SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En omdat TS begint, zal ik het eerste couplet doen.![]()
Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret
Ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed.
Ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip.
En sindsdien gaat het met mij niet zo goed.
Ik weet wel waar ze wonen
want je kunt het zien als je de letters van hun naam omdraait
de waarheid is een raadsel
en dat gaat als volgt
het is een goede vriend maar altijd te laat.
Ok nu jullie!Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Steek verdomme eens wat moeite voor een topic man.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:35 schreef Waaghals het volgende:
Dit klinkt als iets wat teveel werk kost ts
Nee dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Steek verdomme eens wat moeite voor een topic man.
Ijsstokje?quote:
Je krijgt tien punten.quote:
quote:
quote:
Optiefen, kutnewbie. Ga een ander topic verneuken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:30 schreef Cher- het volgende:
dit komt op mijn voordeur te staan waarneer ik 41 jaar word
[ afbeelding ]
Fout!! Dat is ongeloofelijk slecht genaaid. Als je dit in een amerikaans ziekenhuis(ook in NL) zo zou afleveren, had je een miljoenenclaim gehadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:43 schreef Dance-Commander het volgende:
En die naaide ik toen mooi maar weer aan elkaar
[ afbeelding ]
Hij heeft bijzonder weinig borsten dat is al een vraag op zich.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:39 schreef Dance-Commander het volgende:
Ik ben een grote man van 50 jaar..
[ afbeelding ]
It's a trap!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij heeft bijzonder weinig borsten dat is al een vraag op zich.
Maar hij ziet er zo schoon en gewassen uit. Dat vind ik echt een prestatie. Dat enorme lijf en dan zo roze en schoon als een pasgeboren baby. Hoe kan dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |