SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij bepaalt dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Daarom VROEGE nachtbagger.
Ik vind dat het mag want het is toch al donker buiten.![]()
Maar wat?quote:
Goed idee ik ga een appel eten.quote:
Ik ben bezig met een eigen remix daarvan, maar is nog niet af.quote:
Appel aan een stok.quote:
Succes met je app.quote:
wat heb ik hier nou weer aan ?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Whahaha jaa er is zo'n kut reclame en daar denken ze geld mee te verdienen XD
Nee man, schaapjes tellen zonder reclame totdat je er bij neer valt. Het is een kutap maar het is er wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Whahaha jaa er is zo'n kut reclame en daar denken ze geld mee te verdienen XD
en dan krijg ik enig vaag antwoord over een reclamequote:Op zondag 25 maart 2012 23:06 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jij vraagt toch of daar een app voor is?![]()
Jij slaapt al half geloof ik....quote:Op zondag 25 maart 2012 23:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan krijg ik enig vaag antwoord over een reclame_
Ik ging toch maar voor een stukje taart.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Zo ik heb een puike appel gevonden die ik nu ga opeten.
Draai eens een tof plaatje want het is niks hier.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:07 schreef 0108daniel het volgende:
Inderdaad Staal.
+ is het zonde van je batterij als je in slaap valt blijft dat ding gewoon doorlopen zoals je kan zien op de reclame
Luister gewoon naar A state of trance.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Draai eens een tof plaatje want het is niks hier.
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Draai eens een tof plaatje want het is niks hier.
Ik ben al aan de dikke kant dus moet op de lijn letten.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ging toch maar voor een stukje taart.
Ik luister trance via spotifyquote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Luister gewoon naar A state of trance.
Ik ben al dik, dus mij boeit het geen neuk.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben al aan de dikke kant dus moet op de lijn letten.
[..]
Ik luister trance via spotify
Kaapt hij schepen die bier vervoeren?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
Remlof ouwe bierpiraat hoe staat het leven?
Jij zou eens naar Iron Maiden moeten luisteren. Dit klinkt als slappe thee.quote:
ik heb alles van maidenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij zou eens naar Iron Maiden moeten luisteren. Dit klinkt als slappe thee.
Deze pak ik wel mee.quote:
Ja goed, lekker gechilld in de park vanmiddag.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
Remlof ouwe bierpiraat hoe staat het leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gechilld in de park met mijn vriendinquote:Op zondag 25 maart 2012 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja goed, lekker gechilld in de park vanmiddag.
Ik met twee FOK!kersquote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb gechilld in de park met mijn vriendin
Wat tof. Wat vind jij het mooiste nummer? Ik kies altijd voor de Albatross. Doe jij eens wat?quote:
Weet zij dat ook?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb gechilld in de park met mijn vriendin
Om wat voor kind gaat het ? Met een functie beperking ?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:14 schreef Skillstorm het volgende:
Moet een observatie schrijven van een kind op mijn stageschool. objectief blijven is irritant.
Mijn vriendin is ook een FOK!ksterquote:
Nee, wel nogal stil etc.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Om wat voor kind gaat het ? Met een functie beperking ?
Nog niet maar binnenkort ga ik het haar wel vertellen.quote:
Nobel om die witkezen te laten kleuren.quote:
ik vind The fear of the dark toch echt wel het vetstquote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat tof. Wat vind jij het mooiste nummer? Ik kies altijd voor de Albatross. Doe jij eens wat?
Hij doet verder wel normaal mee met alles en kan prima met de anderen omgaan hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat kan niks zijn maar ook heel veel. Lastig zoiets.
Aah oke oke. Wat voor opleiding/studie doe je ?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hij doet verder wel normaal mee met alles en kan prima met de anderen omgaan hoor.
Laten we het maar houden bij een opleiding in het onderwijs.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aah oke oke. Wat voor opleiding/studie doe je ?
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind The fear of the dark toch echt wel het vetst
Ze vonden mij bleekquote:Op zondag 25 maart 2012 23:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Nobel om die witkezen te laten kleuren.
Ik ben wel een echte FOK!ker denk ik, als ik 1 dag in de zon loop vervel ik als een slangquote:
...Ah oke.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Laten we het maar houden bij een opleiding in het onderwijs.
De rest is niet belangrijk.
Het eerste.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
...Ah oke.
Omdat je je schaamt of omdat het zo verschrikkelijk bijzonder en geheim is wat je doet ?
Joh ik was bruin op de vijfjaar meet. En mijn huid raakt nooit verder bruin dan honingkeur.quote:
Serieus zet dit op. Hoe kun je hier niet van houden?quote:
Eerst effe luisteren.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Joh ik was bruin op de vijfjaar meet. En mijn huid raakt nooit verder bruin dan honingkeur.
Rem, zet eens op: Of versla het met een beter nummer? Ben wel benieuwd wat jouw nummer is.
Even luisterenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Serieus zet dit op. Hoe kun je hier niet van houden?
Van Zaz word ik lesbisch.quote:
Proest!quote:
Neen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Van Zaz word ik lesbisch.
Draai jij maar wat dan.
Je vond Zaz niks?quote:
Nu.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:48 schreef remlof het volgende:
Iron Maiden doet het niet zo voor mij. Dan liever The Cult:
Als je thee met suiker drinkt hou je niet van thee.quote:
Nee dat zeg ik toch ook niet. Ik drink het zonder.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je thee met suiker drinkt hou je niet van thee.
Ik zag je oorspronkelijke post.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch ook niet. Ik drink het zonder.
Huh?... Ik heb niks veranderd.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zag je oorspronkelijke post.
Zelf zit ik aan de wijn hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |