Wie wilt er überhaupt op slippers lopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet op slippers kunnen lopen?
welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet sexy en dan weet je zelf ook wel
Dat mag jij niet zeggen. Een beetje hypocriet dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij hebt vast en zeker een saai leven?
Dat jij in de zomer nooit naar buiten gaat en nooit op vakantie gaat naar warme landen, soit. Maar om daarom denigrerend over slippers te doen, beetje vreemd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Wie wilt er überhaupt op slippers lopen.![]()
Klopt, maar weetje, ik loop soms als ik op vakantie ben in een cheap land bijvoorbeeld wel op van die goedkope Primark slippers. Soort badslippers, niet die met die versiersels maar die baddingen. Loopt chill.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
Teenslippers zijn sowieso lelijk. Zowel bij mannen als vrouwen.
Vind ik niet, alleen als de persoon die ze draagt onverzorgde/lelijke voeten heeft. Helaas hebben veel mensen dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:00 schreef Juminelle het volgende:
Teenslippers zijn sowieso lelijk. Zowel bij mannen als vrouwen.
Bij welke outfit zou het volgens jou kunnen dan? Behalve voor op het strand kan ik me niet voorstellen dat mensen het serieus mooi vinden. Vrouwen die slippers onder jurkjes dragenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik niet, alleen als de persoon die ze draagt onverzorgde/lelijke voeten heeft. Helaas hebben veel mensen dat.
Ze kunnen er wat van inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dronken vrouwen op hoge hakken is helemaal geweldig. In Nederland valt dat wel mee imo, maar heb zoveel Britse vrouwen naar de grond zien gaan.
In de zomer vind ik het onder veel zomerkleding wel staan. Natuurlijk niet onder formele kleding of bij formele aangelegenheden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij welke outfit zou het volgens jou kunnen dan? Behalve voor op het strand kan ik me niet voorstellen dat mensen het serieus mooi vinden. Vrouwen die slippers onder jurkjes dragen
Ik!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:19 schreef remi1986 het volgende:
Oke, jullie kunnen op hakken lopen dames, maar wie van jullie kan ook hakken?
Meh, dan verschillen wij gewoon van mening. Liever een paar goede hakken of mooie sandaaltjesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
In de zomer vind ik het onder veel zomerkleding wel staan. Natuurlijk niet onder formele kleding of bij formele aangelegenheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, kwam dus een hoop volk voorbij, ook op hakken maar zag er eigenlijk geen die er niet op konden lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 11:43:33 ]
Conclusie: Nederlandse vrouwen drinken minderquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
Dronken vrouwen op hoge hakken is helemaal geweldig. In Nederland valt dat wel mee imo, maar heb zoveel Britse vrouwen naar de grond zien gaan.
Gezette vrouwen op open schoenen met hakquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Goed opletten als je een gezette vrouw op hakjes in huis laat. Voor je het weet heb je allemaal van die putjes in je laminaat. #ervaring
Op welke schoenen liep je zelf eigenlijk toen je dat gisterenmiddag opviel in de stad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Conclusie: Nederlandse vrouwen drinken minder
[..]
Gezette vrouwen op open schoenen met hakIn een open schoen met bandjes lijken hun voeten net rollades.
Ook als ze niet gezet is lijkt je laminaat op een maanlandschap na afloop.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Goed opletten als je een gezette vrouw op hakjes in huis laat. Voor je het weet heb je allemaal van die putjes in je laminaat. #ervaring
Omdat vrouwen die met hakken lopen hun bovenbeen - en bilspieren moeten aanspannen. Daardoor lijken ze een strakkere kont te hebbenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom worden dames met hakken geil gevonden? Ik vind het maar niks.
Totdat de schoenen uitgaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Omdat vrouwen die met hakken lopen hun bovenbeen - en bilspieren moeten aanspannen. Daardoor lijken ze een strakkere kont te hebben
Pumps, hoezo ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Op welke schoenen liep je zelf eigenlijk toen je dat gisterenmiddag opviel in de stad.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Omdat vrouwen die met hakken lopen hun bovenbeen - en bilspieren moeten aanspannen. Daardoor lijken ze een strakkere kont te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |