SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Jij dacht dat er nog 71 Garissons rondliepen op FOK!quote:Op zondag 25 maart 2012 11:05 schreef Weissman het volgende:
Garisson72![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat ie al zo oud was
En ik dus ook zo trots zou zijn op een mooie 72e plek dat ik hem in mijn username wil hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij dacht dat er nog 71 Garissons rondliepen op FOK!
Ik zou me erop klaarfappen als ik hem wasquote:Op zondag 25 maart 2012 12:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Bij deze vereer je ik met een felicitatie van mijn kant. Wees er trots op, wan dat doe ik niet bij veel FOK!kers. Het is een ware eer!
Heb ik al gedaan op de prima fotoshopfoto in de OP.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:07 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik zou me erop klaarfappen als ik hem was
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan op de prima fotoshopfoto in de OP.
En zo is het natuurlijk ookquote:Op zondag 25 maart 2012 14:50 schreef remlof het volgende:
En een leuk kranteberichtje om je op te fleuren: Met 40 ben je al te oud
Vanmiddag in het park gezeten dus met plenty alcohol en leuk gezelschap zoals hierboven te zien, dus prima!quote:
Niet eens!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:53 schreef remlof het volgende:
Heeft Bonnie nog een pizza kapsalon besteld?
Braaf.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Niet eens!Ik heb braaf chili con carne gemaakt en dat net lekker opgepeuzeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |