Maar een baard suckt nog meer....
quote:In de weekenden??? Dan willen wij vrouwen juist van de mannetjes genieten! En graag zonder stoppelbaard!
Op vrijdag 26 juli 2002 09:52 schreef Sention het volgende:[..]
Neeeeeeee!!! Ik ga accoord, maar mag in in de weekenden af en toe twee daagjes niet scheren? 't Staat mij overigens wel hoor, zo'n stoppelbaardje van twee dagen...
Ik ben het zat, mensen accepteren maar een x dat er ook op een vrouwenlichaam haar zit en dat dat echt niet vanzelf erafgaat, zoals men wel eens placht te denken.
dit denk ik best vaak. Helaas verhindert dezelfde sociale druk me ervan om het daadwerkelijk door te voeren.
quote:Ik zal veel gelijkenissen
Op donderdag 25 juli 2002 19:55 schreef -Ma3stro- het volgende:
ik scheer me gewoon maar 1 keer in de week uit principes.. ik ben in principe heel luiloop dus een dag in de week glad rond, dag 2,3 al redelijke behaaring, dag 4/5 noemen me ouders me al Osama, dag 6 overweeg ik me te scheren want et begint wel heel erg te worden maar me luiheid wint het gevecht
en ja daarna scheer ik me maar omdat et er echt niet meer uitziet
Eerlijk gezegd vind ik wat stoppels beter staan bij mij dan heb ik tenminste niet zo'n babyface ![]()
Als de haren te lang worden vind ik het echter weer wat onverzorgd staan.
En scheren vind ik helemaal niet erg. Met m'n Mach 3 mesje is alles zo weer glad
quote:Cooooooooool. ik wil ook Jumanji genoemd worden *springt in het rond*
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer....
quote:En dan heb je zo'n icon
Op woensdag 24 juli 2002 23:22 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Als mijn vriend zou stoppen met scheren ben ik niet blij...
Ik vind een stoppel leuk, maar geen sinterklaas..
quote:Goed, laat ik je tegemoet komen; een snor mag je wel scheren, okay? Lijkt ook bij mannen niet en zoveel werk is dat ook weer niet
Op donderdag 25 juli 2002 23:51 schreef Midori het volgende:
En mannen wat zouden jullie ervan vinden als wij vrouwen ook eens stoppen met scheren?Hele bossen onder oksels, oerwouden op benen en anderssoortigen driehoekige, of dan misschien wel in rechthoekig uitgegroeide gebieden?
Compromis?
Wij scheren? Dan jullie ook!
quote:Vertaald:
Op donderdag 15 augustus 2002 19:24 schreef Pietjuh het volgende:
Ik ben nu 17 en heb me nog nooit geschoren. Je ziet wel wat haartjes maar dat groeit echt totaal niet snel. Iedereen maar zeggen dat ik die donshaargevallekes af moet scheren maar ik heb daar totaal geen zin in
quote:Dit is de zelfde reactie die je kan verwachten van mannen, als vrouwen hun benen niet meer scheren
Op woensdag 24 juli 2002 23:43 schreef schatje het volgende:[..]
Stel je niet aan, hoort nu eenmaal bij een vent!!
Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriend zijn baard laat staan.Dat soort kunsten hoeft hij dus echt niet te flikken.
en dan niet eens alles (heb een pluk haar aan mijn kin hangen, wel netjes knippen natuurlijk, maar dat hoeft maar eens in de 1,5/2 maanden)
quote:En hoe is dat een nadeel?
Op woensdag 23 oktober 2002 12:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
het nadeel is dat al die ouwe vrouwtjes met een grote boog om me heen lopen. Daarom ben ik liever glad.
quote:Sikje + lange bakkebaarden ... weinig te scheren en doe dit dan ook alleen in het weekend
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:19 schreef -PassY- het volgende:
scheren, brrr, meestal alleen op zaterdag/zondag.en dan niet eens alles (heb een pluk haar aan mijn kin hangen, wel netjes knippen natuurlijk, maar dat hoeft maar eens in de 1,5/2 maanden)
quote:Of Mr.Moustache.
Op woensdag 24 juli 2002 23:20 schreef dutchmilan het volgende:
Dan gaan ze je een baardaap noemen. Ik ken een jongen wie dat ook is overkomen.
Soms laat ik alles 2-3 dagen staan,als ik weer eens geen zin an heb, maar dan gaat toch echt het scheermasjien er weer overheen!
quote:'Volwassener' huh?
Op donderdag 15 augustus 2002 19:10 schreef Roefoes het volgende:
* Roefoes scheert zich voorlopig niet!
Zo hard groeit het hier toch niet, en die stoppels die ik nu heb vind ik juist wel leuk staan.
Maakt m'n gezicht ook wat 'volwassener'
En niemand die aan m'n kop zeurt dat het eraf moet, dus laat ik het lekker staan.
Een paar lekkere littekens maken je gezicht ook wat 'volwassener'. Al overwogen?
![]()
Ik moet altijd erg lachen om die broekies die denken dat hun dons ze een volwassen uitstraling geeft: Volwassen zit echt niet in een beetje haar op je gezicht
quote:Ik wordt niet graag als potentiele crimineel o.i.d afgebeeld.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:48 schreef Cynic het volgende:[..]
En hoe is dat een nadeel?
quote:lang haar heerst
Op woensdag 23 oktober 2002 18:21 schreef Noenoe het volgende:
Stop allemaal maar met scheren dan, maar zorg er in ieder geval voor dat mijn vader alles erafhaalt..Hij loopt er bij met én lang haar, én een giga-baard, en ik (en de rest van de familie) vinden het niks.. Tis z'n eigen keus, maar toch.
en een bescheiden sik ofzo ook wel
quote:Dat wel, als je het maar goed verzorgt! En dat is dus iets wat mijn vader NIET doet, waardoor het er dus vies & bah uitziet ..
Op woensdag 23 oktober 2002 19:12 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
lang haar heerst
en een bescheiden sik ofzo ook wel
quote:En yah, dit herken ik ook
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer.Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
[Dit bericht is gewijzigd door RJhammer op 23-10-2002 22:49]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |