Ja dat zijn kleinere glazen, maar ik bedoel die dingen die je thuis hebt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, meestal in soort whiskeyglazen toch? Van die lage.
Lekker boeiend, alhoewel ik zelf wel wijnglazen heb. Wijn is wijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat zijn kleinere glazen, maar ik bedoel die dingen die je thuis hebt.
[ afbeelding ]
Dit soort taferelen.
Zeg dit nou niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind Amsterdam stiekem toch best wel leuk
Ik vond die Amsterdamofilie hier altijd een beetje overdreven maar... I kinda get it nowquote:
Ik vind het ook een leuke stad. Ik zou er nooit willen wonen, maar gewoon voor een dagje vind ik het geweldigquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vond die Amsterdamofilie hier altijd een beetje overdreven maar... I kinda get it now
Sorry Juminee echt, vind het jammer dat ik niet daar ben gaan studeren.
emmer compascuum dissenquote:
Whutquote:
Aldus de Hageneesquote:
wat kwam je hier dan doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aldus de Hagenees
Bepaalde buurten zou ik wel willen wonen eigenlijk. Als m'n werk op loop/fietsafstand zou zijn dan want dat verkeer
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind Amsterdam stiekem toch best wel leuk
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vond die Amsterdamofilie hier altijd een beetje overdreven maar... I kinda get it now
Chicks naar m'n hartquote:
Whehe, ik vind Amsterdam ook tof hoor, maar ik bereidde me voor op de typische reacties van Vas en dWcquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je wilt fittie hè, eerst met je koelie, nu ditquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik vind Amsterdam ook tof hoor, maar ik bereidde me voor op de typische reacties van Vas en dWc![]()
Die kwamen niet tho![]()
A'damse koelie uit de pijpquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wilt fittie hè, eerst met je koelie, nu dit.
Dit was heel niet beledigend bedoeld hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wilt fittie hè, eerst met je koelie, nu dit.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Ivan eigenlijk? Al een paar dagen niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |