En hoe weet je dat?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef Cher- het volgende:
Ik weet dat de meeste FOK!kers geen relatie aangaan en niet vaak met het andere geslacht in contact komen máár dat maakt deze klacht niet minder klacht-waardig.
Noem mij maar verbitterd maar in mijn ogen is het de waarheid.Mensen kunnen niet monogaam zijn. Nee! En waarom niet? Dat ga ik nu uitleggen. Je kunt nog zo'n mooie relatie hebben met de liefde van je leven (tevens houdt dat gevoel ook wel een keer op
) máár - als - er iemand (ontzettend aantrekkelijk, sexy, lekker, heerlijk) van het andere geslacht jou probeert te verleiden, ga je, dan val je. En dat is menselijk. En vooral de mannen. Mannen zijn op dat gebied zwak. Ja, dames, echt.
Het grappige is dat de mannen die sowieso vreemdgaan (klootzakken, viesterds) en niet anders ''kunnen'', zelf vaak erg hypocriet zijn. Voorbeeld: ik heb een relatie gehad met een jongen die erg vaak vreemd ging. Naar eigen zeggen voor de lust maar wanneer ik dan maar eens ging daten met een ander? Nou, nou, dan was het helemaal erg. Zie hier: de hypocrisie van de vreemd-ganger die zelf nooit stopt met vreemdgaan.
De mensen die het hier niet mee eens zijn. Jullie komen er nog wel achter.
Wait, whut?quote:Voorbeeld: ik heb een relatie gehad met een jongen die erg vaak vreemd ging.
Projecteren van eigen problemen, heet dat.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:16 schreef Piye het volgende:
ik weet niet waarom er zo vaak beweerd wordt dat mannen (veel) erger zijn.
Andersom gebeurt het ook hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:18 schreef 2NutZ het volgende:
Echte mannen hebben discipline. Gaat voor mij totaal niet op, dit.
Ook lekker bij je 'mannetje' blijven als die meermalen vreemdgaatgeen ruggengraat. Wat de meeste vrouwen lacken btw.
Net alsof ik bij hem ben gebleven. Natuurlijk niet. Het stiekeme van vreemdgaan is, is dat je er doorgaans niet zo heel snel achterkomt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:18 schreef 2NutZ het volgende:
Echte mannen hebben discipline. Gaat voor mij totaal niet op, dit.
Ook lekker bij je 'mannetje' blijven als die meermalen vreemdgaatgeen ruggengraat. Wat de meeste vrouwen lacken btw.
Mannen die bij vrouwen blijven die meermalen vreemdgaan bedoel je?quote:
Zwakkelingen, realisten. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:19 schreef Twiitch het volgende:
Alleen zwakkelingen gaat vreemd, zowel mannen als vrouwen.
Of je had een kut relatie, dat kan ook.
Mensen kunnen niet monogaam zijn. Accepteer het.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
TS projecteert haar of zijn ervaringen op de gehele mensheid. Bok lekker op naar R&P als je nodig eens moet uithuilen.
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen die bij vrouwen blijven die meermalen vreemdgaan bedoel je?
Dat is helemaalstelletje ongewervelden
Neem dan ook geen relatie.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Zwakkelingen, realisten. Het is maar hoe je het bekijkt.
Onzin. Monogamie is een farce.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:19 schreef Twiitch het volgende:
Wees dan een vent en begin gewoon niet aan een relatiequote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Zwakkelingen, realisten. Het is maar hoe je het bekijkt.
je weet wat ze zeggen togh 3x is speegsrecht ofzo, ja togh, ik ga nu weer ff chille op terras met mn matties oke gr grquote:Op zondag 25 maart 2012 20:19 schreef Cher- het volgende:
[..]
Belediging dat ik nu al voor de 3e keer vergeleken word met haar. Gok in godsnaam beter.
Kan wel....door keuze....quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet monogaam zijn. Accepteer het.
Obvious.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
TS projecteert haar of zijn ervaringen op de gehele mensheid. Bok lekker op naar R&P als je nodig eens moet uithuilen.
Nee, gok dan beter gek. Wanneer je het goed gokt krijg je een schouderklopje.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen togh 3x is speegsrecht ofzo, ja togh, ik ga nu weer ff chille op terras met mn matties oke gr gr
Definieer monogaam. Valt het praktiseren van verlangens daar ook onder? Of alleen het hebben van die verlangens? De lust naar het andere geslacht. Anders heb je wel gelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet monogaam zijn. Accepteer het.
Jij ook niet want je zit zelf te roepen dat mensen niet monogaam kunnen zijn.quote:
Ja of je hebt gewoon lekker schijt aan mensen die beweringen doen over dat je geen vent bent als je vreemdgaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wees dan een vent en begin gewoon niet aan een relatie
Kan jij haar niet even troosten?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dat vindt ik dan weer een beetje te ver gaan. Maar zeker: Wees dan een vent en stap open in de relatie door van het begin af aan te geven dat je ook met anderen wilt neuken....quote:Op zondag 25 maart 2012 20:21 schreef Twiitch het volgende:
Wees dan een vent en begin gewoon niet aan een relatie
Soms is er gewoon connectie tussen man en vrouw die of je nou wel of niet een relatie hebt, niet te stoppen is. Maar het blijft en is zwak, dat wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:19 schreef Twiitch het volgende:
Waarom een kloonaccount dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, gok dan beter gek. Wanneer je het goed gokt krijg je een schouderklopje.
Oh jij bent er zo 1?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |