Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heeft Lindgren hem al een retweet gegeven?
haha, spelen tienduizenden tegelijkertijd. Alsof je 4 keer achter elkaar tegen een bekende komtquote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is EA toch ook een schijtbedrijf. Hij loopt weer eens vast bij het zien van het team van m'n nieuwe opponent. Het gebeurt alleen als je vorige tegenstander ragequit, waarschijnlijk is dat bij m'n tegenstander dan ook gebeurd.
EA heeft dat er volgens mij gewoon express in gedaan zodat je met meerdere spelers niet snel toernooitjes kan farmen door iemand te laten scoren en weg te gaan om vervolgens zo snel de toernooi bonus kan verdienen. Echt een teringstreek dat mensen die gewoon het spel willen spelen worden genaaid...
Alleen de finale vind ik het waard om koppig te zijn, mits er een vette prijs te winnen valt. Anders doe ik ook na een minuut pleite gaan en volgende wedstrijd spelen. Al die uren had je mooi potjes kunnen spelen en coins kunnen verdienen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
Bij mij liep die vanmiddag ook bij het laadscherm vast. Na één minuut gooide de ander de handdoek al in de ring
Bij FIFA09 was er een achievement voor het winnen van alle toernooien. Die heb ik toen allemaal tegen een vriend gespeeld. Gewoon een kwestie van op hetzelfde moment zoeken.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, spelen tienduizenden tegelijkertijd. Alsof je 4 keer achter elkaar tegen een bekende komtHeb nog nooit een vriend of fokker getroffen in een toernooi
Is dat een koopje dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:22 schreef Fuszy het volgende:
Iemand nog een winstje pakken op SIF Falcao?
142k bid
146k bin
4-3-3
edit: al verkocht
Ja dat doen ze vooral bij de minder populaire toernooitjes. Het kan toch niet zo zijn dat EA zo'n simpele bug nog steeds niet gefixed heeft.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij FIFA09 was er een achievement voor het winnen van alle toernooien. Die heb ik toen allemaal tegen een vriend gespeeld. Gewoon een kwestie van op hetzelfde moment zoeken.
Ik hoop dat ie daarna weer terug gaat naar een premium pack, maar heb hem ook pas 1x gewonnen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand dat nieuwe toernooi al 2x gewonnen. Heb hem nu voor het eerst gespeeld en gewonnen, uiteindeljk iets van 5-6k uit het pakje. Maar de 2e x is het al een normaal pakje. Daarna zal het wel coins worden of niet?
edit: Excuses voor de dubbele post![]()
EA en simpele bugs fixen zijn twee dingen die niet samen gaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat doen ze vooral bij de minder populaire toernooitjes. Het kan toch niet zo zijn dat EA zo'n simpele bug nog steeds niet gefixed heeft.
Iemand op het EA forum zegt dat het komt omdat mensen zich al voorbereiden op het TOTY. Maar de prijzen zakken inderdaad wel al. Ik had Gerrard paar dagen geleden nog voor 95k verkocht maar volgens mij gaan ze inmiddels ook al voor 80 ofzo.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef DannyDeko het volgende:
Bizar hoe veel gerrard ineens is gedropped in een week. Dat wordt zo'n 20 k verlies, als t meezit..
Dat gebeurd mij ook altijd. Weer 4 Cuesta's voor 4,4k verkocht, terwijl ze vaak voor de helft, soms voor 150c gaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:54 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Zo, m'n team af na weekendje bouwen. http://futhead.com/12/squad/267304
Kan 'm alleen helaas nog niet uitproberen want heb FIFA ergens anders laten liggen, ben benieuwd
Nu nog even doorsparen voor IF Nsamé en IF Valbuena
edit: domme mensen op FIFA![]()
Speler op m'n trade pile wordt gekocht voor 3.5k BIN, zie ik dat ie er ook gewoon nog voor 1.5k BIN op staat
edit2: of toch Ben Arfa laten staan ipv IF Valbuena? Stats van Valbuena zijn stuk beter, maar misschien toch chiller om Arfa daar te hebben met linksvoet? Wat denken jullie?
Xbox?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij ook altijd. Weer 4 Cuesta's voor 4,4k verkocht, terwijl ze vaak voor de helft, soms voor 150c gaan.
4-4-1-1?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:00 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Xbox?Dat is nog de laatste die ik moet hebben voor m'n MLS team
Hoe heet jouw club? Ik wilde laatst 1 kopen maar de clubnaam was iets met ajaxquote:Op zondag 25 maart 2012 23:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij ook altijd. Weer 4 Cuesta's voor 4,4k verkocht, terwijl ze vaak voor de helft, soms voor 150c gaan.
AFC AJAXquote:Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe heet jouw club? Ik wilde laatst 1 kopen maar de clubnaam was iets met ajax
en je kocht het niet door die club naam?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe heet jouw club? Ik wilde laatst 1 kopen maar de clubnaam was iets met ajax
quote:
Ja, heb ik een andere CB gekochtquote:Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en je kocht het niet door die club naam?
omgquote:
Ja, ik had er 3. 1 ging zelfs voor 10kquote:Op maandag 26 maart 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
[..]dan was jij dat
4-1-2-1-2 stond er voor 7K bin ofzo op
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgenquote:
Ja! Ben jij dat inderdaad haha, zocht die al tijdje maar had nooit zin om die voor dat bedrag te kopen.quote:
Je mag 'm nu voor 5k hebben. Als ie niet verkoopt mag je 'm voor 4k hebben. Voor minder verkoop ik 'm namelijk sowieso wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:03 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Ja! Ben jij dat inderdaad haha, zocht die al tijdje maar had nooit zin om die voor dat bedrag te kopen.
Nog aantal over toevallig?
Nah thanks, heb geen 5k over voor zo'n relatief kleine upgrade. Dan is ie duurder dan wat ik voor Kandji en Oduro samen heb betaaldquote:Op maandag 26 maart 2012 00:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je mag 'm nu voor 5k hebben. Als ie niet verkoopt mag je 'm voor 4k hebben. Voor minder verkoop ik 'm namelijk sowieso wel.
Ach ja, ik heb ooit 9,5k betaald voor Oduro toen ie nog gepricefixed was. Nu maak ik er zelf winst mee, zo werkt dat.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:08 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Nah thanks, heb geen 5k over voor zo'n relatief kleine upgrade. Dan is ie duurder dan wat ik voor Kandji en Oduro samen heb betaaldEn kan het dan beter gebruiken voor upgrades van m'n nieuwe team.
Toevallig een andere MLS 0 weight speler?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:04 schreef pascal08 het volgende:
Beetje doodgeslagen dus, maar heb gelukkig al weer wat anders gevonden.
Ekpo?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toevallig een andere MLS 0 weight speler?
Net als je denkt dat het echt niet triester kan..quote:
Ja. Ik heb daar een tijdje terug best veel mee verdiend, nu pik ik nog wel eens 1 goedkoop op maar het gaat lang niet meer zo makkelijk.quote:
Beetje jammer.. dan maar een gokje wagen om m in een kutformatie er op te zetten en hopen dat iemand zo dom is.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum zegt dat het komt omdat mensen zich al voorbereiden op het TOTY. Maar de prijzen zakken inderdaad wel al. Ik had Gerrard paar dagen geleden nog voor 95k verkocht maar volgens mij gaan ze inmiddels ook al voor 80 ofzo.
Niet mee bemoeien anders ga ik weer ajax lopen bashen en dan komen de psv'ertjes weer en moet ik die club ook bashen.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het echt niet triester kan..
Klopt, ik pikte ze eerst vaak op voor 2k-3k en verkocht ze binnen het uur weer voor 10k. Nu gaat het allemaal veel stroefer. Zal wel komen doordat er toen een hype was rondom MLS teams en het MLS toernooi.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb daar een tijdje terug best veel mee verdiend, nu pik ik nog wel eens 1 goedkoop op maar het gaat lang niet meer zo makkelijk.
Denk je nou echt dat hij m'n Cuesta niet had gekocht als ie 150c was? Hij gunde mij de coins gewoon niet en gelijk heeft ie.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het echt niet triester kan..
Ik had die van mij toen verkocht voor 12.5k omdat ik in de finale van het MLS toernooi dik had verloren en ik had Wynne verkocht voor 22k. Ik zie nu pas dat Banner ook 0 weight is geworden, ik heb hem als 2e LM na Mansally (3e LM is Mendoza die al sinds het begin 0 weight is)quote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, ik pikte ze eerst vaak op voor 2k-3k en verkocht ze binnen het uur weer voor 10k. Nu gaat het allemaal veel stroefer. Zal wel komen doordat er toen een hype was rondom MLS teams en het MLS toernooi.
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij m'n Cuesta niet had gekocht als ie 150c was? Hij gunde mij de coins gewoon niet en gelijk heeft ie.
Slecht!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja hij heeft "TYT ON" gesms't naar 4040.
godverdommequote:Op maandag 26 maart 2012 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Deze vind ik wel echt gruwelijk bedacht. Props!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kan heus wel een mening geven maar een negatieve mening geven is nou eenmaal leukerquote:Op maandag 26 maart 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]vandermar loopt zwaar te trollen.
Terwijl het echt een zielige teletekst supporter is. Als je een voetballiefhebber zou zijn geweest dan zou je ook spelers zoals Sneijder of Eriksen kunnen waarderen. Ik ben zelf voor PSV. Maar vind Guidetti en die nieuwe jonge gast (vila nogwat ofzo) ook gewoon goede spelers en ik doe er niet zo moeilijk over.
Als je nou gewoon je zielige gedoe over Ajax en PSV voor je houd!
Mike Banner is een baasquote:Op maandag 26 maart 2012 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die van mij toen verkocht voor 12.5k omdat ik in de finale van het MLS toernooi dik had verloren en ik had Wynne verkocht voor 22k. Ik zie nu pas dat Banner ook 0 weight is geworden, ik heb hem als 2e LM na Mansally (3e LM is Mendoza die al sinds het begin 0 weight is)
Ik vind Daniel>Banner.quote:
ligt aan de opstelling ik had hem vandaag in 4321 nog voor 1500c.quote:Op maandag 26 maart 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Duurste non-rare silver die nog in packs zit?
[ afbeelding ]
Het kan ook door de opstelling komen want er ging net een 4-1-2-1-2 versie voor 5k.
Ik zie het nu pas !! Gister nog verkocht voor 99kquote:Op zondag 25 maart 2012 23:52 schreef DannyDeko het volgende:
Bizar hoe veel gerrard ineens is gedropped in een week. Dat wordt zo'n 20 k verlies, als t meezit..
Is ie zo gedropt door die IF?quote:Op maandag 26 maart 2012 00:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas !! Gister nog verkocht voor 99k
Ja vandaag alleen al 10 k gedropped volgens udbquote:Op maandag 26 maart 2012 00:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas !! Gister nog verkocht voor 99k
Eey ik wil hem wel van je kopen hoor..quote:Op maandag 26 maart 2012 01:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja vandaag alleen al 10 k gedropped volgens udbzo kom ik nooit aan Robben
Wat ga je ermee doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:06 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel zouden jullie betalen voor SIF Falcao?
Laat maar, al gekocht voor 112k in 4-4-2 formatie
Gewoon. Was benieuwd wat voor team je eromheen wou bouwen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doorverkopen en anders houden. Wattan?
Garpje of? Staat voor 95k bij in 343 nu. Daar was geen cm in namelijk.. maar denk dat ik lucky ben als ik er 85 voor krijg.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eey ik wil hem wel van je kopen hoor..
Mee eens ja, heel vervelend!quote:Op maandag 26 maart 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
4 keer achter elkaar tegen een mongool met een blauwe bal. Beter halen ze volgend jaar die debiele ballen uit het spel..achterlijk gedoe.
Ik ga voorlopig geen nieuwe team maken. Ik wil eerst m'n beste team upgraden met IF Richards, SIF Chiellini en SIF T. Silva. En als ultieme upgrade misschien SIF Ibra.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon. Was benieuwd wat voor team je eromheen wou bouwen.
Laatmaar. Kutformatie. Ik wil daar niet te veel voor betalen en jij natuurlijk niet te veel verlies.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Garpje of? Staat voor 95k bij in 343 nu. Daar was geen cm in namelijk.. maar denk dat ik lucky ben als ik er 85 voor krijg.
Die zag ik nog maar hij is sowieso 2k waard volgens mij. Ik had hem in een 400c pack, helaas is dat ook het duurste wat ik vandaag heb gehad. Wel had ik net Kandji in een packquote:Op maandag 26 maart 2012 00:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ligt aan de opstelling ik had hem vandaag in 4321 nog voor 1500c.
Kandji kan je regelmatig oppikken voor 200c, terwijl het een van de beste bronzen spelers is.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zag ik nog maar hij is sowieso 2k waard volgens mij. Ik had hem in een 400c pack, helaas is dat ook het duurste wat ik vandaag heb gehad. Wel had ik net Kandji in een pack
Hij was 4321 maar daar stonden er tig van op , dus vandaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laatmaar. Kutformatie. Ik wil daar niet te veel voor betalen en jij natuurlijk niet te veel verlies.
hij ís de beste bronzen speler. In fact, hij is de beste speler in het spel.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kandji kan je regelmatig oppikken voor 200c, terwijl het een van de beste bronzen spelers is.
Vaz Tê vind ik toch net iets beter.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij ís de beste bronzen speler. In fact, hij is de beste speler in het spel.
ik zal Mac even twitteren dat je een of andere portugeze klapjosti beter vindtquote:Op maandag 26 maart 2012 01:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vaz Tê vind ik toch net iets beter.
Neeeeee! Niet doen hoor!!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 01:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zal Mac even twitteren dat je een of andere portugeze klapjosti beter vindten de servers zijn down ja voor onderhoud.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 26-03-2012 om 01:39:57FIFA servers are currently offline for some planned maintenance. Should be back in about 45 mins. reageer retweet
Tegen zo'n team als de jouwe speel ik ook of mijn leven er vanaf hangtquote:Op maandag 26 maart 2012 01:46 schreef Confetti het volgende:
Wat doen mensen opeens hun best nu er een pakje te winnen is zeg![]()
Bij dat advanced toernooi won ik alles 6-0 maar nu is het elke wedstrijd hangen en wurgen. Ze spelen alsof hun leven ervan afhangt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 01:46 schreef Confetti het volgende:
Wat doen mensen opeens hun best nu er een pakje te winnen is zeg![]()
Bij dat advanced toernooi won ik alles 6-0 maar nu is het elke wedstrijd hangen en wurgen. Ze spelen alsof hun leven ervan afhangt.
...dan ga ik voor Abbiati.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nooit met Abbiati gespeeld maar ik vind Cesar gewoon een goede keeper.
Ik zou Abbiati maar eens proberenquote:
Cesar is ook 2k duurder en 5cm kleiner. Met H2H vond ik Abbiati ook al een goede keeper en het is inderdaad origineel.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou Abbiati maar eens proberenIs weer wat anders, bovendien blijkt Cesar elke keer maar weer een prutser.
Nope, helaas. Maar hij valt vast zonder veel verlies te BINnen als je wat cash hebt.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
Maar serieus, heeft iemand T. Silva te leen? Ik wil hem best tijdelijk ruilen tegen een andere waardevolle speler. Ik moet 'm echt nu hebben.
68k, dan moet ik 'm voor 72k weer verkopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nope, helaas. Maar hij valt vast zonder veel verlies te BINnen als je wat cash hebt.
Dat vind jij.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou Abbiati maar eens proberenIs weer wat anders, bovendien blijkt Cesar elke keer maar weer een prutser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Persie is SIF?quote:Op maandag 26 maart 2012 03:00 schreef Santello het volgende:
Ik ga dit maar weer eens op pakken. Heb op dit moment niets. The goal is SIF NL elftal zoals ze ik wil zien spelen op het EK.
TO BE CONTINUED!
Eerst maar eens IF?quote:Op maandag 26 maart 2012 07:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
SIF van der Wiel komt er zeker!
ghehehe had hem voor het slapen gaan voor 75k opgepikt.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:41 schreef DannyDeko het volgende:
Wachten tot je Gerrard is verkocht met zo'n 25k verlies doet pijn maar duurt bovenal gigantisch lang..
5 in 4 waarvan 2 vroege ragequits.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:57 schreef Rijst het volgende:
SIF Nene. Hoeveel goals heeftie al gemaakt bij je?
Ik zit niet op mn xboxquote:Op maandag 26 maart 2012 10:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
5 in 4 waarvan 2 vroege ragequits.
Kan jij wel op FUT op je xbox?
Onze topscorerquote:Op maandag 26 maart 2012 07:41 schreef Thorb het volgende:
Lol, wist niet dat je met de Pro Club trophies kan halen
http://www.eafootballworl(...)6/awards-and-records
Bijna genoeg voor Sif Ramires
Biabiany als RW zou ik zetten! paceeeeeequote:Op maandag 26 maart 2012 11:11 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/282476
Vet!![]()
Nee man, Biabiany kan er niks van. Die ik nu heb is een gigant!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Biabiany als RW zou ik zetten! paceeeeee
Biabiany is ongeveer even goed in voetballen als Usain Bolt. Misschien wel slechter zelfs.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee man, Biabiany kan er niks van. Die ik nu heb is een gigant!
Van der wiel.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef stoereboii het volgende:
Kunnen we allen samen niet proberen om een speler te pricefixen? lijkt me leuk en kan wat opleveren
Mijn handel. Afquote:
Haha die kerel zou een instant legend zijn als hij in het spel zat: 1.96m en max pacequote:
En na elke goal die pose van hemquote:Op maandag 26 maart 2012 12:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Haha die kerel zou een instant legend zijn als hij in het spel zat: 1.96m en max pace
Ik ook iets meer dan 100kquote:Op maandag 26 maart 2012 12:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als iemand serieus interesse heeft in een pricefix heb ik 100k inleg
Ps3?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:33 schreef diedjuh het volgende:
Ik wil ook wel wat bijdragen mits het geen kansloze pricefix is.
En dan wel TOTY Ramos erinquote:Op maandag 26 maart 2012 12:44 schreef DutchSL het volgende:
Zit er nog over na te denken om IF Boateng in dit team te proppen, wat een duo met Essien (10x beter dan alles wat er in de BBVA rondloopt aan CM's):
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ccdlXUEtbdcaf
Maar handicap ligt op de loer.
Heb ook eventueel wel wat over..mits het winstgevend isquote:Op maandag 26 maart 2012 12:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als iemand serieus interesse heeft in een pricefix heb ik 100k inleg
Dat is de bedoeling, welke speler nemen we?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Heb ook eventueel wel wat over..mits het winstgevend is
Je moeder had teveel drank op tijdens haar zwangerschap.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:46 schreef stoereboii het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die handicaps? Hoe werkt dat?
Je kunt het beste een IF doen denk ik?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Heb ook eventueel wel wat over..mits het winstgevend is
Okéquote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moeder had teveel drank op tijdens haar zwangerschap.
Diego Lopes is IFquote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je kunt het beste een IF doen denk ik?
lolquote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omfg Rijstquote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was een grap lol? Heb er geen gemaaktquote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
TR betekent dus uit de pricefix.
Oke jongens, we hebben dus
-GJE
-Diedjuh
-JoodNL?
Yupquote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
-GJE
-Diedjuh
-JoodNL?
Jaquote:
Xbox? Dan doe ik mee.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
-GJE
-Diedjuh
-JoodNL?
Ps3 helaaschquote:
Ik ben om 15:50 beschikbaarquote:Op maandag 26 maart 2012 13:18 schreef Joodnl het volgende:
Ik heb al 4x IF Diego Lopez (GK Villareal CF) Gekocht....
pakken jullie de rest?
Anders kan ik ze zelf namelijk
Pak jij ze anders maar, dan weten we zeker dat een FOK!er de winst paktquote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok...
Er staan er nu nog 5 op! maar 1tje zonder Buy now!
ja, ik blijf ermee zittenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pak jij ze anders maar, dan weten we zeker dat een FOK!er de winst pakt
Ik kan ook vanaf rond 4 uur, zit nu op school.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:22 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok...
Er staan er nu nog 5 op! maar 1tje zonder Buy now!
Legen... wait for it ..... dary!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een waardeloze RvN voor op de bank.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
Als ik het TOTW suggestion thread bekijk lijkt er een kans op een SIF Benzema, wat voor een monster zou dat worden zeg.
En TIF Kagawa, die SIF heeft al zieke stats.
Ik heb ze nu ff een uurtje erop staan voor: Start:60 en buy now: 75Kquote:Op maandag 26 maart 2012 13:55 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oke, zal er straks ook een paar kopen, hoe hoog gaat de pricefix worden?
Ik vrees dat het met if Lopez' niet zal gaan, zijn NIF is al zo goedquote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ff een uurtje erop staan voor: Start:60 en buy now: 75K
ik wou er ook een paar(2 trolol) kopen maar jij hebt ze allemaal alquote:Op maandag 26 maart 2012 13:56 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ff een uurtje erop staan voor: Start:60 en buy now: 75K
Ted trouwt en krijgt 2 kids! Ooitquote:Op maandag 26 maart 2012 13:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen spoilers aub, ik ben pas bij aflevering 11 van seizoen 7.
Maakt toch niks uitquote:Op maandag 26 maart 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik denk dat we beter persoonlijk contact kunnen hebben met elkaar, i.v.m meelezers en anderen
Dankjequote:
Niemand wilt zaken met je doenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef stoereboii het volgende:
De beste cm van de bpl, Essien pricefixen?
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef stoereboii het volgende:
doe eens niet zoquote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niemand wilt zaken met je doen
Bij deze luidt ik fase 2 in; het uitscheldenquote:
hahaha succesquote:Op maandag 26 maart 2012 14:09 schreef stoereboii het volgende:
Wat komt daarna?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij deze luidt ik fase 2 in; het uitschelden
Fase 3; het excuses aanbieden en proberen geaccepteerd te wordenquote:
Oja, tuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fase 3; het excuses aanbieden en proberen geaccepteerd te worden
Pas jij anders je posts eens niet aan omdat je bang bent voor een TR.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:15 schreef stoereboii het volgende:
Gje pas anders eens Posts aan in quotes
Half uur geleden waren jullie nog vriendjesquote:Op maandag 26 maart 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Thanks alvast voor degene die een TR heeft opgesteld
Nooit, hij heeft me op proberen te lichten via DMquote:Op maandag 26 maart 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Half uur geleden waren jullie nog vriendjes
Onee dat dacht ik
Manchester United heeft ooit met hem rond de tafel gezeten. Uiteindelijk is het niks geworden. Jammer, want dat had wel lachen geweest, Walcott en Bolt in 1 team.quote:
Accelaration 99quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Manchester United heeft ooit met hem rond de tafel gezeten. Uiteindelijk is het niks geworden. Jammer, want dat had wel lachen geweest, Walcott en Bolt in 1 team.
Geef Torres' gewoon terug, m'n broertje zegt dat hij hem aan jou heeft gegeven en dat wist ik niet en zijn mijn coins, dus je geeft of Torres' of 30kquote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nooit, hij heeft me op proberen te lichten via DM
Ja, dan had ManU dus ook Walcott moeten kopen..quote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Manchester United heeft ooit met hem rond de tafel gezeten. Uiteindelijk is het niks geworden. Jammer, want dat had wel lachen geweest, Walcott en Bolt in 1 team.
Ja, ik dacht dat niemand meer ging pakken...quote:Op maandag 26 maart 2012 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik wou er ook een paar(2 trolol) kopen maar jij hebt ze allemaal al
edit; oh dat had je hierboven al aangegeven.
Ja want walcott speelt bij unitedquote:Op maandag 26 maart 2012 14:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je zit in het FUT topic. Domme Belgquote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja want walcott speelt bij united
Of niks, what now?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geef Torres' gewoon terug, m'n broertje zegt dat hij hem aan jou heeft gegeven en dat wist ik niet en zijn mijn coins, dus je geeft of Torres' of 30k
Niet ergquote:Op maandag 26 maart 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
Ey sorry man echt sorry dat was mijn broertje die dat zij.
Zal ik het nummer even opzoeken voor je?quote:
Email en ik geef je aan als scammer, je licht gewoon een 11-jarige jongen opquote:Op maandag 26 maart 2012 14:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal ik het nummer even opzoeken voor je?
Ik heb altijd gedacht dat Walcott de snelste speler was, maar dat komt puur door FIFA.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dan had ManU dus ook Walcott moeten kopen..
Hernandez is sneller dan Walcott trouwens, is volgens mij eens gemeten.
Jij moet naar een kliniek man, schizofrene mongoolquote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Email en ik geef je aan als scammer, je licht gewoon een 11-jarige jongen opzielepoot
TR is blijkbaar nog niet doorgekomenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Toefjes het volgende:
Kinderen, doe eens lief, anders na het eten zonder FIFA naar bed.
Wynne is de snelste voetballer, die liep de 100m in 10.3 seconde als junior.. als hij Nederlander was zou hij naar de Olympische Spelen gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Walcott de snelste speler was, maar dat komt puur door FIFA.
Ziekquote:Op maandag 26 maart 2012 14:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wynne is de snelste voetballer, die liep de 100m in 10.3 seconde als junior.. als hij Nederlander was zou hij naar de Olympische Spelen gaan
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:30 schreef Toefjes het volgende:
Kinderen, doe eens lief, anders na het eten zonder FIFA naar bed.
Ik dacht dat de top 3quote:Op maandag 26 maart 2012 14:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wynne is de snelste voetballer, die liep de 100m in 10.3 seconde als junior.. als hij Nederlander was zou hij naar de Olympische Spelen gaan
Naja, er is natuurlijk geen WK hardlopen voor voetballers en 100m rechtdoor sprinten is iets anders dan snel op het voetbalveld zijn. Paar weken terug was er op RTL zo'n programma over CR7 die bij rechtdoor sprinten geklopt werd door een echte atleet, maar op een slalomparcours veel sneller was.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat de top 3
Cr7
Robben
Walcott
was
Meelezers denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:36 schreef Joodnl het volgende:
Al iemand de pricefix overgenomen, zag ik!
Staan er nu 2 op voor 75K
Voor PS3 ging hij altijd voor 150k?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
OPDONDEREN GERRARD.. NU!
Zelfs voor 85k gaat die de deur nog niet uit, als CM zijndeDoet pijn dit... heel veel pijn. Maarja je moet wat over hebben om robben te kunnen halen.
Hou hem gewoon in je teamquote:Op maandag 26 maart 2012 14:40 schreef DannyDeko het volgende:
OPDONDEREN GERRARD.. NU!
Zelfs voor 85k gaat die de deur nog niet uit, als CM zijndeDoet pijn dit... heel veel pijn. Maarja je moet wat over hebben om robben te kunnen halen.
lolol die heb je zo weer terug verdiend. xDquote:Op maandag 26 maart 2012 14:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar dan kom ik 70k te kort voor robben
Iemand verzaakte in het negeren.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:45 schreef laucas het volgende:
En weer gaan we reageren op de grootste troll uit deze reeks
Ik niet. Ik handel nooit he, maar dan ook nooitquote:Op maandag 26 maart 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
lolol die heb je zo weer terug verdiend. xD
Je verwacht niet dat ik vrendelijk doe als jullie dat niet doen hoop ik?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Rijst het volgende:
[FIFA 12: FUT] #356: stomme Kentmet zijn - Hij post nu toch gewoon -
Kijk, en daar gaat het dus mis.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
Waarom zouden we vriendelijk tegen jou doen?
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Kijk, en daar gaat het dus mis.
Als jullie nu eens beide besluiten vriendelijk tegen elkaar te gaan doen?
Het leven is soms zo simpel.
Goede timing.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedemiddaghet broertje van de mongool is ook weer aanwezig zo te zien
Sorry dat ik dit zeg, maar jij zegt dat wel erg makkelijk en ik weet niet of je de hele 'stoereboii episode' hebt gevolgd maar na 4 kansen is het wel duidelijk dat we hem gewoon niet mogen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:47 schreef Rijst het volgende:
[FIFA 12: FUT] #356: stomme Kentmet zijn - Hij post nu toch gewoon -
Wat ben jij een achterlijk kind zeg... Je voldoet ook prima aan het stereotype "domme belg"quote:Op maandag 26 maart 2012 14:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat ik vrendelijk doe als jullie dat niet doen hoop ik?
Dit hebben we al ZOVAAK gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dat punt zijn we ver voorbij hoor. Iedereen die hier komt is zo welkom als wat, mits je je gedraagd. En stoereboii gaat op een gegeven moment altijd weer etteren, hoe je hem ook behandeld.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ja laten we dat eens voor de 12e keer proberen.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Heb dit altijd een hele leuke reeks gevonden maar ik kan een modje ook niet verwijten dat ze zijn irritante getroll niet doorzien.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Krijg jij even de tering alsjeblieftquote:
Onzekere meeloper.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Krijg jij even de tering alsjeblieft
Geen verschil, ik speel op de xbox en bevalt me erg goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Laulau83 het volgende:
Is Fifa vetter op de Xbox of op de PS3?
Goede timing ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Laulau83 het volgende:
Geen verschil.. Welke controller vind je fijner?quote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Laulau83 het volgende:
Persoonlijk. Ligt er imo meer aan op welke console je gewend bent te spelen/welke je beter vindt spelenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Laulau83 het volgende:
Ik ben heel onzeker, jij hebt een goede mensenkennisquote:
Wel verschilquote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geen verschil.. Welke controller vind je fijner?
Deze man weet.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Wel verschil
360 is veel sneller, spel is sneller opgestart, menu's zijn sneller en op de PS3 voelt het allemaal maar brak aan terwijl ik op de 360 nergens last van heb. Iedereen zegt wel dat de PS3 grafisch beter is maar ik krijg beter beeld op de 360 dan op de PS3.
Duidelijk en begrijpelijk ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh dat punt zijn we ver voorbij hoor. Iedereen die hier komt is zo welkom als wat, mits je je gedraagd. En stoereboii gaat op een gegeven moment altijd weer etteren, hoe je hem ook behandeld.
Als je veel online speelt en je vrienden ook, dan moet je gaan voor de PS3quote:Op maandag 26 maart 2012 15:01 schreef Laulau83 het volgende:
Controller van de Xbox is veel fijner maar mijn vrienden spelen op PS3, beetje een dillema dus.
Dit. Tegen vrienden spelen is het leukste wat er is imo. Vooral het gepest en gekloot vooraf/achteraf.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je veel online speelt en je vrienden ook, dan moet je gaan voor de PS3Xbox kan fijner zijn maar tegen een vriend spelen geeft meer voldoening en plezier dan tegen een vreemde
Ik speel op xbox dus objectieve mening
En een onterechte penalty overschieten kan de frustratie van fifa ook verkleinen!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit. Tegen vrienden spelen is het leukste wat er is imo. Vooral het gepest en gekloot vooraf/achteraf.
5% taxquote:Op maandag 26 maart 2012 15:04 schreef fetss het volgende:
10% ging verloren van de verkoop? Of meer?
5% taxquote:Op maandag 26 maart 2012 15:04 schreef fetss het volgende:
10% ging verloren van de verkoop? Of meer?
Volgens mij nog dat hoogste abbo ook nog welquote:Op maandag 26 maart 2012 15:01 schreef laucas het volgende:
Wij verdienen onderhand een schadevergoeding en als we dat geld gezamenlijk nou in 1 potje doen dan kunnen we wel wat abbonnementen afsluiten.
Wij zullen wel examens makenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:05 schreef vandermar het volgende:
Goede middag, lekker weertje zeg. Buiten les gehadChicks in korte rokjes, meer heb ik niet opgevangen tijdens de les
Op de Xbox natuurlijkquote:Op maandag 26 maart 2012 14:55 schreef Laulau83 het volgende:
Of de nintendo dsquote:Op maandag 26 maart 2012 15:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk toch voor de Wii gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |