Voorlopig niet. Pas in seizoen 5 zouden ze deze verhaallijn weer oppakken (Georgina Haig -Etta- zou dan recurring worden)quote:Op woensdag 25 april 2012 19:26 schreef maurisioo het volgende:
Rare laatste episode. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.
Prima! Beter een goed einde dan een uitmelking met een mogelijk slecht einde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:39 schreef Goofoyou het volgende:
Fox has renewed Fringe for a fifth and final 13-episode season.
http://tvline.com/2012/04/26/fringe-renewed-for-season-5/
Ja precies, ook al vind ik het aan de andere kant natuurlijk heel jammer dat de serie stoptquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prima! Beter een goed einde dan een uitmelking met een mogelijk slecht einde.
Tegenwoordig ligt die grens op 88, dat zouden ze dus precies hebben gehaald.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:51 schreef Nic1 het volgende:
Goed nieuws.Niet echt onverwacht dat er toch nog 13 bijkomen, dat is precies wat WB nodig heeft voor syndication.
Als het goed is wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Komt er vannacht nou nog een aflevering?
Ja, nog 3 afleveringen te gaan dit seizoen, 3 weken achtereenvolgend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Komt er vannacht nou nog een aflevering?
Ja ik ook!quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:11 schreef Piepje het volgende:
Jep, was zonet weer nieuwe epDat einde, ik zat nog te wachten op die aardbevingen en de gevolgen ervan...
Idd mooi nieuws, maar dan ben ik toch benieuwd naar de andere final van dit seizoen, aangezien we nu dus 1tje krijgen waar ze op door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:39 schreef Goofoyou het volgende:
Fox has renewed Fringe for a fifth and final 13-episode season.
http://tvline.com/2012/04/26/fringe-renewed-for-season-5/
Dit dus, geweldig gedaan iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:36 schreef tass het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Maar die zijn nou eigenlijk niet meer van belang natuurlijk.
Vond de scene tussen Walter en Walternate geweldig! Wat een geweldige acteur is het ook
Als ze samen gewerkt hebben, is het niet zo heel raar dat ie iets van de C kinderen afweet. Of moet zijn dat Bell en Walter het daarna pas hebben gedaan, dat weet ik eigenlijk niet 123.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Na deze ep gezien te hebben acht ik de kans dat Bell terug komt best groot.. Misschien is hij ook de mastermind? Er zijn sowieso nog unanswered gebeurtenissen zoals Mr X etc.
Maar hoe wist DRJ van die cortixaphan kids? En Walter zei dat hij DRJ heet onderschat.. dat hij niet dacht dat hij zo (uber) sim als wat hij nu laat zien. Vergeet niet dat Bell en DRJ samen hebben gewerkt bij Massive Dynamic en we hem in Amber zagen in de toekomst.. dus wellicht werken ze nog altijd samen (net als Nina @ MD) in de alternate universe..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |