Hopen dat er een ontbijt klaar staat.quote:
Harde tune ook nogquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef krioro het volgende:
Dit muzikaal intermezzo wordt u aangeboden door krio.nl, omdat jullie het waard zijn:
Shoutout naar m'n boy Iman, keep your head up in deze kreupele tijden. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Whehe, Engels ontbijt ook nog eensquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hopen dat er een ontbijt klaar staat.![]()
Wait wut. Wat is er nou beter?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:02 schreef Gridlok het volgende:
Toen ik gisteren-avond thuiskwam lag er al een mooie kneej op me te wachten, nederwietjes > duitse herbs.
Jezus. Soms verbaas ik me er niet over dat je bent gezakt.quote:
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus. Soms verbaas ik me er niet over dat je bent gezakt.
Hou jij je smoel nou maarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Y so cereal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Y so cereal?PMS brah, PMS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederwiet sowieso, maar als je het gaat vergelijken is die Berlijn wierie nog geeneens zo slecht, 10 euro voor de gram en was goed te doen. ( Was iets northern light achtigs )quote:
Is normaal als er ijs in zit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
Vrouwen die wijn uit een cola glas drinken [ afbeelding ]kankerlelijk
Doe ik ook weleens, maar dan schenk ik hem vol.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
Classy hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens, maar dan schenk ik hem vol.
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben ghettoclassy, weet je wat ik bedoel?
Dat gebeurt toch altijd in clubs?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Y so cereal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit, meestal in soort whiskeyglazen toch? Van die lage.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch altijd in clubs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |