abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2002 @ 10:25:54 #31
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5155661
Scheren sucks ja.

Maar een baard suckt nog meer....

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  vrijdag 26 juli 2002 @ 15:27:24 #32
29155 Midori
Midori, pure passion!
pi_5159006
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 09:52 schreef Sention het volgende:

[..]

Neeeeeeee!!! Ik ga accoord, maar mag in in de weekenden af en toe twee daagjes niet scheren? 't Staat mij overigens wel hoor, zo'n stoppelbaardje van twee dagen...

In de weekenden??? Dan willen wij vrouwen juist van de mannetjes genieten! En graag zonder stoppelbaard!
Dat snap ik nou niet, op het werk netjes geschoren en thuis een stoppelbaard... GRRR!
  vrijdag 26 juli 2002 @ 15:39:47 #33
2889 Zander
He's gone
pi_5159190
Ik heb er ook een grafhekel aan, en nu het vakantie is loop ik ook rustig met een halve baard rond tot het echt begint te prikkelen...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5160103
Stoppen met scheren lijkt me een prima plan. Dat gezeik met die mesjes, het om de 2 dagen weer moeten, en dat alleen omdat deze maatschappij heft besloten dat haar 'vies' is. En niet alleen de armen en benen moet, ook de schaamstreek is een must geworden om nog binnen de sociaal geccpeteerde groep te horen.

Ik ben het zat, mensen accepteren maar een x dat er ook op een vrouwenlichaam haar zit en dat dat echt niet vanzelf erafgaat, zoals men wel eens placht te denken.

dit denk ik best vaak. Helaas verhindert dezelfde sociale druk me ervan om het daadwerkelijk door te voeren.

vrijdag 26 juli 2002 @ 17:08:05 #35
13883 JonkieXL
Poe Heeeee
pi_5160147
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 19:55 schreef -Ma3stro- het volgende:
ik scheer me gewoon maar 1 keer in de week uit principes.. ik ben in principe heel lui loop dus een dag in de week glad rond, dag 2,3 al redelijke behaaring, dag 4/5 noemen me ouders me al Osama, dag 6 overweeg ik me te scheren want et begint wel heel erg te worden maar me luiheid wint het gevecht en ja daarna scheer ik me maar omdat et er echt niet meer uitziet
Ik zal veel gelijkenissen
Maarreh op mijn werk scheren mijn collega's zich ook soms een aantal dagen niet. Dus waarom zou ik het dan wel doen?
Als het vanwege mijn functie zou moeten zou ik er geen probleem mee hebben.

Eerlijk gezegd vind ik wat stoppels beter staan bij mij dan heb ik tenminste niet zo'n babyface
Als de haren te lang worden vind ik het echter weer wat onverzorgd staan.

En scheren vind ik helemaal niet erg. Met m'n Mach 3 mesje is alles zo weer glad

[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/jonkie.xl/images/cs1x.jpg]CS1X rules![/url]
  vrijdag 26 juli 2002 @ 17:08:20 #36
16958 Doebe
Huisje, boompje, bass-je..
pi_5160148
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer.

...

Cooooooooool. ik wil ook Jumanji genoemd worden *springt in het rond*
Ik heb zojuist kinderpostzegels op rekening gekocht.
pi_5160298
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:22 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Als mijn vriend zou stoppen met scheren ben ik niet blij...
Ik vind een stoppel leuk, maar geen sinterklaas..
En dan heb je zo'n icon
pi_5161336
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 23:51 schreef Midori het volgende:
En mannen wat zouden jullie ervan vinden als wij vrouwen ook eens stoppen met scheren?

Hele bossen onder oksels, oerwouden op benen en anderssoortigen driehoekige, of dan misschien wel in rechthoekig uitgegroeide gebieden?

Compromis?
Wij scheren? Dan jullie ook!

Goed, laat ik je tegemoet komen; een snor mag je wel scheren, okay? Lijkt ook bij mannen niet en zoveel werk is dat ook weer niet
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_5393592
Helemaal voor!
pi_5394233
* Roefoes scheert zich voorlopig niet!
Zo hard groeit het hier toch niet, en die stoppels die ik nu heb vind ik juist wel leuk staan.
Maakt m'n gezicht ook wat 'volwassener'
En niemand die aan m'n kop zeurt dat het eraf moet, dus laat ik het lekker staan.
pi_5394387
Ik ben nu 17 en heb me nog nooit geschoren. Je ziet wel wat haartjes maar dat groeit echt totaal niet snel. Iedereen maar zeggen dat ik die donshaargevallekes af moet scheren maar ik heb daar totaal geen zin in
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_5394790
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 19:24 schreef Pietjuh het volgende:
Ik ben nu 17 en heb me nog nooit geschoren. Je ziet wel wat haartjes maar dat groeit echt totaal niet snel. Iedereen maar zeggen dat ik die donshaargevallekes af moet scheren maar ik heb daar totaal geen zin in
Vertaald:
Je staat voor lul, je vrienden proberen je daar attent op te maken, en je doet er niets mee.
pi_5394833
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Stel je niet aan, hoort nu eenmaal bij een vent!!

Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriend zijn baard laat staan.Dat soort kunsten hoeft hij dus echt niet te flikken.

Dit is de zelfde reactie die je kan verwachten van mannen, als vrouwen hun benen niet meer scheren
pi_5395249
wtf?
@schatje : het is zijn baard, niet de jouwe.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_5397348
Scheer me altijd na het douchen, elke ochtend. Doe het bijna automatisch, heel afentoe vergeet ik het nog wel eens en dan doe ik het 's avonds is toch veel fijner als het lekker glad is ?
I'd like mornings better if they started later..
pi_5400470
scheren, brrr, meestal alleen op zaterdag/zondag.

en dan niet eens alles (heb een pluk haar aan mijn kin hangen, wel netjes knippen natuurlijk, maar dat hoeft maar eens in de 1,5/2 maanden)

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_6426890
Haha, ik ben weer begonnen met stoppen. Benieuwd hoe lang ik het dit keer volhoud
It has to mean something
  woensdag 23 oktober 2002 @ 12:44:47 #48
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_6427640
Scheren is niet zo leuk inderdaad. Maar je krijgt er wel wat leuks voor terug, ik wel in ieder geval. Ik scheer me 2 keer per week. Maar een beginnend baardje is aan de andere kant ook wel lekker. Het voelt lekker warm aan, maar het nadeel is dat al die ouwe vrouwtjes met een grote boog om me heen lopen. Daarom ben ik liever glad.
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_6427680
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 12:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
het nadeel is dat al die ouwe vrouwtjes met een grote boog om me heen lopen. Daarom ben ik liever glad.
En hoe is dat een nadeel?
It has to mean something
pi_6427859
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:19 schreef -PassY- het volgende:
scheren, brrr, meestal alleen op zaterdag/zondag.

en dan niet eens alles (heb een pluk haar aan mijn kin hangen, wel netjes knippen natuurlijk, maar dat hoeft maar eens in de 1,5/2 maanden)

Sikje + lange bakkebaarden ... weinig te scheren en doe dit dan ook alleen in het weekend
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_6428366
heb nu al een jaar ofzo een sik en snor . is nu ongeveer 10 cm lang
Ben nu in het stadium om me haar lang te laten groeien (gecontroleerd)
  woensdag 23 oktober 2002 @ 13:42:04 #52
34400 PietF
Captain Obvious
pi_6428408
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:20 schreef dutchmilan het volgende:
Dan gaan ze je een baardaap noemen. Ik ken een jongen wie dat ook is overkomen.
Of Mr.Moustache.
Zo'n knakker bij ons op school had die bijnaam met zijn donshaarsnorretje verdient

Soms laat ik alles 2-3 dagen staan,als ik weer eens geen zin an heb, maar dan gaat toch echt het scheermasjien er weer overheen!

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_6428491
quote:
Op donderdag 15 augustus 2002 19:10 schreef Roefoes het volgende:
* Roefoes scheert zich voorlopig niet!
Zo hard groeit het hier toch niet, en die stoppels die ik nu heb vind ik juist wel leuk staan.
Maakt m'n gezicht ook wat 'volwassener'
En niemand die aan m'n kop zeurt dat het eraf moet, dus laat ik het lekker staan.
'Volwassener' huh?

Een paar lekkere littekens maken je gezicht ook wat 'volwassener'. Al overwogen?

Ik moet altijd erg lachen om die broekies die denken dat hun dons ze een volwassen uitstraling geeft: Volwassen zit echt niet in een beetje haar op je gezicht

Slaapt winter
en zomer
  woensdag 23 oktober 2002 @ 14:34:29 #54
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_6429319
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 12:48 schreef Cynic het volgende:

[..]

En hoe is dat een nadeel?

Ik wordt niet graag als potentiele crimineel o.i.d afgebeeld. Maar soms heeft dit wel voordelen. Soms heb je van die dagen dat je in de trein zit en een heel bankje voorjezelf wilt hebben......
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_6430837
Ik ben ook enorm lui als het op scheren aankomt, ik scheer me eigenlijk alleen als ik me vriendin die dag zie
pi_6433594
Stop allemaal maar met scheren dan, maar zorg er in ieder geval voor dat mijn vader alles erafhaalt.. Hij loopt er bij met én lang haar, én een giga-baard, en ik (en de rest van de familie) vinden het niks.. Tis z'n eigen keus, maar toch.
Daaag!
pi_6434259
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 18:21 schreef Noenoe het volgende:
Stop allemaal maar met scheren dan, maar zorg er in ieder geval voor dat mijn vader alles erafhaalt.. Hij loopt er bij met én lang haar, én een giga-baard, en ik (en de rest van de familie) vinden het niks.. Tis z'n eigen keus, maar toch.
lang haar heerst

en een bescheiden sik ofzo ook wel

pi_6435375
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 19:12 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

lang haar heerst

en een bescheiden sik ofzo ook wel

Dat wel, als je het maar goed verzorgt! En dat is dus iets wat mijn vader NIET doet, waardoor het er dus vies & bah uitziet ..
Daaag!
pi_6438282
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer.

Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.

En yah, dit herken ik ook
Zwaar vervelend en dat op me 14e!! Mja, ouders betalen

[Dit bericht is gewijzigd door RJhammer op 23-10-2002 22:49]

pi_6438286
Ik ga door met scheren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')