Jaaaa nu ga ik je niet meer dissen omdat je aan ballet doet op hoog niveau. Goed zo! Fijne avond schat.quote:
Is het tijd om je legging te gaan showen in Amelo?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:16 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weer genoeg gebitchst () en getrolled (
![]()
) voor vandaag. Ik ga weer weg. Fijne avond allemaal, lieve fokkers. Geniet ervan.
En OT: ik doe hakken aan!! Van de Invito. Mooie hakken hoor.
En kan er op lopen!
18 jaar geleden is netquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bitch pleaseHoezo is dit een dis?
Jij hebt echt totaal geen idee. Je treedt al je hele leven op jaje bent net geboren bitch.
Zit je in de overgang ofzo? Wat een gebitch. Ik doe helemaal niets fout, reageer on topic en jij komt met zulke reactiesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is het tijd om je legging te gaan showen in Amelo?
Dit jaquote:
Wat dacht je van mensen met getekende wenkbrauwen of te dunne wenkbrauwen. Das nog erger man.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Fascination het volgende:
Van die plompe boerinnen met ongeepileerde wenkbrauwen die zich vrouwelijk voelen omdat ze zich al wankelend op hun hoge hakken voort bewegen.
Nee.
Terechte klacht dus.
Echt dat is een standaard zin van mensen boven de 30quote:
Ongeepileerde wenkbrauwen is zo mogelijk nog een grotere klacht. Of mannen met zo'n unibrowquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:19 schreef Fascination het volgende:
Van die plompe boerinnen met ongeepileerde wenkbrauwen die zich vrouwelijk voelen omdat ze zich al wankelend op hun hoge hakken voort bewegen.
Nee.
Terechte klacht dus.
Veel plezier hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jaaaa nu ga ik je niet meer dissen omdat je aan ballet doet op hoog niveau. Goed zo! Fijne avond schat.
Heb je daar ook een dossier foto's van?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Echt dat is een standaard zin van mensen boven de 30![]()
Nadruk op ook leggenquote:
Ik heb helemaal geen dossiers.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je daar ook een dossier foto's van?
Herlees het topic eens, je hebt de helft van de reageerders tegen je... Vast omdat je niet flamed ja...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zit je in de overgang ofzo? Wat een gebitch. Ik doe helemaal niets fout, reageer on topic en jij komt met zulke reactiesNaja, zal wel, dag
Nou zeg, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet haten op Almelo
Niet haten op 30+ers
En niet haten op elkaar.
- Ben 1 keer in Almelo geweest en vond het een dooie bende.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet haten op Almelo
Niet haten op 30+ers
En niet haten op elkaar.
Okquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet haten op Almelo
Niet haten op 30+ers
En niet haten op elkaar.
Je zit nog geneens op de helft van je levensverwachting als 32 jarige.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
- Ik haat niet maar we mogen niet ontkennen dat het niet oud is
Na mijn laatste topic moet je dat toch weten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:42 schreef vogelkooi het volgende:
Waar maak je je druk om?
Wil je graag neerkijken op dames die niet aan jou goddelijkheid kunnen tippen?
Dat is relevant want ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:39 schreef hoeliefloepie het volgende:
kun je zelf wel op hakken lopen dan?
Mijn dossier zit tussen mijn oren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen dossier over Rosepetals bijhouden
Je bedoelt mannen en vrouwen?quote:
Gekke trolquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
- Ik haat niet maar we mogen niet ontkennen dat het niet oud is
Almeloquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet haten op Almelo
Niet haten op 30+ers
En niet haten op elkaar.
Deze man snapt het.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je zit nog geneens op de helft van je levensverwachting als 32 jarige.
Ja.. Heb ik nou ook een mama-complex?quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen dossier over Rosepetals bijhouden
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef Fascination het volgende:
Cher-, wat ben je fel vandaag. Ik word er een beetje bronstig van.
Je mag dat vinden. Ik vind dat wel jong... Je hebt 30+ers die fitter zijn dan mensen van 18... en omgekeerd natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik troll wel maar serieus: ik vind 32 echt niet jong meer!![]()
Haha, nee, want dan zou ik dat ook hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja.. Heb ik nou ook een mama-complex?
[..]
Ja toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tussen jou en mij is alles altijd goed.
Zodra je je piek qua vruchtbaarheid voorbij bent, ben je oud, punt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je zit nog geneens op de helft van je levensverwachting als 32 jarige.
Heb een zware dag gehad in de zon, paar irritaties naar mensen toe en ik kan daar niet zo bitchy tegen doen. Kan wel maar dat is niet leuk. Gelukkig kon ik wel zonder jas en met pumps. Nu moet ik ontzettend nodig plassen en ga ik echt weg. Fijne avond nogmaals.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:28 schreef Fascination het volgende:
Cher-, wat ben je fel vandaag. Ik word er een beetje bronstig van.
Chai mijn lekkere brede schatje, jou ga ik nooit meer bashen vanaf nu xxxxxxxxquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra je je piek qua vruchtbaarheid voorbij bent, ben je oud, punt.
Je eindigt de haat, als je praat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Heb een zware dag gehad in de zon, paar irritaties naar mensen toe en ik kan daar niet zo bitchy tegen doen. Kan wel maar dat is niet leuk. Gelukkig kon ik wel zonder jas en met pumps. Nu moet ik ontzettend nodig plassen en ga ik echt weg. Fijne avond nogmaals.
Dat is toch meestal op je 40e?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Zodra je je piek qua vruchtbaarheid voorbij bent, ben je oud, punt.
Wat? Nee dat maakt het erger. Maar ik heb een fijne dag gehad. Ik word wel echt vrolijker door het weer (zon) echt waar. Was in de winter beetje gedeprimeerd maar nu ben ik weer vol met leven. Jij niet?quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, nee, want dan zou ik dat ook hebben.
Dag schatje. <3 xxxquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:30 schreef Cher- het volgende:
[..]
Heb een zware dag gehad in de zon, paar irritaties naar mensen toe en ik kan daar niet zo bitchy tegen doen. Kan wel maar dat is niet leuk. Gelukkig kon ik wel zonder jas en met pumps. Nu moet ik ontzettend nodig plassen en ga ik echt weg. Fijne avond nogmaals.
Damn girl, als dit je vrolijke ik is dan wil ik echt je gedeprimeerde ik niet tegenkomen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat? Nee dat maakt het erger. Maar ik heb een fijne dag gehad. Ik word wel echt vrolijker door het weer (zon) echt waar. Was in de winter beetje gedeprimeerd maar nu ben ik weer vol met leven. Jij niet?
Ja, ik ook. Ik ben altijd een beetje vreemd rond deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat? Nee dat maakt het erger. Maar ik heb een fijne dag gehad. Ik word wel echt vrolijker door het weer (zon) echt waar. Was in de winter beetje gedeprimeerd maar nu ben ik weer vol met leven. Jij niet?
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik ben altijd een beetje vreemd rond deze tijd van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |