Moet je even een TR maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Graag gedaan.
Maar de topictitel is wel fucked. Had niet gezien dat er geen standaard reeks-layout in zat met nummer en label. Modje die het kan aanpassen?
Ik betaal iig met creditcard. Op die manier houd ik de kosten wat beter in de gaten. Maar volgens mij kan je toch ook gewoon via je telefoonrekening betalen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Moet je even een TR maken.
Ik kon het met de zoekfunctie in het vorige topic niet vinden, maar hoe betalen jullie je apps? Allemaal een creditcard?
Zo goed?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Graag gedaan.
Maar de topictitel is wel fucked. Had niet gezien dat er geen standaard reeks-layout in zat met nummer en label. Modje die het kan aanpassen?
Als ik via Zune een app probeer te downloaden, moet ik mijn creditcardgegevens opgeven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik betaal iig met creditcard. Op die manier houd ik de kosten wat beter in de gaten. Maar volgens mij kan je toch ook gewoon via je telefoonrekening betalen?
Thanx.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zo goed?Heb het topic ook aan de vorige gelinked.
Ik heb ze beiden ook. Maar wat ik me afvroeg, is de fileinfo ook beschikbaar in Drive? Zou wel zo bevorderlijk zijn immers. Maar als ik de beschrijvingen lees, lijkt het alleen maar in Maps te zitten. Maar goed, van de week krijg ik een kans om het eens te testen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef Kenju het volgende:
Nog een tip voor de mensen met een Nokia (of een HD2 met Nokia ROM) Nokia Drive en Nokia maps. Live file informatie in maps, en eindelijk rijbaanassist in Drive.
Volgens mij kan je nog niet betalen via je telefoonrekening. Vorige maand kon dit iig nog niet. Je een cc moeten registreren bij https://account.microsoft.com/. Je kan gewoon een prepaid cc aanmaken bij een van de aanbieders als je geen cc hebt.quote:Ik betaal iig met creditcard. Op die manier houd ik de kosten wat beter in de gaten. Maar volgens mij kan je toch ook gewoon via je telefoonrekening betalen?
Je kunt nog niet met je telefoonrekening betalen. Helaas.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef Kenju het volgende:
Nog een tip voor de mensen met een Nokia (of een HD2 met Nokia ROM) Nokia Drive en Nokia maps. Live file informatie in maps, en eindelijk rijbaanassist in Drive.
Heb effe een topicreport aangemaakt. Wat mij betreft houden we het hier centraal, aangezien hier de meeste reacties staan.
[..]
Ik betaal iig met creditcard. Op die manier houd ik de kosten wat beter in de gaten. Maar volgens mij kan je toch ook gewoon via je telefoonrekening betalen?
Mogen ze wel mee opschieten. De eerste berichten die in Google verschijnen zijn van januari 2011....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je kunt nog niet met je telefoonrekening betalen. Helaas.
Ik ga er van uit dat het binnenkort wel mogelijk is, dan bereik je een nog groter publiek
Volgens: http://gathering.tweakers(...)ge/37904695#37904695 welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Thanx.
[..]
Ik heb ze beiden ook. Maar wat ik me afvroeg, is de fileinfo ook beschikbaar in Drive? Zou wel zo bevorderlijk zijn immers. Maar als ik de beschrijvingen lees, lijkt het alleen maar in Maps te zitten. Maar goed, van de week krijg ik een kans om het eens te testen.
[..]
Volgens mij kan je nog niet betalen via je telefoonrekening. Vorige maand kon dit iig nog niet. Je een cc moeten registreren bij https://account.microsoft.com/. Je kan gewoon een prepaid cc aanmaken bij een van de aanbieders als je geen cc hebt.
Ik heb een prepay creditcard dus mij maakt het niet uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:32 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mogen ze wel mee opschieten. De eerste berichten die in Google verschijnen zijn van januari 2011....
Ah, cool. Eens kijken hoe Drive zich verhoudt tot Sygic die ik op mijn Android boot gebruik...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volgens: http://gathering.tweakers(...)ge/37904695#37904695 wel
Ja Sygic vind ik tot nu toe echt de beste navigatie voor de telefoonquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:39 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ah, cool. Eens kijken hoe Drive zich verhoudt tot Sygic die ik op mijn Android boot gebruik...
Stompzinnig trouwens dat ze de naam van de app vertalen naar 'rijden' en 'kaarten'. Wanneer je er iets over will googlen en in het Nederlands wil vinden, moet je beiden termen gebruiken.
Die heb ik inderdaad. Altijd even 20 woorden goed hebben voordat ik mag gaan slapen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er is ook een Nederlandstalig galgje te downloaden. voor de saaie momenten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad. Altijd even 20 woorden goed hebben voordat ik mag gaan slapen.![]()
Dus dan zou ik net zo goed een 610 kunnen kopen? Want als mijn navigatie en muziek soepel loopt ben ik helemaal blij.quote:Op maandag 2 april 2012 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Alle WP toestellen lopen ongeveer even soepel, weinig performance verschillen.
Yup. Dus multitasken werkt niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
In principe wel. 610 draait echter op Windows Phone Tango (Refresh) met minder geheugen. Zo werkt Fast App Switching niet, bjivoorbeeld.
http://weblobby.net/2012/(...)e-with-256mb-of-ram/
Maar wat wel werkt, werkt dan even soepel. Heeft de 610 Nokia Drive aan boord ook?
Beetje shitty deze beginnende fragmentatie in Windows Phone, gebruikers weten nooit direct wat ze eraan hebben. Andere experiences op andere phones, dat was nou juist de insteek van MS dat ze dat niet wilden hebben tov Android.
Dit dus! Waar blijft dat ding!?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:29 schreef L3viathan het volgende:
Waar blijft die Lumia 900 nou?..
Je zou bijna uit ongeduldigheid maar een 800 kopen!
hehe, je bedoelt dat Engadget altijd minpunten zoekt bij alles wat ook maar iets met Microsoft te maken heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Engadget zoekt altijd minpunten bij Nokia, serieus triest.
Hoofdzakelijk wordt Windows Phone daar hard gekraakt. Ik vind dat eigenlijk een beetje een persoonlijke mening, net als een mening over elk ander OS. Dat ze vinden dat de specs niet goed genoeg zijn, raakt natuurlijk noch kant, noch wal, omdat het OS wel "responsive & snappy" is...quote:Op woensdag 4 april 2012 20:05 schreef Merkie het volgende:
De Lumia 900 wordt redelijk hard gekraakt op The Verge (en niet geheel onterecht vind ik).
Dat vind ik inderdaad ook altijd zo'n kul argument. Er moet gewoon een quadcore processor inzitten, want.. tja.. dat moet gewoon nu eenmaal. Maakt verder niet uit of het wel of geen nut heeft.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk wordt Windows Phone daar hard gekraakt. Ik vind dat eigenlijk een beetje een persoonlijke mening, net als een mening over elk ander OS. Dat ze vinden dat de specs niet goed genoeg zijn, raakt natuurlijk noch kant, noch wal, omdat het OS wel "responsive & snappy" is...
Eigenlijk ben ik het met het hele stuk over de software totaal oneens! Er wordt geklaagd over minpunten uit applicatie die door anderen zijn gemaakt.. dat het scrollen in een bepaalde twitter client niet lekker gaat.. en dat is dan een minpunt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook altijd zo'n kul argument. Er moet gewoon een quadcore processor inzitten, want.. tja.. dat moet gewoon nu eenmaal. Maakt verder niet uit of het wel of geen nut heeft.
Overigens ben ik het hier en daar ook wel eens met de review van the verge. Je weet gewoon dat je met WP op sommige gebieden een "achterstand" hebt. Wat mij betreft zou MS ook wel een snellere update frequentie mogen hanteren. Bijvoorbeeld meerdere kleine updates en dan eens in de zoveel tijd een grotere update zoals ze nu eigenlijk ook al doen. Dan lijkt het tenminste alsof er nog wat progressie in zit.
Maar als er weinig/geen goede 3rd party apps zijn kan dat voor veel mensen een groot nadeel zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:56 schreef BashFull het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het met het hele stuk over de software totaal oneens! Er wordt geklaagd over minpunten uit applicatie die door anderen zijn gemaakt.. dat het scrollen in een bepaalde twitter client niet lekker gaat.. en dat is dan een minpunt.
Een 5 geven voor de software.. en dan niet spreken over software die op het toestel zelf staat.. maar 3rd party zijn. En het dan ook nog eens niet hebben over de nokia software die er op staat..
Ik ben het er ook wel mee eens dat 3rd party apps belangrijk zijn.. alleen vind ik persoonlijk dat het niet thuis hoort in een review over het toestel..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:08 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Maar als er weinig/geen goede 3rd party apps zijn kan dat voor veel mensen een groot nadeel zijn.
Persoonlijk doe ik niet zo heel veel met apps dus voor mij zal het een rotzorg zijn, maar anderen vinden dit heel belangrijk.
Maar bij een tv kun je je content nog van tig andere plaatsen vandaan halen. Bij WP ben je afhankelijk van hetgeen er in de marketplace staat.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef BashFull het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens dat 3rd party apps belangrijk zijn.. alleen vind ik persoonlijk dat het niet thuis hoort in een review over het toestel..
vind ik net of je in een review van een TV deze een minpunt geeft omdat de kabelmaatschappij een zender niet aanbied.. (misschien een beetje kromme vergelijking)
Idd. Zijn argument zou alleen kloppen als je op de Lumia 900 ook iOS of Android kon installeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Maar bij een tv kun je je content nog van tig andere plaatsen vandaan halen. Bij WP ben je afhankelijk van hetgeen er in de marketplace staat.
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:49 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Maar bij een tv kun je je content nog van tig andere plaatsen vandaan halen. Bij WP ben je afhankelijk van hetgeen er in de marketplace staat.
Dat is ook wel waar..quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd. Zijn argument zou alleen kloppen als je op de Lumia 900 ook iOS of Android kon installeren.
Het grote manco van analogieën met andere producten: ze kloppen 9 van de 10 keer niet.
Met de windows live mail desktop client, onderdeel van windows live essentials..quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Is er een applicatie om je Windows Live contacten te updaten/wijzigen in Windows? hotmail.com is traag en met me telefoon gaat het echt te lang duren.
Nice, bedankt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:10 schreef BashFull het volgende:
[..]
Met de windows live mail desktop client, onderdeel van windows live essentials..
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/essentials-home
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |