De boeken zijn zeer goed, dus de serie zal medium zijn!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Is die serie een beetje baas? Heb wel zin om ff een goeie serie te checken
Beste serie die ik afgelopen paar jaar gezien heb, maarja, je moet wel van fantasy houden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Het gaat over de boeken, niet de serie.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb vandaag HBO genomen.
Wel gruwelijk hoor, on demand op je computer, tablet, telefoon of tv al die series en films kijken!
Sorry voor de topic kaapquote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef denkhenk het volgende:
[..]
Het gaat over de boeken, niet de serie.
Daar ben ik ook echt heel bang voor. Martins is een geniale schrijver maar hij is ook een ontzettend trage schrijver. Perfectie kost tijd I guess...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef Twiitch het volgende:
De boeken zijn geweldig en ik heb goede hoop nu HBO hem achter z'n reet aan zit dat Martin eens wat meer haast maakt met schrijven, want op dit tempo ligt hij al onder de grond voordat het volgende boek af is.
Meh, dat Catherine ineens een gouden haar vindt in die schuur vond ik wel een beetjequote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Boek 1 is vrijwel gelijk aan het eerste seizoen van de tv-serie. Ze hebben het verrassend gelijk verfilmd moet ik zeggen! Wordt vrijwel niets uitgehaald of achtergelaten.
Dance had hij blijkbaar bijna af toen Feast uitkwam maar hij heeft het daarna zo goed als opnieuw geschreven.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:09 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Daar ben ik ook echt heel bang voor. Martins is een geniale schrijver maar hij is ook een ontzettend trage schrijver. Perfectie kost tijd I guess...
Wat een smerige proleet ben jij zegquote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die boeken lezen als er ook een serie van is!
Wat is er mis met jou.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat een smerige proleet ben jij zegGeen wonder dat men telkens dommer en dommer wordt, iedereen wilt gewoon dat het op een plaat gegooid wordt
Ik zit al te wachten op seizoen 2.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |