Mja oké, zou beslissend kunnen zijn ja, 0-0 idd maarquote:
Hij is bezig met een trainingscursusquote:Op zondag 25 maart 2012 17:25 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
De man die presentator wil worden maar nog geen 1 zin foutloos achter elkaar weet te zeggen
Hmm ik denk het wel hoorquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mja oké, zou beslissend kunnen zijn ja, 0-0 idd maar
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zegt ook wat als Anita de beste man op het veld is
Wat zegt dat dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Anita is gewoon goed, zegt veel over zijn klasse.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, ik snap dat niet hoor dat PSV altijd lelijk speelt.. volgens mij is dat gewon omdat je de club haat..quote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef TheGOAT het volgende:
Zolang PSV maar niet wint, heb namelijk een beetje een hekel aan PSV, en hou van mooi voetbal dus geef mij maar Twente, AZ, Ajax or Heerenveen(niet haten jongens, PSV is altijd oer degelijk maar zelden mooi, en ik hou van mooi voetbal
)
Jij met je bankquote:Op zondag 25 maart 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die onterechte hoekschop, ik zei al op de bank: Typisch als die bal erin gekopt wordt.
Als wij nou 100miljoen meer hadden gehad van de gemeentequote:
We spelen ook met 9.5 man, Matavs en Wijnaldum zuigen kontquote:Op zondag 25 maart 2012 17:27 schreef franske19 het volgende:
PSv is echt slecht. Geen enkel schot op goal. Nauwelijks dreigend. Ajax mist verdomme 5 basisspelers!
Dat mensen die schaatsen kijken niks gemist hebben.quote:
Ajax speelt ook slecht. Het missen van basisspelers is geen excuus.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:27 schreef franske19 het volgende:
PSv is echt slecht. Geen enkel schot op goal. Nauwelijks dreigend. Ajax mist verdomme 5 basisspelers!
Mooi voetbal en dan Ajax en twentequote:Op zondag 25 maart 2012 17:26 schreef TheGOAT het volgende:
Zolang PSV maar niet wint, heb namelijk een beetje een hekel aan PSV, en hou van mooi voetbal dus geef mij maar Twente, AZ, Ajax or Heerenveen(niet haten jongens, PSV is altijd oer degelijk maar zelden mooi, en ik hou van mooi voetbal
)
Wedstrijden zoals vandaag speelt PSv 80% van de tijd. AZ speelt zeker de helft van de wedstrijden mooi voetbal, net als Heerenveen. Twente mist de kwaliteit nu maar met Ruiz en Ola John was het altijd zeer aangenaam om te kijken. PSV is effectief, altijd geweest, maakte nooit veel fouten, maar domineert zelden een wedstrijd met mooi voetbalquote:Op zondag 25 maart 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat niet hoor dat PSV altijd lelijk speelt.. volgens mij is dat gewon omdat je de club haat..
14.gifquote:Op zondag 25 maart 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Anita is gewoon een goede speler. Dat hij vandaag goed speelt zegt niets over PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |