quote:Op zondag 25 maart 2012 19:04 schreef De_kromme het volgende:
Hoe the fuck haal ik mijn contacten in mijn gmail-account naar een oude Nokia? (ja, telefoon heeft het begeven afgelopen nacht.)
Was ook niet zo slim om op PSV te wedden.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
Wed ik een keer op PSV.. krijg je dit weer![]()
Achja, toch een schrale winst met andere zaken.
Vraag het in digital corner, of tweakersquote:Op zondag 25 maart 2012 19:28 schreef De_kromme het volgende:
Crosspostje voor de IT-ers onder ons.
[..]
Mwa, odds waren er wel naar.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ook niet zo slim om op PSV te wedden.
Thanksquote:Op zondag 25 maart 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag het in digital corner, of tweakersheb je meer kans.
Waarschijnlijk volkomen terechtquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heeft hmf een ban?
Die had de afgelopen tijd een paar mooie uitspraken waaronder feyenoord kampioen![]()
Dat vraag ik mezelf ook af. Heb geen rare uitspraken van 'm gezien iig.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Die had de afgelopen tijd een paar mooie uitspraken waaronder feyenoord kampioen![]()
Ik wel, een stuk of 10.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af. Heb geen rare uitspraken van 'm gezien iig.
Dat komt omdat de modjes er boven op zaten en dat soort posts meteen verwijderen.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mezelf ook af. Heb geen rare uitspraken van 'm gezien iig.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de modjes er boven op zaten en dat soort posts meteen verwijderen.
De vraag is, waarom heeft het zolang mogen durenquote:Op zondag 25 maart 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Wordt niet besproken hequote:Op zondag 25 maart 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De vraag is, waarom heeft het zolang mogen duren
Ohjeej, hij is mod en komt meteen moeilijk doen. Ef dimmen jij, groentje.quote:
Aye Aye Kapitein! Lol...wacht.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel, een stuk of 10.
Maar bans worden niet besproken hier.
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ohjeej, hij is mod en komt meteen moeilijk doen. Ef dimmen jij, groentje.
HMF een ban kan ik alleen maar toejuichen, die onzin die elke keer uit zijn worstenvingertjes komt is tenenkrommend![]()
.
Gast, alsjeblieftquote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
HMF een ban kan ik alleen maar toejuichen, die onzin die elke keer uit zijn worstenvingertjes komt is tenenkrommend![]()
.
Nigger please. Deze TT was speciaal voor jou trouwens, lief hequote:
Ik kan altijd wel lachen om hemquote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |