Dat gezicht was voornamelijk vanwege de zon. Toen ze even later andersom zat keek ze er een stuk ontspannener bij.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:11 schreef NotTheSame het volgende:
Hihi Summerbreeze, het is ook wel aan d'r gezicht te zien dat het citroen is!
Take_a_picture, woow wat goed van je kleine grote meid!
Beessie_Jen, wat lekker dat het zo goed gaat met Liene!
Vandaag voor het eerst met Draakje naar een racewedstrijd geweest. Bij het starten van de auto schrok ze eventjes, maar vrij snel daarna kwam er een lach op d'r gezichtje! Ze heeft de hele dag om zich heen zitten kijken, kreeg volop aandacht van m'n conculega's maar om 15.00uur ging het lichtje toch uit... Toen heeft ze nog heerlijk geslapen in de draagdoek
!
Morgen voor het eerst naar de gastouder... Mannn ik loop nou al te stressen! Wat moet allemaal mee, wat moet er nog gelabeld worden, ik moet nog een dagprogramma schrijven etc...
Ben ik erg?
Mja, euhmmm, 9 maanden op en 9 maanden af toch? Dus mag het nog op hormonen enzo schuivenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:37 schreef bitterend het volgende:
TAP??? Tankgirl toch? lol ik zit al te kijken.....
De citroen was dus ook niet echt mijn keuze, maarja, mevrouw haalde het gewoon uit mijn mond en ik kreeg het niet zonder slag of stoot uit haar knuistje.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef danic het volgende:
Tankgirl, wat goed!! Ze wordt groot, je kleine meis![]()
En Summerbreeze, wow citroen, dappere keuze. Gek eigenlijk, ik zou er nooit opgekomen zijn.
Nou, met het mooie weer en een dagje vrij had ik 5 heerlijke dagen met Eva. Dussss foto's!!
[ afbeelding ]
donderdag op de kinderboederij, ze vond et fantastisch! Dus zaterdag maar weer gegaan.
[ afbeelding ]
vanmiddag in de tuin bij opa en oma. Zonnehoedje is voor volwassenen, maar ik had een leuke in de kast liggen (gekregen als kraamcadeautje) maar missie past em al niet meerDus die gaat met de kaartjes er nog aan in de bewaarkist voor nummero dos.
edit: mignonne, mocht je meelezen: die broek is echt fantastisch, Eva heeft hem heel vaak aan![]()
En toch, trekt jouw meisje vaak dezelfde gezichtjes als de mijnequote:Op zondag 25 maart 2012 20:42 schreef danic het volgende:
Tankgirl, wat goed!! Ze wordt groot, je kleine meis![]()
En Summerbreeze, wow citroen, dappere keuze. Gek eigenlijk, ik zou er nooit opgekomen zijn.
Nou, met het mooie weer en een dagje vrij had ik 5 heerlijke dagen met Eva. Dussss foto's!!
[ afbeelding ]
donderdag op de kinderboederij, ze vond et fantastisch! Dus zaterdag maar weer gegaan.
[ afbeelding ]
vanmiddag in de tuin bij opa en oma. Zonnehoedje is voor volwassenen, maar ik had een leuke in de kast liggen (gekregen als kraamcadeautje) maar missie past em al niet meerDus die gaat met de kaartjes er nog aan in de bewaarkist voor nummero dos.
edit: mignonne, mocht je meelezen: die broek is echt fantastisch, Eva heeft hem heel vaak aan![]()
En nu toch serieus dan; welk boek is dat? Ik zit er redelijk doorheen op het moment met dat slapen van Anouk. Vannacht ook weer iets van 6 keer eruit, bij de 6de keer zat ik met tranen in mijn ogen op het toilet... Snap er gewoon niets van! Overdag totaal geen problemen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan hem zo duursturenIdd. DML, raar hé! Hij slaapt perfect! Nu ook al sinds 9:00 uur!
Kuuksquote:Op maandag 26 maart 2012 02:10 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik val lekker ff binnen.
Ik weet nog niet hoe actief ik ga zijn in dit topic, maar ik denk hier ook weer veel te kunnen oppikken.
Ik meld hierbij voor de OP:
*** 24 maart 2012: 'Billie' Zoon van JDude en Kuukske ***. Nu weer slapen
.
Dat sc-tje lag te babbelen in plaats van huilen was voor ons het teken om er niet meer heen te gaan 's nachts. Het heeft twee nachten geduurd (zij lag te babbelen, wij lagen onszelf in bed te verbijten en elkaar steeds maar te zeggen dat we haar niet hoefden te gaan halen) en sindsdien sliep ze door. Misschien eens het proberen waard? Zodra het babbelen overgaat in jammeren/huilen moet je natuurlijk wel op zijn minst even gaan kijken,quote:Op maandag 26 maart 2012 07:08 schreef Susie het volgende:
We hebben die papfles ook al een week niet gegeven, dat maakte helaas niets uit. Ik had hetzelfde ergens gelezen idd. Ik denk dat ik die idd maar weer ga stoppen, of 's morgens? Bij het consternatie bureau geven ze ook van die lekker adviezen wat dat betreft, de een gaf aan met die fles te beginnen, de ander vroeg zich vorige week af waarom, want dat zou alleen maar zijn om aan een lepeltje te wennen![]()
Lijkt mij geen rare vraag hoor, maar ze ligt dus te babbelen (en gillen, want dat klinkt natuurlijk zo leuk)
En nu ligt ze weer te pitten...ik duik er niet meer in, dan word ik straks zo verrot wakker. Lief heeft niets gehoord vannacht: "is dit de eerste keer dat ze wakker wordt?" Vroeg hij om 6 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |