stoer en sexy!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker simpel voor naar het werk
Blouse ziet er een beetje crappy uit zo

Nijmegen?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Invito.
[..]
Lief, dankje!
[..]
Air force

Thanks, leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Invito.
[..]
Lief, dankje!
[..]
Air force

Thank you!quote:

Normaliter heb ik dat ook altijd. Alleen op de fiets waaide het anders de hele tijd omhoog dus daarom dicht gedaan. En foto is gemaakt toen ik thuis kwam.quote:

Jumi, wat doe jequote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]

Bruine benen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]

Kan gebeurenquote:

Is die model zo of moetie zwaar onder een strijkijzer?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan gebeuren
En thanks Gold-rush en Juna

Dit gaat over mijn blouse neem ik aanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is die model zo of moetie zwaar onder een strijkijzer?
 ? Zo ja, dat lijkt zo door de crappy foto. Het lijkt zo ook van katoen o.i.d. terwijl het satijn is
 ? Zo ja, dat lijkt zo door de crappy foto. Het lijkt zo ook van katoen o.i.d. terwijl het satijn is  

Jup, was dus niet gekreukt? Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op maandag 26 maart 2012 23:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit gaat over mijn blouse neem ik aan? Zo ja, dat lijkt zo door de crappy foto. Het lijkt zo ook van katoen o.i.d. terwijl het satijn is

Mooie bovenbenen.quote:

Tof!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie twee gezichtjes in jouw knieënquote:
 .
.

Leuk! Tof shirtquote:

Mooi wit is niet lelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik word rood. Dat is nog een minder prettig gezicht dan wit, kan ik je wel vertellen.
Leuk, ik vind jou altijd wel gewaagd gekleed (niet als in Geleenstraatquote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]

) Maar ik bedoel, niet zo standaard en met wat lef.
) Maar ik bedoel, niet zo standaard en met wat lef.  

I like it.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:11 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]

Haha! Ik moest heel hard lachen! Tof!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:36 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Ik zie twee gezichtjes in jouw knieën.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |