abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109430029

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.
Let op: meld je daar wel aan met dezelfde username als die je op FOK! gebruikt.

O+ Meet O+
[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja

De OP vind je hier
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:07:53 #2
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109430069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook niet zo dat ik ze voor het oprapen heb :')
Oh, dat zeg ik ook zeker niet. Maar je onderneemt wel meer dan ik. Ik heb mezelf wel dingen ontzegd en ben nog wel wat terughoudend om een kans aan te pakken, dat is heel veel erger geweest tot voor een paar maanden geleden. Maar daar zit nog veel rek in.
pi_109430072
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:06 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dat is toch voor iedereen anders lijkt me
Dat zou heel goed kunnen. Voor mezelf weet ik het niet. Ik weet niet wanneer iets voor mij match genoeg is. En van tevoren weet je het helemaal niet. Tis een beetje een gok.
pi_109430086
Trouwens, als je je zaakjes wel op orde hebt dan is er nog steeds van alles wat kan knagen aan zelfvertrouwen.

"Mijn huis moet nog verder geschilderd worden"

"Ik kan dit jaar niet op vakantie"

"Ik moet nog een studie oppakken naast mijn werk"

[cliche]Allemaal non-issues, als je zelf maar gelukkig en tevreden bent. [/cliche]
pi_109430090
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] Maar is 90% dan goed genoeg? Of 70%? Wanneer is het genoeg of goed genoeg?
Ja weet niet. Ik weet alleen dat mijn relatie niet 100% match is. Er zijn dingen die irriteren en andersom ook. Daar leer je mee leven en het accepteren. Erover praten :) Het is geven en nemen in een relatie ;) 100% matches daar geloof ik gewoon niet in :)
pi_109430119
Wat een lekker serieus gesprek O+
Heerlijk genieten van het zonnetje in de tuin, hihi.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:09:22 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109430124
Maar ik zie het simpel als je single bent "tegen je wil" heb je gewoon wat pech of zoek je niet hard genoeg. Dat ligt niet aan dat er minder vissen in de zee zijn. Zo denk ik er tenminste over.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_109430126
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja weet niet. Ik weet alleen dat mijn relatie niet 100% match is. Er zijn dingen die irriteren en andersom ook. Daar leer je mee leven en het accepteren. Erover praten :) Het is geven en nemen in een relatie ;) 100% matches daar geloof ik gewoon niet in :)
Nee ik ook niet. Voor mezelf vind ik verschillen eigenlijk ook een beetje een non-issue. Iedereen is anders en ik accepteer best veel van de mensen om me heen. Ik ben niet zo pieterpeuterig
pi_109430131
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is wel een punt. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die een 100% match is. Ik ga daar ook niet op zitten wachten, volgens mij bestaan 100,000% matches gewoonweg niet.
Je zult altijd wel verschilletjes houden, dat hoort er een beetje bij.

Maar...hoe ver je gaat wat betreft die verschillen, daar ben ik nog niet helemaal uit.
Eigenlijk weet ik dat gewoon niet of zo.
Ja dit is best een goeie.

hoever ga je?

Nou neem mijn voorbeeld.. met Anja.
Ik denk dat ik daar best ver in ben gegaan, niet omdat ik voor meiden ga die makkelijk te krijgen zijn.
Want dat was ze niet.
Ze nam wel het initiatief.
En ik had liggen neuken om het maar grof te zeggen de eerste avond al.

Maar dat heb ik afgehouden, ook gewoon omdat ik eerst iemand wil kennen.

Het is er dan toch van gekomen, met wat ik toen dacht over de toekomst, geen spijt van.
Maar het werkte gewoon niet.

Eerste punt is sowiso vindt eerst die meiden maar..
Daar loop ik tegen aan hoor.

Tuurlijk ze zijn er hoor, merk ik nu ook.
Maar goed weer een stukje jonger (jaar of 5) nou geen probleem wat mij betreft.
Weet wel dat ik niet te lang moet wachten maar gebrek aan ervaring met versieren of sowieso meiden breekt mij op.

Hoewel de meeste meiden mij wel een leuke jongen vinden (maar dat zijn dan weer de gene die al bezet zijn)
Do what you love, love what you do!
pi_109430144
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
Maar ik zie het simpel als je single bent "tegen je wil" heb je gewoon wat pech of zoek je niet hard genoeg. Dat ligt niet aan dat er minder vissen in de zee zijn. Zo denk ik er tenminste over.
Ben ik het wel mee eens :)
pi_109430145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:07 schreef twi het volgende:

[..]

Oh, dat zeg ik ook zeker niet. Maar je onderneemt wel meer dan ik. Ik heb mezelf wel dingen ontzegd en ben nog wel wat terughoudend om een kans aan te pakken, dat is heel veel erger geweest tot voor een paar maanden geleden. Maar daar zit nog veel rek in.
Misschien dan toch eens de stoute schoenen aantrekken? Ik snap heel goed wat je zegt, volgens mij heb jij nog niet een plek voor jezelf en het afgelopen jaar nogal wat shit af moeten sluiten. Maar als je dingen vooruit gaat schuiven tot je een zekere 'mijlpaal' hebt bereikt dan is er vanzelf weer een volgende mijlpaal die je wilt bereiken voor je je echt comfortabel voelt. Zie mijn vorige post, dat soort excuses kunnen steeds vreemder worden.

Je zou dat patroon misschien gewoon radicaal moeten doorbreken.
pi_109430153
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, als je je zaakjes wel op orde hebt dan is er nog steeds van alles wat kan knagen aan zelfvertrouwen.

[cliche]Allemaal non-issues, als je zelf maar gelukkig en tevreden bent. [/cliche]
Klopt. Ik heb mijn zaakjes nog niet op orde, maar daar komt snel verbetering in, zeker het komende halfjaar ;)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:11:41 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109430199
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ook niet, en er zijn ongetwijfeld ook nog mannen waarmee het net zo goed zou klikken, al dan niet op een andere manier. Ik geloof ook niet zo in 'de ware', gewoon in iemand die je heel, heel, heel erg leuk vindt. En daar lopen er best meerdere van over de wereld, anders werd je ook niet meerdere keren in je leven (ernstig) verliefd.
pi_109430262
pi_109430275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ook niet, en er zijn ongetwijfeld ook nog mannen waarmee het net zo goed zou klikken, al dan niet op een andere manier. Ik geloof ook niet zo in 'de ware', gewoon in iemand die je heel, heel, heel erg leuk vindt. En daar lopen er best meerdere van over de wereld, anders werd je ook niet meerdere keren in je leven (ernstig) verliefd.
Ja zo denk ik er ook over :)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:17:00 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109430390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien dan toch eens de stoute schoenen aantrekken? Ik snap heel goed wat je zegt, volgens mij heb jij nog niet een plek voor jezelf en het afgelopen jaar nogal wat shit af moeten sluiten. Maar als je dingen vooruit gaat schuiven tot je een zekere 'mijlpaal' hebt bereikt dan is er vanzelf weer een volgende mijlpaal die je wilt bereiken voor je je echt comfortabel voelt. Zie mijn vorige post, dat soort excuses kunnen steeds vreemder worden.

Je zou dat patroon misschien gewoon radicaal moeten doorbreken.
Dat is inderdaad wel zo ja, je verzint altijd weer wat nieuws als reden om jezelf tegen te houden (al kan ik me bij die voorbeelden die jij aandraagt weinig voorstellen :P ). Daarom ben ik ook al blij dat ik op andere gebieden dan 'de liefde' al de nodige barrieres heb doorbroken, en het is inderdaad de tactiek om jezelf 'voor blok' te zetten door gewoon iets te doen of iets met iemand af te spreken zonder dat je er al te veel bij nadenkt. Ik heb nu het gevoel dat ik zo'n beetje op dat punt zit.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:18:59 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109430469
Ik kan echt niks doen zonder er veel bij na te denken eigenlijk. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:20:20 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109430526
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
Ik ook niet, maar je moet het eens proberen. Dan zit je daarna wel de hele tijd "Oh kut, wat heb ik nu weer gedaan? Hoe kom ik hier onder uit? Niet? Oh nee, nouja, dan doe ik 't gewoon." En uiteindelijk is 't meestal/altijd wel leuk en ben je blij dat je 't hebt gedaan.
pi_109430537
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
Lastig, want versieren is vooral een kwestie van doen (+eventueel een beetje quick thinking ;) )
pi_109430540
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:17 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel zo ja, je verzint altijd weer wat nieuws als reden om jezelf tegen te houden (al kan ik me bij die voorbeelden die jij aandraagt weinig voorstellen :P ). Daarom ben ik ook al blij dat ik op andere gebieden dan 'de liefde' al de nodige barrieres heb doorbroken, en het is inderdaad de tactiek om jezelf 'voor blok' te zetten door gewoon iets te doen of iets met iemand af te spreken zonder dat je er al te veel bij nadenkt. Ik heb nu het gevoel dat ik zo'n beetje op dat punt zit.
effe voor mijn info Twi, maar hoe zit het met jou met relaties (voorgaande)?
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:23:05 #21
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109430622
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:20 schreef kree het volgende:

[..]

effe voor mijn info Twi, maar hoe zit het met jou met relaties (voorgaande)?
Eén langeafstandsrelatie gehad van 7 jaar, dat is nu zo'n 3,5 jaar geleden. Sindsdien wel een aantal meiden heel leuk gevonden, maar zonder resultaat.
pi_109430678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:

Haha herkenbaar. Was vandaag van plan maar te gaan studeren, terwijl ik veel liever op terras was gaan zitten. Toen maar besloten dat dat stom is en wat mensen gebeld; kan echt weer niemand...

fuuuu

En nou dus ook nog maar zien hoe ik al mijn schoolwerk afkrijg.
pi_109430708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:23 schreef twi het volgende:

[..]

Eén langeafstandsrelatie gehad van 7 jaar, dat is nu zo'n 3,5 jaar geleden. Sindsdien wel een aantal meiden heel leuk gevonden, maar zonder resultaat.
ok nou keertje stairs en een biertje pakken staat hoor wmb :)
Woon er 30 meter vanaf nu :)

Lijkt me sowieso gezellig, en meiden jacht daar ben ik niet van.
Of er moet een heel leuk meisje zijn :)
  vrijdag 23 maart 2012 @ 15:32:52 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_109430978
Ik ga ook geen meiden jagen in Katwijk, er zullen toch eens mannen op moeten staan die "nee" zeggen tegen inteelt.

:Y)
pi_109431034
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 15:32 schreef twi het volgende:
Ik ga ook geen meiden jagen in Katwijk, er zullen toch eens mannen op moeten staan die "nee" zeggen tegen inteelt.

:Y)
Je jaagt op de vrouwlijke Dirk Kuijt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')