Volgens mij is "het" onzijdig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk een vrouw of een man "met vrouwelijke trekjes" ?
Alsof mannen zo bitch kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:39 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk een vrouw of een man "met vrouwelijke trekjes" ?
Je moet onthouden dat alle chefs mannen zijn.quote:
He ? Hakken kunnen gewoon comfortabel zijn hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef S1gnum het volgende:
Volgens mij moet je ook geen hakken dragen als je de stad ingaat. Dat is geloof ik meer voor op andere gelegenheden.
Niet op die manier thoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet onthouden dat alle chefs mannen zijn.
Welke manier?quote:
Ja, je hebt het keurig gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
De vraag was subtiel maar toch direct bedoeld.
Ik weet niet precies op wat voor hakken je doelt, maar als het hakken zijn waarvoor een vrouw moeite moet doen om te balanceren dan ga je daarmee toch niet de stad in? Lijkt me meer iets voor een diner.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:46 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
He ? Hakken kunnen gewoon comfortabel zijn hoor.
De giftige bitchy bitch manier.quote:
Die specifieke manier, ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt.quote:
Wat niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GelukkigWist ik trouwens niet van je.
SKINNYJEANS!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:53 schreef Triggershot het volgende:
Mja, hoeveel % van de vrouwen tegenwoordig heeft een eigen style en smaak ipv als een schaap de massamode te volgen?
'Dat wil ik ook, kan ik ook makkelijk hebben!' mentaliteit.
Vraag me ook af of niemand tegen ze zegt, dat ze totaal niet gracieus lopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:50 schreef Robophatt het volgende:
Ik ben echt hakkenkoningin, kan er zelfs zat prima op lopen
Maar inderdaad, soms zie ik vrouwen die echt een partij lopen te klungelen. Hebben die niet in de gaten dat dat er echt niet uitziet ofzo?
Mannen zeggen dat niet zo snel vaak... en vrouwen wel, maar dan tegen andere vriendinnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vraag me ook af of niemand tegen ze zegt, dat ze totaal niet gracieus lopen.
Ik denk dat je een response krijgt als "wat is grazieneus?".quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vraag me ook af of niemand tegen ze zegt, dat ze totaal niet gracieus lopen.
Dude wth... nog nooit gezienquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Leuk om te zien als een hak afbreekt en ze vol op hun smoel gaan midden op straat [ afbeelding ]
Ik verdwaal altijd in Almelo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |