Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Done. Tevens de laatste die ik doe.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:25 schreef WeHD het volgende:
Ik wil ook wel tussen de gamertags.
Xbox: NIGEL NLL
Ps3: NIGEL_NLL
Waarom 2? xDquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:25 schreef WeHD het volgende:
Ik wil ook wel tussen de gamertags.
Xbox: NIGEL NLL
Ps3: NIGEL_NLL
Wat is z'n twitter?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:35 schreef Toefjes het volgende:
Haha kandji krijgt nu allemaal mailtjes met: "... (Nederlandse naam) is now following you on twitter!"
Maar heb je dan ook op beide consoles FIFA/UT?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:30 schreef WeHD het volgende:
Nou.
Ps3 gekregen van mn ma toen en Xbox had ik al.
https://twitter.com/#!/mkandji10quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is z'n twitter?
Volg ik hem ook even
Je moet eigenlijk hier eerst een maand of twee meeposten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:30 schreef WeHD het volgende:
Nou.
Ps3 gekregen van mn ma toen en Xbox had ik al.
Koest TM!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk hier eerst een maand of twee meeposten.
nicequote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Koest TM!!
[ afbeelding ]
Budget team
Is ook makkelijk uit te breiden naar een beter team, mocht ik dat willen. Bijv als ik Salvio RW zet kan ik Falcao in de spits. Lucio zou kunnen ipv Mangala etcquote:
Ten eerste is het een voorbeeld, en ten tweede weet ik niet hoe goed ik de gouden Mangala vind. De silver kon het niveau wel aan, maar de gold heb ik nog maar een paar matches mee gespeeld.quote:
moet je dan coins betalen om wedstrijden te spelen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:02 schreef DutchSL het volgende:
Werd weer eens van die kut servers afgegooid, en de DNF is alweer in het negatieve gezakt
85quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
UP Benzema is echt in vorm
Alleen zijn z'n longshots niet super
Nog geen enkele poeier met hem kunnen makenquote:
je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog geen enkele poeier met hem kunnen maken
Dudeweiser is gehackt door Rijstquote:
buiten lekker futtenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:14 schreef Pobberd het volgende:
Ik twijfel tussen naar buiten gaan of lekker futten
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Bazen in deze editie van FIFA:
Pimmetje Bouwman, Ted van de fucking Pavert.
En dat is z'n broertje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Wahaha diegene wiens naam we niet meer noemen heeft maar 1 volger op twitter
Nee, ik doe daar niet aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een hipster als ik zn plaatje zieheb jij ook twitter?
Ja!quote:
Laptoppie in de tuinquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:43 schreef Thorb het volgende:
Chelsea - Spurs of buiten zitten, een combinatie zou ideaal zijn
Mekboek togquote:
Ik heb ook net pas account en dus ook amper volgersquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:23 schreef Toefjes het volgende:
Wahaha diegene wiens naam we niet meer noemen heeft maar 1 volger op twitter
Klopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Hebben ze het toernooi veranderd van 4 leagues naar 4 teams? Ben niet in de buurt van m'n xbox dus kan het niet zelf checken.
Hmmm, dat maakt het voor mij een stuk makkelijker. Moet even een 4 club erbij doen. Heb nu Real Madrid, Juventus en Milan....quote:
City heeft voor bijna alle posities wel goede spelers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, dat maakt het voor mij een stuk makkelijker. Moet even een 4 club erbij doen. Heb nu Real Madrid, Juventus en Milan....
Ja maar die passen niet in mijn team. Ik zet denk ik gewoon UP Bender op de plek van Schweinsteiger.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
City heeft voor bijna alle posities wel goede spelers.
Mooi teamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar die passen niet in mijn team. Ik zet denk ik gewoon UP Bender op de plek van Schweinsteiger.
[ afbeelding ]
Dit zijn toch al 4 clubs?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar die passen niet in mijn team. Ik zet denk ik gewoon UP Bender op de plek van Schweinsteiger.
[ afbeelding ]
Dan gaat de chemistry van Chiellini omlaag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooi team
Je zou toch ook Steek op doel kunnen zetten?
ik dacht dat jij geen beestenteam meer zou makenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, goedemorgen... Ik heb een flinke katerquote:
Ja ik ben het toch weer gaan proberen. Heb toch geen zin om m'n coins te verkopen dus kon er net zo goed wat mee doen...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat jij geen beestenteam meer zou maken
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dan gaat de chemistry van Chiellini omlaag.
Koop IF Benzema voor het zwarte kaartje!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
UP Benzema is 3x goedkoper, maar niet zwartquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop IF Benzema voor het zwarte kaartje!
Hij gaat je bevallen, zijn schotkracht is immensquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij gaat je bevallen, zijn schotkracht is immens
Wie heb jij op je middenveld?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij gaat je bevallen, zijn schotkracht is immens
M' Vila - Sissoko - Gourcuffquote:
Ik vond de NUP niks waard, die UP is echt veel beter, vooral die finessesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook tevreden over NUP Benzema. Die gast is echt belachelijk goed. Misschien dat ik binnenkort zijn UP wel haal.
Finishing 86 - 98quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vond de NUP niks waard, die UP is echt veel beter, vooral die finesses
M'Vila is ook wel een beest hè? Wie heb je voorin? Menez - Benzema - Valbuena?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M' Vila - Sissoko - Gourcuff
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
hahahahah Kandji heeft gereageerd
twitter:
haha wou het net posten, kreeg een mail dat ie gereplied hadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:
Gruwelijk hahaha!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:
mwah. veel balverlies steeds, kan alle kanten op.quote:
wat een koning die Macquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Hij heeft mij ook gereplied.wat een held.
M'Vila is beest inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'Vila is ook wel een beest hè? Wie heb je voorin? Menez - Benzema - Valbuena?
twitter:Mmootje twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 13:12:52@mkandji10 I'm member of a Dutch forum(fifa12), and you've got a lot of dutch fans there. You're a boss on fifa lol. Goodluck in real life! reageer retweet
Die mogen wel in de OP.twitter:
Hij zit altijd op de bankquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die gast in het echt ook zo goed dan?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit altijd op de bank
Lindgren ben je al bezig met een fanclub + fandag?
Hij is even aan het fappen op Kandji, zometeen reageert 'ie welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zit altijd op de bank
Lindgren ben je al bezig met een fanclub + fandag?
Nu op zoek naar de volgende!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:Mmootje twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 13:12:52@mkandji10 I'm member of a Dutch forum(fifa12), and you've got a lot of dutch fans there. You're a boss on fifa lol. Goodluck in real life! reageer retweet
Die mogen wel in de OP.twitter:
Ik moest hardoplachen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:10 schreef laucas het volgende:
Wtf is dat dan, Kandji 4* skills moonboots ?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:10 schreef laucas het volgende:
Wtf is dat dan, Kandji 4* skills moonboots ?
yup en Swanseaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:25 schreef Thorb het volgende:
Goede redding op de lijn van Cahill
Bale op de lat.
Zometeen Arsenal
UP Bender kan echt echt echt niet schieten though..die andere IF Bender beter wellicht? Of Ballackquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die jongen is totaal niet arrogant, hij gaat het nog wel ver schoppen in de voetbalwereld denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:31 schreef Reemi het volgende:
Haha wat een baas die Kandji, nu ben ik een nog grotere fan.
http://www.facebook.com/pages/Mac-Kandji/369137107899quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:31 schreef Reemi het volgende:
Haha wat een baas die Kandji, nu ben ik een nog grotere fan.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die jongen is totaal niet arrogant, hij gaat het nog wel ver schoppen in de voetbalwereld denk ik
Hij is 26, bronze rated in FIFA, speelt bijna nooit en hij gaat het echt wel ver schoppen ja. Alleen omdat ie lief is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die jongen is totaal niet arrogant, hij gaat het nog wel ver schoppen in de voetbalwereld denk ik
In Augustus wordt hij 27 lolquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pages/Mac-Kandji/369137107899
Doe eens leuk vinden.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik dacht dat 'ie net 18 was ofzo joh
Dan haalt die geen 9 chem. Heeft minimaal 2 dubbele nodig door de dode links naar de CB;s.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP Bender kan echt echt echt niet schieten though..die andere IF Bender beter wellicht? Of Ballack
Het zijn herstel"laarzen" of hoe je het wilt benoemen! Die stimuleren de bloedstroom waardoor je na een intensieve training sneller kunt herstellen om volledig fit aan een wedstrijd te kunnen beginnen. Vechtsporters gebruiken het ook vaakquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest hardoplachen.
Er stond bij dat hij zich aan 't voorbereiden was op de komende wedstrijd.. Dus het zal niet voor blessures zijn ofzo. Waarschijnlijk gewoon een ontspanningsapparaat oid.
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het zijn herstel"laarzen" of hoe je het wilt benoemen! Die stimuleren de bloedstroom waardoor je na een intensieve training sneller kunt herstellen om volledig fit aan een wedstrijd te kunnen beginnen. Vechtsporters gebruiken het ook vaak
Grammar Nazi!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
Ik ben met verslag bezig en moet taalfouten uit een ander deel van het verslag halen. Ik schrik gewoon van het niveau. 5 taalfouten in één regel en dat stelselmatig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
472k.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel coins hebben jullie eigenlijk? En als je de waarde van je +10k spelers daarbij optelt?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Grammar Nazi!!Half a4'tje en ik vind daarin al 18 fouten en dat zijn echt grove fouten. Je mag maar 5 in het hele verslag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
1.3 miljoen ofzoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:45 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel coins hebben jullie eigenlijk? En als je de waarde van je +10k spelers daarbij optelt?
Ja, ik ken het.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Half a4'tje en ik vind daarin al 18 fouten en dat zijn echt grove fouten. Je mag maar 5 in het hele verslag hebben
Inderdaad, maar vandaag wel tegen Agbon+Heskeyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chelsea - Spurs gelijk. Gunstig voor Arsenal
452k op de bank een IF Medel op de TP.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat wat je rechtsbovenin hebt staan of inclusief de waarde van je dure spelers?
Zou ik nu ook wel kunnen gebruiken, net klaar met werken en ben echt gesloopt.. en vanavond weer voetballen. 6 van de 9 punten halen en we zijn kampioenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het zijn herstel"laarzen" of hoe je het wilt benoemen! Die stimuleren de bloedstroom waardoor je na een intensieve training sneller kunt herstellen om volledig fit aan een wedstrijd te kunnen beginnen. Vechtsporters gebruiken het ook vaak
Niet verkeerd. Kan je een aardig team van bouwen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
452k op de bank een IF Medel op de TP.
nah, ik ga beetje handelen en verkopen als ik 600k heb.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Kan je een aardig team van bouwen.
Ik heb 450k op de bank en nog eens 450k aan spelers.
Wat een held!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:
Je bedoeld verkopen voor RL geld? Ik heb er een hard hoofd in dat ik mijn coins ooit voor ¤10 per 100k zal verkopen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nah, ik ga beetje handelen en verkopen als ik 600k heb.
ja, zal wel lukken denk ik, anders vraag ik gewoon iets minder.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je bedoeld verkopen voor RL geld? Ik heb er een hard hoofd in dat ik mijn coins ooit voor ¤10 per 100k zal verkopen.
Gewoon vibration aanzetten en je controller op een harde ondergrond leggen. Ik schrik me soms helemaal de tering, omdat bij de 5 seconden m'n controller begint te trillen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
NU AL 2 KEER OUTBID OP kaartjes omdat ik slaap val...!!!!
Even harde muziek aan
Ja, haha op een houten vloer XDquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon vibration aanzetten en je controller op een harde ondergrond leggen. Ik schrik me soms helemaal de tering, omdat bij de 5 seconden m'n controller begint te trillen.
RUFFERY!!!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:03 schreef Thorb het volgende:
Heskey na 1 min al een elleboog tegenDjourou maar niet gefloten
De terreinknecht ruilen met Altidore is al een vooruitgangquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon ruilen met Altidore, kan je toch alleen maar op vooruit gaan?
Als ie maar in Nederland komt spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
Kevin, kaap m nou niet voor mn neus weg. Echt de manier van zaken doen van Ajax he![]()
Ja, is goedkoper dan naar Houston te gaan met zn allenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ie maar in Nederland komt spelenbeter bij ADO ofzo, koop ik een ADO clubkaart om Kandji te zien spelen
Nee, daar wil je zitten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ie maar in Nederland komt spelenbeter bij ADO ofzo, koop ik een ADO clubkaart om Kandji te zien spelen
Beter naar Cambuur, opvolger Mark de Vries lolquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nou, die zitten 24/7 te no lifen, dat gebeurt hier niet (alleen in het topic danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
nog een stuk of 40 topics, dan staan we qua topics gelijk met WoW ... Best triest eigenlijk.
Gewoon nog ff geduld. Er zijn weer plannen voor supersonische intercontinentale vluchten. Dit keer goedkoper en veiliger dan de Concorde.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is goedkoper dan naar Houston te gaan met zn allen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
nog een stuk of 40 topics, dan staan we qua topics gelijk met WoW ... Best triest eigenlijk.
Ach nee joh.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Maar die spelen de hele dag, dus kunnen minder posten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Misschien zit ik daar over 2 jaar in de buurt als ik in het buitenland studeerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is goedkoper dan naar Houston te gaan met zn allen
ook een UP Schürrle gekocht voor 1k trouwens, stond er voor 1k BIN opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien zit ik daar over 2 jaar in de buurt als ik in het buitenland studeer
Dat is waar. Vaak genoeg dat ik een avond niet speel maar wel hier lekker aan het posten ben. WoW spelers nemen hun taak een stuk serieuzerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar die spelen de hele dag, dus kunnen minder posten.
Het gaat hier dan ook vaker over non-fut dingen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is waar. Vaak genoeg dat ik een avond niet speel maar wel hier lekker aan het posten ben. WoW spelers nemen hun taak een stuk serieuzer
En waarschijnlijk nemen ze hun posts ook een stuk serieuzer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is waar. Vaak genoeg dat ik een avond niet speel maar wel hier lekker aan het posten ben. WoW spelers nemen hun taak een stuk serieuzer
Ik had ze allemaal verkochtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook een UP Schürrle gekocht voor 1k trouwens, stond er voor 1k BIN op
inderdaad, jammer dat het wordt gezien als sweaty door sommige mensenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
Ik begin trouwens meer en meer te scoren met de harde lage voorzet, is echt een veel efficientere methode om te scoren dan de hoge voorzet!
Oke, ik wacht voortaan wel 20 seconden, hahaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je loopt 20 sec voor
Lekkere goal Gibbs, wel slecht gekeept.
Maakt niet uit, weet ik dat ik beter op moet letten om de goal niet te missenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke, ik wacht voortaan wel 20 seconden, haha
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat Gibbs scoort is best wel bijzonder
Hier is dus die geniale goal die ik gisteren maakte met Oduro: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/117699616
Die rabona naar Kandji staat er niet op, maar die Berbaspin door de benen en daarna dat hakje
Het is inderdaad erg fijn om weer 2 backs te zien voetballen, die mee opkomen. Aan het begin van het seizoen had je daar gewoon 4 statische, centrale verdedigers staan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt niet uit, weet ik dat ik beter op moet letten om de goal niet te missen
Laatste wedstrijden scoren de verdedigers wel lekker veel. De opkomende verdedigers zijn ook het grote verschil met begin van het seizoen, wie had nou verwacht dat we gewoon derde gaan worden.
geniale goal, prachtig voorbereidend werk van wie anders dan Macoumba Kandjiquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier is dus die geniale goal die ik gisteren maakte met Oduro: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/117699616
Die rabona naar Kandji staat er niet op, maar die Berbaspin door de benen en daarna dat hakje
Dan lopen ze hem ook vaak de eigen goal inquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
Ik begin trouwens meer en meer te scoren met de harde lage voorzet, is echt een veel efficientere methode om te scoren dan de hoge voorzet!
sick!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arsenal heeft gewoon een groot probleem. Financieel gaat het echt slecht met de club.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg fijn om weer 2 backs te zien voetballen, die mee opkomen. Aan het begin van het seizoen had je daar gewoon 4 statische, centrale verdedigers staan.
Het zit er inderdaad dik in dat we derde worden, een fantastische prestatie. Grappig dat Arsenal, die zowat het slechtste seizoen van de afgelopen 15 jaar doorloopt boven de Spurs staan, die juist een van haar betere seizoenen doormaakt.
Ha-ha-ha.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewoon een groot probleem. Financieel gaat het echt slecht met de club.
Ze zijn waarschijnlijk een van de 'gezondste' clubs uit de PL. Het probleem is alleen dat ze nog het stadion moeten afbetalen, waardoor er een beperkt salaris en transferbudget is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewoon een groot probleem. Financieel gaat het echt slecht met de club.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hebben inderdaad veel pech gehad met het nieuwe stadion. Qua transfer doen ze het inderdaad niet slecht, maar het financiële plaatje wordt uiteindelijk niet alleen door transfers bepaald.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ze zijn waarschijnlijk een van de 'gezondste' clubs uit de PL. Het probleem is alleen dat ze nog het stadion moeten afbetalen, waardoor er een beperkt salaris en transferbudget is.
die lage voorzet is leuk, heb nu ook een aantal keer gehad dat ik hem tegen mijn tegenstander aan schiet en hij een eigen doelpunt maaktquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
Heb mijn profielwerkstuk over de vercommercialisering van het voetbal gedaan en ik vrees dat er nooit iets in ere herstelt word. Het verschil is te groot en door sneeuwbaleffect (meer inkomsten > betere spelers > meer media-aandacht > meer sponsorinkomsten/merchandising > betere spelers en zo door ) blijft het verschil ook groot.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad veel pech gehad met het nieuwe stadion. Qua transfer doen ze het inderdaad niet slecht, maar het financiële plaatje wordt uiteindelijk niet alleen door transfers bepaald.
"Waar Arsenal in 2010 nog breeduit geprezen wordt voor het financiële beleid, door onder meer The Guardian en The Financial Times, daar is de situatie in 2011 ineens anders. De overname heeft schijnbaar toch zijn sporen nagelaten. Entreeprijzen stijgen in een moeilijke economische tijd met 6,5 procent om de supporters uit te melken en de mogelijkheden van het Emirates Stadium ten volle te benutten. Er wordt over het jaar 2010 bijna 80 miljoen euro winst gemaakt, een immens bedrag voor een voetbalclub, dat voor hoge bonussen in het management zorgt. De klap komt echter een aantal maanden later, als de inkomsten van de verkopen van de Highbury-appartementen wegvallen. Er wordt in die zes maanden een verlies gedraaid van ruim acht miljoen euro. Plots is de Arsenal-manier niet meer geheel zuiver, aldus The Guardian in mei 2011.
Die trend zet zich voort in 2012. Halverwege februari blijkt uit uitgelekte notities van de Arsenal Supporters Trust, de jaarlijkse vergadering van supportersvereniging en bestuur, dat de financiële situatie niet zo rooskleurig is als men graag doet voorkomen. De conclusies die daaruit getrokken moeten worden, zijn dat Arsenal op zijn minst Champions League-voetbal nodig heeft om het gigantische salarisbudget te bekostigen. Valt die inkomstenbron weg, dan is er een acuut probleem, en is Arsenal genoodzaakt om in te teren op het kleine spaarpotje dat de club nog heeft, mits dat toereikend is. De kans is echter veel groter dat de Gunners opnieuw een substantieel bedrag zullen moeten lenen, en zo de eigen financiële positie, die door de jaren heen zorgvuldig opgebouwd lijkt, steeds verder moeten beschadigen."
Zou wel zonde zijn. Ik heb echt respect voor clubs als Arsenal. Het draait (draaide) daar immers altijd meer om het voetbal in plaats van winst. Die trend heerste ook heel lang bij Ajax en toen ze naar de beurs gingen storten alles min of meer in.
Laatst las ik de krant een artikel over Barca en Real, over de schulden die ze hadden en hoe die clubs daar worden gesteund door de gemeente, provincie en de banken. Daarom hoop ik ook van harte dat die Fair Play regel ooit keihard zal ingrijpen en alles weer in ere zal herstellen.
"Als mensen denken dat clubs uit de grote voetballanden wel veilig zijn, dan is het antwoord 'nee'. Als clubs de regels niet naleven, zijn er meerdere straffen mogelijk, waaronder uitsluiting van Europees voetbal. Het gaat om alle Europese profclubs. Sancties worden genomen als daar aanleiding toe is." Volgens de laatst gepubliceerde jaarverslagen zouden onder meer Manchester United, Barcelona, Chelsea, Liverpool en Manchester City gestraft kunnen worden als zij in de toekomst hun financiën niet beter op orde hebben."quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb mijn profielwerkstuk over de vercommercialisering van het voetbal gedaan en ik vrees dat er nooit iets in ere herstelt word. Het verschil is te groot en door sneeuwbaleffect (meer inkomsten > betere spelers > meer media-aandacht > meer sponsorinkomsten/merchandising > betere spelers en zo door ) blijft het verschil ook groot.
Of ze werken m knullig weg, waardoor de bal voor mijn speler valt en kan scoren, of mijn eigen speler loopt tegen de voorzet aan: het is gewoon vaak prijsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan lopen ze hem ook vaak de eigen goal in![]()
Hmmmm! Spareribs en gerookte zalm!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:04 schreef Thorb het volgende:
IF Weather, al 2 goals als verdediger
BBQ staat aan, dus geen volledige 2e helft arsenal helaas.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:08 schreef BlaBla87 het volgende:
Ja maar daar snap ik nooit wat van hoe dat moet
http://atdhenet.tv/45043/watch-arsenal-vs-aston-villaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:08 schreef BlaBla87 het volgende:
-Stream geven mag dus niet-quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:08 schreef BlaBla87 het volgende:
Betere kwaliteitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wil je arsenal kijken? Hier: http://www.firstrowsports(...)-vs-aston-villa.html
(gewoon aanklikken)
wat een lucky cunt ik heb nog nooit een manolev uit een pakje gehadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet mijn pack maar check dit: [ afbeelding ]
Manolev
Ik had een keer een 4-3-3 Manolev in een bronze packquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een lucky cunt ik heb nog nooit een manolev uit een pakje gehad
even op firstrowsports. kijken, staat vast wel een goede op.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:15 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand ook een goede liverpool stream?
Thnx btwquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
even op firstrowsports.eu kijken, staat vast wel een goede op.
http://www.firstrowsports(...)-wigan-athletic.htmlquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:15 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand ook een goede liverpool stream?
Manolev verkopen, rest discarden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet mijn pack maar check dit: [ afbeelding ]
Manolev
Gary Gardner komt erin
Goede zaak, pauper clubquote:
dinsdag is ie het goedkoopst denk ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:24 schreef dion_v_k het volgende:
Ik weet echt niet wat te doen met IF Lucas, is sinds zijn release al 60k gezakt in prijs.
Net werd er nog 1 verkocht voor 95k en ook staat er 1 op voor 87k BIN.
Is het wijs om hem nu te kopen of zal hij nog meer gaan zakken
UP Benzema halen lijkt me.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Speel nu met dit team ( http://futhead.com/12/squad/192256 )
Heb nu 55k, wat denken jullie: beter team gaan maken of dit team upgraden (en hoe upgraden)?
Je kunt bijvoorbeeld voor IF Rémy gaan, als hij je bevalt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
Heb nu 55k, wat denken jullie: beter team gaan maken of dit team upgraden (en hoe upgraden)?
Ik heb ook altijd 4312 gebruikt, sinds vorige week naar 433 over gestapt. Bevalt me echt 10x beter, er is zoveel meer ruimte wanneer je aan de bal bent.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
TOTY Rooney.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
Welke spits moet ik nemen bij dit team? Geen marokkaan want die zijn pauper.
-----------------------?????------------------------
----------------------Taarabt----------------------
Assaidi ---- Taouil --- UP Belhanda - Carcela
Marok LB - CB dinges - Benatia - Angbwa
------------------------Handanovic---------------
Gewoon een willekeurige BPL spits he.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
Lucio voor Mangalaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ménez - Benzema - Ben Arfa
UP Belhanda - Sissoko - Gourcuff
Cissokho - Mangala - Sakho - Fanni
Lloris
Ik heb nog 25k. Het zou leuk zijn als ik op een of andere manier de verdediging wat kan versterken.. Sakho valt me niet helemaal mee.
Balotelli, Bent, Persie, Sturridge. Je kunt er zoveel neerzetten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
Oké, wat denk jij dat hij in prijs gaat doen? 60-70k ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dinsdag is ie het goedkoopst denk ik
M'Bia voor Sakho, had ik je al eens getipt volgens mij. Moet je wel Belhanda en Gourcuff omdraaien.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ménez - Benzema - Ben Arfa
UP Belhanda - Sissoko - Gourcuff
Cissokho - Mangala - Sakho - Fanni
Lloris
Ik heb nog 25k. Het zou leuk zijn als ik op een of andere manier de verdediging wat kan versterken.. Sakho valt me niet helemaal mee.
Ik ben vergeten te zeggen dat ik 5K hebquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Balotelli, Bent, Persie, Sturridge. Je kunt er zoveel neerzetten.
Hernandezquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te zeggen dat ik 5K heb
geen flauw idee, hoeveel is ie nu?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oké, wat denk jij dat hij in prijs gaat doen? 60-70k ?
Bij de release 150k, nu geleidelijk gezakt naar +- 90kquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen flauw idee, hoeveel is ie nu?
Is wel baas jaquote:
Heb je ervaring met IF Diawara?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
M'Bia voor Sakho, had ik je al eens getipt volgens mij. Moet je wel Belhanda en Gourcuff omdraaien.
Eventueel IF Nsamé voor Cissokho, maar die zal wel net te duur zijn.
ga maar uit van 75-80k, kan het alleen maar lager uitvallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij de release 150k, nu geleidelijk gezakt naar +- 90k
Gewoon een BPL spits onder 5k nemen dus.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te zeggen dat ik 5K heb
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een BPL spits onder 5k nemen dus.
Bent, Hernandez, Agbonlahor
Sturridgequote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen M'Bia, Mangala, Sakho, Mexes en Kaboul geprobeerd.
troe bal on egbon, swets it to his rait end heski scorsquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe sprak die commentator Lichaj uit? Lichus ofzo. En hij zegt de hele tijd Ekbonlahor
0.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel zouden jullie max betalen voor IF Lavezzi?
Ik heb er 196k voor betaald.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:39 schreef pascal08 het volgende:
Hoeveel zouden jullie max betalen voor IF Lavezzi?
Het verschil kan me eigenlijk weinig schelen. Wat moet ik anders met m'n coins doen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het verschil tussen NIF en IF Lavezzi eigenlijk helemaal niet zo groot..op papier wel, maar ik merk er nog weinig van..met de NIF lukte ook bijna alles al
Hij zegt in ieder geval geen Walkutquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
Die commentator moet echt aan z'n uitspraak werken. Hij zegt steeds Wanker en Ekbonlawhore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |