abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109442564
Hallo,

Ik heb me vandaag ingeschreven bij deze dienst, om wellicht wat meer contacten op te doen.
Ik weet nog helemaal niet wat ik kan verwachten, en of ik überhaupt wel iets gaat doen op die site.

Maar zijn er hier mensen die weleens gebruik hebben gemaakt van deze dienst?
En wat vond je ervan?
pi_109442836
Ik heb het gevoel dat het een clubje uberkneuzen is.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_109442913
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Puntenjager het volgende:
Ok :@
pi_109443183
Een collega van mij is vanuit Belgie naar NL verhuist ivm werk. Kende hier dus niemand. Zij heeft via die site wel leuke mensen ontmoet geloof ik. Gaan veel uit enzo.
pi_109443218
Mjah, check de foto's es van verschillende bijeenkomsten. Daarmee vergeleken is de gemiddelde fokker een uberhippe cosmopoliet.

Maar goed, ik laat me graag van het tegendeel overtuigen (door bewijs). Dan kan ik ook weer eens wat sociale contacten opdoen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_109445217
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:11 schreef Puntenjager het volgende:
Mjah, check de foto's es van verschillende bijeenkomsten. Daarmee vergeleken is de gemiddelde fokker een uberhippe cosmopoliet.

Maar goed, ik laat me graag van het tegendeel overtuigen (door bewijs). Dan kan ik ook weer eens wat sociale contacten opdoen.
Ik heb er eens door heen zitten bladderen maar zie nu niet echt jongelui bij staan ;)
pi_109445711
NMLK is voor de leeftijd 20 - 45 jaar. Maarja zie inderdaad ook niet echt jongere er tussen staan.
pi_109481421
Hier in Emmen hebben we gewoon kroegen/feesten/sportverenigingen/hobby-clubs.
pi_109481762
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 21:05 schreef Puntenjager het volgende:
Iemand - maar ik ben een boon als ik nog weet wie - postte eens wat ervaringen met nmlk in het datingsite-topic, naar ik meen. Stonden wat anekdotes in die op de één of andere manier sterk aan een Jiskefet-sketch deden denken.

Amusant zolang je weet dat het satire is en ik betwijfel ten zeerste of dat de insteek van nmlk is... _O-
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109487859
Ik ben lid van NMLK. Leuk clubje hoor :Y
Activiteiten zijn bijna altijd direct vol en uberkneuzen druipen vaak snel af omdat ze het sociaal niet echt kunnen bolwerken. Tuurlijk zitten er introverte mensen tussen, maar NMLK is dan ook juist bedoeld om uit je schulp te kruipen. Het is in ieder geval een stuk minder geforceerd dan datingsites en heb inmiddels aardig wat nieuwe kennissen erbij. En mijn vriendin O+

Pic. Dat lijkt me toch gewoon een foto van een willekeurige kroeg. Als je daar kneuzen inziet, dan spoor je mijns insziens niet helemaal.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_109489262
Zijn er leuke meiden daar?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109489799
Of je gaat gewoon naar een fok meet. Werkt ook heel erg goed (vanuit mijn ervaring dan) *)
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  zondag 25 maart 2012 @ 14:02:11 #13
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_109490026
Ik heb me pas ook ingeschreven maar nog niks gedaan.
Voornamelijk omdat er niks bij mij in de omgeving is, ik heb geen zin om er ver voor te gaan reizen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_109490661
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Knipoogje het volgende:
Activiteiten zijn bijna altijd direct vol en uberkneuzen druipen vaak snel af omdat ze het sociaal niet echt kunnen bolwerken. Tuurlijk zitten er introverte mensen tussen, maar NMLK is dan ook juist bedoeld om uit je schulp te kruipen. Het is in ieder geval een stuk minder geforceerd dan datingsites en heb inmiddels aardig wat nieuwe kennissen erbij. En mijn vriendin O+

Pic. Dat lijkt me toch gewoon een foto van een willekeurige kroeg. Als je daar kneuzen inziet, dan spoor je mijns insziens niet helemaal.
Ik ben zeker geen uberkneus, maar ben ook geen extravert type.
Kan wel leuk mee praten hoor en vind het leuk om overal aan mee te doen, maar ben ook weer niet zo'n iemand die supersnel al contact heeft met iemand. Ben altijd wel enthousiast en kan als het moest echt veel praten, maar als er eenmaal een grote groep is dan wil ik nog weleens stil vallen. En die drempel wil ik echt een keer overstappen zodat ik ook altijd gewoon zelfverzekerd bij grote groepen staat.

En daarom leek het mij leuk om misschien is iets te gaan ondernemen via die site.

Kan die pic niet zien trouwens, staat geen toegang.

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:55 schreef kipptje het volgende:
Of je gaat gewoon naar een fok meet. Werkt ook heel erg goed (vanuit mijn ervaring dan) *)
Ja kan ook inderdaad, maar daar worden niet echt veel meets georganiseerd waardoor je echt moet kijken of je ook mee kan.

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:02 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb me pas ook ingeschreven maar nog niks gedaan.
Voornamelijk omdat er niks bij mij in de omgeving is, ik heb geen zin om er ver voor te gaan reizen.
Ik woon zelf in Dordrecht en ik zou dan in eerste instantie Rotterdam kiezen. Omdat dat het dichtstbij is om geen te gaan.
En jammer genoeg wordt er in Dordrecht ook niks gedaan via die site.
pi_109491942
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef FerryNL het volgende:
Kan die pic niet zien trouwens, staat geen toegang.
Je moet de url even kopieren en dan direct openen in een nieuw venster (zodat er geen referrer in de http header staat en de server denkt dat jij een directe gebruiker bent van die site).

Inderdaad weinig mis mee.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109492047
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:09 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Je moet de url even kopieren en dan direct openen in een nieuw venster (zodat er geen referrer in de http header staat en de server denkt dat jij een directe gebruiker bent van die site).

Inderdaad weinig mis mee.
Ah thanx nu doet ie het. Ja er is helemaal niks mis mee. ^O^
pi_109492055
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:22 schreef FerryNL het volgende:
Ik woon zelf in Dordrecht en ik zou dan in eerste instantie Rotterdam kiezen. Omdat dat het dichtstbij is om geen te gaan.
En jammer genoeg wordt er in Dordrecht ook niks gedaan via die site.
Je kunt altijd zelf een activiteit organiseren :)

Ik ben er ook lid van, maar ben nog nooit ergens naartoe gegaan. De activiteiten vind ik tot nu toe een beetje te suf voor mij. Drankje doen in de kroeg ofzo vind ik prima, maar er staan veel dingen tussen waar ik weinig mee kan (ik ben niet zo van de spelavonden en wandeltochten). Misschien als ik nog wat ouder ben straks :D
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_109492500
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 15:13 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Je kunt altijd zelf een activiteit organiseren :)

Ik ben er ook lid van, maar ben nog nooit ergens naartoe gegaan. De activiteiten vind ik tot nu toe een beetje te suf voor mij. Drankje doen in de kroeg ofzo vind ik prima, maar er staan veel dingen tussen waar ik weinig mee kan (ik ben niet zo van de spelavonden en wandeltochten). Misschien als ik nog wat ouder ben straks :D
Ja ik ben ook meer van een drankje drinken of lekker op terras zitten. Voor mij hoeft dat wandelen en spelletjesavonden ook niet nee. Bowlen ofzo dat vind ik wel weer leuk, maar gewoon een drankje doen met z'n alle vind ik gewoon al goed.
pi_109493602
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Knipoogje het volgende:

Ik denk dat dat laatste meer een gevoel is wat het bij iemand - die er onbekend mee is - in eerste instantie oproept. Enfin, leuk om dan weer precies het tegenovergestelde te lezen van iemand die er ook zelf ervaring mee heeft. :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 26 maart 2012 @ 01:40:53 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109518709
ik heb me er ook ingeschreven. Al diverse tips en berichtjes gehad. Hoe dat werkt en hoe ze mij vinden weet ik ook niet, heb niet de indruk dat ze bij NMLK werken iig ;). Anyway, ik nog geen activiteit gezien die me wat lijkt CQ de mensen die er komen me interesseren. Maar als ik nog iets met deze site ga doen dan staat dit topique alvast in MyAT! :D

Drankjesavonden zijn zeker wel voor mij, ik ga iedere week wel 1 of 2x op stap namelijk. Maar als ik dan lees dat iedereen z'n eigen drank 1 voor 1 af moet rekenen bij de bar dan gaan de rillingen over m'n rug :').

[ Bericht 20% gewijzigd door Maanvis op 26-03-2012 01:50:15 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 26 maart 2012 @ 03:11:38 #21
240618 Micson
The lonely stoner
pi_109519416
Leuk concept, maar toch vooral voor mensen met een tamelijk hoge Douchebag Status. Anders ga je toch veel liever met je eigen vrienden een paar pienten pakken. ;)
  maandag 26 maart 2012 @ 03:22:11 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109519433
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 03:11 schreef Micson het volgende:
Leuk concept, maar toch vooral voor mensen met een tamelijk hoge Douchebag Status. Anders ga je toch veel liever met je eigen vrienden een paar pienten pakken. ;)
tenzij die vrienden druk zijn met andere zaken (de bekende nesteldrang), dan wordt het lastiger :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109542327
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 03:11 schreef Micson het volgende:
Lekker elke week met je vrienden uit Groningen een paar pinten pakken in Den Haag waar je net naar verhuisd bent ^O^

Als je wat ouder bent en je vriendenkringetje slinkt en slinkt omdat ze door heel het land gaan verhuizen, het contact verwatert door het huisje-boompje-babietje of wanneer over 3 weken pas de eerste gelegenheid zich voordoet om 'een drankje te doen' dan hoor ik je wel weer.

Ik ben lekker begonnen met gourmet/restaurantavondjes met een man of 10. Erg gezellig. Soms moet je gewoon openstaan voor nieuwe dingen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 27 maart 2012 @ 01:18:17 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109555690
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Lekker elke week met je vrienden uit Groningen een paar pinten pakken in Den Haag waar je net naar verhuisd bent ^O^

Als je wat ouder bent en je vriendenkringetje slinkt en slinkt omdat ze door heel het land gaan verhuizen, het contact verwatert door het huisje-boompje-babietje of wanneer over 3 weken pas de eerste gelegenheid zich voordoet om 'een drankje te doen' dan hoor ik je wel weer.

Ik ben lekker begonnen met gourmet/restaurantavondjes met een man of 10. Erg gezellig. Soms moet je gewoon openstaan voor nieuwe dingen.
hoe voorkom je dat het dan geen verkapte dating poging wordt? dwz dat de mannen meteen om de vrouwen krengelen?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 27 maart 2012 @ 01:24:24 #25
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_109555761
Ben ik nou echt zo wereldvreemd, of is het tegenwoordig normaal om via een internetsite sociale contacten op te doen? :')

Wat is er mis met de sportvereniging / cafe / concert / etc / etc / etc ?
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')