Dat kan volgens mij vaak allebei. Zie ook mijn bovenstaande post.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:31 schreef ranja het volgende:
[..]
met usb ja, maar die sluit je dus op je pc aan en niet op de stereo.
Dan ga je even langs de kringloopwinkel? Of je kijkt op Marktplaats naar een 15-20 jaar oude versterker. Misschien heeft iemand die je kent er nog wel een op zolder staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Timo20 het volgende:
Nou, ik heb alle 3 de stereo`s hier in huis gechecked maar geen van de drie heeft een phono aansluiting/ingang.
Dus nu moet ik een aparte versterker kopen? lekker dan
Met een mengpaneel wil het ook.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Timo20 het volgende:
Nou, ik heb alle 3 de stereo`s hier in huis gechecked maar geen van de drie heeft een phono aansluiting/ingang.
Dus nu moet ik een aparte versterker kopen? lekker dan
Goed ideequote:Op woensdag 9 mei 2012 23:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan ga je even langs de kringloopwinkel? Of je kijkt op Marktplaats naar een 15-20 jaar oude versterker. Misschien heeft iemand die je kent er nog wel een op zolder staan.
En zo start de zoektocht naar een versterker met phono-ingang en een paar luidsprekersquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:49 schreef ranja het volgende:
Zeker als je'm als voorversterker gebruikt maakt dat niet zoveel uit...
Maar als je er eentje vindt met phono-ingang en een paar luidsprekers erbij ben je helemaal klaar.
Ja stereo sets zat hier in huis maar geen phono ingangen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:28 schreef ranja het volgende:
Je had toch al een stereo(set)? Als die nog een ingang heeft kun je'm daar op aansluiten...
Ook geen tape, cd of aux? Juist als je phone hebt hoef je geen voorversterker.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja stereo sets zat hier in huis maar geen phono ingangen...
ja er zit wel een cassette dek, cd speler en 1 of 2 zit wel een aux ingang. Op mijn eigen zit wel een "phones" ingang maar die zal voor koptelefoons zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ook geen tape, cd of aux? Juist als je phone hebt hoef je geen voorversterker.
Turn up the bass inmiddels verkocht. Niemand interesse in de rest? Er zal namelijk een groot deel anders naar de vuilstort gaan, in ieder geval de sixties/seventies verzamelaarsquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heren, ik werd door een van onze medefokkers op dit topic verwezen.
Ik moet wegens ruimtegebrek een groot deel van mijn platen weg doen. Als ik hier even schaamteloos mijn topics mag spammen:
[TK/TR] LP's: Elvis, Neil Diamond, Stevie Wonder, Simon & Garf.
[TK/TR] Stapel sixties/seventies verzamel elpees
[TK] LP's Disco jaren 70/80 *O* (verzamel/OST/ABBA/Boney M etc.)
[TK]100 singles oa LedZep, UB40, MARRS, ZZtop, Beastie Boys, Talk Talk
http://forum.fok.nl/topic/1805994
Veel ervan mag voor weinig weg. Ook heb ik niet veel tijd meer, moet er op korte termijn vanaf.
Phono heb je dan ook niet nodig als de platenspeler een voorversterker heeft. Sterker nog, die moet je dan juist niet gebruiken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja stereo sets zat hier in huis maar geen phono ingangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |