Ik reageer altijd fel, dat is duidelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik constateer slechts een feit, gezien jouw felle reactie sla ik de spijker dan weer eens op de kop.
Een vrouw van mijn hart. Duidelijk geen Nederlandsequote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef rosepetals het volgende:
Ben dan wel een vrouw maar ik heb geen moeite met trouw blijven.
Dit is voor 90% mijn default KLB-reactie.quote:
Ik blijf erbij. De saaie Harry's blijven misschien wel trouw, wie weet.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Uiteraard heb je altijd van die figuren. Maar die zijn niet representatief voor ieder ander.
Serieus? wat is er zo onNederlands aan die post?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef mrazura het volgende:
[..]
Een vrouw van mijn hart. Duidelijk geen Nederlandse
Jawel, half.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef mrazura het volgende:
[..]
Geslijm is het.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus? wat is er zo onNederlands aan die post?
Onzin.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. De saaie Harry's blijven misschien wel trouw, wie weet.
Nederlandse meisjes gaan per definitie vreemd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus? wat is er zo onNederlands aan die post?
Kijk eens aan. Een dame die het helemaal begrijpt. Wonderen bestaan dus toch nog.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Ja, het ligt altijd aan de man.
Je bent gewoon niet interessant genoeg als je man geen moeite voor je wilt doen. Zoek een andere vent dan.
Och meidquote:Op zondag 25 maart 2012 20:31 schreef mrazura het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef mrazura het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes gaan per definitie vreemd.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef mrazura het volgende:
[..]
"Het voelt niet zo goed meer..."quote:Op zondag 25 maart 2012 20:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jawel, half.![]()
Mensen zijn verwend en doen hun best niet meer voor relaties.
En negerinnen eten alleen maar KFC.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef mrazura het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd. In mijn geval ligt het wel aan hem.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Ja, het ligt altijd aan de man.
Je bent gewoon niet interessant genoeg als je man geen moeite voor je wil doen. Zoek een andere vent dan.
en pikquote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En negerinnen eten alleen maar KFC.
Daarom ook in een citybox stoppen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef mrazura het volgende:
[..]
Pass deze whiteboy nog een long chicken jwtquote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En negerinnen eten alleen maar KFC.
What about half Nederlandse meisjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef mrazura het volgende:
[..]
Hoeren zijn het.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef mrazura het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |