Epic mom is epicquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
dus succes is de kkthnxbye van mijn moeder om t even duidelijker te makenik krijg hem vaak te horen
Lekker uitbuiken danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Allo! Hightea gedaan, nu heb ik buikpijn
Oh dat is naarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb kiespijn en het straalt helemaal uit naar mijn kaak en jukbeen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Allo! Hightea gedaan, nu heb ik buikpijn
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank je! Jij ook sterkte met je buik.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat is naarSucces, hoop dat het snel over is!
Ja heb een uurtje geleden de 2e ingenomen. Wat een rotgevoel, heb ik serieus nog nooit gehad.quote:
2 asperientjes per keer!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh, autsj! Dat klinkt niet goed!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
dit idd, 2 tegelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 asperientjes per keer!
Bij mij werkt ook niets, of maar een halfuurtje.
Wat hoarden ze?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WORD GEK VAN MIJN HOARDER KATTEN!
Sinds dat drama bij de tandarts 2 weken geleden (lang moeten wachten en DUUR) weiger ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, autsj! Dat klinkt niet goed!
Tandarts een optie?
Oh, oké, dan snap ik het jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sinds dat drama bij de tandarts 2 weken geleden (lang moeten wachten en DUUR) weiger ikIk ga maandag wel.
En dank voor de tip! 2 asprines ga ik strakjes even innemen want 1 heeft inderdaad 0 effect.
Wat hebben ze allemaal van je gejat?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Breng ze maar hier heen, die idiote pluizenballen passen hier ook welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |