Zo lang nog ...quote:
Mensen die dat doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef Amoeba het volgende:
Straks het PSV topic onveilig maken met juichende ajacieden?
Doe maar nietquote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef Amoeba het volgende:
Laat maar gaan, allemaal huilies hierquote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef TheGOAT het volgende:
Als een Ajacied zo'n smerige overtreding zou maken had ik dat er ook ingezet hoor in de TT, zulke acties horen niet echt thuis op het voetbald veld, hmm?
Het heeft helemaal geen toevoeging aan het topic, dus waarom plaatsenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef TheGOAT het volgende:
Als een Ajacied zo'n smerige overtreding zou maken had ik dat er ook ingezet hoor in de TT, zulke acties horen niet echt thuis op het voetbald veld, hmm?
Triestquote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef Amoeba het volgende:
Eens, maar overtreding is van 50 minuten geleden, hoeft nu niet meer over gediscussieerd te worden in dit topic.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef TheGOAT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Gaat toch over de wedstrijd manquote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar overtreding is van 50 minuten geleden, hoeft nu niet meer over gediscussieerd te worden in dit topic.
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou deze man nu denken..Geen idee, ken hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geniet hier van hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |