kan opnieuw gemaakt worden toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:25 schreef thunderdome1996 het volgende:
Ja, ik wil de jas puur voor de heb, omdat ik er goede herinneringen aan heb. Dan maakt de staat me niet zozeer uit. Echter zou het natuurlijk helemaal mooi zijn als de jas nog netjes is.
al op andere forums geprobeert?quote:Op maandag 26 maart 2012 07:59 schreef thunderdome1996 het volgende:
Ik wil geen namaak spul, dan heb ik liever niets.
Zeker geen fout jeugd-spul, het zouden juist goede jeugd herinneringen moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef greyshade het volgende:
Lol, zijn die gewild tegenwoordig of zo?
Heb paar maanden geleden net een zwarte en een blauwe in de kliko gedonderd samen met nog meer fout jeugdspul.
dude... vintage thunderdome shit is veel geld waard !quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef greyshade het volgende:
Lol, zijn die gewild tegenwoordig of zo?
Heb paar maanden geleden net een zwarte en een blauwe in de kliko gedonderd samen met nog meer fout jeugdspul.
Ja uiteraard wil ik dat mijn topic zoveel mogelijk bovenin blijft staan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef DrNick het volgende:
Omdat de OP uit maart 2012 is, en je het nog steeds actief houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |