quote:Euh schat, ik wil mn baard laten staan eigenlijk.
Op woensdag 24 juli 2002 23:22 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Als mijn vriend zou stoppen met scheren ben ik niet blij...
Ik vind een stoppel leuk, maar geen sinterklaas..
quote:12
Op woensdag 24 juli 2002 23:22 schreef julekes het volgende:
scheren?
bij welke leeftijd moet je daar dan mee beginnen?
Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
quote:kut dan lig ik 10 jaar achter
Op woensdag 24 juli 2002 23:35 schreef Bastard het volgende:[..]
12
quote:Neeeeeeeeeeeeeeee...............
Op woensdag 24 juli 2002 23:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Euh schat, ik wil mn baard laten staan eigenlijk.
quote:vandaar die zak over je hoofd
Op woensdag 24 juli 2002 23:36 schreef Uiruru het volgende:
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer.Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
quote:Stel je niet aan, hoort nu eenmaal bij een vent!!
Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriend zijn baard laat staan.Dat soort kunsten hoeft hij dus echt niet te flikken.
quote:Nee hoor, ik hou het wel op stoppelen zo af en toe
Op woensdag 24 juli 2002 23:37 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee...............
Dan wordt je lelijk
quote:Nou daar kan ik wel mee leven hihi, knapperd
Op woensdag 24 juli 2002 23:47 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee hoor, ik hou het wel op stoppelen zo af en toe
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 00:15 schreef Rooiegrapjas het volgende:[..]
Nou daar kan ik wel mee leven hihi, knapperd
quote:* Kyori meldt zich *
Op woensdag 24 juli 2002 23:17 schreef Cynic het volgende:
Het wordt tijd voor een statement; wie doet mee?
Ik scheer me in de vakantie zowieso nooit, maar misschien laat ik wel een baard staan (voor zover mogelijk ).
Een apart sikje zal er in ieder geval komen; was er vorig jaar ook. Iedereen vroeg toen meteen of ik familie van Osama was (serieus).
[offtopic]
Rooiegrapjas: als je nou even de URL bij je webicon veranderd in wat er zou moeten staan: http://members.ams.chello.nl/mhesseling/Smileys/sun_1.gif
Dan kunnen we 'm allemaal zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Kyori op 25-07-2002 09:31]
Andere 6dagen gaat het mes er wel overheen.. en das niet echt fijn met een niet al te mooie huid
quote:Das toch ook onzin,
Op donderdag 25 juli 2002 14:51 schreef Connection het volgende:
Als ik me niet hoef te scheren scheer ik me niet.. een dag per week als ik thuis wat dingen moet doen of alleen iets gezelligs sociaal doeAndere 6dagen gaat het mes er wel overheen.. en das niet echt fijn met een niet al te mooie huid
Maar ik vind het niet echt lelijk staan, op het moment dat het gaat kriebelen, dan pas scheer ik het.
Dus elke dag hoeft toch echt niet
Aangezien mijn baard al behoort tot SNELGROEIEND.
quote:Snelgroeiend? Als ik me een dag niet scheer loop ik dus de 2de dag ongeschoren op werk.. ziet er echt niet uit bij mij. Ik moet representatief zijn, dan moet je je wel scheren. Helaas.
Op donderdag 25 juli 2002 15:31 schreef DeWaarheid het volgende:[..]
Das toch ook onzin,
Ik scheer me echt 1x in de 3 a 4 dagen, en ja dan heb ik al best "lange" stoppels tegen het baarderige aan.Maar ik vind het niet echt lelijk staan, op het moment dat het gaat kriebelen, dan pas scheer ik het.
Dus elke dag hoeft toch echt niet
Aangezien mijn baard al behoort tot SNELGROEIEND.
Hele bossen onder oksels, oerwouden op benen en anderssoortigen driehoekige, of dan misschien wel in rechthoekig uitgegroeide gebieden?
Compromis?
Wij scheren? Dan jullie ook!
quote:Neeeeeeee!!! Ik ga accoord, maar mag in in de weekenden af en toe twee daagjes niet scheren? 't Staat mij overigens wel hoor, zo'n stoppelbaardje van twee dagen...
Op donderdag 25 juli 2002 23:51 schreef Midori het volgende:
En mannen wat zouden jullie ervan vinden als wij vrouwen ook eens stoppen met scheren?Hele bossen onder oksels, oerwouden op benen en anderssoortigen driehoekige, of dan misschien wel in rechthoekig uitgegroeide gebieden?
Compromis?
quote:
Hele bossen onder oksels, oerwouden op benen en anderssoortigen driehoekige, of dan misschien wel in rechthoekig uitgegroeide gebieden?
Maar een baard suckt nog meer....
quote:In de weekenden??? Dan willen wij vrouwen juist van de mannetjes genieten! En graag zonder stoppelbaard!
Op vrijdag 26 juli 2002 09:52 schreef Sention het volgende:[..]
Neeeeeeee!!! Ik ga accoord, maar mag in in de weekenden af en toe twee daagjes niet scheren? 't Staat mij overigens wel hoor, zo'n stoppelbaardje van twee dagen...
Ik ben het zat, mensen accepteren maar een x dat er ook op een vrouwenlichaam haar zit en dat dat echt niet vanzelf erafgaat, zoals men wel eens placht te denken.
dit denk ik best vaak. Helaas verhindert dezelfde sociale druk me ervan om het daadwerkelijk door te voeren.
quote:Ik zal veel gelijkenissen
Op donderdag 25 juli 2002 19:55 schreef -Ma3stro- het volgende:
ik scheer me gewoon maar 1 keer in de week uit principes.. ik ben in principe heel luiloop dus een dag in de week glad rond, dag 2,3 al redelijke behaaring, dag 4/5 noemen me ouders me al Osama, dag 6 overweeg ik me te scheren want et begint wel heel erg te worden maar me luiheid wint het gevecht
en ja daarna scheer ik me maar omdat et er echt niet meer uitziet
Eerlijk gezegd vind ik wat stoppels beter staan bij mij dan heb ik tenminste niet zo'n babyface
Als de haren te lang worden vind ik het echter weer wat onverzorgd staan.
En scheren vind ik helemaal niet erg. Met m'n Mach 3 mesje is alles zo weer glad
quote:Cooooooooool. ik wil ook Jumanji genoemd worden *springt in het rond*
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer....
quote:En dan heb je zo'n icon
Op woensdag 24 juli 2002 23:22 schreef Rooiegrapjas het volgende:
Als mijn vriend zou stoppen met scheren ben ik niet blij...
Ik vind een stoppel leuk, maar geen sinterklaas..
quote:Goed, laat ik je tegemoet komen; een snor mag je wel scheren, okay? Lijkt ook bij mannen niet en zoveel werk is dat ook weer niet
En mannen wat zouden jullie ervan vinden als wij vrouwen ook eens stoppen met scheren?Hele bossen onder oksels, oerwouden op benen en anderssoortigen driehoekige, of dan misschien wel in rechthoekig uitgegroeide gebieden?
Compromis?
quote:Vertaald:
Op donderdag 15 augustus 2002 19:24 schreef Pietjuh het volgende:
Ik ben nu 17 en heb me nog nooit geschoren. Je ziet wel wat haartjes maar dat groeit echt totaal niet snel. Iedereen maar zeggen dat ik die donshaargevallekes af moet scheren maar ik heb daar totaal geen zin in
quote:Dit is de zelfde reactie die je kan verwachten van mannen, als vrouwen hun benen niet meer scheren
Op woensdag 24 juli 2002 23:43 schreef schatje het volgende:[..]
Stel je niet aan, hoort nu eenmaal bij een vent!!
Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriend zijn baard laat staan.Dat soort kunsten hoeft hij dus echt niet te flikken.
en dan niet eens alles (heb een pluk haar aan mijn kin hangen, wel netjes knippen natuurlijk, maar dat hoeft maar eens in de 1,5/2 maanden)
quote:En hoe is dat een nadeel?
Op woensdag 23 oktober 2002 12:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
het nadeel is dat al die ouwe vrouwtjes met een grote boog om me heen lopen. Daarom ben ik liever glad.
quote:Sikje + lange bakkebaarden ... weinig te scheren en doe dit dan ook alleen in het weekend
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:19 schreef -PassY- het volgende:
scheren, brrr, meestal alleen op zaterdag/zondag.en dan niet eens alles (heb een pluk haar aan mijn kin hangen, wel netjes knippen natuurlijk, maar dat hoeft maar eens in de 1,5/2 maanden)
quote:Of Mr.Moustache.
Op woensdag 24 juli 2002 23:20 schreef dutchmilan het volgende:
Dan gaan ze je een baardaap noemen. Ik ken een jongen wie dat ook is overkomen.
Soms laat ik alles 2-3 dagen staan,als ik weer eens geen zin an heb, maar dan gaat toch echt het scheermasjien er weer overheen!
quote:'Volwassener' huh?
Op donderdag 15 augustus 2002 19:10 schreef Roefoes het volgende:
* Roefoes scheert zich voorlopig niet!
Zo hard groeit het hier toch niet, en die stoppels die ik nu heb vind ik juist wel leuk staan.
Maakt m'n gezicht ook wat 'volwassener'
En niemand die aan m'n kop zeurt dat het eraf moet, dus laat ik het lekker staan.
Een paar lekkere littekens maken je gezicht ook wat 'volwassener'. Al overwogen?
Ik moet altijd erg lachen om die broekies die denken dat hun dons ze een volwassen uitstraling geeft: Volwassen zit echt niet in een beetje haar op je gezicht
quote:Ik wordt niet graag als potentiele crimineel o.i.d afgebeeld.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:48 schreef Cynic het volgende:[..]
En hoe is dat een nadeel?
quote:lang haar heerst
Op woensdag 23 oktober 2002 18:21 schreef Noenoe het volgende:
Stop allemaal maar met scheren dan, maar zorg er in ieder geval voor dat mijn vader alles erafhaalt..Hij loopt er bij met én lang haar, én een giga-baard, en ik (en de rest van de familie) vinden het niks.. Tis z'n eigen keus, maar toch.
en een bescheiden sik ofzo ook wel
quote:Dat wel, als je het maar goed verzorgt! En dat is dus iets wat mijn vader NIET doet, waardoor het er dus vies & bah uitziet ..
Op woensdag 23 oktober 2002 19:12 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
lang haar heerst
en een bescheiden sik ofzo ook wel
quote:En yah, dit herken ik ook
heb ik een tijdje gedaan. Ik stond binnen de kortste keren ook bekend als jumanji, baardaap, sinterklaas en weet ik nog wat meer.Niet dat dat me wat uitmaakte. Scheren is echt zwaar vervelend. Veel van mijn leeftijdsgenoten hoeven zich maar 1 keer per week te scheren. Ik minimaal 1 keer per dag.
[Dit bericht is gewijzigd door RJhammer op 23-10-2002 22:49]
quote:tja, maar als je je niet verzorgd dan zie je er zonder baard en kort haar ook niet uit
Op woensdag 23 oktober 2002 20:31 schreef Noenoe het volgende:[..]
Dat wel, als je het maar goed verzorgt! En dat is dus iets wat mijn vader NIET doet, waardoor het er dus vies & bah uitziet ..
Als we nu eens af en toe een pic posten om te zien of er een beetje vorderingen maken. Zal eens kijken of ik m'n digitale camera aan de praat kan krijgen
quote:Aan je icon te zien heb je dat probleem ook al opgelost
quote:Ikke ook wel.
Op zaterdag 2 november 2002 13:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Een stoppelbaardje is juist lief..*houdt van stoppeltjes*
ZZ-Top is toch ook zo begonnen !!
Ik zou er later wel graag als Gandalf uit willen zien !
quote:Ben het volkomen met je eens. Ik kom er gewoon voor uit: ik ben te lui om mijn benen en oksels en bikinilijn om de dag te scheren! Het is gewoon een teringklus waar je uren per week mee kwijt bent als vrouw!
Op vrijdag 26 juli 2002 17:02 schreef marsterretje het volgende:
Stoppen met scheren lijkt me een prima plan. Dat gezeik met die mesjes, het om de 2 dagen weer moeten, en dat alleen omdat deze maatschappij heft besloten dat haar 'vies' is. En niet alleen de armen en benen moet, ook de schaamstreek is een must geworden om nog binnen de sociaal geccpeteerde groep te horen.Ik ben het zat, mensen accepteren maar een x dat er ook op een vrouwenlichaam haar zit en dat dat echt niet vanzelf erafgaat, zoals men wel eens placht te denken.
dit denk ik best vaak. Helaas verhindert dezelfde sociale druk me ervan om het daadwerkelijk door te voeren.
quote:Goed bezig
Op vrijdag 21 februari 2003 09:18 schreef lamaris het volgende:[..]
Ben het volkomen met je eens. Ik kom er gewoon voor uit: ik ben te lui om mijn benen en oksels en bikinilijn om de dag te scheren! Het is gewoon een teringklus waar je uren per week mee kwijt bent als vrouw!
In deze wintermaanden doe ik het lekker 1 keer in de 2 weken.
Dan ben ik maar een 'smerig wijf'.
Wel bezwijk ik enigzins onder de sociale druk: in de zomer scheer ik me wel, of als ik een rokje aan heb dan zijn mijn benen wel glad (maar dat is meer uit esthetisch oogpunt).
quote:aap of baardaap... verandert er weinig.
Op woensdag 24 juli 2002 23:20 schreef dutchmilan het volgende:
Dan gaan ze je een baardaap noemen. Ik ken een jongen wie dat ook is overkomen.
Heb een half jaartje internationaal gereden, was nauwelijks thuis. Heb toen me baard laten staan. Als ik dan thuiskwam herkende niemand me
quote:Ben je niet bang dat je baard grijs of grijzig is...? Ik wel nl....
Op woensdag 24 juli 2002 23:17 schreef Cynic het volgende:
Het wordt tijd voor een statement; wie doet mee?
quote:Nee, nog niet (dat komt later wel). Voorlopig is het nog zwart. Overigens laat ik geen baard staan, maar wel een snor. Heb er al in geen tijden zó belachelijk bijgelopen
Op maandag 24 februari 2003 18:58 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ben je niet bang dat je baard grijs of grijzig is...? Ik wel nl....
Ik weet nu dus ook weer waarom niemand dat meer doet; het ziet er niet uit
Met U kan ik converseren!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:51 schreef Dudette1985 het volgende:
Sommige mannen/jongens zonder baard hebben gelijk zo'n babyface..Nee geef mij maar een man met facial hair <3. En als het te lang wordt dan wordt het maar bijgetrimd, maar niet alles eraf aub!
keenker gek! trim die boel!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:57 schreef unioz het volgende:
Ik ben ook al zon jaartje of 400 geleden gestopt met me te scheren
het resultaat:
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |