Oh, dat zeg ik ook zeker niet. Maar je onderneemt wel meer dan ik. Ik heb mezelf wel dingen ontzegd en ben nog wel wat terughoudend om een kans aan te pakken, dat is heel veel erger geweest tot voor een paar maanden geleden. Maar daar zit nog veel rek in.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook niet zo dat ik ze voor het oprapen heb
Dat zou heel goed kunnen. Voor mezelf weet ik het niet. Ik weet niet wanneer iets voor mij match genoeg is. En van tevoren weet je het helemaal niet. Tis een beetje een gok.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is toch voor iedereen anders lijkt me
Ja weet niet. Ik weet alleen dat mijn relatie niet 100% match is. Er zijn dingen die irriteren en andersom ook. Daar leer je mee leven en het accepteren. Erover pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] Maar is 90% dan goed genoeg? Of 70%? Wanneer is het genoeg of goed genoeg?
Nee ik ook niet. Voor mezelf vind ik verschillen eigenlijk ook een beetje een non-issue. Iedereen is anders en ik accepteer best veel van de mensen om me heen. Ik ben niet zo pieterpeuterigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik weet alleen dat mijn relatie niet 100% match is. Er zijn dingen die irriteren en andersom ook. Daar leer je mee leven en het accepteren. Erover pratenHet is geven en nemen in een relatie
100% matches daar geloof ik gewoon niet in
Ja dit is best een goeie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is wel een punt. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die een 100% match is. Ik ga daar ook niet op zitten wachten, volgens mij bestaan 100,000% matches gewoonweg niet.
Je zult altijd wel verschilletjes houden, dat hoort er een beetje bij.
Maar...hoe ver je gaat wat betreft die verschillen, daar ben ik nog niet helemaal uit.
Eigenlijk weet ik dat gewoon niet of zo.
Ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
Maar ik zie het simpel als je single bent "tegen je wil" heb je gewoon wat pech of zoek je niet hard genoeg. Dat ligt niet aan dat er minder vissen in de zee zijn. Zo denk ik er tenminste over.
Misschien dan toch eens de stoute schoenen aantrekken? Ik snap heel goed wat je zegt, volgens mij heb jij nog niet een plek voor jezelf en het afgelopen jaar nogal wat shit af moeten sluiten. Maar als je dingen vooruit gaat schuiven tot je een zekere 'mijlpaal' hebt bereikt dan is er vanzelf weer een volgende mijlpaal die je wilt bereiken voor je je echt comfortabel voelt. Zie mijn vorige post, dat soort excuses kunnen steeds vreemder worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dat zeg ik ook zeker niet. Maar je onderneemt wel meer dan ik. Ik heb mezelf wel dingen ontzegd en ben nog wel wat terughoudend om een kans aan te pakken, dat is heel veel erger geweest tot voor een paar maanden geleden. Maar daar zit nog veel rek in.
Klopt. Ik heb mijn zaakjes nog niet op orde, maar daar komt snel verbetering in, zeker het komende halfjaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, als je je zaakjes wel op orde hebt dan is er nog steeds van alles wat kan knagen aan zelfvertrouwen.
"Mijn huis moet nog verder geschilderd worden"
"Ik kan dit jaar niet op vakantie"
"Ik moet nog een studie oppakken naast mijn werk"
[cliche]Allemaal non-issues, als je zelf maar gelukkig en tevreden bent. [/cliche]
Ik ook niet, en er zijn ongetwijfeld ook nog mannen waarmee het net zo goed zou klikken, al dan niet op een andere manier. Ik geloof ook niet zo in 'de ware', gewoon in iemand die je heel, heel, heel erg leuk vindt. En daar lopen er best meerdere van over de wereld, anders werd je ook niet meerdere keren in je leven (ernstig) verliefd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik weet alleen dat mijn relatie niet 100% match is. Er zijn dingen die irriteren en andersom ook. Daar leer je mee leven en het accepteren. Erover pratenHet is geven en nemen in een relatie
100% matches daar geloof ik gewoon niet in
Ja zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, en er zijn ongetwijfeld ook nog mannen waarmee het net zo goed zou klikken, al dan niet op een andere manier. Ik geloof ook niet zo in 'de ware', gewoon in iemand die je heel, heel, heel erg leuk vindt. En daar lopen er best meerdere van over de wereld, anders werd je ook niet meerdere keren in je leven (ernstig) verliefd.
Dat is inderdaad wel zo ja, je verzint altijd weer wat nieuws als reden om jezelf tegen te houden (al kan ik me bij die voorbeelden die jij aandraagt weinig voorstellenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
Misschien dan toch eens de stoute schoenen aantrekken? Ik snap heel goed wat je zegt, volgens mij heb jij nog niet een plek voor jezelf en het afgelopen jaar nogal wat shit af moeten sluiten. Maar als je dingen vooruit gaat schuiven tot je een zekere 'mijlpaal' hebt bereikt dan is er vanzelf weer een volgende mijlpaal die je wilt bereiken voor je je echt comfortabel voelt. Zie mijn vorige post, dat soort excuses kunnen steeds vreemder worden.
Je zou dat patroon misschien gewoon radicaal moeten doorbreken.
Ik ook niet, maar je moet het eens proberen. Dan zit je daarna wel de hele tijd "Oh kut, wat heb ik nu weer gedaan? Hoe kom ik hier onder uit? Niet? Oh nee, nouja, dan doe ik 't gewoon." En uiteindelijk is 't meestal/altijd wel leuk en ben je blij dat je 't hebt gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
Ik kan echt niks doen zonder er veel bij na te denken eigenlijk.
Lastig, want versieren is vooral een kwestie van doen (+eventueel een beetje quick thinkingquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
Ik kan echt niks doen zonder er veel bij na te denken eigenlijk.
effe voor mijn info Twi, maar hoe zit het met jou met relaties (voorgaande)?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo ja, je verzint altijd weer wat nieuws als reden om jezelf tegen te houden (al kan ik me bij die voorbeelden die jij aandraagt weinig voorstellen). Daarom ben ik ook al blij dat ik op andere gebieden dan 'de liefde' al de nodige barrieres heb doorbroken, en het is inderdaad de tactiek om jezelf 'voor blok' te zetten door gewoon iets te doen of iets met iemand af te spreken zonder dat je er al te veel bij nadenkt. Ik heb nu het gevoel dat ik zo'n beetje op dat punt zit.
Eén langeafstandsrelatie gehad van 7 jaar, dat is nu zo'n 3,5 jaar geleden. Sindsdien wel een aantal meiden heel leuk gevonden, maar zonder resultaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
effe voor mijn info Twi, maar hoe zit het met jou met relaties (voorgaande)?
Haha herkenbaar. Was vandaag van plan maar te gaan studeren, terwijl ik veel liever op terras was gaan zitten. Toen maar besloten dat dat stom is en wat mensen gebeld; kan echt weer niemand...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, als je je zaakjes wel op orde hebt dan is er nog steeds van alles wat kan knagen aan zelfvertrouwen.
"Mijn huis moet nog verder geschilderd worden"
"Ik kan dit jaar niet op vakantie"
"Ik moet nog een studie oppakken naast mijn werk"
[cliche]Allemaal non-issues, als je zelf maar gelukkig en tevreden bent. [/cliche]
ok nou keertje stairs en een biertje pakken staat hoor wmbquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Eén langeafstandsrelatie gehad van 7 jaar, dat is nu zo'n 3,5 jaar geleden. Sindsdien wel een aantal meiden heel leuk gevonden, maar zonder resultaat.
Je jaagt op de vrouwlijke Dirk Kuijt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:32 schreef twi het volgende:
Ik ga ook geen meiden jagen in Katwijk, er zullen toch eens mannen op moeten staan die "nee" zeggen tegen inteelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |