Epic mom is epicquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:09 schreef Sharana_LV het volgende:
dus succes is de kkthnxbye van mijn moeder om t even duidelijker te makenik krijg hem vaak te horen
Lekker uitbuiken danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Allo! Hightea gedaan, nu heb ik buikpijn
Oh dat is naarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb kiespijn en het straalt helemaal uit naar mijn kaak en jukbeen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Allo! Hightea gedaan, nu heb ik buikpijn
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dank je! Jij ook sterkte met je buik.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat is naarSucces, hoop dat het snel over is!
Ja heb een uurtje geleden de 2e ingenomen. Wat een rotgevoel, heb ik serieus nog nooit gehad.quote:
2 asperientjes per keer!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh, autsj! Dat klinkt niet goed!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
dit idd, 2 tegelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
2 asperientjes per keer!
Bij mij werkt ook niets, of maar een halfuurtje.
Wat hoarden ze?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WORD GEK VAN MIJN HOARDER KATTEN!
Sinds dat drama bij de tandarts 2 weken geleden (lang moeten wachten en DUUR) weiger ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, autsj! Dat klinkt niet goed!
Tandarts een optie?
Oh, oké, dan snap ik het jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sinds dat drama bij de tandarts 2 weken geleden (lang moeten wachten en DUUR) weiger ikIk ga maandag wel.
En dank voor de tip! 2 asprines ga ik strakjes even innemen want 1 heeft inderdaad 0 effect.
Wat hebben ze allemaal van je gejat?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Breng ze maar hier heen, die idiote pluizenballen passen hier ook welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Dank je wel mopjenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, oké, dan snap ik het ja
Sterkte!
ik ben dus nu mijn sd kaartje voor in camera kwijt. ik had blogpost gemaakt en hem op de bank gelegd, nu is hij dus weg. Ik heb net wel mijn nfu oh aquabase in hun kamer terug gevondenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal van je gejat?![]()
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben dus nu mijn sd kaartje voor in camera kwijt. ik had blogpost gemaakt en hem op de bank gelegd, nu is hij dus weg. Ik heb net wel mijn nfu oh aquabase in hun kamer terug gevonden!!!!!!!!!
ik vond gister mijn fietssleutel terug in het holletje van de krabpaalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehe![]()
Sorry, ik lollerde, helemaal om de nfu oh![]()
Epische katten zijn episch!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben dus nu mijn sd kaartje voor in camera kwijt. ik had blogpost gemaakt en hem op de bank gelegd, nu is hij dus weg. Ik heb net wel mijn nfu oh aquabase in hun kamer terug gevonden!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond gister mijn fietssleutel terug in het holletje van de krabpaal
Bwhahhahahaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond gister mijn fietssleutel terug in het holletje van de krabpaal
wrong, kinderen luisteren soms wel en die kun je nog dreigen, als ik hier zeg dat ik ze naar het asiel brengen kijken ze zo:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
het zijn echt net kinderen.
das mijn oude opoe fietsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Sinds wanneer heb jij een fiets
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wrong, kinderen luisteren soms wel en die kun je nog dreigen, als ik hier zeg dat ik ze naar het asiel brengen kijken ze zo:
[ afbeelding ]
Neeehee, weet je hoe lastig het is als je in de ochtend op moet schieten en eerst tien minuten moet zoeken omdat de tandpasta opeens bij hun etensbak ligtquote:
Kudtkaddenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wrong, kinderen luisteren soms wel en die kun je nog dreigen, als ik hier zeg dat ik ze naar het asiel brengen kijken ze zo:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neeehee, weet je hoe lastig het is als je in de ochtend op moet schieten en eerst tien minuten moet zoeken omdat de tandpasta opeens bij hun etensbak ligt![]()
![]()
![]()
Gisteren gedaanquote:
Schoolgeld is altijd zo kut....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gisteren gedaanDacht ik: Ohhh valt mee! Nog 100¤ te besteden per week! Was ik mijn schoolgeld vergeten
-200 ekkies kaching.
Ja, minder shopgeldquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar word je altijd zo verdrietig van
Dat!!quote:
Te veel gegeten. Ooko eten moet je hoardenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank je! Jij ook sterkte met je buik.Teveel gegeten of niet goed gevallen?
NOG ERGER, GELD UITGEVEN AAN MEDSquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!!
160 ekkies voor pillen betalen. Le fu, weet je hoeveel lakjes en oogschaduw dat is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |