abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109715429
bedankt man

wall of text hits you for 9000 damage
you die
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:28:47 #177
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109716895
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wordt lid van ematching, een en al Amsterdam :')

Tijdje gelee trouwens, dat je hier postte :P
Normaal zou je zeggen 'It's good to be back', maar weet niet of dat in dit geval gezegd moet worden. Wel goed begin op paiq, mijn eerste foto-beoordeling heb ik een fotobewonderaar aan overgehouden (Jammer dat dat locatie balkje bijna leeg is). En mij is opgevallen dat bij ELKE persoon tot nu toe mijn "voor jou" balkje voller is dan "voor haar". Apart, maar vooruit dan maar hè.

e-matching is trouwens betaald toch? Daar heb ik niet echt behoefte aan (op dit moment). Zeker in Amsterdam moet er genoeg te vinden zijn zou ik zeggen. Ben alleen bang dat ik ze niet moet zoeken tijdens m'n coschappen, dat lijkt me geen geslaagde manier :+
WFPB!
pi_109717309
Voor de lol op Paiq. Eén keer een een BattleDate gehad. Natuurlijk schandelijk verloren. De jongen die tegen me battlede was op reis geweest, en zij hield van reizen. Ik had natuurlijk als nitwit geen schijn van kans. Verder een raar meisje die zei dat ze 'blond haar' had, maar dat was rood haar. Ze zou 'slank' zijn, maar had een vrij groot hoofd. Paiqers liegen graag.
pi_109718878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Normaal zou je zeggen 'It's good to be back', maar weet niet of dat in dit geval gezegd moet worden. Wel goed begin op paiq, mijn eerste foto-beoordeling heb ik een fotobewonderaar aan overgehouden (Jammer dat dat locatie balkje bijna leeg is). En mij is opgevallen dat bij ELKE persoon tot nu toe mijn "voor jou" balkje voller is dan "voor haar". Apart, maar vooruit dan maar hè.

e-matching is trouwens betaald toch? Daar heb ik niet echt behoefte aan (op dit moment). Zeker in Amsterdam moet er genoeg te vinden zijn zou ik zeggen. Ben alleen bang dat ik ze niet moet zoeken tijdens m'n coschappen, dat lijkt me geen geslaagde manier :+
Op RP zijn de meeste meiden die aangeven slank te zijn ook echt slank, meestal staat er ook wel een foto bij waar het goed te zien is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 31 maart 2012 @ 01:59:07 #180
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109721445
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Dennisweb het volgende:
Voor de lol op Paiq. Eén keer een een BattleDate gehad. Natuurlijk schandelijk verloren. De jongen die tegen me battlede was op reis geweest, en zij hield van reizen. Ik had natuurlijk als nitwit geen schijn van kans. Verder een raar meisje die zei dat ze 'blond haar' had, maar dat was rood haar. Ze zou 'slank' zijn, maar had een vrij groot hoofd. Paiqers liegen graag.
Ik vind een battledate ook zo'n onzin. Geen behoefte gehad om daaraan mee te doen. Leuk voor puberale meisjes met aandacht tekort.
pi_109721881
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Krijg echt geen reactie op RP
Hehe...dan doe je iets verkeerd. Echt!! :D
pi_109725134
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 02:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hehe...dan doe je iets verkeerd. Echt!! :D
Mwoah, reakties op RP krijg je van Oost Europese scammers en van wanhopige walrussen van 100kg+.
Op RP is mijn ervaring dat je zelf moet reageren. Veel. En vaak. Je concurreert met duizenden mannen die hetzelfde doen immers. Zoek maar op mannen van jouw leeftijd in je provincie. Dan zit je bij pagina 10 nog bij mannen die 'vandaag' nog online zijn geweest. Zoek je op vrouwen uit je provincie van pakweg 3 jaar jonger, dan zit je bij pagina 4 al op 'deze maand' online. (iets gechargeerd natuurlijk).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_109725998
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Mwoah, reakties op RP krijg je van Oost Europese scammers en van wanhopige walrussen van 100kg+.
Op RP is mijn ervaring dat je zelf moet reageren. Veel. En vaak. Je concurreert met duizenden mannen die hetzelfde doen immers. Zoek maar op mannen van jouw leeftijd in je provincie. Dan zit je bij pagina 10 nog bij mannen die 'vandaag' nog online zijn geweest. Zoek je op vrouwen uit je provincie van pakweg 3 jaar jonger, dan zit je bij pagina 4 al op 'deze maand' online. (iets gechargeerd natuurlijk).
Oh.. op die manier. Ik dacht dat ie bedoelde dat die vrouwen nooit op zijn reacties reageren. Dan zou het weleens aan zijn reacties of profiel kunnen liggen, toch? Ik zelf heb geen ervaring met datingsites, dus heb geen flauw idee hoe en wat.
pi_109729790
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
bedankt man

wall of text hits you for 9000 damage
you die
Ik moest lachen :D
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:32:49 #185
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109730063
Wooptidoo, na 1 dag verwijderd door iemand waarmee ik niet gesproken heb. :+
WFPB!
pi_109730291
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Dizorn het volgende:
Die wist gauw hoe jij inelkaar zat dan..
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:45:41 #187
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109730429
Hoogstens zo'n fotocheat geval, en dan denken dat ik afgrijselijk ben. Zou daar zelf nooit voor "betalen" maargoed :P
WFPB!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:58:02 #188
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109730747
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:32 schreef Dizorn het volgende:
Ik soms op dezelfde dag nog. ;(

:)

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hoe vaak "schiet je dan raak" naar eigen ervaring? 1 op 10, 1op 30......

[ Bericht 19% gewijzigd door Zihuatanejo op 31-03-2012 15:03:53 ]
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:04:16 #189
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109730927
Volgende week weer 2 dates. Es kijken hoe dat weer gaat aflopen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:48:31 #190
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_109734887
Ik ga binnenkort ook weer eens daten via internet. Afgelopen maanden wel gedate, maar gewoon met mannen uit de kroeg en dergelijk. Praat al een klein jaar geregeld met een man op msn waar het enorm goed mee klikt. Uitdagend, grappig, zelfde fase, beide altijd druk met van alles en zijn nooit uitgepraat zelfs niet na een paar uur. Zijn beide het type vrijheid blijheid en hebben het vaak over afspreken maar komt nooit iets van. Waarschijnlijk omdat het, weet ik wel vrij zeker eigenlijk, bij ons beide is van wie gaat er toegeven. Dit heb ik al een keer eerder met iemand gehad maar dat was wel voor een kortere periode. :P

Verder is het wel te merken dat het lente is, er komen veel meer one-liners binnen dan normaal gesproken.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:07:50 #191
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109735363
Een jaar, dat schiet ook niet erg op. Waarom spreken jullie niet gewoon af ;)
pi_109735415
Juist, gewoon afspreken haha :P een jaar is best een lange tijd.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:53:05 #193
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_109736650
Niet echt een reden voor en weet ook niet hoe ik het moet uitleggen. Zijn maar weinig mannen waar ik mee wou afspreken maar dan was het wel altijd snel. Dit is meer een ehm patstelling van wie gaat het voorstellen (wel is gebeurd maar door omstandigheden niet door gegaan en later nooit meer serieuze plannen uigekomen) en ondertussen uit blijven dagen. Achja ik geef wel een update wanneer er iets gebeurd, tot nu toe vermaak ik mij nog goed met de gesprekken :P Ook al moet die afspraak wel komen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:45 schreef Dizorn het volgende:
Hoogstens zo'n fotocheat geval, en dan denken dat ik afgrijselijk ben. Zou daar zelf nooit voor "betalen" maargoed :P
Toen straks toevallig one-liners rondgestuurd? ;)
pi_109737302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:53 schreef love_sharon het volgende:
Niet echt een reden voor en weet ook niet hoe ik het moet uitleggen. Zijn maar weinig mannen waar ik mee wou afspreken maar dan was het wel altijd snel. Dit is meer een ehm patstelling van wie gaat het voorstellen (wel is gebeurd maar door omstandigheden niet door gegaan en later nooit meer serieuze plannen uigekomen) en ondertussen uit blijven dagen. Achja ik geef wel een update wanneer er iets gebeurd, tot nu toe vermaak ik mij nog goed met de gesprekken :P Ook al moet die afspraak wel komen.

[..]

Toen straks toevallig one-liners rondgestuurd? ;)
We wachten in spanning af ^O^
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:50:18 #195
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109738246
Ooh Sharon, ja ik herkende de foto sowieso nog (Moet zeggen, komen veel bekende foto's langs bij foto's beoordelen :P). Maar zeker nu ik heb gelezen dat je het via het internet wil proberen... ~O>

Ik spreek je nog wel ;)
WFPB!
pi_109739497
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:58 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik soms op dezelfde dag nog. ;(

:)

[..]

Hoe vaak "schiet je dan raak" naar eigen ervaring? 1 op 10, 1op 30......
Toen ik drie dagen gratis lid was stuurde ik 12 mailtjes, waarvan ik 3 geen-interesses terug kreeg, 2 persoonlijke antwoorden waarvan 1tje resulteerde in een date. De ovierge 7 lieten niets van zich horen. Date was gezellig :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_109741829
Kreeg vandaag op KNUZ een bericht van een dame die wel graag meer van me te weten wilde komen (op basis van mijn foto en zeer summier profiel), dus ik denk laat ik haar profiel even checken kom ik dit tegen:

Ben jij:
-Serieus maar ook in for fun?
-Stoer maar ook gevoelig?
-Gesteld op uiterlijk maar geen show-off?
-Een prater maar ook een luisteraar?
-Ambitieus maar ook tevreden met het nu?
-Meegaand maar kan je ook grenzen stellen?
-Assertief maar kan je ook feedback incasseren?
-Iemand die graag actief is maar hou je ook van gezellig thuis?

Kies jij voor:
-Anders dan anders ipv standaard?
-Een mixje ipv bier?
-Een festival, grote party of concert ipv de kroeg?
-THE GYM ipv voetbal?
-Een verre reis met backpack ipv een Europa-vakantie met trolley?
-Kaarslicht ipv lampenlicht?
-Het glas half vol ipv het glas half leeg?
-Pasta's of sushi ipv aardappelen?
-Een echt huisdier ipv een goudvis?

Sta jij:
-Stevig in je schoenen maar loop je er niet naast?
-Graag in het middelpunt maar gun je deze plek ook een ander?
-Voor iedereen klaar maar weet je hier wel maat in te houden?

Wil jij:
-Jezelf blijven ontwikkelen ipv stil blijven staan?
-Alles uit het leven halen wat er in zit?

Heb jij:
-Je leventje goed voor elkaar maar inmiddels ook wel behoefte aan een leuke partner??

Kun jij:
-omgaan met een assertief, avontuurlijk, tikje eigenwijs, perfectionistisch, zelfstandig, altijd positief, lief, puur, gepassioneerd, zorgzaam, humorvol, open en verrassende dame als IK?

Ik geloof dat ik 30+ eisen tegenkom in 6 subcategorieen! 8)7

Ik wordt al moe van het lezen ervan al, laat staan er ook og allemaal aan voldoen. :D

8)7
pi_109742112
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:06 schreef Moogwai10 het volgende:
Kreeg vandaag op KNUZ een bericht van een dame die wel graag meer van me te weten wilde komen (op basis van mijn foto en zeer summier profiel), dus ik denk laat ik haar profiel even checken kom ik dit tegen:

Ben jij:
-Serieus maar ook in for fun?
-Stoer maar ook gevoelig?
-Gesteld op uiterlijk maar geen show-off?
-Een prater maar ook een luisteraar?
-Ambitieus maar ook tevreden met het nu?
-Meegaand maar kan je ook grenzen stellen?
-Assertief maar kan je ook feedback incasseren?
-Iemand die graag actief is maar hou je ook van gezellig thuis?

Kies jij voor:
-Anders dan anders ipv standaard?
-Een mixje ipv bier?
-Een festival, grote party of concert ipv de kroeg?
-THE GYM ipv voetbal?
-Een verre reis met backpack ipv een Europa-vakantie met trolley?
-Kaarslicht ipv lampenlicht?
-Het glas half vol ipv het glas half leeg?
-Pasta's of sushi ipv aardappelen?
-Een echt huisdier ipv een goudvis?

Sta jij:
-Stevig in je schoenen maar loop je er niet naast?
-Graag in het middelpunt maar gun je deze plek ook een ander?
-Voor iedereen klaar maar weet je hier wel maat in te houden?

Wil jij:
-Jezelf blijven ontwikkelen ipv stil blijven staan?
-Alles uit het leven halen wat er in zit?

Heb jij:
-Je leventje goed voor elkaar maar inmiddels ook wel behoefte aan een leuke partner??

Kun jij:
-omgaan met een assertief, avontuurlijk, tikje eigenwijs, perfectionistisch, zelfstandig, altijd positief, lief, puur, gepassioneerd, zorgzaam, humorvol, open en verrassende dame als IK?

Ik geloof dat ik 30+ eisen tegenkom in 6 subcategorieen! 8)7

Ik wordt al moe van het lezen ervan al, laat staan er ook og allemaal aan voldoen. :D

8)7
Hahaha... Gewoon reageren en zeggen dat je aan de helft voldoet. De andere helft ga je hard aan werken. :')

Serieus: van dat soort wijven wordt je toch impotent?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 21:13:10 ]
pi_109742536
Aah, een eisenpakketwijf :+

Ik vraag me af wat ze daadwerkelijk te bieden heeft behalve rammelende eierstokken :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:23:19 #200
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109742622
Mooie lijst :')
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')