290 sqm idd.quote:Op maandag 9 april 2012 15:55 schreef vault_tec het volgende:
[..]
290 SQM? Daar hadden ze ook geen 40 meer ffffuuuuuuu
ik zoek ze ja. Dank je.quote:Op maandag 9 april 2012 16:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
290 sqm idd.
Zoek jij ze nog? Zal wel pm'en als ik ze nog ergens tegen kom.
Vond btw die bhm af1's bij patta een stuk beter als op de pics die ik er van gezien heb.
Zijn mooi man,quote:Op zondag 8 april 2012 12:21 schreef maxmeyer het volgende:
Heb een uur geleden deze besteld:
[ afbeelding ]
En een paar dagen geleden deze gehaald in Rotterdam:
[ afbeelding ]
Agreed. Laat Boss het maar houden bij nettere schoenen. Dat doen ze toch beter.quote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef Bajskorv het volgende:
Persoonlijk vind ik ze enkel gruwelijk...
Van Size? Sowieso is de vintage blazer nice.quote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef Earl. het volgende:
Vind deze wel dope, zijn een exclusive van een Britse keten: [ afbeelding ]
Lijkt er een beetje op alsof je door de hondenpoep bent gelopen met die zoolquote:Op maandag 9 april 2012 21:39 schreef Earl. het volgende:
Vind deze wel dope, zijn een exclusive van een Britse keten: [ afbeelding ]
Size is inderdaad niet bepaald exclusief, maar hebben we goeie exclusives nu en dan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van Size? Sowieso is de vintage blazer nice.
Crap.. Die rode roshe zijn wel erg nice. Potential do want.De rode koston's zijn imo ook nog steeds erg tof.
oh yesquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
Order date: 01-12-2011, nu eindelijk binnen.
[ link | afbeelding ]
New Balance M1300DG by Cali030, on Flickr
Sinds 3 dagen bij Size dus, alleen is alles behalve maat 5/6/8/10 alweer uitverkochtquote:Op maandag 9 april 2012 22:57 schreef Gaijin het volgende:
Ooeeh die vintage blazer, die ziet er goed uit. Is die nog ergens te krijgen? En die roden kostons zijn ook erg nice idd don, heb ze laatst gezien bij Stigmatic
9.5 is al weg, net op tijd dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Earl. het volgende:
[..]
Sinds 3 dagen bij Size dus, alleen is alles behalve maat 5/6/8/10 alweer uitverkocht![]()
http://www.size.co.uk/pro(...)ze--exclusive/40315/
Volgens mij heb ik die rode ook gezien in de Papestraat in Den Haag.quote:Op maandag 9 april 2012 13:55 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Anyway, die kan ik gaan pre-order voor de zomer. Iemand verder een idee voor wat grijs/zwarte flyknits?
Concrete dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die rode ook gezien in de Papestraat in Den Haag.
Naam winkel vergeten. Tegenover de common kin in diezelfde straat.
Het is UK size..of bedoel je dat ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |