![logo%20E3%20Harelbeke_1.png]()
2002 Dario Pieri (ITA) Alessio
2003 Steven de Jongh (NED) Rabobank
2004 Tom Boonen (BEL) Quick Step-Davitamon
2005 Tom Boonen (BEL) Quick Step-Innergetic
2006 Tom Boonen (BEL) Quick Step-Innergetic
2007 Tom Boonen (BEL) Quick Step-Innergetic
2008 Kurt Asle Arvesen (NOR) Team CSC
2009 Filippo Pozzato (ITA) Team Katusha
2010 Fabian Cancellara (SUI) Team Saxo Bank
2011 Fabian Cancellara (SUI) Leopard Trek
![E3_Harelbeke_profile_13_hellingen.jpg]()
SPOILER: selecties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.==========================================
![bg-hero.jpg?1331572781]()
![w7k9b4.jpg]()
2002 Mario Cipollini (ITA) Acqua e Sapone-Cantina Tollo
2003 Andreas Klier (GER) Team Telekom
2004 Tom Boonen (BEL) Quick Step-Davitamon
2005 Nico Mattan (BEL) Davitamon-Lotto
2006 Thor Hushovd (NOR) Crédit Agricole
2007 Marcus Burghardt (GER) T-Mobile Team
2008 Óscar Freire (ESP) Rabobank
2009 Edvald Boasson Hagen (NOR) Team Columbia-High Road
2010 Bernhard Eisel (AUT) Team HTC-Columbia
2011 Tom Boonen (BEL) Quick Step
SPOILER: Selecties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E3prijs is aankomende VRIJDAG. De regel is dat er geen twee WT-koersen achter elkaar georganiseerd mogen worden. E3prijs wilde hun WT-status hebben en besloten naar de vrijdag te verkassen. Afijn een week voor de hoogmis deze twee koersen

.
Terpstra in de achtergrond.

quote:
Zo'n handaflossing, die ze wel vaker doen, is best kansloos.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Vamarcke toch nog vijfde.
Boonen heeft nu het zegerecord te pakken.
Neil LOVES Carrots!
Freire was wel lachen geweest zeg. Helaas.
Terpstra in deze vorm gaat nog wel een factor zijn in de RVV.
Jammer voor Cancellara, wat heeft die veel krachten moeten verspillen om vervolgens een koers te creëren waar hij niet aan te pas komt. Hij leek me wel een van de sterksten vandaag.
edit: Danny Nelissen liet overigens bij de utizending van Catalunya weer zijn ware commentator-kennis horen toen hij hoorde dat Boonen de E3 gewonnen had:
'Mooi, hij zat er al vaak dichtbij, en nu heeft hij dan eindelijk de klassieker ook eens gewonnen.'
In the coolest little capital of the world
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik naar Gent - Wevelgem keek (ondanks dat daar andere heuvels in zitten).
Neil LOVES Carrots!
Ik heb de laatste 35 kilometer kunnen zien, leuke koers wel, hoewel ik het altijd jammer vind als de groten nooit de kaarten echt op tafel gooien (behalve wat korte sprintjes heuvelop), maar daarvoor zaten blijkbaar de omstandigheden niet mee. Goed dat Boonen dan nog wint, beter dat dan iemand die de hele race onzichtbaar is geweest.
Wat is er met Gilbert gebeurd, ik hoorde op Sporza met geen woord over hem reppen, en zag een filmpje op Sporza van de Taaienberg waar hij als een dronkenlap omhoog leek te laveren. Weet iemand wat de reden is?
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 17:42 schreef Ereinion het volgende:Ik heb de laatste 35 kilometer kunnen zien, leuke koers wel, hoewel ik het altijd jammer vind als de groten nooit de kaarten echt op tafel gooien (behalve wat korte sprintjes heuvelop), maar daarvoor zaten blijkbaar de omstandigheden niet mee. Goed dat Boonen dan nog wint, beter dat dan iemand die de hele race onzichtbaar is geweest.
Wat is er met Gilbert gebeurd, ik hoorde op Sporza met geen woord over hem reppen, en zag een filmpje op Sporza van de Taaienberg waar hij als een dronkenlap omhoog leek te laveren. Weet iemand wat de reden is?
Gewoon slecht. Waren iig geen bijzondere redenen vooraf.