Indd, Ik heb wel eens goed opgelet. Maar echt het gaat zo van. "kijkt iemand aan op de dansvloer, tikt haar aan en zegt wat, zij lacht dan(meestal), ze zeggen wat in elkaars oor en opeens gaan ze zoenen".quote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef Braddie het volgende:
HIer wil ik ook wel het fijne van weten ja... mensen zeggen dat ik misschien meer succes heb als ik zelfverzekerd ben, maar hoe moet ik dat uiten?, moet ik gewoon met opgeheven hoofd lopen, en veel lol hebben met vrienden en me niet schamen? of moet ik het alleen een beetje uiten naar mensen toe?...
Een vriend van me heeft exact hetzelfde, zoent met 10-15 minuten met die, dan met die, dan met die, en die gast is echt niet knap.
Daadkracht.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef dateme het volgende:
[..]
Indd, Ik heb wel eens goed opgelet. Maar echt het gaat zo van. "kijkt iemand aan op de dansvloer, tikt haar aan en zegt wat, zij lacht dan(meestal), ze zeggen wat in elkaars oor en opeens gaan ze zoenen".
Ik denk dan echt WTF, inhoudelijk valt er weinig te zeggen op een dansvloer en ze kennen elkaar pas 10 minuten, dus hoezo gaan ze maar vooral zij zo snel zoenen.
Natuurlijk verloopt het niet altijd zo maar het gaat wel zo makkelijk. Het zijn trouwens geen stom dronken meiden ofzo, gewoon normale/goed uitziende meiden.
uitstraling/indruk dat is dus allemaal non-verbaal contact. Hoe kan je hier je meer bewust van worden of hoe kan je dit "aanleren"?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:10 schreef Id_do_her het volgende:
Gaat om de uitstraling en indruk die je achterlaat. Als je als een dweil aan die bar gaat hangen werkt het niet he.
Ja, als je niks doet komt het er helemaal niet van.quote:
Daar kom je vanzelf wel achter, lijkt me.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:19 schreef dateme het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om wat jij wilt, maar ook of zij wilt, en blijkbaar wilt zij ook.
boeiend.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:32 schreef Daqufrance het volgende:
De vraag is of je vrouwen wil die in 10 min te versieren zijn.
Hehe, wtf.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:43 schreef Geester het volgende:
Zoen haar hard verdomme tot ze niet meer kan.. DOE HET NU.. PAK HAAR
geweldig!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:43 schreef Geester het volgende:
Is niet moeilijk.. Wees 'aanwezig' neem een paar biertjes en dan ben je wat losser. Ga niet tegen de muur staan peinzend hoe het zou kunnen zijn als jij met je tong lekker diep in de keel van die lekkere chicks gaat..
Ga dansen ga achter een chick staan, als ze dit niet erg vind dan loopt ze niet weg. Fluister(schreeuw) in haar oor dat ze moet omdraaien. Kijk haar aan pak haar bij dr heupen en als ze dit toelaat met je gezicht naar haar toe.. en dan zoen je haar.. Zoen haar hard verdomme tot ze niet meer kan.. DOE HET NU.. PAK HAAR
meestal achterafquote:Op maandag 26 maart 2012 10:46 schreef dateme het volgende:
[..]
geweldig!
maar wanneer weet je of ze je wil zoenen?
Zaadvragende ogen.. Nee g luister. Als ze gewoon naar je lacht en ze draait niet weg als je dr wilt zoenen.. Ga stap voor stap niet gelijk op dr bek pakken nee.. Eerst dansen dan bij dr heupen pakken dan dichterbij dan zoenen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:46 schreef dateme het volgende:
[..]
geweldig!
maar wanneer weet je of ze je wil zoenen?
Ze zijn half dronken?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef dateme het volgende:
Hoe doet ie dat? Waar begin je in hemelsnaam over? en waarom zijn die meiden zo snel "into" zoenen?
Dus al lachts ze en heb je wat lol en danst ze met je dan kan je ervan uitgaan dat ze wel wilt zoenen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Zaadvragende ogen.. Nee g luister. Als ze gewoon naar je lacht en ze draait niet weg als je dr wilt zoenen.. Ga stap voor stap niet gelijk op dr bek pakken nee.. Eerst dansen dan bij dr heupen pakken dan dichterbij dan zoenen.
Gaawd ik bedoel je gaat op straat ook niet gelijk op een meisje springen.. nee.. stap voor stap..
Nee, maar gewoon proberen te zoenen, dan kom je er wel achter.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:50 schreef dateme het volgende:
[..]
Dus al lachts ze en heb je wat lol en danst ze met je dan kan je ervan uitgaan dat ze wel wilt zoenen.
Ik heb het hier enkel over zoenen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Achteraf een wattenstaafje in je eikel, dat is best boeiend hoor.
En dan .. dan heb je gezoend.. Wil je dan niet meer? MEER.. gewoon.. soms kan je nog wel eens aan dr tieten zitten.. Als je een beetje aan de zijkant van de tent staat.. Laat het niet bij zoenen alleen. JE MOET MEER WILLENquote:
gewoon een paar keer herhalen en als de lichten aangaan weer 1tje opzoeken. Dan lopen ze als een braaf hondje achter je aan naar huisquote:Op maandag 26 maart 2012 10:57 schreef Geester het volgende:
[..]
En dan .. dan heb je gezoend.. Wil je dan niet meer? MEER.. gewoon.. soms kan je nog wel eens aan dr tieten zitten.. Als je een beetje aan de zijkant van de tent staat.. Laat het niet bij zoenen alleen. JE MOET MEER WILLEN
Ah c'est tout? Oke, als t alleen meer om zoenen gaat zonder dat ej daarna een vervolg zou willen maakt t niet uit dat ze binnen 10 min voor een breezer haar mond opent.quote:
Hier ook niet..... meh.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon ballen hebben (zoals ik niet).
Dan moet je even wachten tot Kastanova het topic zietquote:Op maandag 26 maart 2012 11:08 schreef Beach het volgende:
Verbazingwekkend weinig 'Pick Up Artists hier'
Ik had wel meer stoere praatjes verwacht.
Er is tegenwoordig niets stoers meer aan om vrouwen te versieren, met een beetje goede wil heb je er vijf op een enkele avond.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:08 schreef Beach het volgende:
Ik zat ook al met mijn notitieboekje klaar!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:08 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:13 schreef beelz het volgende:
Het is heel simpel:
Je kiest een groepje meiden uit en je begint met tegen de lelijkste te praten, hoe lelijker het meisje is waar je tegen praat, hoe beter het werkt. Haar knappe vriendin die je eigenlijk wil hebben kan het niet hebben dat een onaantrekkelijker model de aandacht krijgt en ze zal er dan ook alles aan doen om jouw aandacht te krijgen.
Het lelijke model zal dan aanbieden om wat te drinken voor je te halen want zij heeft ook door dat je echt niet met haar naar bed gaat als je nuchter bent. Dan heb je een paar drankjes van een lelijk mormel gekregen en zij heeft zelf ook wat gedronken, het onvermijdelijke gebeurt en ze moet naar de wc. Dan ben je achtergebleven met de lekkere vriendin en de rest volgt vanzelf.
Pro-tip: Als de lekkere vriendin nog niet gewillig genoeg is dan maak je de epische opmerking:"Zo, nu we samen uit zijn verwacht ik wel seks anders wordt dit een hele vervelende date rape.".
Succes verzekerd.
Dat gebeurt heel vaak. Ik bestel dan altijd een dubbele whisky. Als ik een vrouw wat te drinken aanbied dan bestelt ze ook het duurste, dus waarom zou ik dat dan niet doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Afgezien van het deel waarin de chick de drank haalt dan. Dat gebeurt nooit
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat gebeurt heel vaak. Ik bestel dan altijd een dubbele whisky. Als ik een vrouw wat te drinken aanbied dan bestelt ze ook het duurste, dus waarom zou ik dat dan niet doen?
Jawel maar dan zit je in de samen gezellig 'picknicken' in het rookhok sfeerquote:Op maandag 26 maart 2012 11:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Afgezien van het deel waarin de chick de drank haalt dan. Dat gebeurt nooit
Van die vrouwen die zonder geld op stap gaan, hun hoogste hakken aandoen.... en dan de hele avond gratis drinken en aan het eind DAAAG zeggenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat gebeurt heel vaak. Ik bestel dan altijd een dubbele whisky. Als ik een vrouw wat te drinken aanbied dan bestelt ze ook het duurste, dus waarom zou ik dat dan niet doen?
Zijn er nu nog steeds mensen die daarin trappen dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:35 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Van die vrouwen die zonder geld op stap gaan, hun hoogste hakken aandoen.... en dan de hele avond gratis drinken en aan het eind DAAAG zeggen
Ons geslacht is goedgevlovigquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er nu nog steeds mensen die daarin trappen dan?
aangepastquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ons geslacht is goedgevlovig bloedgeil en denk met z'n lul
Gewoon in normale uitgaansgelegenheden.quote:
Ja, om tóch maar aan een vrouw te komen moet je het proberen bij de aller lelijkste meiden. Soort zoekt soort zeggen we dan altijd. Niet tof voor je.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:13 schreef beelz het volgende:
Het is heel simpel:
Je kiest een groepje meiden uit en je begint met tegen de lelijkste te praten, hoe lelijker het meisje is waar je tegen praat, hoe beter het werkt. Haar knappe vriendin die je eigenlijk wil hebben kan het niet hebben dat een onaantrekkelijker model de aandacht krijgt en ze zal er dan ook alles aan doen om jouw aandacht te krijgen.
Het lelijke model zal dan aanbieden om wat te drinken voor je te halen want zij heeft ook door dat je echt niet met haar naar bed gaat als je nuchter bent. Dan heb je een paar drankjes van een lelijk mormel gekregen en zij heeft zelf ook wat gedronken, het onvermijdelijke gebeurt en ze moet naar de wc. Dan ben je achtergebleven met de lekkere vriendin en de rest volgt vanzelf.
Pro-tip: Als de lekkere vriendin nog niet gewillig genoeg is dan maak je de epische opmerking:"Zo, nu we samen uit zijn verwacht ik wel seks anders wordt dit een hele vervelende date rape.".
Succes verzekerd.
En als dank gooi je ze op de brandstapel?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef n8n het volgende:
Verassend genoeg zijn het de niet sletten die bier halen en gewoon met je me gaan
Zou dit werken?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Hij fluistert in haar oor: "Zie je die gozer daar? Dat is een vriend van me die er helemaal gek van wordt dat ik alle vrouwen versier en hij niemand. Wil je helemaal iets grappigs zien, dan moet je eventjes met me zoenen en dan op zijn gezichtsuitdrukking letten. Kleine moeite, groots resultaat."
Hmmm, zou dit werken? Dan zoent ze je niet omdat ze jou zo'n leuke gozer vindt maar omdat ze benieuwd is naar de reactie van iemand anders... Kan gebeuren als ze een beetje dronken isquote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Hij fluistert in haar oor: "Zie je die gozer daar? Dat is een vriend van me die er helemaal gek van wordt dat ik alle vrouwen versier en hij niemand. Wil je helemaal iets grappigs zien, dan moet je eventjes met me zoenen en dan op zijn gezichtsuitdrukking letten. Kleine moeite, groots resultaat."
Sluwquote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Toen ik 16 was durfde ik het zelfs.quote:
Epic....quote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |