abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111369693
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 06:20 schreef tstile het volgende:

Als je wilt zoenen moet je beginnen met haar ergens aan te raken. Op een gegeven moment hou je op met praten en dans je wat met 'r. Als je niet kan dansen dat maakt niet uit. 'dansen' heeft op dit moment maar 1 doel, en dat is zorgen dat het voor haar oke is om close met jou te zijn en dat jij een momentje later haar wat tegen je aan kan trekken. Zodra ze jouw hand op haar rug voelt denkt ze niet meer aan je slechte dansskills. Wrijf een beetje over d'r rug, dan weer wat laag en dan weer wat hoog. Grijp niet gelijk in d'r kont;)
Dan ga je met je hand onder haar haar in haar nek. Wrijf je d'r nek een beetje. Dan weer even naar d'r rug. Inmiddels is ze botergeil aan het worden. Als je d'r dan in haar nek zoent dan wil ze helemaal graag. Je hebt nu al meer gevoelens in haar losgemaakt dan wat die andere gasten doen die zsm haar op de bek willen pakken. Dus zoenen zit er dan wel in.
Als je slim bent ga je niet al te uitgebreid lebberen met haar maar neem je haar gelijk mee naar buiten. Of regel d'r nummer want ze zal zeker meer van dat lekkere willen.

Botergeil worden van wat gewrijf over je rug en/of nek. Right. Dan moet je het wel voorzien hebben op zestien tot achttien jarige chickies in de bubbles in Amsterdam, of is dat ook de doelgroep?
pi_111369836
Botergeil is misschien wat overdreven. De rest van zijn betoog zit prima in elkaar wat mij betreft.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:09:00 #203
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111369926
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Botergeil worden van wat gewrijf over je rug en/of nek. Right. Dan moet je het wel voorzien hebben op zestien tot achttien jarige chickies in de bubbles in Amsterdam, of is dat ook de doelgroep?
Als je toch een spoedcursus 'chickies hosselen in 10 minuten' wil volgen onder leiding van prof. drs. tstile lijkt het me wel handig om te beginnen in de bubbles. Kun je daar de basisregels leren en genoeg gewillige proefkonijnen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_111370017
quote:
6s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als je toch een spoedcursus 'chickies hosselen in 10 minuten' wil volgen onder leiding van prof. drs. tstile lijkt het me wel handig om te beginnen in de bubbles. Kun je daar de basisregels leren en genoeg gewillige proefkonijnen.
Dat is waar. Ja, verder zit dat betoog best goed in elkaar. Alleen is het niet alleen een kwestie van doen, maar ook een kwestie van zijn, natuurlijk. Als je niet aantrekkelijk bent en/of zelfverzekerd oogt wordt het al weer een moeilijker verhaal.
  donderdag 10 mei 2012 @ 11:19:48 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111370384
Daar heb je ook weer gelijk in, maar zelfverzekerdheid kun je wel een beetje kweken. Gewoon door in de bubbles met wat sma'tjes te tongen, ze hoeven niet eens heel lekker te zijn...het gaat gewoon om het fingerspitzengefühl wat je dan ontwikkelt.

Begin laag, en werk je langzaam omhoog tot je ooit, na jaren oefenen, een keer voorbij Doutzen Kroes loopt als je gaat pissen en zij ineens haar tong in je mond steekt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_111370466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:19 schreef Silenus het volgende:
Daar heb je ook weer gelijk in, maar zelfverzekerdheid kun je wel een beetje kweken. Gewoon door in de bubbles met wat sma'tjes te tongen, ze hoeven niet eens heel lekker te zijn...het gaat gewoon om het fingerspitzengefühl wat je dan ontwikkelt.

Begin laag, en werk je langzaam omhoog tot je ooit, na jaren oefenen, een keer voorbij Doutzen Kroes loopt als je gaat pissen en zij ineens haar tong in je mond steekt.
^O^ Sounds like a plan.
pi_111376544
Het versieren van vrouwen (ongeacht haar leeftijd) is niet zo moeilijk als iedereen denkt. er zijn bepaalde dingen die je kan doen om (bijna) iedere vrouw te versieren.

de openingszin is niet heel belangrijk maar ikzelf heb gemerkt dat als je uitgaat in een discotheek je het beste iets kan zeggen waarin je laat merken dat je der wel leuk uit vind zien. Ik zeg dan ook vaak dat ik der sexy vind dansen ofzo. Als je dit niet durft kun je natuurlijk ook altijd gewoon vragen hoe ze heet.

Als je dit gedaan hebt moet je zelf doorpraten. iets wat vaak goed werkt is deze zin: "En wat doe je nog meer behalve leuke jongens ontmoeten in de discotheek" of iets vergelijkbaars.

Nu moet je zorgen dat je verdere aantrekkingskracht krijgt. dit is ook niet heel moeilijk en er zijn heel veel verschillende manieren.

Als je precies wilt leren hoe je dit doet moet je naar deze site klik hier
Of naar deze site (deze is duidelijker en met video's) klik hier
pi_111376618
Paypro.nl?
  donderdag 10 mei 2012 @ 14:43:02 #209
365231 Fera
Fire & Blood
pi_111377644
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef dateme het volgende:

[..]

Indd, Ik heb wel eens goed opgelet. Maar echt het gaat zo van. "kijkt iemand aan op de dansvloer, tikt haar aan en zegt wat, zij lacht dan(meestal), ze zeggen wat in elkaars oor en opeens gaan ze zoenen".

Ik denk dan echt WTF, inhoudelijk valt er weinig te zeggen op een dansvloer en ze kennen elkaar pas 10 minuten, dus hoezo gaan ze maar vooral zij zo snel zoenen.
Natuurlijk verloopt het niet altijd zo maar het gaat wel zo makkelijk. Het zijn trouwens geen stom dronken meiden ofzo, gewoon normale/goed uitziende meiden.
"Psst, als je mij zoent krijg je honderd euro".
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_111377738
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:43 schreef Fera het volgende:

[..]

"Psst, als je mij zoent krijg je honderd euro".
Ga dan meteen naar de hoeren :{w
pi_111378151
Er is nog een verschil tussen een vrouw echt versieren en een vrouw overrompelen met een flotte babbel. Dat laatste kan inderdaad elke gemiddelde man. Leuk voor een keer om makkelijk te scoren, maar de lol gaat er snel vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')