Had woensdag avond een mailtje dat het verzonden was, dus vandaag binnen (denk ik)quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Iemand91 het volgende:
Iemand anders ook nog niets van Clicktobuy vernomen over de steakset?
In de mail van 4 april stond dit:
[..]
Vandaag of morgen dus, maar post is al geweest en geen pakketje
Jep, ik krijg ook net een mail binnen dat ie verzonden is, dus morgen komt die van mij binnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had woensdag avond een mailtje dat het verzonden was, dus vandaag binnen (denk ik)
Niks.... toch 1 april?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had woensdag avond een mailtje dat het verzonden was, dus vandaag binnen (denk ik)
Paypal claimquote:
Same hier, was het vergeten te posten. Kwaliteit is niks over te klagen. Kwam binnen als brievenbus post (¤1,76!?).quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef delano.888 het volgende:
"Gratis" bestekset is binnen. Komt over als goede kwaliteit!
(waarom wil firefox NIET bestekset goedkeuren, maar wel bestekslet?)
Goed punt idd, was hij toch niet gratis (maar 4 nogwat)quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Same hier, was het vergeten te posten. Kwaliteit is niks over te klagen. Kwam binnen als brievenbus post (¤1,76!?).
Ben benieuwd hoe je er over een week over denktquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef delano.888 het volgende:
Hier is ie nog perfectquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je er over een week over denkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Heb een ander model van Dirt Devil, werkt erg goed.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gisteren dekbed gekocht, en vandaag de stofzuiger op ibood
Tof, ik las het ook al op andere sites!quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb een ander model van Dirt Devil, werkt erg goed.
Bij mij hebben ze hem met man en macht in de brievenbus geproptquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Same hier, was het vergeten te posten. Kwaliteit is niks over te klagen. Kwam binnen als brievenbus post (¤1,76!?).
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:13 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Morgen een briefje in de bus:quote:
quote:De biefstuk sneid goed met uw mes, gr gr de postbode
Nog niet binnen, ze vergeten mijquote:
Als dat zo is krijg ik helemaal een probleemquote:
Morgen een briefje in de bus met "1 APRIL!"quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Morgen een briefje in de bus met "1 APRIL!"
Jaja, wrijf het er maar inquote:Op woensdag 18 april 2012 00:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dien een klacht inquote:
Die van mij is 5 dagen geleden verzonden, maar nog niet binnen. Misschien problemen met de brievenbus. Hij heeft echter wel een T&T code, maar die is niet bekend bij postnl.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nog niet binnen, ze vergeten mij
[..]
Als dat zo is krijg ik helemaal een probleem; heb zo'n 14+ (grote) pakketjes die deze kant op komen
![]()
Bij mij precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Die van mij is 5 dagen geleden verzonden, maar nog niet binnen. Misschien problemen met de brievenbus. Hij heeft echter wel een T&T code, maar die is niet bekend bij postnl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |