, wel een goede pass/schot.
Kijk maar eens goed naar Strootman tegen een team dat pressie speelt, dan is hij steeds 2 stappen te laat, loopt hij bij balbezit vaak in de dekking en kan hij het spel niet via 1 keer raken verleggen.
Dan nog moet je een bepaalde ondergrens hebben die van een acceptabel niveau is.quote:Op maandag 2 april 2012 00:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat is wel de Strootman uit vorm, zo eerlijk moet je zijn.
Toen hij nog in vorm was liep hij wel vaak uit de dekking en was veel in beweging, nu is het een zoutzak.
(Nooit verwacht dat ik Strootman ging verdedigen maar goed...)quote:Op maandag 2 april 2012 01:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan nog moet je een bepaalde ondergrens hebben die van een acceptabel niveau is.
Dat laatste is geen discussie hoor. Ik denk alleen dat Clasie en Anita het verder gaan schoppen.quote:Op maandag 2 april 2012 01:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
(Nooit verwacht dat ik Strootman ging verdedigen maar goed...)
Helemaal waar maar dat is iets waar ervaring ook belangrijk is en niet vergeten dat deze man pas 21 is.
Goede middenvelder, weet niet of het ooit wereldniveau gaat worden maar heeft zeker de potentie om in de Europese subtop te presteren. Als Schaars het kan...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:52 schreef GGMM het volgende:
Anita is veel beter op de backpositie dan Strootman.
Fuck, ik bedoelde verdedigende middenveld-positie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1. Anita
2. Strootman
3. Messi
Want Messi kan niet verdedigen.
Idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 03:02 schreef Cara het volgende:
Ja is er weer een ajacied bezig aan een paar goede wedstrijdjes? Halverwege het seizoen werd hij nog door iedereen uitgekotst.doe mij maar iemand die het hele seizoen consistent presteert. Precies.
Davids was toch ook zo klein?quote:Op maandag 2 april 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat zijn dan de sterke en zwakke punten ten opzichte van Clasie en Anita?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:17 schreef valek het volgende:
Hoe kunnen mensen in godsnaam niet voor Strootman kiezen. Die hebben werkelijk waar geen verstand van voetbal.
Dat je davids erbij durft te halen.. Davids is vaan een veeeeeeeel hogere klasse dan anita. Ik snap trouwens niet waar dit vandaan komt? Eerst mocht niemand anita en nu is hij ineens een van de beste?? Flikker toch opquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:15 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Davids was toch ook zo klein?
hij heeft het halve seizoen op linksback gestaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 03:02 schreef Cara het volgende:
Ja is er weer een ajacied bezig aan een paar goede wedstrijdjes? Halverwege het seizoen werd hij nog door iedereen uitgekotst.doe mij maar iemand die het hele seizoen consistent presteert. Precies.
El Ahmadi was een tijdje geleden ook speler van de week. Dus die moet hier ook tussen staan!!!quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef gniffie het volgende:
Anita speler van de week met een 8,5 bij Telesport en erkenning van Jan Mulder bij DWDD.
Het is dus al duidelijk wie de beste van de drie is
El Ahmadi is dit seizoen wel een van de betere middenvelders in de Eredivisie. Hij komt alleen voor Marokko uit dus niet relevant voor dit topic.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
El Ahmadi was een tijdje geleden ook speler van de week. Dus die moet hier ook tussen staan!!!
Precies, sinds kort. dus een paar degelijke wedstrijdjes en gelijk beter dan Clasie en Strootman. Bedankt voor het bevestigen van mijn denkwijzequote:Op dinsdag 3 april 2012 09:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hij heeft het halve seizoen op linksback gestaan![]()
sinds kort pas weer VM
Nee. Vorig seizoen ook. Toen was het ook DE man!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:07 schreef Cara het volgende:
[..]
Precies, sinds kort. dus een paar degelijke wedstrijdjes en gelijk beter dan Clasie en Strootman. Bedankt voor het bevestigen van mijn denkwijze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |