Ik zat eigenlijk niet echt te wachten op je levensverhaal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Nee. Dat soort hangbuikzeugen zijn claimerig als de pest. Ze proberen in wat voor omstandigheden dan ook altijd "de touwtjes in handen" te hebben in de relatie zodat ze wanneer ze bij hun vriendinnen zijn altijd "lekker gezellig" over "hun ventje" kunnen pronken en praten alsof wij mannen maar een fucking accessoire zijn voor jullie libelle-leventje wat eigenlijk al geen zak voorstelt.
Wij mannen zijn "allemaal hetzelfde" wanneer we alleen maar naar het uiterlijk kijken? SO BE IT!
Vrouwen met lang haar en een goed figuur zijn tenminste nog vrouwen met een gezonde dosis zelfrespect. En vaak hebben ze ook nog een veel leukere persoonlijkheid dan van die hangbuikzeugen met dito pittig vlot kapsel.
Ik zeg ook helemaal niet dat dat mijn levensverhaal is. Dit zijn gewoon de feiten klaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk niet echt te wachten op je levensverhaal.![]()
Je hebt een beetje gelijk, maar toch denk ik dat je een verkeerd beeld van vrouwen hebt.
Nee, geen feiten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat dat mijn levensverhaal is. Dit zijn gewoon de feiten klaar.
Wat is jouw probleem dan? Je hoeft geen relatie te beginnen met een te dikke vrouw.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Nee. Dat soort hangbuikzeugen zijn claimerig als de pest. < >
Vrouwen met lang haar en een goed figuur zijn tenminste nog vrouwen met een gezonde dosis zelfrespect. En vaak hebben ze ook nog een veel leukere persoonlijkheid dan van die hangbuikzeugen met dito pittig vlot kapsel.
haha wat een lekker gekke meidquote:
ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:27 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het lijkt me echt heel erg als iemand in eens zijn moeder tegen komt in dit topic. Echt heel erg kwetsend.
Die van mij is kort en pittig, maar niet lekker gek gelukkig. Dus kleine kans.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vrees de dag dat ik mijn moeder in dit topic aantref.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die van mij is kort en pittig, maar niet lekker gek gelukkig. Dus kleine kans.
Als ik jouw was zou ik mij juist schamen dat je het op een hangbuikzeug gedaan hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef MonteCristo het volgende:
Het is dat mijn oude computer het heeft begeven anders had ik foto's van mijn ex op dit topic geplaatst. Die was ook zo "lekker gek" als een deur. Vieze hangbuikzeug.
For your consideration. Toen ik haar leerde kennen was ze redelijk mollig. Niet dik maar het kon er mee door. Zij dacht echter dat ze wel met de pet naar haar gezondheid kon gooien toen we eenmaal een langdurige relatie kregen. Op een gegeven moment werd ik dat egoïstisch wijf spuugzat. Inmiddels was ze toen zo vet als sugar lee hooperquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik mij juist schamen dat je het op een hangbuikzeug gedaan hebt
Wereldverbeteraar spottedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef So_Surreal het volgende:
Behoorlijk schaamteloos om al die foto's zo neer te zetten.
Die vrouwen doen gewoon wat ze leuk vinden.
Maar dit wordt gepost door nerdjes vanaf hun computer die niet eens een foto in hun fobo hebben want lelijk en geen zelfvertrouwen...
En dat ze een kort vlot pittig kapsel hebben, wat moeten ze dan ?
Heb je wel eens gezien hoe het er uit ziet bij een oudere vrouw als ze hun haar laten groeien
Voel je nou maar niet zo speciaal. Verbitterde mannetjes die na het uitgaan van hun verknipte relatie elke vrouw die ook maar een beetje op hun ex lijkt haten onder het mom van "Dat zijn de feiten.", "Dat baseer ik op mijn omgeving." of welke andere nietszeggende 'onderbouwing' dan ook zijn hier genoeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:09 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
For your consideration. Toen ik haar leerde kennen was ze redelijk mollig. Niet dik maar het kon er mee door. Zij dacht echter dat ze wel met de pet naar haar gezondheid kon gooien toen we eenmaal een langdurige relatie kregen. Op een gegeven moment werd ik dat egoïstisch wijf spuugzat. Inmiddels was ze toen zo vet als sugar lee hooper
En ze was al ff vet voordat je het uitmaakte en dus heb je het een paar x op der gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:09 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
For your consideration. Toen ik haar leerde kennen was ze redelijk mollig. Niet dik maar het kon er mee door. Zij dacht echter dat ze wel met de pet naar haar gezondheid kon gooien toen we eenmaal een langdurige relatie kregen. Op een gegeven moment werd ik dat egoïstisch wijf spuugzat. Inmiddels was ze toen zo vet als sugar lee hooper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |