Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Denk niet dat 1 assist genoeg isquote:
Die met Hazard...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:00 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Dilemma: http://futhead.com/12/squad/267304 of http://futhead.com/12/squad/267384
Waar bij het tweede linkje Menez eigenlijk LM is, dit klopt niet in FUThead
Welke zouden jullie doen?
Ik vond Vela en N'gog beide vreselijk goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
Wat is nu echt de aller aller beste silver spits in heel fut?
IF Danilinho of El Shaarawy denk ik? Valt lastig te zeggen bij silvers..smaken verschillen en er zijn er natuurlijk bizar veel met dezelfde rating. Die 2 die ik noemde zijn eigenlijk niet eens spitsen, maar wel mega duur en populair.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
quote:
Jerome is wel een baasje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
Mangala - Douglao - Manoel achterinquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:14 schreef BlaBla87 het volgende:
k speel 3412 dat is ook beetje t probleem soms moet wle een beetje pace hebben bij je cb's
Is idd wel veel mogelijk eerst maar ff mijn tp leeg zien te krijgen moet mn bpl team nog iets upgradenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mangala - Douglao - Manoel achterinis wel weer duur.
Russische league kan ook met Zelao en Ferreira
Russische league en dan misschien spitsen van andere league.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:18 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Is idd wel veel mogelijk eerst maar ff mijn tp leeg zien te krijgen moet mn bpl team nog iets upgraden
hopen dat ik nog zon 50k over zal houden voor silver squad
Wat zouden jullie voor silversquad voor 50 k maken in 3412 ?
Hazard - 'andere Ligue 1 speler'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:18 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
En is het hier ( http://futhead.com/12/squad/267304 ) echt de moeite waard om, als ik eenmaal genoeg coins heb, Ribery ipv Hazard te doen? Scheelt wel 30k namelijk
Want?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hazard - 'andere Ligue 1 speler'
of
Ribery - Benzema
Ik zou het iig niet zo doen.
Je kan ook IF Balmont achter Hazard zetten, allebei Lille. Kost 15k, aardig complete middenvelder. iedereen 9 chem.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:18 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
En is het hier ( http://futhead.com/12/squad/267304 ) echt de moeite waard om, als ik eenmaal genoeg coins heb, Ribery ipv Hazard te doen? Scheelt wel 30k namelijk
Dan heeft Belhanda 7 chem.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
M'Bia voor Sakho, had ik je al eens getipt volgens mij. Moet je wel Belhanda en Gourcuff omdraaien.
Maakt dat zo veel verschil dan, die 7 ipv 9?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hazard met 7 chem, dan kan je beter Ribery daar neerzetten.
Of Mavuba als je een goedkoper alternatief zoekt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ook IF Balmont achter Hazard zetten, allebei Lille. Kost 15k, aardig complete middenvelder. iedereen 9 chem.
Dan kom je nog maximaal op 8 chem uit, dan is Ribery met 9 chem wel duidelijk beter denk ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Maakt dat zo veel verschil dan, die 7 ipv 9?
En t was toch ook zoiets dat als je team 100 chem is, dat een speler van 7 chem als een 9 chem speelt ofzoiets? 3kwart individuele chem, kwart teamchem ofzo
Kut, je hebt Ben Arfa. Mijn fout.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ménez - Benzema - Ben Arfa
UP Belhanda - Sissoko - Gourcuff
Cissokho - Mangala - Sakho - Fanni
Lloris
Ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kut, je hebt Ben Arfa. Mijn fout.
Menez - Benzema - Ben Arfa
Belhanda - Sissoko - Gourcoff
Nsame - M'Bia - Mangala - Fanni
Lloris
Zo dan.
Vorig topic zei iemand dat ie de voorkeur gaf aan t team met Hazard.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:25 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ménez - Benzema - Ben Arfa
UP Belhanda - Sissoko - Gourcuff
Cissokho - Mangala - Sakho - Fanni
Lloris
Huh? Geen Sakho in dat team hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja.Leuk. En dan staat nog steeds Sakho erin, die eruit moest
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
Haha VDM, vroeg me al af wie die SCF gast was, maar had het ook kunnen weten
En dan uiteindelijk Nsamé ipv Cissokho, maar dat ga ik nog niet redden qua budget denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Vorig topic zei iemand dat ie de voorkeur gaf aan t team met Hazard.
Denk dat ik idd dan voor IF Balmont ga.
Dus uiteindelijk zo:
http://futhead.com/12/squad/267304
Prima team.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Vorig topic zei iemand dat ie de voorkeur gaf aan t team met Hazard.
Denk dat ik idd dan voor IF Balmont ga.
Dus uiteindelijk zo:
http://futhead.com/12/squad/267304
De IF of de gouden Nsamé?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:33 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk Nsamé ipv Cissokho, maar dat ga ik nog niet redden qua budget denk ik
Ik ben wel heel subjectiefquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was niet vervelend bedoeldKijk uit je tweets te volgen
Als Feyenoord wint zal je mij niet horenquote:
Hm ik had niet helemaal nagedacht over prijs, klopt niet op FUThead, de NIF en IF prijzen zijn daar omgedraaid.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima team.
[..]
De IF of de gouden Nsamé?
castaignosquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:06 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik zou voor NIF Nsamé gaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:41 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
Hm ik had niet helemaal nagedacht over prijs, klopt niet op FUThead, de NIF en IF prijzen zijn daar omgedraaid.
Dus de NIF lukt sowieso.
Beginnen met NIF Nsamé of Cissokho?
En dan uiteindelijk IF Nsamé halen?
De confetti truc.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jerome wordt er even uit gelopen door Dzeko
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Dit is echt te belachelijk. Ze zijn per 500c of 1k aan het opbieden voor een SIF Falcao. Die gaan voor rond de 190k volgens mij. Ze zitten nu op de 90k
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef Fuszy het volgende:
Omg iemand heeft 115k voor SIF Falcao betaald.
Voor die prijs wil ik hem ook wel
IRL?quote:
jupquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Kan je een speler 2x hetzelfde formatie kaartje geven? Volgens mij heb ik dat net gedaan
XD Baas van een kerel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
Dus ik liep zo he met me meisie richting scheveningen. loopt er voor ons een hond en op een gegven moment loopt die naast ons. Die man kwam naar ons toe lopen en toen kwam het volgende gesprek
Nog even en ik dacht dat die van jullie was.
Jaaa ik hou wel een beetje van dieren
JAAAJAA voordat je het weet staat die op jullie menukaart.
HAHA BROODJE HONT XD
whahaha
en hij liep weg
Gaat jouw neefje ook wel eens om met mensen van zijn eigen leeftijd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
XD Baas van een kerel.
Vind je het leuk als ik met een neefje in party zit om te joinen?
Ja en ineens werd ik gekicktquote:
Tuurlijk ga ik met mensen van mijn leeftijd en hij met zijn leeftijd omquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat jouw neefje ook wel eens om met mensen van zijn eigen leeftijd?
Ga jij wel eens om met mensen van je eigen leeftijd?
Oh ik dacht jij kicktje mij. Maar je neefje is wel grappig hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh ik dacht jij kicktje mij. Maar je neefje is wel grappig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is echt een epic kereltje, laatst had hij op school iemand in elkaar gerost die zei dat hij een homo wasHij zei Stephan, jij liet mij toch de falcon punch zien? Ik zo ja. Hij dat heb ik bij een jongen gedaan omdat hij zei dat ik een homo was
prachtig. Kon hij wel nablijven lol.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
JE spoort anderen gewoon aan om de falcon punch te gebruikenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is echt een epic kereltje, laatst had hij op school iemand in elkaar gerost die zei dat hij een homo wasHij zei Stephan, jij liet mij toch de falcon punch zien? Ik zo ja. Hij dat heb ik bij een jongen gedaan omdat hij zei dat ik een homo was
wat een baasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik stuur hem weleens grappige filmpjes via msn, ook van dat programma op sbs porbleemwijken. Doet hij dat allemaal na en zijn pa ligt in een scheur danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
JE spoort anderen gewoon aan om de falcon punch te gebruiken
BADASS!
Vela, Castaignos en El Kabir.quote:
Wat een baas is het ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
't is je boy Hatem.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/117763524
Trabelsi?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
't is je boy Hatem.
Trabelsie?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
't is je boy Hatem.
Trabelsi?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
't is je boy Hatem.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:15 schreef Toefjes het volgende:
Nu moet ik hem denk ik ook maar gaan tweeten
Die vraag aan jezelf moeten stellenquote:
Ha ha oh ja ik zie nu pas dat het mijn vi deo is ha ha haquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die vraag aan jezelf moeten stellen![]()
"the makers of Fifa made you a very good player"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kans is íets kleiner dat je iets terugkrijgt.
HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!EINZNEUNSIEBENZWEIPOLIZEI XD XD XDquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ha ha oh ja ik zie nu pas dat het mijn vi deo is ha ha ha
Je kunt niet 2 dezelfde spelers in je club hebben. Dat kan in het echt natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Kak, ik ben nu dus bezig om een nieuw ligue1 team te maken, maar die had ik al eentje in andere formatie etc.
Als ik nu een speler voor mn nieuwe team heb gekocht kan ik die niet opslaan, hoe doe ik dat?
Moet ik dan per se al die andere spelers eerst verkopen voordat ik ze opnieuw in de goede formatie kan kopen?
ik heb kortstondig de Guzman in mn elftal gehad, is een uitstekende speler!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
Waarom speelt niemand hier met de Guzman? Zijn stats zien er eigenlijk goed uit.
http://www.futhead.com/12/player/5036
Ik wil er nog een team mee maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:22 schreef Rijst het volgende:
Waarom speelt niemand hier met de Guzman? Zijn stats zien er eigenlijk goed uit.
http://www.futhead.com/12/player/5036
Ziet er uit als een prima allrounder voor op het middenveld. Een vrije trap nemen kan die ook welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb kortstondig de Guzman in mn elftal gehad, is een uitstekende speler!
Volgens mij heb ik maar 1 keer van Laucas gewonnen. De Guzman maakte toen de winnende
Bal ging al richting het doel, maar als hij wat beter reageerde had hij hem uit het doel kunnen koppen ipv keurig zijn eigen kruising inquote:
poep verdedigingquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:45 schreef vandermar het volgende:
Kijk dan wat voor bazig budget team
http://www.futhead.com/12/squad/268475
Guzman, Wijnaldum en wat zweden
Sorry dat niet alles 90 pace isquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lob over Stekelnburg heen. daarna kopte hij hem er zelf in.
Ze staan nu nog maar 3 punten achter op Real.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft Real het zo verneukt afgelopen wedstrijden?
Met 1 wedstrijd meer...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze staan nu nog maar 3 punten achter op Real.
Hij heeft een UP. De IF wordt kenker goed.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is er serieus geen IF huntelaar?
nee, maar er is hoop nu, schalke 2-0 gewonnen door 2x hunterquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is er serieus geen IF huntelaar?
Ik hoop het want ik ben nu een NL elftal aan het bouwen xD Eindelijk met Robben spelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee, maar er is hoop nu, schalke 2-0 gewonnen door 2x hunter
Ik heb hem ook nog nooit gehad in FUT dit jaar...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik hoop het want ik ben nu een NL elftal aan het bouwen xD Eindelijk met Robben spelen.
Die van vorig jaar hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:27 schreef Tim86 het volgende:
pleassssssssssseeeeee eindelijk een IF Hunter
Die was te ziek voor woorden jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van vorig jaar heElk schot ging erin. Wel 150k totdat er een rerelease kwam but it was worth it
dafuqqqquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:29 schreef wieisboos het volgende:
ik dacht dat je alleen zulke goals op fifa kon maken XD
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:29 schreef wieisboos het volgende:
ik dacht dat je alleen zulke goals op fifa kon maken XD
Nee, die ander was maar 1 uur uitgebrachtquote:
Oh dat wist ik niet. Daarom was die zo zeldzaam.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, die ander was maar 1 uur uitgebracht
Cup final MOTM ofzo
En Lucas?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:34 schreef Toefjes het volgende:
tot nu toe 4 gewonnen, 1 verloren, maar IF GiovincoWat een slechte speler is dat zeg, geen goal, geen assist, geen leuke actie, hij oogt 1.40 en 28 kilo, zo licht. Daar gaan we maar eens heel snel afscheid van nemen.
Die wil ik ook gaan kopen vanavondquote:
Die vind ik dan nog wel redelijk, leuk technisch ventje, kun je dr goed bij hebben, het is alleen kut dat ik CR7 gehad heb, nu is iedereen gewoon drama vergeleken bij hemquote:
Ja dat zal welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel redelijk, leuk technisch ventje, kun je dr goed bij hebben, het is alleen kut dat ik CR7 gehad heb, nu is iedereen gewoon drama vergeleken bij hem
Je kan Martinez ombouwen tot CAM. Die heeft 92 pace ofzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit werken dan werken? SIF Falcao zou nog kunnen als ik hem goedkoop kan vinden.
De grootste twijfel vind ik wel Moreno. Wel 5* skills (die ik noot gebruik). Geen pace, schot is volgens mij ook niet alles.
Ik heb al moeite met 1 spits zonder pace, ga je hier niet het gebrek aan pace missen? Wel een heel leuk elftal trouwens!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit werken dan werken? SIF Falcao zou nog kunnen als ik hem goedkoop kan vinden.
De grootste twijfel vind ik wel Moreno. Wel 5* skills (die ik noot gebruik). Geen pace, schot is volgens mij ook niet alles.
als je 100K aan coins hebt, zou ik niet de laatste aan hem uitgeven, hij is niet zo geweldig als bijvoorbeeld een UP Naniquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja dat zal wel![]()
Er is denk ik ook weinig verschil tussen de NIF en de IF Lucas, aangezien ik zijn NIF al geweldig vind
Hmm oke. Maar hij heeft wel kutworkrates zeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Donk is een groter verschil met Donk dan bij Fer vind ik.
Ik heb een kleine 300k te besteden om mijn Braziliaans elftal te pimpen, weet alleen nog niet met wiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als je 100K aan coins hebt, zou ik niet de laatste aan hem uitgeven, hij is niet zo geweldig als bijvoorbeeld een UP Nani
Alleen silvers neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:45 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/269046
Ik wil een team in 4321 met deze 2 spelers? Iemand een idee? Ik kom er persoonlijk niet echt uit. Wil niet een volledig frans team!
Zo weinig pace hebben ze nu ook weer niet. Beide boven de 78 en 81. Gemiddeld dan maar 80quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met 1 spits zonder pace, ga je hier niet het gebrek aan pace missen? Wel een heel leuk elftal trouwens!
Valt bij mij niet opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar hij heeft wel kutworkrates zeg.En ik ben al zo slecht in verdedigen.
Ik zal hem halenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Valt bij mij niet opIs altijd gewoon achterin te vinden.
futhead linkje ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zal hem halen![]()
Bohhhhh ik heb Robben in mijn team![]()
![]()
![]()
Tiendalliquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:54 schreef Rijst het volgende:
http://www.futhead.com/12/squadcreator/268256
Tiendalli is rechts.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
wrom?
Oh ik zie die UP al. Bij FUT zie je alleen de 70 versie.
Zonder sponsorsquote:
Ik praatte tegen mezelfquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Huh op wie reageer jij? Ik zie geen post.
Wij zometeen een potje?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb weer een echte handicap avond hoor, niet te geloven, vier wedstrijden op rij verloren ofzo. Laatste wedstrijd kom ik van 2 onvoorstelbare geluksdoelpunten terug naar 2-2 in de 90e minuut.. komt er nog zo'n onzingoal in de blessuretijd voor hem.
Kutspel.
Ibra was bij mij in 1 keer weg, fabregas ook voor 60k. Eig iedere duurdere speler direct wegquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef pascal08 het volgende:
Ben ik gewoon ongeduldig of klopt het dat het bij spelers boven de 100k gewoon een paar dagen duurt voordat ze verkocht zijn?
Is goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer, moet even iets anders doen voor ik aggresief word![]()
http://www.futhead.com/12/squad/269046quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:45 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil een team in 4321 met deze 2 spelers? Iemand een idee? Ik kom er persoonlijk niet echt uit. Wil niet een volledig frans team!
Silver only!
Geduld.. Heb mijn IF Boateng 3 dagen lang keer op keer op de TP moeten zetten om hem uiteindelijk voor 160k te kunnen verkopenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:09 schreef pascal08 het volgende:
Ben ik gewoon ongeduldig of klopt het dat het bij spelers boven de 100k gewoon een paar dagen duurt voordat ze verkocht zijn?
Dat is Toefjesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:14 schreef stoereboii het volgende:
Wie is trouwens richievdm hier? Zag hem in m'n lijst onlangs, kan het zijn dat dat 1 van jullie is?
Komt in de buurt van wat ik in gedachten had, maar ik liep vast.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb tot nu toe dit, maar vind het nog niet echt goed. Volgens mij kan het ook beter.
Het uitshirt ervan is ook wel vetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:06 schreef Reemi het volgende:
Houston Dynamo, heeft wel een sponsor. Zit een printje op, lijkt wel wat op het '88 shirt van Oranje.
Hmm ik twijfel of ik nog een dure speler erbij zal halen. Ik heb er vorige week ook al 3 gekocht en gelijk daarna op de TP gezet voor het aankoopbedrag + 5%, maar kreeg ze niet weg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geduld.. Heb mijn IF Boateng 3 dagen lang keer op keer op de TP moeten zetten om hem uiteindelijk voor 160k te kunnen verkopen
160? Had hem gisteren voor 130quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geduld.. Heb mijn IF Boateng 3 dagen lang keer op keer op de TP moeten zetten om hem uiteindelijk voor 160k te kunnen verkopen
Knock knock, who's there?quote:
ps3 hèquote:
Bobquote:
Ja, ik loop ook steeds vast.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt in de buurt van wat ik in gedachten had, maar ik liep vast.Erg moeilijk.
Er zijn altijd wel twee spelers die maar 7 chem hebben.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik loop ook steeds vast.Maar ik wil gewoon een keer een team met deze twee spelers!
Sam5000quote:
Mooi team hoor!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
Mijn team (als ik Walcott en Richards voor een mooie prijs kan vinden):
http://futhead.com/12/squad/115383
Wat vinden jullie ervan?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:32 schreef pascal08 het volgende:
Mijn team (als ik Walcott en Richards voor een mooie prijs kan vinden):
http://futhead.com/12/squad/115383
Wat vinden jullie ervan?
Ik heb de coins ook nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
Iemand met wat coins die een leuke winst wil pakken.
SIF Falcao
4-3-1-2
Bid 120k en BIN 139k op de ps3.
Normaal volgens mij rond de 180k bin. Volgens Ultimatedb 175k gemiddeld.
Ik kan hem helaas nu niet betalen
Ja, Bob Bojanquote:
Thank youquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
Iemand met wat coins die een leuke winst wil pakken.
SIF Falcao
4-3-1-2
Bid 120k en BIN 139k op de ps3.
Normaal volgens mij rond de 180k bin. Volgens Ultimatedb 175k gemiddeld.
Ik kan hem helaas nu niet betalen
Ja het is kut, want eerder op de avond ging er een open bid voor 115k uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de coins ook nietWel goed gespot !
Godverdomme! HOMO!quote:
Het is dat ik hem nodig heb, anders had ik hem nooit gespot. Wel fijn om FOK!kers te helpen, als je hem zelf niet kan betalenquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
Na IF Giovinco heeft ook IF Lucas een slecht nieuws gesprek gehad. Opzouten. Ibra is een beste spits, maar vrees toch dat dit weer een kortstondige mislukking is.
Hij staat er nu weer op voor 175/178k BIN, iemand interessequote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja het is kut, want eerder op de avond ging er een open bid voor 115k uit.
quote:
Als ik die 139k kon ophoesten, dan had ik het gedaanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij staat er nu weer op voor 175/178k BIN, iemand interesse![]()
Nee geintje, bedankt voor de tip!
Patoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Robinho op CAM is ook maar kut als je di Natale gewend bent.
Weet iemand nog een redelijk goedkope Milan/Inter/Juve/Napoli speler om op CAM te zetten in 4-2-2-2 ?
Sneijder is kut, Hamsik is kut, Robinho is kut..
Sam5000quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee hoe die vent heette
Hoe kwam je op Bojan bij Bob dan?
Was gewoon een kutpot, en ik ben een driftig ventje, en als ik verlies zoek ik een zondebok. Hij is een neger, dus geschikt. Liep te vaak niet harder dan zn tegenstander, terwijl hij pace 92 heeft. Slaat echt helemaal nergens op. En een te laag rendement. Ik wil Ronaldo terugquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was gewoon een kutpot, en ik ben een driftig ventje, en als ik verlies zoek ik een zondebok. Hij is een neger, dus geschikt. Liep te vaak niet harder dan zn tegenstander, terwijl hij pace 92 heeft. Slaat echt helemaal nergens op. En een te laag rendement. Ik wil Ronaldo terug
Lavezzi met chem 7 zul je wel al overwogen hebben..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand nog een redelijk goedkope Milan/Inter/Juve/Napoli speler om op CAM te zetten in 4-2-2-2 ?
racistquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was gewoon een kutpot, en ik ben een driftig ventje, en als ik verlies zoek ik een zondebok. Hij is een neger, dus geschikt. Liep te vaak niet harder dan zn tegenstander, terwijl hij pace 92 heeft. Slaat echt helemaal nergens op. En een te laag rendement. Ik wil Ronaldo terug
Welke spelers heb je in de tradepile staan? Ik heb gister T.Silva en Ibra het 1e uur verkocht voor 105k en 109kquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik die 139k kon ophoesten, dan had ik het gedaan. Zit nu net over de helft. Ik heb er moeite mee om mijn serie A team te verkopen
Gewoon, had ik zin in. Had al 100 wedstrijden met m gespeeld, en wilde IF Ibrahimovic uitgeprobeerd hebben. Dure grap, aan taxes ga ik zeker 150K verlies lijdenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef Reemi het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat je CR7 verkocht had, waarom dat opeens?
Ik vond Zarate erg goed. Pace, behoorlijk schot en 4* skills.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:43 schreef DutchSL het volgende:
Ja, maar dan zit hij aan de vijf clubs.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zet je Miccoli in de spits? of op CAM, maar dan moet je hem wel ombouwen
Miccoli als CAM is best heldigquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zet je Miccoli in de spits? of op CAM, maar dan moet je hem wel ombouwen
Dat is mijn LCAM, nu nog een RCAM (normaal di Natale, maar die zit dus niet bij de goede club).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lavezzi met chem 7 zul je wel al overwogen hebben..
Stuk of 13 Fer'squote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welke spelers heb je in de tradepile staan? Ik heb gister T.Silva en Ibra het 1e uur verkocht voor 105k en 109k
Zaratequote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is mijn LCAM, nu nog een RCAM (normaal di Natale, maar die zit dus niet bij de goede club).
Ik ga denk ik Marchisio proberen, totaal niet de speler daarvoor IRL maar redelijke stats
Wat vraag je voor Fer? heb hem gisteren voor 3,9k verkocht, 0.6k winstquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stuk of 13 Fer'sen castaignos.
Al mijn serie A spelers zitten nog in mijn club.
Ibra, T.Silva, Di Natale, Pato, Chielini etc
Tussen de 3,5 en 8kquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat vraag je voor Fer? heb hem gisteren voor 3,9k verkocht, 0.6k winst
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Bekijk het maar, ik verkoop heel de zooi, en ga morgen weer een nieuw team bouwen. Die CAM's in de Serie A zijn kut. Morgen een elftal maken met Ribery-UP Benzema-Ronaldo ofzo.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef Toefjes het volgende:
Bekijk het maar, ik verkoop heel de zooi, en ga morgen weer een nieuw team bouwen. Die CAM's in de Serie A zijn kut. Morgen een elftal maken met Ribery-UP Benzema-Ronaldo ofzo.
Ja klopt, die van mij was 4312 CM en duurde 2 dagen met 3,5k/3,9k BINquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tussen de 3,5 en 8k
4-1-2-1-2 in CDM bijvoorbeeld. Vorige week proberen te pricefixen, maar ik had er geen zin meer in. Het verkoopt wel, maar heel langzaam.
Ja, ga dan Ronaldo met chem 7 doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
Ronaldo is toch een LW? en Ribery toch ook?
ja maar van Ribery kan je een CAM maken met een LM>CAM kaartjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef Fuszy het volgende:
Ronaldo is toch een LW? en Ribery toch ook?
Best zonde voor zo'n dure speler.quote:
goeieee garppppquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar van Ribery kan je een CAM maken met een LM>CAM kaartje
Deze is zo slecht, dat ik er spontaan van begin te huilenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Laat die haakjes maar weg. Hij heeft meer dan 2 miljoen!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Best zonde voor zo'n dure speler.(IF) Ben Arfa geen optie op RW? Heb je daar achter ook betere opties dan met Ribery imo.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
v. Aanholt linksbackquote:
Djuricic is geen middelste cm, daar hoort Fer te staan. Daarnaast zou ik voor up moisander gaan ipv Vlaar.quote:
Draai is heel erg snel Fer en Djuric om!!!! UP Moisander! En 4312 is 1 grote trechter!quote:
Marcelo een tikje naar rechts, op de plek van Vlaar, Vlaar er uit, Donk er in. Inderdaad Djuric en Fer omwisselen.quote:
Too much detail my friendquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef pascal08 het volgende:
Ahhh! I just came in my pants! IF Lavezzi is echt awesome!
Donk ipv Vlaar zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:02 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iaGDmNvObdbs6
Dit zijn mijn dutch silvers.
in my pants had ie weg moeten laten?quote:
SIF Walcott op CM lijkt me echt bizar kut..hij is alleen geschikt als wide camquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:03 schreef pascal08 het volgende:
Volgend dilemma: SIF Walcott als CM op RM of IF Walcott op RM?
Theo Walcott
Acceleration: 97→99→99
Agility: 89→93→95
Balance: 80→83→85
Jumping: 59→61→61
Reactions: 81→84→84
Sprint Speed: 96→98→98
Strength: 60→62→62
Aggression: 61→63→63
Positioning: 80→80→80
Tactical Awareness: 31→32→32
Vision: 74→74→74
Ball Control: 83→87→88
Crossing: 78→86→94
Curve: 66→72→75
Dribbling: 85→89→91
Finishing: 81→89→93
FK Accuracy: 66→72→75
Heading Accuracy: 53→54→54
Long Passing: 54→59→65
Long Shots: 59→65→67
Marking: 27→28→28
Penalties: 65→71→74
Short Passing: 75→82→90
Shot Power: 74→81→85
Slide Tackle: 36→36→36
StandingTackle: 33→34→34
Volleys: 69→76→79
Veel te veel Feyenoordquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:02 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iaGDmNvObdbs6
Dit zijn mijn dutch silvers.
Je bent gewoon...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
4321Ben mn team nu al bijna zat na 2 potjes
Nu al?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
4321Ben mn team nu al bijna zat na 2 potjes
omg ik ben er echt niet bij vanavond..ben al de hele avond zo sloom..gaat nergens overquote:
Als CM op RM zegt ie, dus met 7 chem.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SIF Walcott op CM lijkt me echt bizar kut..hij is alleen geschikt als wide cam
Ik heb Andersson van Groningen als CF gehad en die kerel was echt een uberuberubereindbaas. Zou dan Overtoom eerder CM zetten. Vind die formatie wel echt kut..trechter, zoals Kent ook al zei.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:05 schreef TheFastOne het volgende:
SIF Guidetti - Sigthorson
------------Overtoom
Djuricic---Fer-El Ahmadi
Aanholt-Marcelo-Moisander-Rosales
----------------Piet
Moet het worden?
Cool teamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had ik je maar niet gewezen op SIF Falcao
Feyenoord
Nee, Elm lekker laten staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:05 schreef TheFastOne het volgende:
SIF Guidetti - Sigthorson
------------Overtoom
Djuricic---Fer-El Ahmadi
Aanholt-Marcelo-Moisander-Rosales
----------------Piet
Moet het worden?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als CM op RM zegt ie, dus met 7 chem.Zou ik overigens niet doen, gewoon de IF nemen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omg ik ben er echt niet bij vanavond..ben al de hele avond zo sloom..gaat nergens over
Het is eigenlijk hierom:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als CM op RM zegt ie, dus met 7 chem.Zou ik overigens niet doen, gewoon de IF nemen.
Klopt, maar ik weet niet of die 7 chem veel invloed op zijn voorzetten heeft. Zou zomaar kunnen dat ze dan slechter zijn dan die 86 met 9 chem.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk hierom:
Crossing: 78→86→94
Ik heb Ibra en Persie in de spits, dus voorzetjes zijn altijd welkom.
Hij is de beste CAM, CF, ST, LW en RW van de Serie A zolang je hem minstens op 7 chemistry houdt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef pascal08 het volgende:
Ahhh! I just came in my pants! IF Lavezzi is echt awesome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |