Maar bij gebrek aan een betere benaming, stage is korter dan dienst/leerreisquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling. Weet niet of het echt stage wordt, waarschijnlijk meer producten bekijken en proeven.
dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan een betere benaming, stage is korter dan dienst/leerreis
Dan maken we er gewoon 'kokje op pad' vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer welStage vind ik toch meer meekoken in een vreemde keuken om nieuwe gerechten en/of technieken te leren
klinkt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan maken we er gewoon 'kokje op pad' van
Was best een aardige serie "Pluijm op pad". De zot begon rustig van rauwe aardappelen te knabbelen. Jammer dat hij in het hotel hier tegenover toch blijkbaar niet goed in de hand heeft.quote:
de insteek was zeker goed en leuk. kon me alleen niet altijd vinden in de opzetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was best een aardige serie "Pluijm op pad". De zot begon rustig van rauwe aardappelen te knabbelen. Jammer dat hij in het hotel hier tegenover toch blijkbaar niet goed in de hand heeft.
Wat was er mis met de opzet? Klopte in mijn beleving wel, op zoek naar lokale produkten en dan daar een maaltijd mee bereiden die goedgekeurd zou worden als 'qua smaak authentiek aan de streek' door de lokale bevolking.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
de insteek was zeker goed en leuk. kon me alleen niet altijd vinden in de opzet
heeft meer te maken met hoe hij alles benaderde denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat was er mis met de opzet? Klopte in mijn beleving wel, op zoek naar lokale produkten en dan daar een maaltijd mee bereiden die goedgekeurd zou worden als 'qua smaak authentiek aan de streek' door de lokale bevolking.
Beetje slaperig broertjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zat nog in het vorige deel
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zat nog in het vorige deel
Ah, misschien heb jij een beetje bij Pluijm wat ik bij Rudolph hebquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft meer te maken met hoe hij alles benaderde denk ik
het concept zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, misschien heb jij een beetje bij Pluijm wat ik bij Rudolph heb
Van mij had er best een vervolg op mogen komen.
nee zit mobiel vandaarquote:
fiets of brommerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee zit mobiel vandaar
Ah,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee zit mobiel vandaar
Mobiel is de RLS-SC nog goed te doen, de andere SC echt nietquote:
brommerquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
ik ga het proberen![]()
Truste Muis en Broer![]()
Truste kokquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
ik ga het proberen![]()
Truste Muis en Broer![]()
komt vast goed, begin met het bedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Kokje, ga desnoods op de grond slapen, je moet nog twee dagen op je benen staan. Evengoed slaap
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM zit je lekker aan het bier?
welk merk?quote:
Grolschquote:
de hoeveelste?quote:
Twee flesjes, maar ga nu nog een wit wijntje pakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 maart 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee flesjes, maar ga nu nog een wit wijntje pakken
Ga ik ook nog even doen. En daarna ook lekker mijn nestje inquote:geniet maar van je wijntje
dan ben ik hier dus alleenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ga ik ook nog even doen. En daarna ook lekker mijn nestje in
Ben nog niet weg hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dan ben ik hier dus alleen
quote:
Als het geen iPhone is is de kans erg grootquote:Op zondag 25 maart 2012 00:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]hopen dat mn mobiel de tijd automatisch aanpast
nee heb gelukkig geen iPhonequote:Op zondag 25 maart 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het geen iPhone is is de kans erg groot
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee heb gelukkig geen iPhone
kloptquote:Op zondag 25 maart 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En het belangrijkste is toch dat je maandag weer op tijd op school komt
quote:
Lekker op een terrasje een pilsje gepakt, of ben je vandaag niet van je zolderkamer afgekomen?quote:
Mhaw na 75km fietsen en wat hockey te hebben gekeken vond ik een biertje wel terechtquote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker op een terrasje een pilsje gepakt, of ben je vandaag niet van je zolderkamer afgekomen?
Netjes, en na de 35km was je direct weer ontnuchterd zekerquote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw na 75km fietsen en wat hockey te hebben gekeken vond ik een biertje wel terechtGister ook nog lekker kunnen tennissen + bieren om vervolgens nog 35km naar huis te fietsen
Jep dat zeker en tevens kapot! want dat was op mijn postfiets.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, en na de 35km was je direct weer ontnuchterd zeker
Avond D_Kquote:
Tja, waarom ben je dan ook met je postfiets naar het tenissen gegaan?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep dat zeker en tevens kapot! want dat was op mijn postfiets.
Warm? Ik zit de hele dag al te rillen van de kouquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe gaat ie hier? Het was vandaag warm. Te warm. Dus ben ik gaan slapen.
Dat kwam qua planning goed uit, omdat ik deze ochtend met mijn wielrenfiets de auto op moest halenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, waarom ben je dan ook met je postfiets naar het tenissen gegaan?
Ja, dat heeft mijn moeder ook wel eens. Dat heeft iets met de leeftijd te maken schijnt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Warm? Ik zit de hele dag al te rillen van de kou
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn moeder ook wel eens. Dat heeft iets met de leeftijd te maken schijnt.
Het was juist lekker weer,moet warmerquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het was vandaag warm. Te warm. Dus ben ik gaan slapen.
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Het was juist lekker weer,moet warmer
Dit is een opname die ik nog nooit eerder gezien hebquote:
quote:
Genoeg coke snuiven en, getuige deze opname, dan is het niet zo lastig meer ;quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo slecht daar moet je echt moeite voor doen.
Serieus ?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is een opname die ik nog nooit eerder gezien heb
Dat hangt van de stemming af.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
Maar D_K wat is dan volgens jou goede muziek?
noem es wat artiestenquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat dit D_K's favoriete genre is
Het eerste nummer is gebaseerd op Lacrimosa van Morzart, de tweede is gebaseerd op Carmina Burana van Carl Orff.quote:
Stom van mij, natuurlijk moest het Gregoriaans zijnquote:
Ik zat al te twijfelen bij de eerste of het uit het Requim van Mozart of uit Fauré kwam. De Carmina (O fortuna) is duidelijk herkenbaarquote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het eerste nummer is gebaseerd op Lacrimosa van Morzart, de tweede is gebaseerd op Carmina Burana van Carl Orff.
Dat was het origineel he. Dat hebben anderen later een mix van gemaakt!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stom van mij, natuurlijk moest het Gregoriaans zijn
Die psalmen op deze manier zijn van de zwarte kousen.
Ik vind de cover van de zotte Mozart toch een stuk prettiger klinken dan die van Verdi.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was het origineel he. Dat hebben anderen later een mix van gemaakt!
[knip]
[knip]
Die is meer bombastisch. Die van Mozart subtieler.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind de cover van de zotte Mozart toch een stuk prettiger klinken dan die van Verdi.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje en Drassss samen een pintje aan het drinken en naar het Amsterdamse levenslied aan het luisteren
Mwah, in het licht van zijn tijd gezien was Mozart nu niet echt subtielquote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is meer bombastisch. Die van Mozart subtieler.
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje en Drassss samen een pintje aan het drinken en naar het Amsterdamse levenslied aan het luisteren
quote:
Ik kan geen joetjoep vinden van een pikketannusie van Johnny Jordaanquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik was nog even een stukje verslag aan het schrijven
Bij Vetnipaham troffen wij de vijand in groten getale aan. Onder het eeuwige gebulder van de Howitzers zetten wij met bajonet de aanval in. Links en rechts van ons troffen de mortieren doel...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik was nog even een stukje verslag aan het schrijven
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verslag van het beleg van Vetnipaham in de Zuid-Issische strijd tegen de Varidanen?
De hoeken tegen kabeljauwen dan?quote:
De palingoproerquote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De hoeken tegen kabeljauwen dan?
Leliaards tegen de Klauwaards?
Soeploodsoproer?quote:
Die had iets minder impact. Door de palingoproep was de Jordaan de eerste plek (in ieder geval in Amsterdam, maar ik meen zelfs in Nederland) die geasfalteerde straten kreeg.quote:
Die zijn saai, is FOK! veel leerzamer, zeker als D_K aanwezig isquote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nee gewoon over een opdracht wat ik moest maken
ik aan de theequote:
Wat voor smaak?quote:
Hehe nee over beroepenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar gaat de opdracht dan over? De invoering van de 20ste penning van Alva?
Orange Jaipurquote:
Iets specifieker?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hehe nee over beroepen
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar gaat de opdracht dan over? De invoering van de 20ste penning van Alva?
Dat heet tegenwoordig overdrachtsbelasting. In al die eeuwen maar met 1% gestegen dus het is niet meer 5% (-> twintig penningen) en thans is het 6%.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat leerde ik zelfs niet op school
Had je niet zoveel hockey moeten kijkenquote:
nou we moesten mensen interviewen over wat voor werk ze deden en hadden gedaan etc,eerst gewoon wat steekwoorden opschrijven en dan moesten we er een verslag van makenquote:
Denk dat vooral die 110km fietsen deze 2 dagen iets teveel warenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je niet zoveel hockey moeten kijken
Dat weet ik dan weer wél, maar dat heb ik niet op school geleerdquote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig overdrachtsbelasting. In al die eeuwen maar met 1% gestegen dus het is niet meer 5% (-> twintig penningen) en thans is het 6%.
Dat vermoeden had ik wel, maar zeggen dat je minder pils had moeten zuipen was weer zo voor de hand liggendquote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk dat vooral die 110km fietsen deze 2 dagen iets teveel waren
Interviews uitwerken is vervelend werk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nou we moesten mensen interviewen over wat voor werk ze deden en hadden gedaan etc,eerst gewoon wat steekwoorden opschrijven en dan moesten we er een verslag van maken
Vandaag maar 1tje gehad.. ik denk dat de zon ook behoorlijk heeft huisgehouden.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik wel, maar zeggen dat je minder pils had moeten zuipen was weer zo voor de hand liggend
Denk het ook, combi, zon+frisse buitenlucht+fietsen is een goede combi voor een goede nachtrust.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vandaag maar 1tje gehad.. ik denk dat de zon ook behoorlijk heeft huisgehouden.
Mhawww ben nog niet kapot. Nog een beetje tennis kijken en straks pas slapenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk het ook, combi, zon+frisse buitenlucht+fietsen is een goede combi voor een goede nachtrust.
Het blijft toch rustig in de USA, dus ik zou zeggenslaap
Drassss
Ik wel een beetje, maar moet nog wachten tot ik de was uit de machine kan halenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhawww ben nog niet kapot. Nog een beetje tennis kijken en straks pas slapen
Vertel mij wat, teveel ervaring meequote:
Dat was inderdaad de oplossing (blond hè)quote:
Zo los ik alles op!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de oplossing (blond hè)
En daarvoor mijn dankquote:
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje
![]()
Watertje, nu net uit de koelkast gehaald, dus niet lauw zoals gister
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen![]()
weekend voorbij
staat los van hoeveelheid werkquote:Op zondag 25 maart 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Typische Hollander, is het winter loopt je te klagen dat je te weinig werk hebt, wordt het warmer mis je de winter
Hoi kokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoi kok
truste broerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het niet. Hou jij misschien van de kou omdat het op je werk altijd warm is?quote:
ik vind echte winter best lekker jaquote:Op zondag 25 maart 2012 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Hou jij misschien van de kou omdat het op je werk altijd warm is?
Op mijn werk is het ook gemid. 25-27 graden, temperatuur vind ik geen probleem, de bedorven lucht wel.
Deze winter van 2 weken was een prima winterquote:Op zondag 25 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik vind echte winter best lekker ja
KAn ook goed tegen warmte
geen probleem, ben degene die het minst zweet in de keukenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze winter van 2 weken was een prima wintermaar 2 dagen met de vervelende oosterwind. Dan kan ik het ook prima hebben. Tegen de kou kan je je kleden, tegen de warmte niet
Mag wel hopen dat je ook tegen warmte kan "if you can't stand the heat, stay out of the kitchen".
Er was een serie van Hells Kitchen waar een kokje zo zwaar aan het zweten was dat het gewoon in de potten en pannen viel. Dat was géén leuk gezichtquote:Op zondag 25 maart 2012 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen probleem, ben degene die het minst zweet in de keuken
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was een serie van Hells Kitchen waar een kokje zo zwaar aan het zweten was dat het gewoon in de potten en pannen viel. Dat was géén leuk gezicht
Wil ik best geloven, maar als je zo veel zweet (vanaf je voorhoofd), dan kan je toch ook zweetbandje dragen lijkt mij?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
Maar is voor die persoon ook geen pretje
dat kan, maar dat gaat ook irriteren op een gegeven momentquote:Op zondag 25 maart 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wil ik best geloven, maar als je zo veel zweet (vanaf je voorhoofd), dan kan je toch ook zweetbandje dragen lijkt mij?
Kan ik mij ook wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat kan, maar dat gaat ook irriteren op een gegeven moment
zo werkt het ja. De groot winkel bedrijven bepalen voor een groot gedeelte. En dat is niet alleen met THTquote:Op zondag 25 maart 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel iets bij voorstellen
Trouwens vanavond een (oudere) uitzending van Zembla gezien over TGT en THT. Overduidelijk dat THT door winkeliers en fabriekanten bepaald worden. Ging o.a. over naar ik meen de Soepfabriek, die houdbare soepen heeft die echt jaren houdbaar zijn. Was een supermarkt die hun soepen wel aardig in het koelvak vonden staan, dus of de leverancier de THT voor hun naar één maand wilde terugbrengen zodat het leek of het om een vers produkt ging
* MaryMouse komt uit haar luie stoel en pakt het watertje van de tafel en brengt het naar kokkie lekker op de bank ligtquote:Op zondag 25 maart 2012 23:13 schreef superkokje het volgende:
ik heb mijn drinken nog op tafel staan
kan ook niet zeggen dat ik lekker ligquote:Op zondag 25 maart 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse komt uit haar luie stoel en pakt het watertje van de tafel en brengt het naar kokkie lekker op de bank ligt
Was ook een supermarkt die er van baalde dat ze van toeleverancier groenten en vlees met TGT aangeleverd kregen. Op TGT datum maken ze daar nu diverse wok-schotels e.d. van en verkopen het nog twee dagen.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo werkt het ja. De groot winkel bedrijven bepalen voor een groot gedeelte. En dat is niet alleen met THT
Ow, rug erger gewordenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook niet zeggen dat ik lekker lig
dat niet, maar veel beter is het ook niet. overdag gaat het wel, wordt pas in de avond erger. zolang ik blijf lopen is het allemaal goed te doen, zodra ik ga zitten kost het moeite om overeind te komenquote:
Yak, dat is vaag. Hoe heb je die dan binnen gekregen?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:19 schreef superkokje het volgende:
gister PC totaal geblokt door virus![]()
Bericht van Landelijke politiediensten of ik ff ¤ 100 wilde overmaken met eoa betaalkaart die bij de shell te koop is. Toevallig had ik er iets over meegekregen dat dit speelde Kon niks meer. In de veilige modus systeemherstel en toen deed ie het weer
geen virusmelding gehad
Weer eens langs de chiropracter gaan dus.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat niet, maar veel beter is het ook niet. overdag gaat het wel, wordt pas in de avond erger. zolang ik blijf lopen is het allemaal goed te doen, zodra ik ga zitten kost het moeite om overeind te komen
Norman. Heb nog nooit problemen met virussen gehad. popup op een site waar ik regelmatig kom. Moest wel in de veilige modus, opnieuw opstarten hielp niet, en alle icoontjes waren weg. zelfs de taakbalk was niet meer te zienquote:Op zondag 25 maart 2012 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yak, dat is vaag. Hoe heb je die dan binnen gekregen?
Even afkloppen, maar ik zit sinds '91/'92 op internet en nog nooit een virus binnen gehad.
Wel goed dat je direct in de smiezen had dat er iets niet klopte. Als iedereen die er wel op in zou gaan jou een euro zou geven wordt je nog rijk.
Systeemherstel naar eerder herstel punt is altijd slim om dan te doen. Welke virusscanner gebruik je?
ik vrees van wel jaquote:Op zondag 25 maart 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer eens langs de chiropracter gaan dus.
Heb je wel een mailtje naar de site in kwestie gestuurd. Kan best zijn dat zij geïnfecteerd waren.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Norman. Heb nog nooit problemen met virussen gehad. popup op een site waar ik regelmatig kom. Moest wel in de veilige modus, opnieuw opstarten hielp niet, en alle icoontjes waren weg. zelfs de taakbalk was niet meer te zien
ben vergeten welke site het wasquote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je wel een mailtje naar de site in kwestie gestuurd. Kan best zijn dat zij geïnfecteerd waren.
Is denk ik goed dat je een systeemherstel hebt uitgevoerd. Heb je je systeemherstels op andere partitie staan dan windows?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben vergeten welke site het was![]()
alles was weg behalve die pop up en bureaublad
ik zou het je niet kunnen vertellen. ben net even aan het zoeken geweest hebben het over babylon toolbar als oorzaakquote:Op zondag 25 maart 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is denk ik goed dat je een systeemherstel hebt uitgevoerd. Heb je je systeemherstels op andere partitie staan dan windows?
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zou het je niet kunnen vertellen. ben net even aan het zoeken geweest hebben het over babylon toolbar als oorzaak
die heb ik nietquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
die heb ik nietVerwijzen naar boot cd downloaden van Kaspersky rescue disk 10 om registry op te schonen. moet ik woensdag maar eens naar kijken
Ik doe mee, ook met het pitten. Ben echt grieperig en dat kan ik nu niet hebbenquote:
het is ransomwarequote:Op zondag 25 maart 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]brave jongen. De Donald Duck op je toilet is literatuur genoeg
Weet je toevallig de naam van het virus? Ik hoop namelijk niet dat het een root virus is. ZIjn zeldzaam, maar als je die te pakken hebt gaat ie nog gewoon door met het slechte werk ondanks je systeem herstel.
quote:
Dank kom je al een heel stuk verder dan anderen, mijn zusje zou rustig betalenquote:Op maandag 26 maart 2012 00:01 schreef superkokje het volgende:
opstartenn in de veilige modus, en dan houd het voor mij op
mijn zwager ookquote:Op maandag 26 maart 2012 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is dus geen echt virus. Afhankelijk van de datum van besmetting en de systeemherstel kunnen er nog wel entries in je registry hangen. Toch maar afspraakje maken in mei dat ik je topje even goed onderhanden neem.
[..]
Dank kom je al een heel stuk verder dan anderen, mijn zusje zou rustig betalen
Ook een goed planquote:Op maandag 26 maart 2012 00:07 schreef superkokje het volgende:
eerst registry mechanic er maar is overheen knallen
doe ik ook vast welquote:Op maandag 26 maart 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook een goed plan. En komende tijd even goed in de gaten houden.
quote:
gelijk heb je. Ik ga ookquote:Op maandag 26 maart 2012 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe gezellig je ook bent, maar ik ga mijn koortsige botten naar bed brengen
![]()
slaap
kokje
Jij ookquote:Op maandag 26 maart 2012 00:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
gelijk heb je. Ik ga ook![]()
Slaap lekker, morgen gezond weer op
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 00:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
zolang die er aan blijft zitten zal het wel goed komen![]()
En nu je nest in
Thuisbezorgd.nl maakt het makkelijk!quote:
Sorry telefoonquote:
Kokkie is nog aan het werkenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kokkie kan toch ook gewoon online komen?
Geen idee, ik heb het koudquote:
Dat meen je niet? Ik heb weer 55km weggefietst in kort/kortquote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het koud![]()
Vandaag vanuit huis gewerkt
Dat meen ik wel, als ik niet zo druk had met/op het werk had ik mij ziekgemeld.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik heb weer 55km weggefietst in kort/kort![]()
Voor mijn doen ben ik nu gewoon al zwart.
Ah zonde.. Nouja er komen vast nog wel mooie dagenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat meen ik wel, als ik niet zo druk had met/op het werk had ik mij ziekgemeld.
Ik baal wel eindelijk zon en mooi weer ben ik gewoon te beroerd
Dat hoop ik voor deze zomer wél ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah zonde.. Nouja er komen vast nog wel mooie dagen
MMquote:
Beetje grieperig en de katers zijn irritant, maar verder goedquote:
Beterschapquote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beetje grieperig en de katers zijn irritant, maar verder goed
Thanx, zal wel over zijn voor ik een jongetje wordtquote:
Hoe lang duurt het dan voor dat jij een jongetje bent ?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Thanx, zal wel over zijn voor ik een jongetje wordt
Zo lang dat ik dat denk ik niet meer ga meemakenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het dan voor dat jij een jongetje bent ?
Hoe gaat het met jou zonnebloemen ?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo lang dat ik dat denk ik niet meer ga meemaken
Hebben nog geen zin om de kopjes boven de aarde uit te stekenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou zonnebloemen ?
Hier zijn er al twee boven de grondquote:Op maandag 26 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben nog geen zin om de kopjes boven de aarde uit te steken
De bietola die ik tegelijk geplant heb zijn al een cm boven de grond. De viooltjes en zonnebloemen nog niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hier zijn er al twee boven de grond
Ik liet iets vallen in het topic zodat jullie weer kwamenquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik liet iets vallen in het topic zodat jullie weer kwamen
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zijn inderdaad vanavond wel een beetje rustig geloof ik.
Niet echtquote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand vandaag nog iets leuks meegemaakt ?
Nee, ook niet echt. Was eigenlijk best een saaie dag.quote:
En dat met deze hittequote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Samen met Laysa naar het centrum geweest.
Ik dacht alquote:Op maandag 26 maart 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, dat is niet helemaal waar ik moest wel lachen om deze video, had mijn echte broertje mij gestuurd
quote:
Hoeveel verschil zit er tussen jullie ?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik heb ook nog een echt broertje hoor (alhoewel die wel ouder is dan ik ben).
9 jaarquote:Op maandag 26 maart 2012 22:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoeveel verschil zit er tussen jullie ?
Das best veelquote:
Bij Mouse is dat achter de komma werkquote:
OK, om precies te zijn 9 jaar, 2 maanden en 9 dagenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij Mouse is dat achter de komma werk
quote:
quote:
quote:
ik heb gewerktquote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
Iemand vandaag nog iets leuks meegemaakt ?
quote:
dat valt toch wel mee met een groot gezin. Ik heb een neef die een jaar ouder is dan mijn jongste tantequote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zusje en ik zijn nakomertjes, zit 16 jaar tussen zusje en oudste zus
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Koud watertje voor kokje
[ afbeelding ]
Ik moest een paar keer lezen voor het kwartje viel. Is bij ons niet het geval, maar dat komt denk ik omdat mijn broertje pas de eerste was die kinderen kreegquote:Op maandag 26 maart 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee met een groot gezin. Ik heb een neef die een jaar ouder is dan mijn jongste tante
Had ik toch beloofdquote:
tussen pa en jongste zus zit 21 jaar, ook nog een broer van 1.5 jaar ouder dan pa 9 kidsquote:Op maandag 26 maart 2012 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer lezen voor het kwartje viel. Is bij ons niet het geval, maar dat komt denk ik omdat mijn broertje pas de eerste was die kinderen kreeg
Tussen mijn pa (de oudste) en zijn jongste zusje zit maar 15 jaar (7 kinderen). Zusje en ik zijn in hetzelfde jaar geboren als haar zonen. Daarna nog een neefje (ook nakomertje) bij een andere tante, maar die is wél drie jaar ouder dan mijn oudste neefje (zoon van mijn broertje)quote:Op maandag 26 maart 2012 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
tussen pa en jongste zus zit 21 jaar, ook nog een broer van 1.5 jaar ouder dan pa 9 kids
tussen ma en jongste zus zit 20 jaar 7 kids
mijn jongste nichtje is 17b van moeders kantquote:Op maandag 26 maart 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tussen mijn pa (de oudste) en zijn jongste zusje zit maar 15 jaar (7 kinderen). Zusje en ik zijn in hetzelfde jaar geboren als haar zonen. Daarna nog een neefje (ook nakomertje) bij een andere tante, maar die is wél drie jaar ouder dan mijn oudste neefje (zoon van mijn broertje)
Ik moest even rekenening, maar volgens mij is mijn jongste neefje van vaders kant nu 30.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
mijn jongste nichtje is 17b van moeders kant
neefje van 12 van vaders kant
dochter van zus is 11quote:Op maandag 26 maart 2012 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest even rekenening, maar volgens mij is mijn jongste neefje van vaders kant nu 30.
Neefjes van moeders kant zijn allemaal ouder.
Mijn oudste neefje (zoon van mijn broer) is nu 27.
En dat is de jongste toch?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is de jongste toch?
Oh, heeft de middelste al iets gehoord over school?
quote:
praat me er niet van. Die sukkel is deze week zelf in het buitenlandquote:Op maandag 26 maart 2012 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat schiet ook niet op. Kans is dus groot dat dat een nee wordt, denk ik.
Heb je vandaag nog gebeld voor "kokje op pad"?
Whut,quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
praat me er niet van. Die sukkel is deze week zelf in het buitenlandVrees dat het niks gaat worden
wordt nu wel kort xag. hoop dat baasje er morgen is, ff overleggen hoe en watquote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut,![]()
Is er via de Culinaire Saisonnier niet iets te regelen?
Potver, ik gun je gewoon zo je "kokje op pad" trip.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt nu wel kort xag. hoop dat baasje er morgen is, ff overleggen hoe en wat
is bij mij dubbel. Heb er wel zin in, maar vind het niet erg als het niet doorgaatquote:Op maandag 26 maart 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Potver, ik gun je gewoon zo je "kokje op pad" trip.
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
is bij mij dubbel. Heb er wel zin in, maar vind het niet erg als het niet doorgaat
Moet maar eens zien. Ben dan eigenlijk liever gewoon aan het werkquote:Op maandag 26 maart 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]herkenbaar hoor
Ik heb in april een congres, kan mijn tijd zoveel beter besteden, maar als ik daar ben is het wel weer goed, leer ervan en is goed voor het netwerken.
En in NL iets doen, zwijnenboerderij op de Veluwe, paling vangen op het IJsselmeer
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
Moet maar eens zien. Ben dan eigenlijk liever gewoon aan het werk
ach ja. Story of my lifequote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat herken ik wel. Maar eigenlijk doe je dan ook jezelf tekort.
QFTquote:
we zullen zienquote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
QFT
In mei dan maar kijken of we naar het airborne museum kunnen gaan, en onderweg nog een boerderijtje pakken
quote:
als je dat maar onthoudquote:Op maandag 26 maart 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gevoelsmatig is dit alweer een
, maar met jou weet je het nooit
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is bedtijd voor papa![]()
Truste muis![]()
Al een beetje opgeknapt trouwens
iets beterquote:Op maandag 26 maart 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokkie slaap
![]()
Je rug al weer wat beter
Ik blaf als een hond, en piep als een muis, dus morgen nog maar een dagje vanuit huis werken
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
iets beterzal eind van de week wel weer goed zijn denk ik
Doe je goed. Beterschap dan maar![]()
Truste
Drassssquote:
Nee, vandaag rustdag. Morgen ga ik 10km hardlopenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
En heb je weer 55 km gefietst vandaag en zie je er inmiddels uit als een moriaantje?
Netjes, wel binnen de 45 60 minuten toch ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, vandaag rustdag. Morgen ga ik 10km hardlopen
46 is mijn PR, maar denk dat ik het rustig aan ga doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, wel binnen de 45 60 minuten toch ?
PR?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
46 is mijn PR, maar denk dat ik het rustig aan ga doen.
Ah, dan had ik het toch goed onthouden dat jij de man van drie kwartier was.quote:
Poe.. dat is best behoorlijk hoor? Het advies is toch om wat rustiger naar de 10km toe te werkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dan had ik het toch goed onthouden dat jij de man van drie kwartier was.
Ik moet maar eens kijken wanneer ze hier weer beginnen met een loopklasje. In 10 zaterdagen van géén conditie naar 10km binnen het uur
Het is ook wel de bedoeling dat je níet alleen op de zaterdag loopt hoor. Daarnaast nog 2 tot 3x per week zelfstandig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Poe.. dat is best behoorlijk hoor? Het advies is toch om wat rustiger naar de 10km toe te werken
Ah dat had je er ff bij moeten zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is ook wel de bedoeling dat je níet alleen op de zaterdag loopt hoor. Daarnaast nog 2 tot 3x per week zelfstandig.
Ha, ha, dacht dat je dat wel zou begrijpen. Eén keer per week lopen zet geen zoden aan de dijk hè, dan kom je nooit vooruit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah dat had je er ff bij moeten zeggen
Daaromquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ha, ha, dacht dat je dat wel zou begrijpen. Eén keer per week lopen zet geen zoden aan de dijk hè, dan kom je nooit vooruit.
Ik sport verder helemaal niet, dus is wel tijd om weer wat te gaan doen. Hardlopen vond ik altijd wel plezierig. En door met dat loopclubje weer te starten krijg ik ook de motivatie weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
DaaromIk loop eigenlijk ook te weinig, maarja ik fiets/tennis er nog bij en dan is de week alweer vol...
Gewoon jezelf een doel stellen, bijvoorbeeld in september/oktober een wedstrijd lopen. Krijg je vanzelf motivatiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sport verder helemaal niet, dus is wel tijd om weer wat te gaan doen. Hardlopen vond ik altijd wel plezierig. En door met dat loopclubje weer te starten krijg ik ook de motivatie weer.
Nah, werkt niet bij mij om weer te starten. Daarom is het loopclubje zo prettig. Je móet wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon jezelf een doel stellen, bijvoorbeeld in september/oktober een wedstrijd lopen. Krijg je vanzelf motivatie
Die kan je ook afbellenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, werkt niet bij mij om weer te starten. Daarom is het loopclubje zo prettig. Je móet wel.
Dat mag je maar één keer doen. Bij een tweede keer afbellen hoef je niet meer te komen en ben je dus gewoon je geld kwijtquote:
Dat bedoel ik, lekker vroeg opstaan, eerst een uurtje lopen, douchen en dan naar het werkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:14 schreef Drassss het volgende:
Maar ik snap je punt. Tja zeker in de zomer is het lekker om te sporten dus altijd doen
Klopt, en dan krijg ik ook vast weer zin om te gaan zwemmen. Ik realiseerde mij vorige week dat ik al 2,5 jaar niet meer gesport heb, terwijl ik dat toch best prettig vond.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
Uhu dat is zeker lekker en in het weekend ook heerlijk om de dag te beginnen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en dan krijg ik ook vast weer zin om te gaan zwemmen. Ik realiseerde mij vorige week dat ik al 2,5 jaar niet meer gesport heb, terwijl ik dat toch best prettig vond.
Waaromquote:
Erg ziek geweest hèquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
2,5 jaar niet sporten. Hop hop wapperen met die handjes en benen
Hmmz ja, dat verziekt natuurlijk alles.quote:
Daarom sport ik nu niet meer. Ik heb afscheid genomen van de topsport. Hoewel ik best een verdienstelijk onderwaterhinkstapspartelaar was.quote:
Zal vast wel goed gaan, maar schijnt omdat ik voorheen best een normaal sport-ritme had, dat mijn conditie sneller zal verbeteren dan bij iemand die al 20 jaar niet gesport heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmmz ja, dat verziekt natuurlijk alles.
Nouja, langzaam weer beginnen zou ik zeggen en kijken hoe je lichaam reageert
Ja, blijft jammer, ik kijk nog altijd uit naar je bij dat onderdeel op de Olympische Zomer spelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom sport ik nu niet meer. Ik heb afscheid genomen van de topsport. Hoewel ik best een verdienstelijk onderwaterhinkstapspartelaar was.
Zomerspelen? Zomerspelen? Het onderdeel 10m wak-hak met de blote handen was altijd de opening! JE HEBT GEWOON NOOIT GEKEKEN!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, blijft jammer, ik kijk nog altijd uit naar je bij dat onderdeel op de Olympische Zomer spelen
Oops, bustedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zomerspelen? Zomerspelen? Het onderdeel 10m wak-hak met de blote handen was altijd de opening! JE HEBT GEWOON NOOIT GEKEKEN!
Tja, dan moet je het wel bij houden hè, gelukkig is het maar eens in de vier jaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga wel naar de OS kijken. Dat doe ik al sinds de eerste spelen paar duizend jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |