Maar bij gebrek aan een betere benaming, stage is korter dan dienst/leerreisquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel de bedoeling. Weet niet of het echt stage wordt, waarschijnlijk meer producten bekijken en proeven.
dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar bij gebrek aan een betere benaming, stage is korter dan dienst/leerreis
Dan maken we er gewoon 'kokje op pad' vanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dan weer welStage vind ik toch meer meekoken in een vreemde keuken om nieuwe gerechten en/of technieken te leren
klinkt goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan maken we er gewoon 'kokje op pad' van
Was best een aardige serie "Pluijm op pad". De zot begon rustig van rauwe aardappelen te knabbelen. Jammer dat hij in het hotel hier tegenover toch blijkbaar niet goed in de hand heeft.quote:
de insteek was zeker goed en leuk. kon me alleen niet altijd vinden in de opzetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was best een aardige serie "Pluijm op pad". De zot begon rustig van rauwe aardappelen te knabbelen. Jammer dat hij in het hotel hier tegenover toch blijkbaar niet goed in de hand heeft.
Wat was er mis met de opzet? Klopte in mijn beleving wel, op zoek naar lokale produkten en dan daar een maaltijd mee bereiden die goedgekeurd zou worden als 'qua smaak authentiek aan de streek' door de lokale bevolking.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
de insteek was zeker goed en leuk. kon me alleen niet altijd vinden in de opzet
heeft meer te maken met hoe hij alles benaderde denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat was er mis met de opzet? Klopte in mijn beleving wel, op zoek naar lokale produkten en dan daar een maaltijd mee bereiden die goedgekeurd zou worden als 'qua smaak authentiek aan de streek' door de lokale bevolking.
Beetje slaperig broertjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zat nog in het vorige deel
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zat nog in het vorige deel
Ah, misschien heb jij een beetje bij Pluijm wat ik bij Rudolph hebquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft meer te maken met hoe hij alles benaderde denk ik
het concept zekerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, misschien heb jij een beetje bij Pluijm wat ik bij Rudolph heb
Van mij had er best een vervolg op mogen komen.
nee zit mobiel vandaarquote:
fiets of brommerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee zit mobiel vandaar
Ah,quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee zit mobiel vandaar
Mobiel is de RLS-SC nog goed te doen, de andere SC echt nietquote:
brommerquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
ik ga het proberen![]()
Truste Muis en Broer![]()
Truste kokquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:31 schreef superkokje het volgende:
ik ga het proberen![]()
Truste Muis en Broer![]()
komt vast goed, begin met het bedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten Kokje, ga desnoods op de grond slapen, je moet nog twee dagen op je benen staan. Evengoed slaap
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM zit je lekker aan het bier?
welk merk?quote:
Grolschquote:
de hoeveelste?quote:
Twee flesjes, maar ga nu nog een wit wijntje pakkenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 maart 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Twee flesjes, maar ga nu nog een wit wijntje pakken
Ga ik ook nog even doen. En daarna ook lekker mijn nestje inquote:geniet maar van je wijntje
dan ben ik hier dus alleenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ga ik ook nog even doen. En daarna ook lekker mijn nestje in
Ben nog niet weg hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dan ben ik hier dus alleen
quote:
Als het geen iPhone is is de kans erg grootquote:Op zondag 25 maart 2012 00:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]hopen dat mn mobiel de tijd automatisch aanpast
nee heb gelukkig geen iPhonequote:Op zondag 25 maart 2012 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het geen iPhone is is de kans erg groot
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee heb gelukkig geen iPhone
kloptquote:Op zondag 25 maart 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En het belangrijkste is toch dat je maandag weer op tijd op school komt
quote:
Lekker op een terrasje een pilsje gepakt, of ben je vandaag niet van je zolderkamer afgekomen?quote:
Mhaw na 75km fietsen en wat hockey te hebben gekeken vond ik een biertje wel terechtquote:Op zondag 25 maart 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker op een terrasje een pilsje gepakt, of ben je vandaag niet van je zolderkamer afgekomen?
Netjes, en na de 35km was je direct weer ontnuchterd zekerquote:Op zondag 25 maart 2012 20:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw na 75km fietsen en wat hockey te hebben gekeken vond ik een biertje wel terechtGister ook nog lekker kunnen tennissen + bieren om vervolgens nog 35km naar huis te fietsen
Jep dat zeker en tevens kapot! want dat was op mijn postfiets.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, en na de 35km was je direct weer ontnuchterd zeker
Avond D_Kquote:
Tja, waarom ben je dan ook met je postfiets naar het tenissen gegaan?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep dat zeker en tevens kapot! want dat was op mijn postfiets.
Warm? Ik zit de hele dag al te rillen van de kouquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe gaat ie hier? Het was vandaag warm. Te warm. Dus ben ik gaan slapen.
Dat kwam qua planning goed uit, omdat ik deze ochtend met mijn wielrenfiets de auto op moest halenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, waarom ben je dan ook met je postfiets naar het tenissen gegaan?
Ja, dat heeft mijn moeder ook wel eens. Dat heeft iets met de leeftijd te maken schijnt.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Warm? Ik zit de hele dag al te rillen van de kou
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn moeder ook wel eens. Dat heeft iets met de leeftijd te maken schijnt.
Het was juist lekker weer,moet warmerquote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het was vandaag warm. Te warm. Dus ben ik gaan slapen.
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Het was juist lekker weer,moet warmer
Dit is een opname die ik nog nooit eerder gezien hebquote:
quote:
Genoeg coke snuiven en, getuige deze opname, dan is het niet zo lastig meer ;quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo slecht daar moet je echt moeite voor doen.
Serieus ?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is een opname die ik nog nooit eerder gezien heb
Dat hangt van de stemming af.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
Maar D_K wat is dan volgens jou goede muziek?
noem es wat artiestenquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat dit D_K's favoriete genre is
Het eerste nummer is gebaseerd op Lacrimosa van Morzart, de tweede is gebaseerd op Carmina Burana van Carl Orff.quote:
Stom van mij, natuurlijk moest het Gregoriaans zijnquote:
Ik zat al te twijfelen bij de eerste of het uit het Requim van Mozart of uit Fauré kwam. De Carmina (O fortuna) is duidelijk herkenbaarquote:Op zondag 25 maart 2012 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het eerste nummer is gebaseerd op Lacrimosa van Morzart, de tweede is gebaseerd op Carmina Burana van Carl Orff.
Dat was het origineel he. Dat hebben anderen later een mix van gemaakt!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stom van mij, natuurlijk moest het Gregoriaans zijn
Die psalmen op deze manier zijn van de zwarte kousen.
Ik vind de cover van de zotte Mozart toch een stuk prettiger klinken dan die van Verdi.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was het origineel he. Dat hebben anderen later een mix van gemaakt!
[knip]
[knip]
Die is meer bombastisch. Die van Mozart subtieler.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind de cover van de zotte Mozart toch een stuk prettiger klinken dan die van Verdi.
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje en Drassss samen een pintje aan het drinken en naar het Amsterdamse levenslied aan het luisteren
Mwah, in het licht van zijn tijd gezien was Mozart nu niet echt subtielquote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is meer bombastisch. Die van Mozart subtieler.
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje en Drassss samen een pintje aan het drinken en naar het Amsterdamse levenslied aan het luisteren
quote:
Ik kan geen joetjoep vinden van een pikketannusie van Johnny Jordaanquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik was nog even een stukje verslag aan het schrijven
Bij Vetnipaham troffen wij de vijand in groten getale aan. Onder het eeuwige gebulder van de Howitzers zetten wij met bajonet de aanval in. Links en rechts van ons troffen de mortieren doel...quote:Op zondag 25 maart 2012 21:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik was nog even een stukje verslag aan het schrijven
Neequote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verslag van het beleg van Vetnipaham in de Zuid-Issische strijd tegen de Varidanen?
De hoeken tegen kabeljauwen dan?quote:
De palingoproerquote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De hoeken tegen kabeljauwen dan?
Leliaards tegen de Klauwaards?
Soeploodsoproer?quote:
Die had iets minder impact. Door de palingoproep was de Jordaan de eerste plek (in ieder geval in Amsterdam, maar ik meen zelfs in Nederland) die geasfalteerde straten kreeg.quote:
Die zijn saai, is FOK! veel leerzamer, zeker als D_K aanwezig isquote:Op zondag 25 maart 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nee gewoon over een opdracht wat ik moest maken
ik aan de theequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |