Ik zet trouwens zelf alle berichten / links / informatie / video / opmaak enz. op. Het is niet zo dat er een website is waarvan ik alles kopieer en plak. Dus ik heb zelf alles wel gecontroleerdquote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef Nibb-it het volgende:
Zet je er wel even een bronvermelding bij?
Sommige mensen moet je gewoon vertrouwen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:57 schreef Nibb-it het volgende:
Zet je er wel even een bronvermelding bij?
quote:Op zondag 1 april 2012 02:44 schreef sciter het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je gewoon vertrouwen.
Jaquote:Op zondag 1 april 2012 08:58 schreef Melting het volgende:
Ik ben enorm gefascineerd door de 2e wereldoorlog. Als ik in de zomer op vakantie ga, ga ik meestal wat dingen bezoeken. Zo heb ik al vele concentratiekampen gezien, en komende zomer heb ik een korte vakantie richting Kehlsteinhaus gepland.
Hebben jullie ook die fascinatie?
Ik wel.quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga vragen of dit topic verplaatst mag worden :S.
Niemand hier post serieus man :S.
Het 'grappige' is dat Japanse jongeren het nog steeds zien als een glorieus moment (bijna iedereen in Japan eigenlijk). Ze worden niet onderwezen alsof het de schuld van de Japanners was of dat zij fout zaten. Sterker nog; Japan wordt daar in een slachtoffer rol geplaatst.quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef PoisonPrince het volgende:
Ik moet wel zeggen dat kwa design al het Duitse materieel er ultra bazig uitzag, zeker in vergelijking met de geallieerden met hun pauper uniformen en slechte pauper tanks. Alleen keizerlijk Japan overklast de Duisters op sommige fronten kwa design in mijn optiek.
Een paar voorbeelden.
[...]
Nu heb je COD 1 voor mij verpestquote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef computerprobleem het volgende:
WAT GEBEURDE ER VANDAAG IN DE TWEEDE WERELDOORLOG? -- 1 APRIL
1 April 1944
Het Duitse slagschip Tirpitz is in het Altenfjord in Noorwegen door vliegtuigen van de Britse vliegkampschepen Victorious en Furious beschadigd. De Tirpitz is 14 maal geraakt en voor maanden uitgeschakeld.
[ afbeelding ]De Tirpitz was een Duits slagschip van de Bismarck-klasse. Na velen aanpassingen en verbeteringen zou dit slagschip nog zwaarder en krachtiger worden dan het slagschip de Bismarck.
___________________________________________________________________________________
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het er toch over heb, ik kan mij herinneren dat ik na het uitspelen van COD 1 als 10 jarig jongentje het gevoel had iets bereikt te hebben. Toch een van de betere games.
Mijn post van Dick Winters is toch wel serieus?quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga vragen of dit topic verplaatst mag worden :S.
Niemand hier post serieus man :S.
De broer van Cock Winters?quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laat ik het zo vragen, weet jij wie Dick Winters is/was?
Jammer.quote:
quote:Major Richard "Dick" D. Winters (January 21, 1918 – January 2, 2011)[1] was a United States Army officer and decorated war veteran. He commanded Company "E", 2nd Battalion, 506th Parachute Infantry Regiment, 101st Airborne Division, during World War II.
Winters parachuted into Normandy in the early hours of D-Day, and fought across France, Belgium, the Netherlands, and eventually into Germany. Later in the war, Winters rose to command the 2nd Battalion. Following the end of hostilities Winters was discharged from the army and returned to civilian life, working in New Jersey.
In 1951, during the Korean War, Winters was recalled to the Army from the inactive list and briefly served as a regimental planning and training officer on staff at Fort Dix, New Jersey. Although issued orders for deployment, he was not sent to Korea. After his discharge he worked at a few different jobs before founding his own company and selling farming products.
Winters was featured in a number of books and was portrayed in the 2001 HBO mini-series Band of Brothers by Damian Lewis. He was a regular guest lecturer at the United States Military Academy at West Point. He retired in 1997. He was the last of the Easy Company commanders to pass away.
Ja, dat weet ik.quote:Op maandag 2 april 2012 19:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn post van Dick Winters is toch wel serieus?
Laat ik het zo vragen, weet jij wie Dick Winters is/was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |