Ja, de tering, wat een kutsite is dat zegquote:Op zondag 25 maart 2012 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
5.000.000 geboden
</vakantieveilingen>
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, de tering, wat een kutsite is dat zeg
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, de tering, wat een kutsite is dat zeg
Jaquote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar zijn gewoon medewerkers die prijs omhoog gooien
Ja toch?quote:
Kermie will you do my make-up for meeeee??????????????????quote:
Thxquote:
Peheheh ik heb haar stem en dat toontje altijd in mijn hoofd als ik het leesquote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kermie will you do my make-up for meeeee??????????????????
Ik ookquote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh ik heb haar stem en dat toontje altijd in mijn hoofd als ik het lees
Laatst ging het van 3 euro naar 50, dat is pas ergquote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Lindytje het volgende:
¤ 66
17:46:55 Tanja
¤ 55
17:41:31 Pascal
¤ 54
15:48:02 Didier
¤ 53
15:15:11 M. Linssen
¤ 50
14:49:59 Didier
¤ 40
14:49:44 Mette
¤ 30
13:50:57 Marthe
Die laatste dan echt![]()
Ja, vakantieveiling dus
t was evil puckzzz!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Lindytje het volgende:
¤ 66
17:46:55 Tanja
¤ 55
17:41:31 Pascal
¤ 54
15:48:02 Didier
¤ 53
15:15:11 M. Linssen
¤ 50
14:49:59 Didier
¤ 40
14:49:44 Mette
¤ 30
13:50:57 Marthe
Die laatste dan echt![]()
Ja, vakantieveiling dus
Ik krijg jachtschotel gemaakt door schoonmoedersquote:Op zondag 25 maart 2012 17:55 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom kapsalon besteld
Vettigen food na velen alcohol
Oehhhhh lekker !!!quote:Op zondag 25 maart 2012 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik krijg jachtschotel gemaakt door schoonmoeders![]()
JONGENS? WAAR?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef Michhas het volgende:
Jongens kunnen we het even on topic houden? Graag alleen posten over nagels enzulks.
Gr gr Michhas
Forum Admin
Wat mooiquote:Op zondag 25 maart 2012 17:40 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Bedels die er aan hangen (wellicht niet helemaal duidelijk op de foto):
hondenbotje, mijn sterrebeeld, pump, klavertje vier, muzieknoot, sleutel, fototoestel, hartje, (bruids)boeket.
[ afbeelding ]
quote:
Dank je !!quote:
Ja, ik heb ook een workshop gedaan ooit en ik zie de techniek die gebruikt is, ik dacht omg wat een priegelwerkquote:Op zondag 25 maart 2012 18:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Dank je !!Het was een pokkekarwei om hem te maken
Maar wel erg tof als aandenken ook
Wel jammer dat we geen tijd meer hadden voor de circusactiviteit
Ik hoopte nog zo op foto's van de piramidequote:Op zondag 25 maart 2012 18:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Dank je !!Het was een pokkekarwei om hem te maken
Maar wel erg tof als aandenken ook
Wel jammer dat we geen tijd meer hadden voor de circusactiviteit
Joahhh echt.. Het was dat we met 8 waren en 1 voor 1 de kraaltjes er aan moesten doen.. Maar wel anderhalf uur mee bezig geweest met díe alleenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een workshop gedaan ooit en ik zie de techniek die gebruikt is, ik dacht omg wat een priegelwerk
Zullen we donderdag zelf een pyramide maken met ons 2-enquote:Op zondag 25 maart 2012 18:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo op foto's van de piramide![]()
*gaat krassen*
lederen touwtje, kralen rijgen, klaar!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joahhh echt.. Het was dat we met 8 waren en 1 voor 1 de kraaltjes er aan moesten doen.. Maar wel anderhalf uur mee bezig geweest met díe alleen
En toen nog priegelen voor onszelf... Conclusie: Na het gepriegel; pakte ik een wat simpele ketting die ik binnen 15 min in elkaar had geflanst![]()
Joahhhhh!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zullen we donderdag zelf een pyramide maken met ons 2-en
Zou het voor jou sowieso doenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhhhh!!!![]()
Samen een circusactiviteit
Er wil vast iemand een foto maken
(ik zou het nog echt doen ook)
Zoiets iddquote:Op zondag 25 maart 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lederen touwtje, kralen rijgen, klaar!![]()
ook tof!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoiets idd
Dit dus: Lange ketting
[ afbeelding ]
Niceeee !!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Lindytje het volgende:
JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ging zo toch even kijken op vakantieveilingen.nl
Zie ik daar: laatste kaarten voor musical classics in ahoy a.s. vrijdag!
Ikke zo van: WHUUUTTTT!!!! GIEV!!!
En jawel, voor 40 ekkies twee kaartjes t.w.v. 178 euro, like a boss
Whieejjjjjjjjj!!!!!![]()
Goed simpel vermaak.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
Shopping queens is eik best nog een tof programma![]()
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op zondag 25 maart 2012 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
Bwehehequote:Op zondag 25 maart 2012 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
net als ik foto wil maken van watermarble is camera batterij leeg
wat is dezequote:Op zondag 25 maart 2012 18:36 schreef Dwyn het volgende:
Nee! Een mailtje van iemand met een trample fetish. Ik lach me dood.
jammer dat de helft van die mokkels te dom is om te poepen..quote:Op zondag 25 maart 2012 18:33 schreef PriemGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Poging nummer 2!Gahhh jouw nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En goed gelukt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
freaking veel cleanupquote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuuu melz, hoe krijg je dat zo mooi en die cuticle line
ik doe het pas sinds vandaagquote:Op zondag 25 maart 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TEACH ME TO MARBLE![]()
Ik faal altijd hard
Ik heb het spel besteld!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik doe het pas sinds vandaagje zag dat poging 1 bij mij ook mislukt was (vorige topic)
maar als je hier bent wil ik best wel laten zien hoe ik het deed
scorequote:Op zondag 25 maart 2012 20:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het spel besteld!Hij was weer goedkoper
dan zeg je dankjewel lieve sharana ...quote:Op zondag 25 maart 2012 20:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
20 euro. Echt, ik ben nog in shock dat hij zo goedkoop is
en bedankt he... Nog minder tijd voor fiets...quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zeg je dankjewel lieve sharana ...
Dankje dankje dankjeweeeelquote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zeg je dankjewel lieve sharana ...
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en bedankt he... Nog minder tijd voor fiets...
quote:
Ahjoh, de komende weken ligt het spel ergens in mijn moeder haar space.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en bedankt he... Nog minder tijd voor fiets...
*Zoekt de fail*quote:Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Je kan wel zien dat het de 2e keer was want mijn pink is nog lichtelijk fail maar /careik ben er wel blij mee
en verschil is zo stuk beter als met de eerste keer, kleuren die niet te licht zijn en op elkaar lijken vermijden dus
nu blogpost tikken
Ik vind het echt superknap!!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit al 20 dagen op m'n no-buy en ik heb FF afgeslagen.![]()
Ik vind het stiekem best knap van mezelf![]()
Ja, ze woog 202 en is 82 afgevallen, dus echt al veeeel beter. En ze wil inderdaad door. Maar 120 is nog steeds wel zwaar natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef RenRen- het volgende:
Vaak gaan ze na afloop ook nog door, maar als je 10% van je originele gewicht afvalt heb je al VEEL minder kans op al die nare ziektes, dus het is sowieso al een flinke verbetering
Ja, maar echt respect dat het ze uberhaupt is geluktquote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ze woog 202 en is 82 afgevallen, dus echt al veeeel beter. En ze wil inderdaad door. Maar 120 is nog steeds wel zwaar natuurlijk.
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar echt respect dat het ze uberhaupt is gelukt
Nog nooit gehad. Maar ik zou kijken of het wel goed ging als ik het ergens anders online zette, of het als een ander bestandstype opsloeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand hier dat weleens dat ze een foto van nagellak ergens uploaden en dat de kleur dan lelijk wordt en afvlakt? En heeft iemand daar een oplossing voor gevonden?
Ergens anders heb ik al geprobeerd, en jpg zou goed moeten zijn, dacht ik. Misschien nog hogere kwaliteit.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit gehad. Maar ik zou kijken of het wel goed ging als ik het ergens anders online zette, of het als een ander bestandstype opsloeg.
Yeuy, net zomervakantie geboekt.
Ze wou zelf terug naar rond de 80 uiteindelijk. En jullie hebben ook helemaal gelijk hoor! Maar als ik dan terugdenk aan de Nederlandse versie van het programma (Amerika) daar eindigden ze een stuk dunner dan deze mevrouw. En dat lijkt me zo balen, heb je al zoveel bereikt, zullen veel mensen je alsnog alleen maar als dik zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar als je tweehonderd weegt is de kans dat je ooit zeg maar 70 zal wegen zeer klein. Dat trekt je lichaam niet. Punt is dat ze veel gezonder worden. Maar een figuurtje als een model zal je nooit meer krijgen nee
10-daagse groepsreis naar Kroatië.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ergens anders heb ik al geprobeerd, en jpg zou goed moeten zijn, dacht ik. Misschien nog hogere kwaliteit.
Waarheen?
klopt, da's de grote valkuil voor veel mega obese mensen. Val je honderd kilo af, ben je nog steeds veel te zwaar. En dan ga je weer etenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze wou zelf terug naar rond de 80 uiteindelijk. En jullie hebben ook helemaal gelijk hoor! Maar als ik dan terugdenk aan de Nederlandse versie van het programma (Amerika) daar eindigden ze een stuk dunner dan deze mevrouw. En dat lijkt me zo balen, heb je al zoveel bereikt, zullen veel mensen je alsnog alleen maar als dik zien.
Dat dus. Kan ik me best heel goed voorstellen.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, da's de grote valkuil voor veel mega obese mensen. Val je honderd kilo af, ben je nog steeds veel te zwaar. En dan ga je weer eten
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
En jeej ik krijg respect!![]()
Nog 6 dagen en dan zit ik op een maand
Ooh leuk! Wil ik ook nog een keer heenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
10-daagse groepsreis naar Kroatië.
Dat wel, maar volgens mij ben je met 120 kilo nog niet heel zwaar in Amerika, word je minder met de nek aangekeken...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, da's de grote valkuil voor veel mega obese mensen. Val je honderd kilo af, ben je nog steeds veel te zwaar. En dan ga je weer eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik heb nu gordijnen![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
DARK ANGELS WERKT GOEHOEEED!EEN ZWARTE PIET IN MAART WAT IS DEZESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik heb nu gordijnen
nou, ZO erg is het nou ook nog niet in Amerikaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooh leuk! Wil ik ook nog een keer heenMijn opa komt er vandaan
[..]
Dat wel, maar volgens mij ben je met 120 kilo nog niet heel zwaar in Amerika, word je minder met de nek aangekeken...
Een zwarte piet zonder zielquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
DARK ANGELS WERKT GOEHOEEED!neger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik heb nu gordijnendisclaimer
Neeee, maar toch, minder met de nek aangekeken worden lijkt me al iets. Ik bedoel dat het daar minder veel-te-zwaar als straatbeeld is dan hierquote:Op zondag 25 maart 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ZO erg is het nou ook nog niet in Amerika
quote:
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Denk dat de grens voor te zwaar daar net zo is als hier en dat die mensen ook echt wel met de nek mee worden aangekeken, ik denk alleen dat de extremen daar hoger/groter liggen dan hier...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neeee, maar toch, minder met de nek aangekeken worden lijkt me al iets. Ik bedoel dat het daar minder veel-te-zwaar als straatbeeld is dan hier
[..]
Ik krijg er trek van.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
nederland kent bijna net zoveel dikzakken als amerika. First world problems
Nieeet, volgens mij kwam Nederland niet eens in de top 10 van dikste landen van de wereldquote:Op zondag 25 maart 2012 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
nederland kent bijna net zoveel dikzakken als amerika. First world problems
Heul bekende landen ookquote:Rank Country %
1. Nauru 94.5
2. Micronesia, Federated States of 91.1
3. Cook Islands 90.9
4. Tonga 90.8
5. Niue 81.7
6. Samoa 80.4
7. Palau 78.4
8. Kuwait 74.2
9. United States 74.1
10. Kiribati 73.6
Nederland staat op 106quote:Het land met het grootste 'overgewichtprobleem' is niet Amerika, ook niet Duitsland, maar Nauru, een eiland in de Stille Oceaan. Het eiland heeft slechts 13.000 inwoners, maar daarvan is 94.5% 'te dik".
Dus...quote:10. Engeland – 61%
9. Kroatië – 61.4%
8. Israël – 61.9%
7. Nieuw Zeeland – 62.7%
6. Bosnië – 62.9%
5. Egypte – 66%
4. Duitsland – 66.5%
3. Amerika – 66.7%
2. Kiribati – 81.5%
1. Amerikaans-Samoa – 93.5%
Bananen zijn heul goed voor je en lekkor!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
op 106?niet verwacht!
En de top tien zijn bijna alleen maar bananenrepublieken en van veel bananen word je ook dik
bananen zijn helemaal niet zo goed voor je. En in bananenrepublieken eten ze hendig een tros per dagquote:Op zondag 25 maart 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bananen zijn heul goed voor je en lekkor!
Je moet alleen geen tros per dag eten![]()
Derde compleet andere rijtjequote:Wetenschap Landen met het meeste overgewicht van de inwoners
1 Verenigde Staten
2 Mexico
3 Verenigd Koninkrijk
4 Slowakije
5 Griekenland
6 Australië
7 Nieuw Zeeland
8 Hongarije
9 Luxemburg
10 Tsjechië
Terugbijten.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
kutkonijn ga in je kooi, ze beet bijna in mijn teen
Ik vind ze ideaal om even snel energie te krijgen. Doe ik meestal preventief, als ik weet dat ik nog even doormoet en geen tijd heb om even te eten. Ik nam er altijd 1 voor mijn rijles en misschien was het placebo, maar dan reed ik wel lekkerder en geconcentreerder.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bananen zijn helemaal niet zo goed voor je. En in bananenrepublieken eten ze hendig een tros per dag
Dat kloptquote:Op zondag 25 maart 2012 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar dat komt omdat bananen suikerbommen zijn
en true, het is beter dan een snickers, maar er is een hoop fruit dat beter voor je is.
Warum dan auch op es laatste moment!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mail je een school of ze mee willen werken, inclusief deadlines: 28 en 30 maart.
Reactie:
Wij gaan dit bespreken in onze mt vergadering van 2 april
Emoslinger plz
Dafuqquote:Op zondag 25 maart 2012 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mail je een school of ze mee willen werken, inclusief deadlines: 28 en 30 maart.
Reactie:
Emoslinger plz
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Reactie:
Emoslinger plz
telco's? Telefoongesprekken?quote:Op maandag 26 maart 2012 07:42 schreef Stormqueen het volgende:
vandaag zes!telco's van een uur waarvan de eerste om half negen
Bij ons heet dat een call / conferencecall, vandaar dat telco geen belletje doet rinkelenquote:Op maandag 26 maart 2012 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
teleconferences... Van die vergaderingen op afstand
we beginnen met Azie en we sluiten af met USA
quote:Ik vind het korte mooier staan! Maakt je een stuk pittiger!
lekker pittigquote:Op maandag 26 maart 2012 08:59 schreef BGTes het volgende:
Op het ElleGirl Forum over lipglans' haar:
[..]
Omdat we 3 weken geleden begonnen zijn maar steeds afgewezen werden en nu dus nog bezig zijn. Het is niet alsof we ner beginnenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Warum dan auch op es laatste moment!
La Bohemequote:Op maandag 26 maart 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed nieuws op de vroege ochtend, ik krijg la boheme!
Slecht nieuws, nieuwe meds net opgehaald, worden niet vergoed. Gaat 100 per maand kosten
Fucking hellquote:Op maandag 26 maart 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed nieuws op de vroege ochtend, ik krijg la boheme!
Slecht nieuws, nieuwe meds net opgehaald, worden niet vergoed. Gaat 100 per maand kosten
Zit nu op 7 pillen, 1 x kwijlen, 8x druppelen en 1x creme per dagquote:Op maandag 26 maart 2012 09:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
La Bohemeyou lucky derp!
En dafuck, 100 euro? Damnhoeveel meds moet je nu per dag slikken dan?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zit nu op 7 pillen, 1 x kwijlen, 8x druppelen en 1x creme per dag
ik vind dat er nog wel wat injecties bij kunnenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ja ik druppel tegenwoordig braaf 3 pipetjes per dag wegquote:
true, volgende keer es ff bij dokter vragenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dat er nog wel wat injecties bij kunnen
Damn, en ik dacht dat ik veel zooi moest slikken en spuitenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullcrapquote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Damn, en ik dacht dat ik veel zooi moest slikken en spuiten
Oh en ook leuk: ik heb net weer lekker zitten janken bij de internist, want ik ben blijkbaar superdik en ik moet aan de insulinepomp en gezeik en nog meer gezeik en bwuuuhze had nog gecheckt of ik een maagband kon nemen maar dat gaat dus ook niet want daar ben ik dus te licht voor. Echt een topochtend zover.
dit dus ... er zijn zoveel mensen met super erg overgewicht die geen maagband krijgen en het wel willenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij heeft die internist nooit echt dikke mensen gezien
Dit was al de laatste x bij dat mensquote:Op maandag 26 maart 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus ... er zijn zoveel mensen met super erg overgewicht die geen maagband krijgen en het wel willenen dan gaat ze met jouw figuur zeuren om een maagband
![]()
![]()
Wat SQ zegt dico, laat je zeker niet gek makendat mens spoort gewoon niet
als ze echt zo blijft doen zou ik een ander vragen hoor
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:27 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik heb ook tegen dr gezegd dat ik nooit slank ben geweest, en dan gaat ze vervolgens zeggen dat het daar nu wel een keer tijd voor wordt.
Kijk ik weet dat ik te zwaar ben, maar ik begin nu gewoon een heel ander zelfbeeld te krijgen doordat ik alleen maar hoor van haar dat ik superdik ben en véél te zwaar.
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
vier keer gekakt en het is nog geen middag.
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
vier keer gekakt en het is nog geen middag.
ja duh, als je geen belasting betaalt ken je 't ook niet terugkrijgenquote:Op maandag 26 maart 2012 11:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik krijg nooit wat terug van de belasting, fuckers
Owh nicequote:Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Yes, geen stufi meer krijgen + collegegeld betalen = maximaal terugkrijgen volgens mij.
Ik heb vorig jaar nog gewerkt hequote:Op maandag 26 maart 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja duh, als je geen belasting betaalt ken je 't ook niet terugkrijgen
Bij mij kan het meteen naar mijn vriend. Terugbetalen ftwquote:Op maandag 26 maart 2012 11:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh nice![]()
Ik krijg 150 euro terug. Kan linea recta naar mijn spaarrekening.
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet de papieren maar eens gaan opsturen naar de accountant
oh en, mijn oma had zo tegen mijn moeder gezegd dat ze ging sparen voor mijn trouwjurk![]()
maar mijn moeder wilde die al betalen, dus die gaat nou iets anders betalen. Gratis trouwen ftw!
Is denk ik omdat je thuiswonend bent. Maar dat weet ik niet zeker. Papa vult de mijne in.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar nog gewerkt he
Maar voorgaande jaren ook, vulde altijd alles netjes in maar kreeg ook niks terug
Yeah daarom.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
dico, je moet minimaal 500 euro per maand verdienen incl stufi om belasting te moeten betalen en dus ook om iets terug te kunnen krijgen, als je maar 1 werkgever hebt en nog geen 23 bent kom je daar vrijwel nooit aan.
Nee, want ik ging niet meteen na de middelbare school studeren maar eerst een jaar wat anders doen. Dus dan heb je pech wanneer je daarna wel gaat studeren.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
bambi, heb jij een wezenpensioen? Kan ook daar aan liggen nml
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:06 schreef RenRen- het volgende:
Ik kom te laaattt. Nu al 10 minuten. Stom bestand dat langzaam exporteert.
Oohh het gaat erom spannen. 2% moet ik nog en mijn batterij is bijna op. Wie is sneller.
It's a battlequote:Op maandag 26 maart 2012 12:06 schreef RenRen- het volgende:
Oohh het gaat erom spannen. 2% moet ik nog en mijn batterij is bijna op. Wie is sneller.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:06 schreef RenRen- het volgende:
gratz babe!quote:Op maandag 26 maart 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAT 8.3 VOOR MIJN EXTENTED ABSTRACT VOOR EEN VAK WAT IS DEZE
Wat voor baan?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef Diconnected het volgende:
Zo, gesolliciteerd op een best leuke baannu hopen dat het wat wordt.
Doe jij eens je PM lezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
Bijlezen is gewoon niet te doen
Hoe was iedereen zijn weekend?
Die vraag wou ik ook stellen.quote:
Oh K** Ik heb alleen Schaar beantwoord geloof ikquote:Op maandag 26 maart 2012 12:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe jij eens je PM lezen.
[..]
Die vraag wou ik ook stellen.
zitten jullie allemaal geheim te PM-men?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh K** Ik heb alleen Schaar beantwoord geloof ik
Ik zat op de tab en kon niet 'allen beantw.' doen
Nah, ik kreeg 'm net ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh K** Ik heb alleen Schaar beantwoord geloof ik
Ik zat op de tab en kon niet 'allen beantw.' doen
Ja ik heb niksquote:Op maandag 26 maart 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zitten jullie allemaal geheim te PM-men?
Noez, geen toespraak van het opperhoofd?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
zit je zo helemaal klaar voor de conference call van 13:00, WORDT IE GECANCELLED!
ohnee, dit is voor mijn nieuwe assignment.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Noez, geen toespraak van het opperhoofd?
JEEEJquote:Op maandag 26 maart 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, dit is voor mijn nieuwe assignment.
Gelukkig staan die van 14:00,15:00 en 16:00 er nog in![]()
![]()
![]()
STRAKS IS HET DE XENOS DAT ZE JE TOCH WILLEN!!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders negeert de telefoon want nummer onbekend belt
Dan kunnen ze nu opflikkerenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
STRAKS IS HET DE XENOS DAT ZE JE TOCH WILLEN!!
Pehehe, ach, ik krijg er voor betaald he.quote:
Dan pas??? Dat duurt lang...quote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ohai, donderdag pas naar de tandarts
NIET!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehe, ach, ik krijg er voor betaald he.
Alleen ja, dit dus elke maandag tot eind juni, jolly
Jep.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NIET!!!
Elke maandag de hele dag internetvergaderen??? Ik zou huilen
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehe, ach, ik krijg er voor betaald he.
Alleen ja, dit dus elke maandag tot eind juni, jolly
Boobietalkquote:Op maandag 26 maart 2012 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet trouwens straks naar de HA. Toch maar es over mijn borsten praten.....
quote:
Dat is best snelquote:Op maandag 26 maart 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
NINJA POLISH LAKJE
STICKS N STONES YEAH
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
NINJA POLISH LAKJE
STICKS N STONES YEAH
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
OMG!!! I haz a scared....
Ik zo de ING klantenservice bellen, want die teringtancodes zijn op en ik heb geen nieuwe lijst gehad.... Krijg ik me toch een vrolijk wijf aan de lijn!! De tering![]()
![]()
Ik was een beetje bang
waarom niet via mobiel, veel handigerquote:Op maandag 26 maart 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
OMG!!! I haz a scared....
Ik zo de ING klantenservice bellen, want die teringtancodes zijn op en ik heb geen nieuwe lijst gehad.... Krijg ik me toch een vrolijk wijf aan de lijn!! De tering![]()
![]()
Ik was een beetje bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |